[ MatezYU @ 09.04.2014. 07:44 ] @
Pozdrav.

Koliko je lako / komplikovano uraditi Mileage Correction na ECU kompjutera?
Interesuje me prilikom kupovine polovnog automobila sa auto placeva, da li je moguce nekako proveriti originalnu km iscitavanjem iz ECU-a ?
Da li postoji nekakva zastita na ECU koja ne dozvoljava da se promeni original km?
Da li je danas normalno da svi preprodavci automobila na placevima za male pare (tipa 10evra) vracaju km na ECU ili je to malo komplikovanije pa vracaju samo na displeju km?
[ botr @ 09.04.2014. 08:24 ] @
za 10 evra se vraca samo na displeju, uglavnom kod starijih i jeftinijih automobila. Kod skupljih se skida i iz racunara.
[ MatezYU @ 09.04.2014. 08:28 ] @
Hoces da kazes da uglavnom na placevima vracaju km samo na displeju?
Da citanjem km iz ECU moze da se ustanovi originalna kilometraza?
[ sasa022 @ 09.04.2014. 08:35 ] @
http://www.elitemadzone.org/t3...traza-na-polovnim-automobilima

Imas X verzija sta se i kako radi.

Mnogo bitnije kod polovnjaka je u kakvom je stanju nego koliko je stvarno km presao.

Postoje slucajevi kada se auto "sahrani" na veoma maloj kilometrazi i sa druge strane da je ocuvan bez obzira na 200-300kkm
[ MatezYU @ 09.04.2014. 08:44 ] @
Citat:
sasa022

Imas X verzija sta se i kako radi.

Mnogo bitnije kod polovnjaka je u kakvom je stanju nego koliko je stvarno km presao.

Postoje slucajevi kada se auto "sahrani" na veoma maloj kilometrazi i sa druge strane da je ocuvan bez obzira na 200-300kkm


Ma znam to. Nego me interesuje samo koliko tesko je promeniti kilometrazu u ECU na polovnjacima.
[ vladd @ 09.04.2014. 08:48 ] @
Nekome je lako, nekome nije, zavisno od sposobnosti elektronicara i podobnosti ECU.

Problem je sto se doticni "problem", tzv trgovacke prevare posmatra simplifikovano.


Broj predjenih kilometara je samo brojka, u sustini, koja se menja zarad nekog "utiska", i podrske nekoj predvidjenoj ceni.

Objektivno, vidljivo stanje polovnjaka, istorijat, prateca dokumenta i gadgeti, definisu ozbiljnu cenu, a ne cifrica na displeju, pogotovo sklona promenama.

Kada je nesto toliko nesigurno, ne vidim cemu prica o vrbovom klinu, i toliko oslanjanje cene i utiska na doticnoj cifrici.


Sto ce na kraju i dovesti do neminovnosti, da sve manje ljudi kupuju vozila po "placevima", vec da biraju nekoliko drugih alternativa, od narucenog uvoza, kupovine vozila od privatnog, prvog-drugog vlasnika, kupovinom izuzetn jeftinog vozila, ili kupovinom novog vozila nize klase...

Tada ce sigurno(u najvecem procentu vreovatnoce) biti izbegnute glavobolje pri koriscenju vozila, kupljenog veoma raubovanog, za nesrazmernu kolicinu novca. Sto se prikriva izmenom brojkica...

Ili dok se ne dostigne visi poslovni nivo, i uspostave odredjene garancije na prodato vozilo...