|
[ igor r @ 10.04.2014. 21:21 ] @
| Potrebna mi je pomoć pri odabiru polovnog luksuznoga automobila,
izbor je spao na četri Nemačka automobila, izmedju 2005 i 2010 godine proizvodnje:
1. Audi A8 3.0 TDI
2. BMW 730d
3. Mercedes S klase
4. Volkswagen Phaeton 3.0 TDi
Šta izabrati ? |
[ da.li.sam.to.ja @ 10.04.2014. 23:30 ] @
Vw je za preporuku jer je malko skuplji od pasata za odrzavanje a I veoma je kvalitetan.
Mecka je najbolja ali odrzavanje kooosta!
[ KrkaCiC @ 11.04.2014. 00:33 ] @
Ja bih u startu iskljucio phaeton jer je to obican prerasli pasat nekako mi ne spda u klasu a8 sem gabarita
Kolega iznad je spomenuo odrzavanje, Pa za bilo koji od navedenih sve koooosta
Za sebe bih birao ili 730 ili a8,a najverovatnije bi se opredelio za A8
U svakom slucaju,odaberi model koji je tebi najlepsi,u kom ti odgovara tabla,polozaj za volanom....
[ Java Beograd @ 11.04.2014. 07:25 ] @
Citat: KrkaCiC: Pa za bilo koji od navedenih sve koooosta :) To sam i ja hteo da kažem. Šta kao, Mercedes skup za održavanje, a BMW jeftin ?!
@igor
Svi pobrojani su svakako u samom vrhu kvaliteta, snage, elegancije i luksuza. Šta god kupiš - nećeš pogrešiti.
Meni lično je Mercedes vrh. BMW me asocira (ne slučajno) na lokalne bumbare i belosvetske krimose. Audi je, poznato je, brend srpskih popova i političara, što meni intimno izaziva povraćanje.
VW Paethon je naravno, takođe vrhunski automobil, ali brend po zvučnosti nije kao ova tri.
E sad, kad se kupuje polovno, onda neke druge stvari igraju važniju ulogu: za iste pare, bolje dobro očuvan VW nego izraubovam Mercedes.
[Ovu poruku je menjao Java Beograd dana 11.04.2014. u 08:36 GMT+1]
[ Zarko Silic @ 11.04.2014. 08:12 ] @
Odakle vam ideja da je Feton samo malo skuplji od Pasata za odrzavanje?
Za kratko vreme utuku enormne kilometraze, a niko ih ne odrzava. Nakon 5 godina svaki od ovih je krs nevidjen.
[ cika dacha @ 11.04.2014. 12:27 ] @
i ja preporucujem fejtona jer se ipak uzimaju polovna auta a odrzavanje je svakako nije jeftino ali je od ponudjenih modela fejton najpovoljniji!
[ igor r @ 12.04.2014. 01:37 ] @
Meni je lično Audi A8 mnogo lepsi od Phetona,
Ali kod Phetona me privlaci obilje elektronike I opreme
sto Audi ne poseduje.
[ Lavlja_Jazbina @ 12.04.2014. 08:03 ] @
Citat: Ali kod Phetona me privlaci obilje elektronike I opreme
sto Audi ne poseduje.
Na primer?Sta je to krucijalno u tvom slucaju?
[ igor r @ 12.04.2014. 11:58 ] @
Recimo masažeri u sedištima i još mnogo toga što Audi ne poseduje,
Pogledaj ovaj klip o Phetonu: https://www.youtube.com/watch?v=w3TPHwP5ZPw
[ etjen @ 12.04.2014. 12:22 ] @
ne znam koje pare si spreman da daš za takav auto. ali dobro obrati pažnju. Tako starim luksuznim kolima je duša izvađena, a svaki kvar je užasno po ušima
[ sasa022 @ 12.04.2014. 12:34 ] @
@igor r
Sva ta elektronika moze da prouzrokuje velike glavobolje.
Sve je to lepo i zanimljivo dok radi,ali kada se pokvari.....................
[ Zarko Silic @ 12.04.2014. 12:47 ] @
A8 i jeste najmanje los zbog toga sto ponesto nema.
