[ alexandarv @ 23.04.2014. 13:17 ] @
Pozdrav,

potrebna mi je pomoć - imam golf 2 1.6 benzinac iz 1987 sa ugrađenim plinom lovato. Auto sam skoro kupio i od početka vozim isključivo na plin. Kada sam probao da prebacim na benzin auto radi dobro, prima gas kao manit (bio sam zamenio pumpu za gorivo) ali posle par minut - dva počne da trokira , loše radi i curi mu benzin na nekom belom krugu iznad ulaza za benzin. Postavio sam sliku dela koji curi - šta je u pitanju? Da li može da se nekako zameni ili zapuši bez servisa?
[ Lavlja_Jazbina @ 23.04.2014. 15:04 ] @
Meni to lici na neki karburator iz audija 80 91 godiste.Nesto ovako.
Procitaj oznaku sa karburatora.

[ pajapop @ 23.04.2014. 15:40 ] @

Golf bi trebao da ima karb. marke Pieburg, al ovaj na slici mi ni malo ne lici na karburatore koje se ugradjuju na golfove, mada izgleda prilicno "kulturno". U svakom slucaju curi na nekom fabrickom pertlovanju, na mestu koje je predvidjeno za "neki ventil ili diznu"???, bez koga se moze i ne mora. Sta sad??? Pa moze se eventualno - zacepiti smesom "tecni metal", dvokomponentna smesa koja se umesi, natisne se na to mesto i saceka se da se okameni.... recimo tako...ili da se ode kod majstora na konsultaciju, skine se ta plocica, ako se ima navoj ispod postavi se podloska sa dihtungom i navije se neki sraf...najskuplja varijanta je da se stavi originalni karburator.
[ Lavlja_Jazbina @ 23.04.2014. 15:47 ] @
Kada vec curi,neka ga polako izvadi i vidi sta ima u tom kanalu.Posle nekim tecnim metalom zatvoriti.
[ veselinovic @ 23.04.2014. 17:03 ] @
Posto kad pocne da curi motor trokira, to lici da iglicasti ventil nije
zatvorio dovod goriva. Karburator se preliva gorivom i otuda i curenje i trokiranje.
E sad, jel plovak zastekao ili je neka prljavstina u ventilu treba pogledati.
Desava se kad se vozi na plin.
Moze da bude i zapuseno odvodno crijevo iz karba.
Kod golfa ima cuveno once za visak goriva.
[ alexandarv @ 23.04.2014. 19:19 ] @
Definitivno nije karburator orginal karburator - na karburatoru pisu brojevi: 027 129 016 (na netu sam naso da je proizvodjac valjda: keihen - vergaser ???)

Zna li neko cemu sluzi onaj beli cep sa slike (vidi se da ima pukotinu na sebi kroz koju hulja gorivo)? Zana li neko nesto o ovom karburatoru? Da li bi mogo laik da ga otvori i ocisti? I da zameni polomljeni deo?
[ Lavlja_Jazbina @ 23.04.2014. 19:28 ] @
Too lutko.Kada das broj rekao si ko mu je i mama a i tata.Za HM motor izmedju ostalog.
Taj sa slike koju sam postavio ali kao sto vidis,tu je sraf u org.izvedbi.
Broj seta je 055 129 202 A.

p.s.
Taj karburator je isao u golfove za svetsko i svajcarsko trziste.
[ alexandarv @ 23.04.2014. 19:38 ] @
Citat:
Lavlja_Jazbina: Too lutko.Kada das broj rekao si ko mu je i mama a i tata.Za HM motor izmedju ostalog.
Taj sa slike koju sam postavio ali kao sto vidis,tu je sraf u org.izvedbi.
Broj seta je 055 129 202 A.


Dakle deo koji je pukao nosi oznaku 55 129 202 A? Ako jeste, neki savet za zamenu (treba li samo da odsrafim i zamenim?)

Ne mogu da nadjem pod tom oznakom nista na netu - da pogledam kako izgleda?
[ Lavlja_Jazbina @ 23.04.2014. 19:45 ] @
Vec sam ti postavio sliku i to je pozicija 3.

Ima na netu nego to ti je skupo za novo.U vw je 49,85€ (zvanicno).

http://www.original-genuine-sp...551_/055129202A-ventilsatz.htm
[ alexandarv @ 23.04.2014. 19:53 ] @
Taj vijak sta li je 50e?

