|
[ Karamazov @ 02.05.2014. 13:11 ] @
| Pozdrav svima.
Jedno pitanje vezano za citroen c3 1.4 hdi iz 2003. god.
Želim da kupim jedan polovan, uvezen, deluje super, očuvan, ima sve papire, servisnu knjižicu, ali ima nešto na motoru što me brine i ne znam da li je bitno...
Slika motora (Citroen c3 1.4 hdi)
Na linku iznad vidi se motor citroena a zaokruženi deo me zanima. Da li neko može da mi objasni o čemu se tu radi, da li je to generalno problem ili je zanemarljivo?
Pregledao sam slike motora drugih citroena c3 koje sam našao na netu a koji su na prodaju i uglavnom taj deo deluje bolje, očuvanije.
Auto je u drugom gradu i imam samo slike a planiram sledeće sedmice otići da ga pogledam a možda i kupim.
Hvala.
|
[ inobradovic @ 02.05.2014. 15:24 ] @
c3 nikad nebi kupio za sebe, vozio sam par komada i nisam ni malo zadovoljan,
pre bih uzeo punta,corsa ili neko slicno nego to.
[ pajapop @ 02.05.2014. 15:30 ] @
Citat: Karamazov: ali ima nešto na motoru što me brine i ne znam da li je bitno...
Svaki deo na motoru je bitan jer ima neku svrhu. Konkretno, verovatno taj deo sluzi kao izlotator od toplote sa izduvne grane i za usis toplog vazduha. Znaci to je jedan obican "sus" pleh, i vidi se da je pregoreo od toplote na mestu njegovog srafljenja, jer je na tim mestima i primao najvecu kolicinu toplote sa motora. Nesto slicno, se odavno pojavilo i na mojim kolima, ali moja kola su presla 340000km i stara su 23 g. E sad...sta savetovati? Nema tu pravog saveta, jedno kajanje uvek stoji. Do nekih zakljucaka moras i sam doci. Prevare su na svakom koraku, skida se kilometraza, razna glancanja i ulepsavanja, falsifikovanja i sminkanja servisne knjizice i sl. Taj deo kad je dobar treba da izgleda ovako
[ etjen @ 02.05.2014. 16:56 ] @
da, to je neka toplotna izolacija, a verujem da je delom tako ofucana jer je motor pran pod pritiskom i raznim agresivnim odmašćivačima.
Lično, nikako ne volim tako oprane motore, prosto me ''plaše''
[ Karamazov @ 02.05.2014. 18:01 ] @
Na jednom forumu posvećenom automobilima su mi (malo pre) odgovorili da se tu nalazi turbina i da se to zaštita ljušti od pranja motora i da navodno nije ništa strašno, odnosno ne predstavlja neki veći problem.
Čuo sam za ljude koji su imali loša iskustva sa c3 ali lično poznajem i one koji ga imaju par godina i zadovoljni su.
Potrošnja oko 5l u gradu a na otvorenom putu 4.2 do 4.5 . Bez nekih većih problema (malo sa elektrikom ali rešivo).
U suštini meni treba auto koji ima potrošnju do 5l i čija cena (polovnog) ne prelazi 2.500 evra. Ovaj je jedini koji mi se do sada istakao kao dobra ponuda.
Radi se o autu iz uvoza, u Srbiji još nije vožen, prešao oko 130.000 km, garancija na kilometražu, a sa tom kilometražom je i ocarinjen.
U suštini koji god auto da kupim sa auto placa imam garanciju godinu dana (shodno zakonu o zaštiti potrošača) pa ako nešto silno i ne bude valjalo prodavac je u obavezi da u tom periodu problem sredi (znam da u praksi to i nije baš tako).
Još ću razmisliti svakako, hvala vam na odgovorima.
Auto mi treba slabije za gradsku vožnju a više za putovanja van grada a planiram ovo leto da ga isprobam do Turske ili Grčke (koji god da kupim).
[ KrkaCiC @ 02.05.2014. 18:12 ] @
Kilometraza je lazna 98%,mada toliko nije ni bitna,sa garancijom koju dobijes uglavnom mozes da se slikas
A sto se tice potrosnje u gradu od 5 litara i to isto tesko,oko 6 je ok,ali 5 skoro nikako
Ja bih rekao da je onaj sa slike presao mnogo vise,ali nije ni bitno.
Obavezno neka dobar majstor proveri auto pre kupovine!
[ Karamazov @ 02.05.2014. 18:16 ] @
OK hvala, definitivno ću dobro razmisliti o kupovini tog citroena.
Ne odustajem od modela ali ću potražiti neki u malo boljem stanju plus obavezno detaljna kontrola kod majstora pre kupovine.
[ deerbeer @ 02.05.2014. 19:00 ] @
Meni ovo lici na maskiranje rdje nekog dela koji je u fazi raspada.
[ Joker @ 02.05.2014. 19:15 ] @
Citat: Karamazov:
U suštini meni treba auto koji ima potrošnju do 5l i čija cena (polovnog) ne prelazi 2.500 evra. Ovaj je jedini koji mi se do sada istakao kao dobra ponuda.
Fiat Punto 1,3 mjet ispunjava tvoje uslove.
2004-2005 godište sa pet vrata do 2500€
U gradu zimi malo preko 5l, leti ispod 5l
Na otvorenom ispod 4l, naravno lepe vožnje.
[ AstralPro @ 02.05.2014. 19:32 ] @
Ako kupujes auto sa "130000" km za 2500e,ostavi jos hiljadarku sa strane.
[ etjen @ 02.05.2014. 21:36 ] @
Citat: Karamazov:
Na jednom forumu posvećenom automobilima su mi (malo pre) odgovorili da se tu nalazi turbina i da se to zaštita ljušti od pranja motora i da navodno nije ništa strašno, odnosno ne predstavlja neki veći problem.
