|
[ CakNoris @ 09.05.2014. 08:29 ] @
| Jesenas je SBB uveo nove pakete za svoje usluge (kablovska TV, internet, digitalna televizija i fiksna telefonija) pod nazivima:
- Silver Duo,
- Gold Duo,
- Gold Extra Duo i
- Gold Premium Duo
za pakete bez fiksne telefonije i pakete:
- Silver Trio,
- Gold Trio,
- Gold Extra Trio i
- Gold Premium Trio
za pakete sa fiksnom telefnojiom.
Kao njihov dugogodisnji zadovoljni korisnik i neko kome je tada (u novembru 2014.) istekao ugovor, bio sam prijatno iznenadjen cenama i ponudom koja je bila znatno povoljnija i bolje organizovana od prethodne.
Izabrao sam Gold Extra Duo reklamiran po ceni od 3500rsd ukljucujuci i osnovnu pretplatu, sto je bilo nesto vise nego sto sam do tada placao (2960RSD), ali zbog visih brzina i vece ponude HD kanala sam prihvatio.
Od decembra do marta 2014. su mi fakturisali 3308.33rsd pod obrazlozenjem da je to prelazni period.
I onda hladan tus aprilskim racunom koji je stigao pre neki dan.
Novi racun je 3900rsd.
Kada sam ih pozvao, operater, posle dugotrajne konsultacije sa sluzbom finansija, mi rece da je to tako sada jer su podigli cene i da on tu ne moze nista da ucini.
Na moje podsecanje da smo potpisali dvogodisnji ugovor pre 6 meseci i da ne mogu u toku ugovora da mi menjaju cenu, sem mozda cene osnovnog odrzavanja koji je najmanja stavka, on mi rece da on sa njegove pozicije ne moze nista da ucini nego da odem do poslovnice i tamo popricam sa nekim.
Nemam sad ispred sebe ugovor, pa ne mogu da tvrdim da li u njemu stoji nesto u vezi promene cena usluga.
Moram reci da je ovo veliko razocaranje u SBB i da mi je ovo prvi put da vidim da ovako nesto rade, a njihov korisnik sam vec 10ak godina.
Da li je jos neko sa slicnom situacijom neprijatno iznenadjen poslednjim SBB-ovim racunom? |
[ Java Beograd @ 09.05.2014. 08:49 ] @
Ne znam za SBB, ali kolega iz firme se požalio na sličan bezbrazluk od VIP operatera. Slična priča: dugogodišnji korisnik, uglavnom zadovoljan. Istekao dvogodišnji ugovor, i ovi ga na'vatali i ponudili trista pogodnosti sa nezmanijakakvim popustima - uz novu ugovornu obaveznu na dve godine. Potpisao čovek - kad ono - ne lezi vraže ! Posle svega par meseci, opa ! Skoči cena za oko 20% sa obrazloženjem "ništa mi tu ne možemo, nestabilan je kurs dinara". I još su mu rekli: "Možete Vi da raskinete ugovor, ali to vas ne oslobađa finansijksih obaveza" Stoka. Dakle, ok, ako nećeš nove cene, plati u kešu odjednom narednih dvadesetak meseci (koliko je već bilo ostalo do kraja ugovora) po staroj ceni, pa da se rastajemo kao prijatelji.
[ KrkaCiC @ 09.05.2014. 09:40 ] @
Citat: CakNoris:
Kao njihov dugogodisnji zadovoljni korisnik i neko kome je tada (u novembru 2014.) istekao ugovor
Malo si promasio godinu
E bas si Cak Noris
[ since1986BC @ 09.05.2014. 09:41 ] @
@Java Beograd
A zar nema u ugovoru sa operaterima/provajderima klauzula tipa:
Ukoliko dođe do promene cene usluge, dužni smo da vas obavestimo mesec dana ranije i u tom periodu možete bez penala ,
ako ste nezadovoljni novom cenom, raskinuti ugovor?
On topic
Mislim da mi kao društvo previše ćutimo i povlađujemo bahatom ponašanju provajdera: ISP/mobilna/fiksna ... koji već.
[ mrkii @ 09.05.2014. 09:50 ] @
U VIP-u provereno u slucaju poskupljenja moze da se raskine ugovor u roku od mesec dana, bez penala i bilo kakvog placanja.
Cak se zadrzava i telefon (osim ako nije uzet na rate, jer se tada rate otplate).
Moj braj je raskinuo pre par dana, 20 meseci pre isteka dvogodisnjeg ugovora, zbog povecanja cene za 8%. Prakticno mu poklonili telefon, presao u Mts i za duplo manje pare dobija isto (50% popusta na paket bez telefona). Ustedece 20 000 dinara za 20 meseci.
Detaljno mozete da procitate ovde:
http://forum.benchmark.rs/show...nja-cena-usluga-april-maj-2014
[ dusans @ 09.05.2014. 10:07 ] @
Nisam još dobio aprilski račun pa ne mogu da proverim koliko je kod mene a isto imam Duo Gold Extra.
Ja koliko vidim na sajtu stoji cena 3690 a kada sam potpisivao ugovor Novembra 2013 bila je cena 3590.
Cena je skočila za 100 dinara jer su povećali cenu osnovnog održavanja.
Kako je moguće da ti piše na računu 3900 a na sajtu 3690, kako su ti to objasnili???
[ jnk @ 09.05.2014. 10:29 ] @
Citat: Java Beograd:Skoči cena za oko 20% sa obrazloženjem "ništa mi tu ne možemo, nestabilan je kurs dinara". I još su mu rekli: "Možete Vi da raskinete ugovor, ali to vas ne oslobađa finansijksih obaveza" Stoka.