Neki savet gde da pronadjem polovno po mnogostruko nizoj ceni (zivim u malom mestu - tako da moram preko neta da nadjem)?

Da li je u pitanju PLOVAK posto pise: 055 129 202 A : flotteur - float - Ventilsatz?
[ Lavlja_Jazbina @ 23.04.2014. 20:03 ] @
Karburator servis ili neko od clanova koji su mehanicari pa mogu da ti poognu.
Ja sam ti teoreticar,za neke lajavi krelac.Skini cep i slikaj tu rupu gde se nalazi cep koji pusta.
Ako nista ne iuradis videcu u petak da ti nabavim,a ti plati postarinu.Vec sam izgubio fokus,zagubio sam naocare pa mi se magli.

Pozdrav.
[ alexandarv @ 23.04.2014. 20:07 ] @
HVALA PUNO!!!

Mnogo ste pomogli! Pokusacu da pronadjem deo. Ako neko ima neka me kontaktira na PP.

Hvala
[ Lavlja_Jazbina @ 23.04.2014. 20:46 ] @
Zaboravio sam da ti kazem da veselinovic je dao po meni resenje problema a to je na kraju slike i taj
deo koji nedostaje kao i ceo sklop sa slike.Pretpostavljam.
Citat:
Posto kad pocne da curi motor trokira, to lici da iglicasti ventil nije
zatvorio dovod goriva. Karburator se preliva gorivom i otuda i curenje i trokiranje.
[ alexandarv @ 27.04.2014. 20:32 ] @
Cisto da ne ostane ovako otvorena tema - pomenuti plasticni cep sam zalio tecnim metalom. Posle susenja sam probao - i na benzin pali iz prve, radi ali trazi malo visi broj obrtaja da se ne ugasi pa mu ja drzim malo podignut sauk. U vozni ide solidno. Posto se i ne isplati voziti na benzin ovo sam osposobio za nedaj boze da ostanem bez plina ili plinski uredjaj zakaze. Hvala svima koji su pomogli.
[ Lavlja_Jazbina @ 27.04.2014. 20:53 ] @
Citat:
Posto kad pocne da curi motor trokira, to lici da iglicasti ventil nije

Jesi zalio ali ovaj ventil je od znacaja da bi to i radilo kako treba.
[ pajapop @ 27.04.2014. 21:33 ] @
Nema on problem sa iglicastim ventilom, vec mu je smesa suvise siromasna cim mora da povuce saug da bu radio. Tu treba samo ciscenje karuratora. On je procureo na onom mestu jer je vrmenom taj plasticni cep pukao. Ali, nisam siguran da je ovo resenje sa tecnim metalom, iako sam ga i ja predlozio, bas srecno resenje. Pitanje je koliko je to bas sigurno??? Ali, s obzirom da vecinom koristi plin, valjda ce izdrzati tako do nekog srecnijeg resenja, tj. do nabavke nekog boljeg karburatora ili vracenja starog na "standard".
[ dobri nikola @ 30.04.2014. 21:08 ] @
Ako nisam zakasnio, ukljucio bih se u ovu diskusiju. Jer sam 36 godina u tom poslu ( po struci automehanicar, struka: popravka sistema ubrizgavanja goriva ). Ovo mu dodje ko neki uvod, a sad da krenemo na resavanje problema:

- prvo, moras pazljivo da skines tecni metal ( nemojte biti pametniji od konstruktora tog karburatora ),

- drugo, karburator ti ocigledno preliva ( moras da skines poklopac karburatora i da se prekontrolise plovak i sama iglica u kakvom su stanju ),

- trece, trebalo bi prekontrolisati membranu brizgaca ( ima dva tipa, po slici koju si nam dao radi se o mladjem karburatoru tog proizvodjaca ) i

- cetvrto, produvati sve kanale, sklopiti ga, zatim upaliti i pustiti da se zagreje na radnu temperaturu. Pa tek onda pristupiti podesavanju smese na leru.

