|
[ Freerunner @ 22.04.2014. 20:46 ] @
| Pozdrav svima
Golf Mk3 94 god, 1.8 monopoint 66kw , cuveni vagenov motor koji bi trebalo da najbolje saradjuje sa plinom .. i tako bese do skoro. 130 km na 1000 din, ni malo ne preterujem niti preuvelicavam.
Bila je membrana pred kraj, kao i filter, zapravo nikad menjani, od 2008 .. i u tom nekom periodu, krene da mi sabija plin - 50km na 1000 din. ja reko - to je to, otisla membrana
uzmem ja lepo nov lovato isparivac, i zamenim filter, kod onog Nikolica sa banovog brda, on mi garantuje da mi je potrosnja usled lose membrane.
ja reko, dobro ajde. proverim naknadno sam sve selne, dizne, creva
potrosnja - ponovo 50km za 1000 din. nepodnosljivo za dzep.
uzmem ja procitam kazu ljudi - filter vazduha i svecice mora se zamene. i plin ide bolje na jednokrake svecice umesto trokrakih za benzin.
Nista, ajd i to, uzmem BP6ES (nisam teo jednokrake BPR6E jer mi svejedno dal ima rezistor u golfu trojci nema elektronike a ove su jace) i nov filter vazduha
potrosnja - i dalje mi jede plin
ok, uzmem procitam gde sve preostalo a da trosi plin - ulje zamenjeno skoro, glava motora u odlicnom stanju (to znam sam da proverim), ne mesa nista od vode ulja i plina,
sve po PS-u. jos ostale selne i dizne. upalim ga i pratim. nigde ladno crevo, nigde ne izbaci mehurice kad sam nasapunjao. Znaci nigde!
I tako danas nervozan, stojim na putu sa otvorenom haubom i blenem u ono, kad prodje jedan od miloste nazvan Ciga. I rece meni Ciga:
"sinko, ako ti je sve uredno onda ti u motora dolazi vise plina nego sto treba i smesa ti je losa. ona gori pa gori. "
ja reko: " a dobro, kako ja to mogu da regulisem, sobzirom da na isparivacu ima smo jedan ventil za podesavanje i to ler gasa ? "
on: "e vidis ovo crevo ? (pokazuje na crevo od isparivaca do monopointa) E sinko, ovaj podesivac na sred creva (koji ja inace nikad nisam dirao)
ti je otvoren SKROZ, a moras da ga smanjis na bukvlano minimum protok koji dozvoljava 5 iljade obrtaja u punom gasu t
o jes da ga zatvoris do kraja pa odvrces i gledas."
i ciga tu uze i podesava ventil na crevu smanjio, dok je na isparivacu povecao valjda da bi kompenzovao i kaze:
"e sad vise nece ti trosi"
moje pitanje je: ima li ovo ikakvog smisla i jel ciga makar blizu da bude u pravu ? Ako pretpostavimo da sam sve ostalo proverio i pod pretpostavkom
da mi je neko u nekom trenutku zaista odvrnuo taj ventil na crevu do kraja (par puta auto bio u servisu), jel moguce da je potrosnaj bila
povecana samo zbog tog .. ?
Ako je nesto drugo sto vam pada napamet, molim vas pomozite mi :) hvala svima u napred |
[ pajapop @ 22.04.2014. 21:18 ] @
Na srecu ili zalost, al ciga je sasvim u pravu. Taj ventil sluzi za regulaciju smese. NIsta...sad vozi, pa ces videti. Al, sramota za onog majstora...prevaren si. Uredu je sto si zamenio membranu, to shvati kao "servis", al on je morao da odradi "stelovanje"...
[ KrkaCiC @ 22.04.2014. 21:51 ] @
I ja sam imao neke probleme,ne sa potrosnjom vec sa samim stelovanjem,na malo starijem automobilu,i sam sam naucio neke stvari
I ciga jeste u pravu,ako je taj ventil sto odredjuje kolicinu plina odvrnut nije ni cudo sto ti toliko trosio,mada nije ni to mnogo kakve probleme ljudi imaju
Salim se,trosio je preko 20,a realno bi bilo oko 12-14l po gradu.
A kako je radio,jel se gusio,kako je drzao ler,jel se gusio pri dodavanju gasa?
Proveri mu i vazduh
[ gti2 @ 22.04.2014. 22:04 ] @
Zamoli nekog da drzi gas na 3000 obrtaja.Zavrci tu slavinu dok ne primetis da obrtaji opadaju i onda je otvori za cetvrt do pola kruga.
[ Freerunner @ 23.04.2014. 01:30 ] @
E hvala vam svima.
Gusio se i to podosta. otprilike sam mogao da ga teram na 3000+ obrtaja u voznji ali samo postepeno. Nikako nisam mogao da "stisnem" i da ubrzam. smesa je def bila u korist plina.
E sad, mozda mi se cini da je ciga maloo previse zavrnuo. jer sag opet trokira ali nekako trugacije, sto bi odgovaralo jos jednoj losoj smesi, ovoga puta u korist vazduha
poslusacu GTI2 i njegov savet za stelovanje, nadam se da je to ispravna metoda.
sto se vazduha tice, od filtera do monopointa nemam jednu selnu od dve ukuno (na onoj debeloj grani) al ne znam koliko to bas utice, stavicu je sutra svakako, 50 dindzi je.
Sto se tice Nikolica, u startu mi je bilo sumnjivo kada je mrtav ladan izjavio posle stavljanja isparivaca, citiram: " ne moze ler gas ispod 1000 obrtaja, tolko mu motor trazi" .. Ej, plindzija da ne zna za taj ventil na crevu a Ciga iz mostanice da zna. Meni je ovo prvi plin, benzinca znam da rastavim u komad, u glavi da zamislim bregastu kako radi ali za plin nemam nikakva iskustva i sramota da me neko tako tretira, da uzme pare i ne uradi svoj posao do kraja.
[ deki111 @ 23.04.2014. 07:06 ] @
Nisi napisao koliko troši i kako radi na benzinu. Da bi se korektno naštelovao na TNG, potrebno je da motor normalno radi na benzin, a to je ujedno i pokazatelj stanja motora.
Meni je pravila problem plastična račva za podešavanje protoka gasa, koja se se usled starosti, grejanja ili nekvalitetnog materijala deformisala i onemogućavala mi normalno podešavanje. Zamenio sam je za malo skuplju mesinganu.
[ botr @ 23.04.2014. 11:38 ] @
Odi do servisa koji ima gas analizator i dobices nastelovanu smesu.
[ Freerunner @ 23.04.2014. 17:11 ] @
Ja kolko znam samo sekvent plin ima dijagnostiku, nema ovaj regularni na karburator.
deki111 - nisam napisao iz prostog razloga sto nije radio na benzin zadnje 2 godine usled pokvarene pumpe za benzin. Po navodu pretgodnog vlasnika. Golf je kod mene 3-4 meseca
Elem, podesio sam kako je rekao GTI 2 i namerno terao u blizni pumpe auto danas da ga pri poslednjem izdahu dovezem i sipam. Potrosnja se vratila na staro. 1000 din 100 km otprilike. na praznu bocu sam sipao 1000 din i dogurao do 92 km bez da je roptao i cimao, i sipao ponovo.
hvala gti2 !!
[ botr @ 23.04.2014. 17:48 ] @
Gas analizator je onda spravica koja se kaci na auspuh i meri sadrzaj izduvnih gasova. Na osnovu tih merenja se moze nastelovati smesa plina na optimalnu, pod uslovom da onaj ko steluje zna sta radi.
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|