Kada se prikopca na dijagnostiku ima samo desetak gresaka od kojih jedno 30% ne mozes obrisati , ali ako je za utehu kod 730 ume da bude i preko 30 gresaka od kojih bar 20% ni neznas sta su
Fetona bolje ne komentarisati. VW treba da se cvrsto drzi svog Golfa i da ga ne ispusta ni po koju cenu.
Ne verujem da postoji ijedan primerak na Svetu medju ovim grdosijama starim oko 5 godina, a da dijagnostika pokaze 100% ispravnost.
[ Nocni @ 12.04.2014. 14:33 ] @
Najsmjesnije je sto je napisano da je održavanje fetona samo malo skuplje nego za pasata... proizvodi se već 12 godina sa manjim izmjenama i mislim da je vw u ogromnim gubicima kad je on u pitanju... da li je zbog bentlija morao da proizvede tu platformu a već je imao novog audija A8 ostaje da se nagađa...
Nije baš precizno kad se kaže auto od 2005 do 2010... bmw 7 novi model F01 je počeo 2008 da se proizvodi pa se ne zna misli li se na stari ili na novi model... razlike u cijenama su ogromne...
Mercedes je dobra kupovina ali ga je teško odabrati baš kao i A8 jer ih ima dosta loših u ponudi...
[ igor r @ 12.04.2014. 14:34 ] @
Citat: etjen:
ne znam koje pare si spreman da daš za takav auto. ali dobro obrati pažnju. Tako starim luksuznim kolima je duša izvađena, a svaki kvar je užasno po ušima
Cena nije toliko bitna, okvirno do 15000 eura, bolje ga je platiti i malo više ali da je u dobrom stanju i da nije mnogo prešao,
i interesuje me zasto misliš da je tim vozilima duša izvadjena kada to nisu sporski automobili,
niti se takvi automobili mnogo vozaju po gradu, to jeste 80% svoga zivota su proveli na autoputu i na parkingu.
Citat: sasa022:
@igor r
Sva ta elektronika moze da prouzrokuje velike glavobolje.
Sve je to lepo i zanimljivo dok radi,ali kada se pokvari.....................
Jbg, Svaki luksuz košta
[ jnk @ 12.04.2014. 14:44 ] @
Za te pare si u situaciji da izaberes samo koji je od konkretnih primeraka u najboljem stanju i tako da kupis jer ako se odlucis samo za jedan model imaces mnogo manje sansi da naletis na primerak u korektnom stanju. Bio je do skoro recimo 2008. bmw 730d(stari model) sa predjenih 80,000 km skinut sa lizinga, prodat za 17-18k evra.
To nisu sportski automobili ali su masine predvidjene da prelaze velike kilometraze jer nema puno budala koji toliko plate putni automobil pa ga ne koriste.
[ igor r @ 12.04.2014. 14:47 ] @
Citat: jnk:
To nisu sportski automobili ali su masine predvidjene da prelaze velike kilometraze jer nema puno budala koji toliko plate putni automobil pa ga ne koriste.
Zbog toga mislim da su uradjeni u najboljem mogućem kvalitetu i da mogu da izdrze gomilu kilometara,
pogotovo po Nemačkim auto putevima, i da su i posle 150-200 hiljada kilometara po Nemačkim putevima
još u jako dobrom stanju.
[ Zarko Silic @ 12.04.2014. 15:25 ] @
Naravno da mogu da izdrze mnogo kilometara. Ne bas toliko koliko se misli da mogu, ali mogu dosta.
Problem je u tome sto su oni to vec izdrzali
Od tih i tako velikih auta jedino sam Legend video sa enormnom kilometrazom, a da je auto bio u solidnom stanju. Svi drugi su spolja gladac a unutra jadac.
[ Lavlja_Jazbina @ 12.04.2014. 15:33 ] @
Ipak se moras sloziti sa cinjenicom koliko je taj auto kostao pre 5 godina da bi ti sada to kupio za 15k€.
Svi ti automobili koji traze na odredjenoj km neke vece servise idu na prodaju.IMHO da ces tesko kupiti za tu lovu auto sa parolom kljuc u bravu.