To su karburatori sa rucnim sauhom, u principu su se dobro pokazali. Mada PIERBURG 2E sa automatskim sauhom, je neprikosnoven za sve karburatore. O ovom karburatoru bi se imalo jos sto sta pisati, ali otom potom, ako bude bilo kakvih problema slobodno se javite. Koliko mogu pomocicu svim clanovima sa profesionalnim savetima, a ko je blizi mozemo i da pogledamo sta ga muci.
[ vladd @ 30.04.2014. 23:18 ] @
Taj Pirburg je jedno djubre od karburatora, mada je bolji od IPM-a, napravljenog skoro odokativno.
Ne moze ni prici ozbiljnim karburatorima, i totalno je zamajavanje insistirati na njemu, kada postoje ozbiljniji, bolji i solidno jeftini karburatori.
Koji ce smanjenom potrosnjom isplatiti sopstvenu cenu.

Bimetalni saug je toliko "precizan", da je nemoguca prosecna potrosnja ispod 8 litara, za auto laksi od 900kg...
Jos kada ga (pocesto)uhvate lutke, zna da prolije i preko 15 litara na 100km

Weber, aisin, delorto..su neuporedivi sa pirburg otpadom.
[ dobri nikola @ 01.05.2014. 11:44 ] @
Taj Pirburg je jedno djubre od karburatora, mada je bolji od IPM-a, napravljenog skoro odokativno.
Ne moze ni prici ozbiljnim karburatorima, i totalno je zamajavanje insistirati na njemu, kada postoje ozbiljniji, bolji i solidno jeftini karburatori.
Koji ce smanjenom potrosnjom isplatiti sopstvenu cenu.

Bimetalni saug je toliko "precizan", da je nemoguca prosecna potrosnja ispod 8 litara, za auto laksi od 900kg...
Jos kada ga (pocesto)uhvate lutke, zna da prolije i preko 15 litara na 100km

Weber, aisin, delorto..su neuporedivi sa pirburg otpadom.


Vladd, ne znam sta si po struci i koliko si upucen u radu sistema ubrizgavanja goriva, konkretno karburatorskog sistema. Iz tvog posta zakljucujem da si imao ozbiljnijih problema sa karburatorom koga kudis.

Nemam nameru da se natezem sa tobom ili bilo s kim, odgovorno tvrdim da od Pierburg 2E karburatora nema boljeg. Popravljao sam sve moguce modele karburatora na autima. Ali, gledano sa tehnicke strane i sa kojom se lakocom ti karburatori rade, nemogu se uporediti ni sa jednim drugim tipovima. Varajet II je sa majstorske strane, laksi za remont, ali si zato dosta ogranicen u nekim podesavanjima.

Drugo, ja kao vlasnik servisa koji se bavi popravkom sistema ubrizgavanja goriva ( karburatori, MPI i SPI ), moram da poznajem sve sisteme ubrizgavanja goriva. Pa i sve karburatore podjednako, ali dovoljno je kad kazem da VW vozila i Opel vozila. Koriste najvise Pierburg 2E karburatore, molio bih Vas da me pogresno ne shvatite. Nepodcenjujem ni jedan tip karburatora, ali iz mog ugla gledano i sta sam kroz period od 20 godina doziveo, prilikom popravljanja svih vrsta karburatora.
[ vladd @ 03.05.2014. 10:19 ] @
Ne sporim ja da se sa lakocom "rade", i iz tog razloga nisam imao teze probleme sa njima, vec su poprilicno aljkavi i prosti po konstrukciji, sto proizvodi veliku potrosnju, veliki broj losih rezima rada, regulaciju saga nevezanu sa zagrejanoscu motora..po principu tu negde oko nekoliko, mozda je bimetal potrefio tajming grejanja motora, a mozda je kontakt malo duze drzan, pa je saug ranije otvoren.

TO su budalesije koje se ne mogu porediti sa recimo PARAFINSKOM regulacijom otvorenosti sauga kod AISINA, podesavanje rada u vise tacaka...da ne spominjem vakuume koji dodatno "peglaju" i usaglasavaju razne rezime rada...

A sto se tice remonta, apsolutno sam saglasan, proste stvari se prosto popravljaju, ali prosto i RADE. I locu gorivo...
[ dobri nikola @ 03.05.2014. 14:28 ] @

Ne sporim ja da se sa lakocom "rade", i iz tog razloga nisam imao teze probleme sa njima, vec su poprilicno aljkavi i prosti po konstrukciji, sto proizvodi veliku potrosnju, veliki broj losih rezima rada, regulaciju saga nevezanu sa zagrejanoscu motora..po principu tu negde oko nekoliko, mozda je bimetal potrefio tajming grejanja motora, a mozda je kontakt malo duze drzan, pa je saug ranije otvoren.

