[ drajver2 @ 10.04.2014. 12:30 ] @
Problem u najavi ima moj rođak sa sela :)

Dakle radi se o Golfu iz 2012 godine prešao svega 10-tak hiljada km.sa motorom 1.6 tdi od 77kw. Par puta mu se desilo da mu upali lampicu grejača u vožnji i da ista blinka,međutim svaki put je bivalo u gradskoj vožnji ili prilikom uparkiravanja u garažu pa nije primećivao nikakve druge simptome(da lošije vuče i slično) pa je mislio da je neka sitnica. Pre neki dan je bio na redovnom servisu gde su mu zamenili ulje,izvršili update softvera(rekli da je izašla novija verzija) i rekli da je računar registrovao gresku u vezi sa senzorom pritiska turbine koju su samo obrisali jer im je rekao da ništa drugo nije primetio.Sutradan prilikom uparkiravanja u garažu opet isto,lampica grejača blinka,on ugasi auto pa ponovo upali i više ne izbacuje grešku.Zadnjih 3-4 dana se ne pali i auto ide normalno.

Pošto je auto u garanciji zvao ovlašćeni i oni mu nude da auto dotera i ostavi kod njih par dana na ispitivanju što bi on ako može da izbegne jer se nalazi 100-nak km od servisa i bilo bi mu nezgodno da 2 puta dolazi,a oni kažu da ne mogu da pronađu kvar u danu.Ovde se radi o automobilu koji ima i mobilnu garanciju pa ako se pokvari negde na putu trebalo bi da dođu po njega,ali pošto planira skorije i put u inostranstvo rešavao bi to pre da ne bi bilo čekanja negde na auto putu satima.Inače auto odlično vuče i vrlo malo troši...

Da li je neko imao sličan problem pošto je moje mišljenje da je u pitanju neka sitnica ili naši majstori sa foruma @Zarko ili @Nocni koji imaju dosta iskustva misle da je neki veci problem u najavi???
[ Nocni @ 11.04.2014. 18:50 ] @
To da trebaju danima da ispituju jednostavno nije istina...
U memoriji je zapisana greška, kada se desila datum i vrijeme, način na koji se desila, koji je režim motora bio u trenutku upisivanja greške, da li je pozitivna ili negativna devijacija pritiska, vrijednost sa senzora itd...

Vjerovatno nije ništa opasno i vjerovatno je vezano za gradsku vožnju i režim stani kreni u kombinaciji sa veoma lošim gorivom, povratom izduvnih gasova jer ti motori imaju problema sa tim...
Premala je kilometraža u pitanju da bi bilo nešto alarmantno a na put isto može i neće ga ostaviti na putu... sve i da otkači taj senzor može da vozi...
Tu treba majstor da ocijeni da li je senzor za zamjenu, da li je samo zaprljan usis ili je u pitanju oštećenje nekog crijeva, treba uraditi test egr-a i sl...
Za to ne treba više od pola sata...
[ Zarko Silic @ 11.04.2014. 19:34 ] @
Moze da bude EGR.

Izadjite malo na otvoreno pa ga jedno pola sata naprzite. Nece mu nista biti, a i da bude, pod garancijom je.

(Ja sam jednog tako przio do Beca: 3 sata i 26 minuta. Nije se ni zagrcno. Posle su mu na tehnickom rekli da ne mogu da izmere gasove. Ne pokazuje im instrument nista. )

Samo pazite na presretace.
[ drajver2 @ 11.04.2014. 20:10 ] @
Tako rade naši ovlašćeni,primaju za redovne servise i njih rade odmah dok se neke druge popravke rade kada imaju vremena pa im je verovatno zato i potrebno par dana za "ispitivanje".

Malo sam ga konkretnije pitao kada mu se lampica palila i ispada da se palila ukupno 4 puta,od čega 3 puta prilikom kretanja u rikverc tj prilikom uparkiravanja u garažu i manevrisanja na kratko što je po meni vrlo čudno. Neki majstor lokalac mu je rekao da je imao sličan problem na Oktaviji prethodne generacije(blinkanje lampe grejača) i da je kvar bio u potpedalnom prekidaču papučice kočnice što ovde po meni sigurno otpada jer je računar zabeležio grešku za senzor turbine...

Najbolje da proba da insistira u servisu da mu malo ozbiljnije pregledaju auto bez ikakvog ostavljanja na više dana...
[ Zarko Silic @ 11.04.2014. 23:13 ] @
Da sam na njihovom mestu, za pocetak, ja bih taj senzor zamenio novim.