[ sasa022 @ 12.04.2014. 17:19 ] @
@igor r
Takvi automobili godisnje prelaze 100-150kkm , tako da za ~15k€ gotovo sigurno neces naci primerak sa stvarnih 200-300kkm
( spomenut je u jednoj teme BMW 7xx koji je za 2-3godine u Nemackoj presao oko 340kkm,pa je u Sloveniji prodavan za oko 15k€ sa 80kkm ,a i ja sam imao prilike da vidim Audi koji je uzet na lizing pa mu je kilometraza vracana i na kraju je i prodat sa nastelovanih oko 180kkm , a stvarno je bilo oko 320kkm )
[ igor r @ 12.04.2014. 17:47 ] @
Citat: sasa022: @igor r
Takvi automobili godisnje prelaze 100-150kkm , tako da za ~15k€ gotovo sigurno neces naci primerak sa stvarnih 200-300kkm
( spomenut je u jednoj teme BMW 7xx koji je za 2-3godine u Nemackoj presao oko 340kkm,pa je u Sloveniji prodavan za oko 15k€ sa 80kkm ,a i ja sam imao prilike da vidim Audi koji je uzet na lizing pa mu je kilometraza vracana i na kraju je i prodat sa nastelovanih oko 180kkm , a stvarno je bilo oko 320kkm )
Da li je kilometraža lažirana, veoma je lako utvrditi,
Postoji dijagnostika, i postoji orginalna servisna knjiga, i postoji servis koji je popunjavao tu knjigu.
Tako da je nemoguće lažirati kilometre, ako kupac zahtjeva detaljnu proveru.
[ AstralPro @ 12.04.2014. 19:22 ] @
Citat: Potrebna mi je pomoć pri odabiru polovnog luksuznoga automobila,
izbor je spao na četri Nemačka automobila, izmedju 2005 i 2010 godine proizvodnje:
1. Audi A8 3.0 TDI
2. BMW 730d
3. Mercedes S klase
4. Volkswagen Phaeton 3.0 TDi
Šta izabrati ?
Cena nije toliko bitna, okvirno do 15000 eura, bolje ga je platiti i malo više ali da je u dobrom stanju i da nije mnogo prešao,
i interesuje me zasto misliš da je tim vozilima duša izvadjena kada to nisu sporski automobili,
niti se takvi automobili mnogo vozaju po gradu, to jeste 80% svoga zivota su proveli na autoputu i na parkingu.
Pozdrav
A8, Pheaton i S klasa se ne voze nego te voze u njima jer su to direktorski i politicarski modeli :)
Posle 5 ili 10 godina su demode zbog novih modela i vise nisi IN ako posedujes neki od tih starijih modela.
Do prodaje uglavnom prelaze enormne kilometraze, bivaju amortizovani a zadnje godine ekspoatacije vlasnici nista ne ulazu jer znaju da ce kupiti novi model a to staro isturiti onome ko ima 15000 a ne 95000 e.
Moj savet ti je da zaobidjes stare modele i za realno velike pare (15-17000) kupi dobru limuzinu srednje klase npr Mercedes C200
Moze se naci 2008 sa pravih 100.000 kupljen nov kod nas sa kompletnom servisnom istorijom i to u dobroj opremi.
Ili Audi A4 2011,A5 2008,A6 2009 u sasvim korektom stanju koje ces voziti godinama bez bacanja para na nenormalne cene odrzavanja skupih limuzina.
[ Nocni @ 12.04.2014. 19:26 ] @
Citat: igor r: Da li je kilometraža lažirana, veoma je lako utvrditi,
Postoji dijagnostika, i postoji orginalna servisna knjiga, i postoji servis koji je popunjavao tu knjigu.
Tako da je nemoguće lažirati kilometre, ako kupac zahtjeva detaljnu proveru.
Dobro si nam ovo rekao da znamo
Možeš iskoristiti pretragu pa pogledati desetak tema koje se tiču ove problematike...
Što se tice onoga da tražis auto od 2005 do 2010... najbolje je uzmi bmw 730d 2010 godiste ali on nije 15 nego 30K.
[ igor r @ 12.04.2014. 19:37 ] @
Nećemo voditi temu u pogrešnom smeru,
tipa kojekakvih lažiranja kilometara i dokumentacije, tipa uzmi 100 000 eura pa se vozi ko gospodin,
tipa da se vozilo iz 2008 godine raspada i da je neupotrebljivo, to su priče za malu decu i za totalne laike.