TO su budalesije koje se ne mogu porediti sa recimo PARAFINSKOM regulacijom otvorenosti sauga kod AISINA, podesavanje rada u vise tacaka...da ne spominjem vakuume koji dodatno "peglaju" i usaglasavaju razne rezime rada...

A sto se tice remonta, apsolutno sam saglasan, proste stvari se prosto popravljaju, ali prosto i RADE. I locu gorivo...



Molim te vladd, daj mi barim jeda primer tvojoj tvrdnji da je Aisina karburator bolji od Pierburga 2E. I, ako ti nije tesko, objasni mi tvoju izjavu: " TO su budalesije koje se ne mogu porediti sa recimo PARAFINSKOM regulacijom otvorenosti sauga kod AISINA ".

Na kom Aisina karburatoru imas parafinsku regulaciju sauha i na kom se autu ugradjuje takav karburator?
[ vladd @ 03.05.2014. 23:28 ] @
Pa guglaj, sta da ti radim:)

Topla vodica iz sistema hladjenja motora, zagreva parafin koji pokrece klip koji otvara saug. To je preskupo resenje za pirburg. Oni su stavili grejac i bimetal, pa za koliko se istegne, od temperature grejacaa, a ne motora, toliko ce da otvori klapnu..

Resenje za regulaciju kompletno idiotsko..odnosno ne moze se reci "regulacija", nego "ako se potrefi mozda ce biti dobro"..

Taka "resenja" su resenja, kompromisi ustede i odsustva osbiljnog razvoja, potencirano jeftine produkcije, i ne mogu se nazvati "NAJBOLJIMA" narocito ne za korisnike.

Mogu biti "najbolji" uvaljivacima "robe", mehanicarima, koji imaju redovne musterije...
[ dobri nikola @ 04.05.2014. 10:09 ] @
Pa guglaj, sta da ti radim:)

Topla vodica iz sistema hladjenja motora, zagreva parafin koji pokrece klip koji otvara saug. To je preskupo resenje za pirburg. Oni su stavili grejac i bimetal, pa za koliko se istegne, od temperature grejacaa, a ne motora, toliko ce da otvori klapnu..

Resenje za regulaciju kompletno idiotsko..odnosno ne moze se reci "regulacija", nego "ako se potrefi mozda ce biti dobro"..

Taka "resenja" su resenja, kompromisi ustede i odsustva osbiljnog razvoja, potencirano jeftine produkcije, i ne mogu se nazvati "NAJBOLJIMA" narocito ne za korisnike.

Mogu biti "najbolji" uvaljivacima "robe", mehanicarima, koji imaju redovne musterije...




Vladd, ovo nije odgovor na moje pitanje ( nisi izneo ni jedan profesionalan argument ), iz tvojih postova se da zakljuciti koliko si kopetentan za ovu oblast. Najlakse je nesto izneti, a da pri tom nema nikakvog tehnickog smisla, ljudima koji nisu strucni.

Nezelim da me na forumu niko pogresno shvati, ali za ovu oblast sam trenutno najkopetetniji. Jer sam sa sistemima ubrizgavanja vezan 36 godina. Od toga 20 godina neprekidnog uspesnog rada, samo sisteme ubrizgavanja radim. Tako da ovo tvoje pisanije i komentari, kod mene nepiju vodu. Jer nemaju nikakvog smisla, misljenja sam da treba izneti odredjene podatke ( tacne ). Kako bi clanovi foruma mogli da ih primene i vide rezultate.

Nebi se vise sa vladd-om objasnjavao, jer je to ispod mog nivoa. Ako clanovi imaju problema sa losim radom karburatora, ili MPI i SPI sistema ubrizgavanja, neka slobodno iznesu svoje probleme na forumu ili pp. Trudicu se koliko je moguce, da u kratkom roku dam precizan odgovor ( na postavljeno pitanje ). Tako bi nasi clanovi, pojedine kvarove mogli sami da odklone.
[ Lavlja_Jazbina @ 04.05.2014. 18:01 ] @
Ufff,bas prejako zboris.Za pocetak ako te ne mrzi da bi covek shvatio sta hoces da kazes,koristi quote ( sa leve strane)
i izmedju ubaci deo teksta za repliku,a ako je onaj kome se obracas napisao zadnji,nema potrebe da kopiras ceo tekst jer se stvara konfuzija.
Drugo,kao dobronameran savet,nemoj nikada nikome da pises ovako nesto jer to u auto zone nije bitno.
Citat:
Nebi se vise sa vladd-om objasnjavao, jer je to ispod mog nivoa.

posebno nekome ko je za 8k i kusur poruka napisao dosta toga slagao se ti ili ne a posebno sto o sagovorniku ne znas nista.