Čuo sam za ljude koji su imali loša iskustva sa c3 ali lično poznajem i one koji ga imaju par godina i zadovoljni su.
Potrošnja oko 5l u gradu a na otvorenom putu 4.2 do 4.5 . Bez nekih većih problema (malo sa elektrikom ali rešivo).
U suštini meni treba auto koji ima potrošnju do 5l i čija cena (polovnog) ne prelazi 2.500 evra. Ovaj je jedini koji mi se do sada istakao kao dobra ponuda.
Radi se o autu iz uvoza, u Srbiji još nije vožen, prešao oko 130.000 km, garancija na kilometražu, a sa tom kilometražom je i ocarinjen.
U suštini koji god auto da kupim sa auto placa imam garanciju godinu dana (shodno zakonu o zaštiti potrošača) pa ako nešto silno i ne bude valjalo prodavac je u obavezi da u tom periodu problem sredi (znam da u praksi to i nije baš tako).
Još ću razmisliti svakako, hvala vam na odgovorima.
Auto mi treba slabije za gradsku vožnju a više za putovanja van grada a planiram ovo leto da ga isprobam do Turske ili Grčke (koji god da kupim).
na garanciju zaboravi, a i na takvu malu km sa tako starim kolima.
Što se tiče potrošnje, ako ti više treba van grada, onda ti ništa posebno ne znači litar gore-dole.
[ vladd @ 03.05.2014. 10:10 ] @
Ako su vec mazali slaninom enterijer, za prodaju, mogli su i taj detalj da koriguju.
Ja iz principa ne bih uzeo taj auto sa aljkavim motorskim prostorom, ne mislim na prasinu, vec na dronjave delove i detalje.
Sta ima tu "agresivno" da se pere, ne pere se motor u ludnici, pa da je toliko aljkav odnos..
Toliko cicijasenje, izgled zastite... ne sluti na dobro..prosto poziva da se pregledaju SVI detalji, zastite, flansne..
Velika korozija takodje ima svoj razlog, teske havarije i jako dugog "stajanja" motora...
[ inobradovic @ 03.05.2014. 10:20 ] @
Citat: Joker:
Citat: Karamazov:
U suštini meni treba auto koji ima potrošnju do 5l i čija cena (polovnog) ne prelazi 2.500 evra. Ovaj je jedini koji mi se do sada istakao kao dobra ponuda.
Fiat Punto 1,3 mjet ispunjava tvoje uslove.
2004-2005 godište sa pet vrata do 2500€
U gradu zimi malo preko 5l, leti ispod 5l
Na otvorenom ispod 4l, naravno lepe vožnje.
mnogo bolje nego c3
[ KrkaCiC @ 03.05.2014. 12:06 ] @
Citat: Joker:
Citat: Karamazov:
U suštini meni treba auto koji ima potrošnju do 5l i čija cena (polovnog) ne prelazi 2.500 evra. Ovaj je jedini koji mi se do sada istakao kao dobra ponuda.
Fiat Punto 1,3 mjet ispunjava tvoje uslove.
2004-2005 godište sa pet vrata do 2500€
U gradu zimi malo preko 5l, leti ispod 5l
Na otvorenom ispod 4l, naravno lepe vožnje.
Drugar ima takvog,samo 2008 cini mi se. Njemu je po bordu prosecna potrosnja oko 6 L,zivi u gradskom delu Nisa,i najveci deo kilometraze napravio je u Nisu,tako da od 5 L u gradu nema nista,ni leti ni zimi
[ Java Beograd @ 03.05.2014. 12:22 ] @
C3 je super auto ! Za svoju klasu veoma udoban i prostran. Tih i pouzdan. 1.4 hdi prava mera za njega. Ekstra ekonomičan.
Onaj "kvar" sam po sebi ne znači ama baš ništa. Iščupana pa nameštena izolacija. Ako je sve ostalo OK - kupuj.
[ Joker @ 03.05.2014. 14:46 ] @
Citat: KrkaCiC:
Citat: Joker:
Citat: Karamazov:
U suštini meni treba auto koji ima potrošnju do 5l i čija cena (polovnog) ne prelazi 2.500 evra. Ovaj je jedini koji mi se do sada istakao kao dobra ponuda.
Fiat Punto 1,3 mjet ispunjava tvoje uslove.
2004-2005 godište sa pet vrata do 2500€
U gradu zimi malo preko 5l, leti ispod 5l
Na otvorenom ispod 4l, naravno lepe vožnje.
Drugar ima takvog,samo 2008 cini mi se. Njemu je po bordu prosecna potrosnja oko 6 L,zivi u gradskom delu Nisa,i najveci deo kilometraze napravio je u Nisu,tako da od 5 L u gradu nema nista,ni leti ni zimi :)
Više od četiri godine vozim punta 1.3 mjet 2004 godište i to što sam napisao je iz ličnog iskustva, naravno po bordu, nisam hteo da pišem neke tačne vrednosti pošto ipak zavisi od stila vožnje, uslova puta itd. Tri puta Subotica-Split preko Bosne prosek 3.4 (trli litre i četiri dcl) lit na 100km.
Gradska vožnja je po Subotici, sigurno da nije ista potrošnja u Beogradu ako ideš na posao i nazad tj. voziš u gužvi i kolonama.
[ Zarko Silic @ 03.05.2014. 20:46 ] @
Generalno, Punto je bolji polovnjak od polovnog C3.
Ovde u Srbiji, sasvim sigurno je bolja kupovina.
[ sasa022 @ 03.05.2014. 23:41 ] @
Sta je bolji izbor C3 ili Fiesta 1.4 HDI tj.TDCI ???
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|