Meni treba nečije stručno mišljene,
nekoga ko već poseduje neki od ovih primeraka da kaže šta mu se dopada ili šta mu se ne dopada kod njegovog ljubimca,
ili mišljene nekoga servisera koji se svakodnevno susreće sa ovakvim tipovima vozila,
da kaže koji su to konkretno najčešći kvarovi na ovim vozilima.
[ Lavlja_Jazbina @ 12.04.2014. 19:56 ] @
Citat: Meni treba nečije stručno mišljene,
Upravo si ga dobio od takvog coveka,ima jos Zarko koji je PRO i imaju praksu.A u tvom slucaju svako ovde ako je nesto napisao
trebao bi da prihvatis jer niko ne prica napamet.
Citat: to su priče za malu decu i za totalne laike.
Ti si i malo dete i laik,jer temu ti vodis u pogresnom smeru ignorisuci tudja izlaganja.
[ igor r @ 12.04.2014. 20:12 ] @
Citat: Lavlja_Jazbina: Ti si i malo dete i laik,jer temu ti vodis u pogresnom smeru ignorisuci tudja izlaganja.
Recimo konkretno šta su mane Phetonu koji mu delovi najčešće odlaze itd ?
Isto pitanje važi i za Audi A8 iz 2008 godine ?
Cene mi ne trebaš govoriti jer znam sve koliko tačno košta.
Citat: Lavlja_Jazbina:
Citat: to su priče za malu decu i za totalne laike.
Ti si i malo dete i laik,jer temu ti vodis u pogresnom smeru ignorisuci tudja izlaganja.
Namerno neću da govorim o mome poznavanju automobila, da ne bi ispalo da se hvalim i da se pravim nešto važan, ali iza mene je 15 godina iskustva sa automehaničarskim poslom,
ali jednostavno Pheton u mome gradu i okolini je toliko redak automobil tako da ne znam njihove bolne tačke,
jer ga nikada nisam radio.
I sa Audi A8 iz 2008 godine sam se malo puta susretao (10-tak komada)
da bi mogao opširno detaljistati o njihovim nedostatcima i bolnim tačkama.
[Ovu poruku je menjao igor r dana 12.04.2014. u 21:31 GMT+1]
[ Lavlja_Jazbina @ 12.04.2014. 20:31 ] @
Citat: Recimo konkretno šta su mane Phetonu koji mu delovi odlaze itd ?
To ti mogu reci ova dva clana koji su profesionalci,ja iz iskustva da auto do 200 puni za 20 sekundi i to model sa w12 motorom 6000cm3
ali i potrosnjom ulja (produvao motor)i taj auto je prosle godine otisao za 11k.SADA TI OBJASNI KAKO TROSI ULJE,posto kazes da su price za malu decu.
Ej,W12.Isto ti mogu reci da na A8 ima sposobnih ljudi koji okrenu lezece lezajeve na motoru 4,2.
Vec ti je receno da su to vecinom direktorski automobili koji u opremi imaju dugme da pomeris vozacevo sediste napred,jer recimo smetas disi neke firme.
To se gazi,servisira,gazi,servisira i na kraju proda.Tu nastupas ti,kao kupac i mozda zrtva koja ce u sledecoj temi traziti gde naci neki skupi sklop.
Ja ti stvarno zelim dobar primerak,ali mislim da kao sto Nocni kaze,za 25k€,DA.
Da te pitam,kako znas tacno cene svih delova?
[ AstralPro @ 12.04.2014. 20:31 ] @
Lepo vi automehanicari zaradjujete cim se bira dal S klasa, sedmica, a8 ili Pheaton...
[ igor r @ 12.04.2014. 20:39 ] @
Imam auto servis 15 godina.
Citat: Lavlja_Jazbina: To ti mogu reci ova dva clana koji su profesionalci,ja iz iskustva da auto do 200 puni za 20 sekundi i to model sa w12 motorom 6000cm3
ali i potrosnjom ulja (produvao motor)i taj auto je prosle godine otisao za 11k.SADA TI OBJASNI KAKO TROSI ULJE,posto kazes da su price za malu decu.
?
Znam kako puni, i to je normalno za taj mtor, ali niša pretjerano, to je ipak limuzina visoke klase a ne sporski automobil.