Ja sam procitao tvoje pretstavljanje,ovde cu ti postaviti jedno pitanje o pirburgu (djubre) a posto si dobrodosao u auto zone za popunu aktivnih ucesnika
mogao bi da otvoris temu o ubrizgavanju i podelis iskustva o recimo ovde popularnom TSI VW sistemu,posto su karburatori dinosaurusi u izumiranju.

Pitanje o pirburgu.U kom delu se nalazi sauh,gornjem ili donjem?

P.s.za PP da ti se javljaju nem potrebe,a MI.Svakako nas zanima.:).
[ vladd @ 04.05.2014. 22:11 ] @
I ne odvojeno od glagola..:)
Jbga..elite...forum..:)

Izneo sam DVA profesionalna argumenta, a za ostalo pozivam zdravu logiku..:)

Prvo..dugogodisnji uspesan rad MEHANICARA..da je pierburg dobar, mehanicari ne bi bili "experti"..

Pierburg je skalamerija, ili skalam, kako neki vole da sskrate. Uradjen je navrat nanos, kolju se sistemi regulacije, BIMETAL je katastrofalno amatersko resenje, sto ce reci JEFTINO, a neke firme bas vole JEFTINE elemente..pogotovo ako potrosnja i korektan rad motora nisu imperativ.

Imali problem sa ledom, dodali grejac, kupili licencu, ostavili bimetal, koji "tera svoje". Motor je u 80% radnog rezima u nepovoljnim uslovima, najcesce overdoziran gorivom. Elementi sistema se cudno kvare, zacepljuju se kanali cirkulacije tople vode, vakuumske regulacije se najcesce skidaju, posto nebulozno rade i prave vise problema nego koristi.

Weber, Dellorto su PREPORUCLJIVE zamene za tu skalameriju, tako da moja reakcija na dramaticno besmislenu izjavu da je Pierburg "najbolji" je potpuno ocekivana...

I kada su dodali parafinsko iskljucenje sauga(inace permanentni problem doticnog brenda), bimetal je bivao "brzi", pa je gasio saug pre zagrevanja motora..sto je cesto dovodilo do gasenja..naravno uz jos neke nedoslednosti aljkave konstukcije..dokrpljavane..


Najbolje od Pierburga je ispadalo tek uz licence..kao ovaj 1b...ali jee uvek JEFTINOCA bila imperativ

[ vladd @ 05.05.2014. 13:17 ] @
Uzgred, ako neko hoce da podesava saug na 2E2

Citat:
The basic unit incorporates a sophisticated design using 5 separate items to accommodate the automatic choke facility, which together with the specific settings particular to each engine code, allows for smooth starting and running at all differing ambient and engine temperatures. For the 1600/1800 set-up, the correct cold starting operation on these carburettors is, firstly, a speed of 2000rpm. This will be for up to 10 seconds depending on the ambient temperature, and the speed should then drop instantly to 1500-1600rpm which will then progressively reduce to 750 or 900 rpm, depending on the model, as the water temperature increases. During these 3 phases there should be a smooth tick-over and no hesitation on acceleration. Fuel consumption, overall, for the 1600 should be 37mpg, whilst the 1800 should return 35 mpg.



