[ LazarM @ 02.05.2014. 20:29 ] @
Treba pomoc,moram da menjam karike u Fiat 2500 obican disel a drugaru ostale komplet za isti motor ali su TURBO. Odokativno su iste,nisam hteo da cepam foliju za svaki slucaj,Je li to moguce? |
[ LazarM @ 02.05.2014. 20:29 ] @
[ LazarM @ 06.05.2014. 19:37 ] @
Ispada da te karike su iste po dimenzijama,sastav je drugaciji jer su "kazu" turbo karike jace.
Dok sam se raspitivao,prijatelj prijatelja koji radi samo WV je rekao da sa ovdasnjim kvalitetom karika on UVEK stavlja turbo karike u obican disel. Mozda majstorski trik koji vise ne vredi posto ne-turbo motora ima tako malo? [ Lavlja_Jazbina @ 06.05.2014. 19:57 ] @
Citat: sastav je drugaciji jer su "kazu" turbo karike jace. I nisu te slagali.Isto je vazilo i za klipove sa ojacanim celom. [ vladd @ 06.05.2014. 20:25 ] @
Kod klipova je obavezna razlika, turb vs nonturbo, ali za karike je znacajno drugacija situacija.
Cak se moze desiti da je kompresiona karika br1 nesto tanja kod turbo modela, ili ponekad da su potpuno iste. Zato ne bi bilo lose proveriti oblike i dimenzije karika za oba tipa istog(konkretnog) motora, pa ako su dimenzije iste, nema razlike da materijali ne budu. Karike se najvise razlikuju kod vecih razlika kompresionih odnosa, a ne turbo ili nonturbo motora. Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|