Motor od 6000cm3 mora nešto i potrošiti ulja, sada sve zavisi koliko,
potrošnja do 1 Litar ulja na interval zamene za tu mašinu je skroz normalna pojava.
A ako hoćeš da kažeš da su svih 500 komada na ovome sajtu izraubovani krševi, i da su svi do jednoga lažirali kilometražu onda mi više nemamo o čemu da pričamo.
http://www.autoscout24.eu/List...74&mmvmd0=18276&flzh=1
[ Lavlja_Jazbina @ 12.04.2014. 20:57 ] @
Trosio je 1l/100km.Za ovo,stvarno ne znam sto su te cene.Ne bih googlao i pravio se pametan za dozvoljenu emisiju gasova co2,mozda je problem
u registraciji ili zoni kretanja u gradu.Iskreno,da su ovi normalniji po pitanju registracije,pazario bi i ja jedan sa spiska.:).
Ako si mehanicar sa strane oglasa,kazi ti da li i jeste ono sto pise na tarabi?
[ igor r @ 12.04.2014. 21:05 ] @
Ta je mašina samo za smeće, bez karika bi toliko trošio ulja, a tu je pitanje i koliko je i blok motora stradao,
a moguće da je problem i sa turbinom, ona nekada zna da troši više ulja nego potrošen motor.
Citat: Lavlja_Jazbina:
Ne bih googlao i pravio se pametan za dozvoljenu emisiju gasova co2,mozda je problem
u registraciji ili zoni kretanja u gradu.Iskreno,da su ovi normalniji po pitanju registracije,pazario bi i ja jedan sa spiska.:).
Ako si mehanicar sa strane oglasa,kazi ti da li i jeste ono sto pise na tarabi?
Zato i trazim 3.0 motor, dosta jeftinija registracija od 6.0, i manja potrošnja goriva,
mada registracija je i dalje skupa.
Oba motora zadavoljavaju sve standarde za uvoz u našu zemlju.
A što se tiče razlika u performansama izmedju 3.0 i 6.0 glupo je komentarisati,
jer Pheaton sa masom od 2200 kg nije sporski automobil niti to ikada moze biti,
on je jednostavno limuzina visoke klase baš kao i Audi A8, i služi za duga i udobna putavanja, a ne za jurcanje.
Citat: Lavlja_Jazbina:
Ako si mehanicar sa strane oglasa,kazi ti da li i jeste ono sto pise na tarabi?
Ne razumem pitanje.
[ Lavlja_Jazbina @ 12.04.2014. 21:34 ] @
Mislio sam da si mehanicar u inostranstvu pa da li je sve kako pise u tim knjizicama.
Pogledao sam sada sa oglasa jedno 20 automobila.Meni deluju umorno i svaki ima neku skrivenu pricu.Onaj iz holandiuje sa kukuom.:(.
2006 do 3 strane najmladje,ali za te peneze,hm.
[ igor r @ 12.04.2014. 21:39 ] @
Citat: Lavlja_Jazbina: Mislio sam da si mehanicar u inostranstvu pa da li je sve kako pise u tim knjizicama.
Pogledao sam sada sa oglasa jedno 20 automobila.Meni deluju umorno i svaki ima neku skrivenu pricu.Onaj iz holandiuje sa kukuom.:(.
2006 do 3 strane najmladje,ali za te peneze,hm.
I ja bi volio da sam mehaničar u inostranstvu :)
Šta ima veze 2006 godina, meni i 2005-ta odgovara,
i meni primerci sa oglasa izgledaju sasvim korektno,
jer ne možeš očekivati od vozila iz 2006-te godine da je isto kao novo, mora biti tragova korištenja,
ali ništa preterano.
To su oduvek bile cene za polovne limuzine visoke klase tih godina starosti,jer nisu popularne nigde,
narod nema novca i ne moze da ih odrzava niti da ih registruje niti da sipa gorivo u njih.
Jednostavno ovaka vozila su znatno oprerećenje na kućni bužet, iz toga razloga malo ko ih želi,
i zato im cena mnogo i brzo pada.
[ Zarko Silic @ 12.04.2014. 22:27 ] @
Ako se, kako navodis 15 godina bavis automehanicarskim poslom, kako si onda mogao da napises ovako nesto?