Uputstvo firme koja se bavi reparacijom..cene u funtama, pa je 35mpg u stvari 8l/100km, posto je britanski galon oko 4,55l(za razliku od USA, na koji se najcesce pozivaju pobornici male potrosnje gde je 3,83l)

Srecno..mada ja ne pamtim da je neko imao 2000 obrtaja na (takvom ubitacnom) hladnom startu...a pamtim jako duuugo...do 80-ih
[ vladd @ 05.05.2014. 13:23 ] @
A ovo je pisanije korisnika, jednog, ali pokriva znacajan broj drugih

Citat:
I had a mk1 1.6 cab about 14 years ago with a pierburg 2E2 carb on it.. Trying to get it to work properly was an absolute nightmare.. I am sure there are a few wizards on here who can fix one, however, after investing a whole load of time and money on a new wax stat and vacuum operated pull down unit and a bi metalic coil for the choke, I gave up and it ended up running on a webber carb instead which was not that much more than the 3 parts I bought for the Pierburg in the great scheme of things.. Maybe now with access to parts via the internet, it could be an option to re furbish and service the 2E2, but I guess the point I am making is that before you shell any money out, price up a webber carb first.. At least then you can make an informed decision.. Hope this advice is helpful.. I'm new to the site and havn't read many threads.. This kind of thing may well have been said hundreds of times already.. Cheers..
[ alexandarv @ 13.05.2014. 20:17 ] @
Sa tecnim metalom nista nisam uradio, ponovo curi... mora servis ili drugi karburator. Imam par pitanja, vidim da je bilo male zucne rasprave oko marke karburatora. Raspitivao sam se malo ali nisam mogao da pronadjem ovakav (kaihen) karburator. Pa imam sledeca pitanja:

- Posto mi u servisima kazu da ce da me kosta izmedju 30 i 70 evra zavisno od toga sta je sve otislo (verovatno ce na kraju izaci 90e koliko kosta ceo motor bez agregata po oglasima - da puknes od muke!!!) Koje su mi opcije, koji tacno model karburatora mogu da stavim a da je dvogrli (da mi auto ne ide kao fica na uzbrdici) i da ne moram da menjam onaj prsten za plin (i ako moze da mi navedete da li ce da pase sa nekog drugog auta, npr opel kadet, ford eskort itd.)? Na netu nude uglavnom jednogrle od golfa 1.3 ali se plasim da ce posle da kilavi... Hoce li mnogo da smanji snagu?

- Da li neko , aman, zna nekog servisera ovih japanskih karburatora koji me nece odrati.

Hvala

I jos nesto, ne mogu da pronadjem koja je fabricka potrosnja benzina za golf 1.6 i koja je realna potrosnja plina za ovaj auto, josuvek nisam izveo matematiku koliko mi trosi pa da znam koje vrednosti su normalne. Citao sam nesto kao +10% potrosnje plina u odnosu na benzin ali u idealnim uslovima a da ide i do +30%? Da li je to tacno?
[ dobri nikola @ 13.05.2014. 20:54 ] @
Steta sto nisi blizi, da vidim u kakvom stanju je taj karburator. Iz tvog posta, zakljucujem da su ti ostecene gumice ( ima dva zaptivna prstena ), ili je nepravilno podesen plovak ( laksa varijanta, ali onda karburator preliva ). Moraces ( ako sam radis ) da ocistis taj tecni metal, jer je ocigledno nestrucno i postavljen. Trebalo bi proveriti nosac iglice ( od mesinga je ), da li ga sa odvrtacem-srafcigerom, mozes lako odvijati ili zavijati. Ako se nosac lako okrece, moras ga skroz odviti, da vidis da li ima zaptivnih prstenova. I u kakvom su stanju ( bice problema ako su osteceni, jer ti prstenovi nece zaptivati ), tesko ih je naci. Ja sam dobiao kompletne nosace sa zaptivkama i iglicom ( postoje dva slicna modela ).
[ alexandarv @ 13.05.2014. 21:08 ] @
Pogledajte PP
[ alexandarv @ 14.05.2014. 18:49 ] @
Ako moze neko da mi napise vezano za potrosnju goriva i plina - fabricka potrosnja (kada je auto nov), posle 30 godina koriscenja sta da ocekujem sto se tice goriva, kao i normalna potrosnja plina za golf 2 1.6b "u godinama" :-)
[ pajapop @ 14.05.2014. 19:48 ] @

Ne znam zasto gubis vreme...evo u pretrazivacu samo sto sam ukucao karburator servis i auto gas u Nisu, ispalo je po bar jedna adresa, a siguran sam da ih ima vise. Moj savet ti je da odes tamo i da ti to srede...
[ veselinovic @ 14.05.2014. 20:28 ] @
Ja sam vozio dzetu 1.6 na gas.
Potrosnja oko 8 litara brdsko-planinske ostre voznje.
Za benzin nemam pojma, nisam se vozio na benzin.
[ dobri nikola @ 15.05.2014. 09:03 ] @
[ alexandarv @ 15.05.2014. 13:33 ] @
Citat:
veselinovic:
Ja sam vozio dzetu 1.6 na gas.
Potrosnja oko 8 litara brdsko-planinske ostre voznje.


Koji je karburator stavljen?
[ veselinovic @ 15.05.2014. 18:49 ] @
Originalni koji je i bio fabricki.
Da me ubijes koji.
Doduse, za voznju na plin karburator nema neki mjerljiv uticaj.
[ dobri nikola @ 15.05.2014. 21:50 ] @
Kod dzete 1,6, fabricki karburator je Pierburg 2E sa automatskim sauhom.
[ alexandarv @ 15.05.2014. 22:04 ] @
Da li zaista karburator ne utice na potrosnju plina? Sta najvise utice na potrosnju plina osim , naravno, stila voznje?
[ vladd @ 15.05.2014. 22:34 ] @
Za plin, karburator je samo venturi cev sa klapnom. Varira nivo vakuuma u usisu.
Nista od okolnih sistema nije potrebno.

Prema tome, sam karburator nema uticaj na potrosnju plina.

Potrosnju uvecava nenastelovan uredjaj, poluispravan uredjaj, lose izvedena instalacija pa teko onda nacin voznje i opterecenje vozila...
[ alexandarv @ 16.05.2014. 09:04 ] @
Znaci li to da je povisen broj obrtaja na ler gasu kada he motor zagrejan zapravo zbog odvrnutog plina a ne karburatora? Da li postoji setovanje za zimu I setovanje za leto?
[ vladd @ 16.05.2014. 09:38 ] @
Visok ler gas, a pogotovo zagrejanog motora, znaci da sraf(ovi) na isparivacu, za podesavanja kolicine plina, nisu nastelovani.

Zavisno od tipa isparivaca, postoji procedura..pa onaj ko je ugradio, neka podesi, ili da se po tipu isparivaca pronadje kako se steluje.

Uglavnom, karburator nema veze sa nacinom rada motora na plin. On je samo pridrzavac leptira gasa...
[ deki111 @ 16.05.2014. 11:11 ] @
Citat:
dobri nikola:
Kod dzete 1,6, fabricki karburator je Pierburg 2E sa automatskim sauhom.

Da, dok je u motoru oznake HM bio Keihin.
Citat:
alexandarv: Znaci li to da je povisen broj obrtaja na ler gasu kada he motor zagrejan zapravo zbog odvrnutog plina a ne karburatora?

Da, ako nije problem do automatskog sauha što se lako može uporediti pri radu na benzin kad je motor zagrejan.
Ako je sauh ispravan, povećana potrošnja plina i visok ler gas može biti do neispravnog isparivača ili do njegove loše podešenosti ili previše odvrnutog ventila za protok plina koji se nalazi na crevu između isparivača i mešača.

Da bi se korektno naštelovala plinska instalacija, potrebno je da motor korektno radi na benzin odnosno da svi njegovi mehanički i električni/elektronski sklopovi budu u najboljem redu.
Citat:
Da li postoji setovanje za zimu I setovanje za leto?

Postoji razlika u količinskom odnosu propana i butana u zavisnosti od sezone pa se TNG uređaj može preštelovati.
[ dine_tz @ 10.11.2017. 10:19 ] @
Lijep pozdrav za forumase! Samo da Vas zamolim za savjet,informaciju i sta mi je ciniti? Imam golf 2 benzin 1.6 91 god i ugradjen plin kojeg sam ove godine atestovao i zaveo u saobracajnoj dozvoli.Problem je sljedeci.Kad prebacim sa plina na benzin,nisam sad zagledao gdje i na kojem mjestu,ali benzin preljeva iz kako da se izrazim laicki,iz posude karburatora.Bas postupim pravilno,ispraznim plin i kad se isprazni plin,presaltam na benzin. Karburator sam odmah nekako poslije kupovine auta reparirao,ali me to zeza.U cemu je problem pa benzin preljeva iz posudice dole na razvodnu granu i to bas polijepo izadje benzina,dok se ne ustabili a iskren da budem benzin se cuje u kabini auta.Hvala Vam puno!