Citat: igor r: Da li je kilometraža lažirana, veoma je lako utvrditi,
Postoji dijagnostika, i postoji orginalna servisna knjiga, i postoji servis koji je popunjavao tu knjigu.
Tako da je nemoguće lažirati kilometre, ako kupac zahtjeva detaljnu proveru.
I da sve to kategoricki tvrdis. Ne znam gde radis, ali nije ni bitno. Ovde majstori sa godinu dana staza, savrseno znaju da ovo nije tacno. Nocni je samo itonicno odgovoro. Svakao nije mislio ozbiljno.
Za tebe, a mozda vise za one ostale, koji nemaju petnaestogodisnje iskustvo, da napomenem kako automobili iz visoke klase nisu namenjeni da traju.
Njihov radni vek u proseku je dvostruko kraci od, na primer vozila u srednjoj klasi. Uzroka tome ima vise, da sada nepotrebno ne sirimo temu.
Da se razumemo. Nije mi namera da nekog odgovaram od takve kupovine, ali ne treba ziveti u ubedjenju kako ce lepa voznja biti jeftina.
[ igor r @ 12.04.2014. 22:43 ] @
Citat: Zarko Silic: Ako se, kako navodis 15 godina bavis automehanicarskim poslom, kako si onda mogao da napises ovako nesto?
I da sve to kategoricki tvrdis. Ne znam gde radis, ali nije ni bitno. Ovde majstori sa godinu dana staza, savrseno znaju da ovo nije tacno. Nocni je samo itonicno odgovoro. Svakao nije mislio ozbiljno.
Za tebe, a mozda vise za one ostale, koji nemaju petnaestogodisnje iskustvo, da napomenem kako automobili iz visoke klase nisu namenjeni da traju.
Njihov radni vek u proseku je dvostruko kraci od, na primer vozila u srednjoj klasi. Uzroka tome ima vise, da sada nepotrebno ne sirimo temu.
Da se razumemo. Nije mi namera da nekog odgovaram od takve kupovine, ali ne treba ziveti u ubedjenju kako ce lepa voznja biti jeftina.
U Nemačkoj je preko 90% vozila sa ispravnom kilometražom, jer se tamo za lažiranje kilometraže ide u zatvor do 10 godina.
Mislim da ima malo švaba koji bi radi pišljivih par hiljada eura išli u zatvor godinu dana.
Pri kupovini vozila od švaba, prvo utanačiš sa vlasnikom da li je spreman na sve provere kilometraže, i da li je spreman da ode u njegov servis radi provere podataka ,koji mu je opečetio i potisivao servisnu knjigu gde je unosio kilometražu tokom celoga dotadašnjeg životnoga veka vozila na redovnim servisnim intervalima.
Sve što piše u servisnoj knjižici, postoji i u servisu koji je unosio te podatke i overio ih, i svaki vlasnik vozila može da ima uvid na to kada god poželi.
Ako vlasnik neće da pristane na te uslove, bežiš od njega.
[ Zarko Silic @ 12.04.2014. 22:58 ] @
U Nemackoj je mozda 90% vozila sa ispravnom kilometrazom, da ne licitiramo procente i to vezano za nas slucaj, nije sporno.
Sporan je procenat ispravne kilomtraze, i ne samo kilometraze, na relativno mladim vozilima koja se nude za cenu koja je 5 do 10 puta manja od novonabavne.
U Nemackoj se za dilovanje droge dobijaju jos vece kazne pa se opet diluje; ako je vec rec o kilometrazi i krivicnom delu.
[ igor r @ 12.04.2014. 23:02 ] @
Citat: Zarko Silic: U Nemackoj je mozda 90% vozila sa ispravnom kilometrazom, da ne licitiramo procente i to vezano za nas slucaj, nije sporno.
Sporan je procenat ispravne kilomtraze, i ne samo kilometraze, na relativno mladim vozilima koja se nude za cenu koja je 5 do 10 puta manja od novonabavne.
U Nemackoj se za dilovanje droge dobijaju jos vece kazne pa se opet diluje; ako je vec rec o kilometrazi.
Ok, nije ni bitno, predaleko smo od teme.
Admin može lock.
[ Nocni @ 12.04.2014. 23:22 ] @
Igore,
Neko ko drži servis 15 godina trebao bi da zna da W12 nema turbinu a ne da kaže "turbina troši ulje vise nego motor"...
Što se tiče vraćanja kilometraže ima na hiljade servisa koji to rade i bave se zvanično popravkama... po tebi čovjek kome se stvarno pokvari instument tabla pa mora da koriguje kilometražu bez dugogodišnje robije ne može proći nikako...
Šta ćemo sa onim koji pređe 50K vrati na 20 i ode u ovlašćeni servis da zamijeni ulja...onda pređe još 50K pa vrati na 40 pa ponovo u servis... onda pređe još 50 pa vrati na 60 itd... pa ima urednu i ovjerenu servisnu knjižicu koja se da provjeriti gdje god hoces u kojoj piše 120K a on je prešao preko 300...
Kad bi se dobijala robija za vraćanje kilometraže ja bi onda trebao da dobijem 9 doživotnih
Pitaš šta najčešće crkava na fetonu... do restajlinga koji je bio 2008 svakome je crkao automatski menjač i više puta je rađen... ogromna je razlika između tog restilizovanog i onog starijeg, vizelno čak najmanje... na stotine pozicija je doživilo upgrade i svakako treba gledati da se uzme taj noviji...
Mercedes je dobra kupovina isto ali ga je najteže kupiti jer treba čovjek da se mnogo dobro razumije da bi mogao da kupi dobar primjerak koji je u dobrom stanju i njemu godište i ne igra neku ulogu...
Što se mercedesa tiče i na njima se vraća kilometraža tako da se ne može provaliti ni u ovlašćenom servisu...
[ igor r @ 12.04.2014. 23:36 ] @
W12 je novi model od 2010-te godine,
A rekao sam da Pheaton nikada mi nije naisao na dizalicu.
Ti sto gaze 50 hiljada sa jednim uljem su odavno ostali bez mašine.
Za robiju pricam o Nemackoj a ne o Srbiji.
Ta informacija za menjač mi je jako korisna,
I valjalo bi mi još takvih informacija ako imaš.
[ Nocni @ 12.04.2014. 23:47 ] @
Od 2010 kažeš... a šta ćemo sa ovim na primjer koji je W12 iz 2003 godine?
W 12 su u stvari 2 VR6 motora spojeni na jednu radilicu. VR su, kao što ime kaže i V i redni motori koji imaju klipove u V sa maliim uglom ali samo jednu glavu... kad spojiš 2 takva dobijes to duplo W...
Ovaj W12 je bio poznat po tome što mu se menjač pokvari tako da se ne može raditi a drugi je skuplji nego auto...
Taj motor koji tražiš 3.0 tdi je odličan. To je common rail i ima lanac... ima i on više problematičnih tačaka kao što je regulator turbine sa motorićem, klapne, egr ventil, i još neke periferije i davači vezani za rail linije i regulaciju pritiska ali suštinski je to motor koji ide 500K bez većih problema...
[Ovu poruku je menjao Nocni dana 13.04.2014. u 00:59 GMT+1]
[ igor r @ 12.04.2014. 23:52 ] @
U pravu si w12 postoji I iz 2003 godine.
To su uglavnom standardni wv problemi ali nije nista
strasno, sada me najvise zabrinjava menjač.
[Ovu poruku je menjao igor r dana 13.04.2014. u 01:08 GMT+1]
[ KrkaCiC @ 13.04.2014. 00:24 ] @
Citat: igor r:
Namerno neću da govorim o mome poznavanju automobila, da ne bi ispalo da se hvalim i da se pravim nešto važan, ali iza mene je 15 godina iskustva sa automehaničarskim poslom,
ali jednostavno Pheton u mome gradu i okolini je toliko redak automobil tako da ne znam njihove bolne tačke,
jer ga nikada nisam radio.
I sa Audi A8 iz 2008 godine sam se malo puta susretao (10-tak komada)
da bi mogao opširno detaljistati o njihovim nedostatcima i bolnim tačkama.
Na osnovu svega sto si pisao ja zakljucujem da nisi radio neki iole ozbiljniji automobil u svom servisu
Sta mislis zasto je phaeton toliko redak? A zasto Punto vozi svaki 3. vozac u Srbiji?
Lepo ti ljudi pisu cemu sluze automobili te klase
Citat: igor r:
To su oduvek bile cene za polovne limuzine visoke klase tih godina starosti,jer nisu popularne nigde,
narod nema novca i ne moze da ih odrzava niti da ih registruje niti da sipa gorivo u njih.
Jednostavno ovaka vozila su znatno oprerećenje na kućni bužet, iz toga razloga malo ko ih želi,
i zato im cena mnogo i brzo pada.
Sta mislis da li ljudi koji kupe ovakva vozila nova znaju ovo sto si ti napisao?
Naravno,i znaju da nema potrebe da cuvaju i briskaju auto da bi ga sto bolje prodali,jer u principu kad su kesirali desetine hiljada eura za nov,totalno im je nebitna cena u prodaji kasnije. I,s obzirom da imaju toliko novca za nov auto to znaci da ih cesto menjaju a iz toga sledi da su ti automobili potencijallni krsevi
Nece oni ulagati par hiljada eura u auto koji vredi 20% od cene noveog pre nekoliko godina.
Ovi ljudi koji ti pisu ovde ti lepo pisu i usmeravaju,a ti ako ne verujes
Nisu bogatasi koji se voze u tim limuzinama jedva skrpili za nov auto i onda da ga cuvaju kao prosecan Srbin koji se odlucio za Zastavu 10 na 5 godina otplate i onda da ga lickaju non stop i da cuvaju
I razumi da se kilometraza vraca svuda,mozda u Nemackoj ne bas kao kod nas ali vraca se
Ako hoces neki model od nabrojanih od vlasnika,naravno prvog,onda ces morati zestoko da platis,kao sto ti je neko iznad i rekao
PS neko je u nekoj temi pisao o ceni plivajuceg zamajca za m3,kako je u odnosu na obicnu trojku iste generacije skuplji 5x
E tako ti je i sa ovim skupim limuzinama
PS2 Rodjak iz Bg-a vozi 530d,oko 2006 godiste,i drugi rodjak se spremao za kupovinu neke trojke tog godista i svidjao mu se ovakav 530 i na pitanje kakav je za odrzavanje prvi rodjak mu je rekao: Nemoj shvatiti pogresno,ali ako imas para da vozis i odrzavas trojku,ne znaci da imas para da odrzavas i 530
[ igor r @ 13.04.2014. 00:51 ] @
Do sada mi je kroz servis prošlo 10000 vozila, ali nikada nije pheaton a I da jeste proslo par komada ne moze se po tome suditi sta su lose tačke ovoga automobila.
O cenama delova i rukama mi nemoj pricati,
valjda ja znam koliko za šta naplaćujem.
Ostala prica ti nema nikakve veze sa temom,
filozofiranje.
Ne interesuje me zasto ovo zasto ono.
Ne interesuju me ničija mišljenja čemu služi koje vozilo.
Ne interesuju me ljudi koji kupuju ova vozila nova.
Niti njihovo raxmišljanje.
Za to otvori drugu temu pa diskutuj do mile volje.
Sada me konkretno interesuje za koliko se u Beogradu
moze naći polovan menjač od pheatona ako ne daj boze odalami.
[ KrkaCiC @ 13.04.2014. 01:26 ] @
Citat: igor r: Do sada mi je kroz servis prošlo 10000 vozila, ali nikada nije pheaton a I da jeste proslo par komada ne moze se po tome suditi sta su lose tačke ovoga automobila.
Ne interesuje me zasto ovo zasto ono.
Ne interesuju me ničija mišljenja čemu služi koje vozilo.
Ne interesuju me ljudi koji kupuju ova vozila nova.
Niti njihovo raxmišljanje.
Za to otvori drugu temu pa diskutuj do mile volje.
Sada me konkretno interesuje za koliko se u Beogradu
moze naći polovan menjač od pheatona ako ne daj boze odalami.
Posto ne vidis malo sire o cemu se prica i slepo se drzis toga onda nema potrebe uopse diskutovati sa tobom. Nocni i Zarko su ti nesto pojasnili
A zasto ovde pitas za koliko se moze naci menjac? Valjda ti kao mehanicar znas ljude iz tih krugova,prodavnice pa se raspitaj
I kupi onaj koji ti je lepsi,odnosno onaj koji ima masazere
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|