Pogrešno si protumačio, to se odnosi na do tada fakturisane račune. Šta više ne znam da li je iko ikada odradio pošteniju akciju od VIP-a, znači mogao si da uzmeš neki telefon na ugovor i da ga posle 2 meseca raskineš bez posledica.
[ CakNoris @ 09.05.2014. 11:07 ] @
Evo kako izgleda struktura racuna:
Dakle, ovaj D3 uredjaj je kao zato sto imam 2 D3 uredjaja.
Kazem kao zato sto su mi rekli da mogu da dobijem 2 D3 uredjaja uz Gold Extra Duo paket.
Smesno mi je to sto sam do proslog meseca, ukupno 5 meseci placao sve to zajedno 590 dinara manje nego za ovaj racun.
[ dusans @ 09.05.2014. 11:19 ] @
Ja koliko vidim, za Duo Gold Extra ni Novembra nije bila u ponudi D3 Kuca, bar po sajtu.
http://web.archive.org/web/201...546/DUO+GOLD.shtml/nav_start=0
Ako ti pise u ugovoru da je i D3 Kuca ulazila u paket onda ne smeju da pocnu da ti naplacuju to.
Biće da ti nisu dobro rekli šta ide u tom paketu.
[ CakNoris @ 09.05.2014. 12:16 ] @
Stavke računa su iste, samo su cifre drugačije.
[ Sceka @ 09.05.2014. 12:37 ] @
Sve ti je u redu sa racunom. U okviru tvog paketa nije uvrstena usluga D3 Kuca (to je tek u Duo/Trio Gold Premium paketima u okviru paketa!) tako da ti se to obracunava/dodaje na osnovu Duo Gold Extra cene paketa. Oduzmi tu stavku i dobices tacnu cifru, kao sa zvanicnog sajta, zvanicnog cenovnika.
Pozdrav!
[ CakNoris @ 09.05.2014. 12:56 ] @
Nisam ja ni pomislio da oni nisu dobro sabrali!
Niti sam pomislio da nemaju priču koja prati neku logiku.
Njihova je da su odlučili da ponude veću brzinu interneta i da povećaju cenu.
I to je lepo.
Ali čemu onda ugovor, ako ne da ja njima garantujem da ću biti njihov korisnik i plaćati račune, odnosno da će oni meni pružati usluge i garantovati nepromenljivost cene?
Time i oni i ja mogu da se oslone na nešto.
[ botr @ 09.05.2014. 13:12 ] @
Citat: Java Beograd:
Ne znam za SBB, ali kolega iz firme se požalio na sličan bezbrazluk od VIP operatera. Slična priča: dugogodišnji korisnik, uglavnom zadovoljan. Istekao dvogodišnji ugovor, i ovi ga na'vatali i ponudili trista pogodnosti sa nezmanijakakvim popustima - uz novu ugovornu obaveznu na dve godine. Potpisao čovek - kad ono - ne lezi vraže ! Posle svega par meseci, opa ! Skoči cena za oko 20% sa obrazloženjem "ništa mi tu ne možemo, nestabilan je kurs dinara". I još su mu rekli: "Možete Vi da raskinete ugovor, ali to vas ne oslobađa finansijksih obaveza" Stoka. Dakle, ok, ako nećeš nove cene, plati u kešu odjednom narednih dvadesetak meseci (koliko je već bilo ostalo do kraja ugovora) po staroj ceni, pa da se rastajemo kao prijatelji.
Tvoj kolega ti nije rekao istinu. Stigao mi je racun i obavestenje, cena je podignuta za 8% od 12.05.2014. god. , i u roku od 30 dana od prijema obavestenja moze da se raskine ugovor bez ikakvih posledica.
[ Homer J. Simpson @ 09.05.2014. 13:40 ] @
Da , ima 2 opcije:
1. zahtev za raskid ugovora zbog povecanja cena (ne placaju se nikakvi penali , pretplate , nista , telefon ostaje).
Ako je Vip broj (060) ide na prepaid od sledeceg obracunskog perioda i onda ili ostaje tako ili se gasi (ako se ne dopuni u roku od 30 dana)
Ako je prenet u Vip , onda se gasi i vraca maticnom operateru
2. zahtev za oslobadjanje od ugovorne obaveze i prenos broja kod drugog operatera zbog povecanja cena (isto se nista ne placa , telefon ostaje).
Vazi i za Vip i za prenete brojeve
[ Sceka @ 09.05.2014. 15:33 ] @
Citat: CakNoris: ...
Ali čemu onda ugovor, ako ne da ja njima garantujem da ću biti njihov korisnik i plaćati račune, odnosno da će oni meni pružati usluge i garantovati nepromenljivost cene?
Time i oni i ja mogu da se oslone na nešto.
Pa nije ti povecana cena. Istekao ti je prvobitni ugovor. Nakon toga si potpisao novi ugovor za Duo Gold Extra paket i imas D3 Kuca opciju koja se placa povrh cene samog paketa koji je pod ugovorom. Sta je tu povecano sto se tice cene?
Problem (malu konfuziju) stvara to sto si prvih par meseci placao manje od pune cene pa imas utisak da se desilo povecanje cene u medjuvremenu.
Kad smo kod toga - mislim da su ti tih prvih par meseci naplatili vise nego sto treba jer (koliko se secam) u to vreme, kad si potpisao taj ugovor, je bila akcija da se prva tri meseca placaju po 1 dinar. A oni koji su prelazili sa nekog paketa koji traje imali su prva tri meseca po ceni tog predjasnjeg paketa. Ja sam ovaj drugi 'slucaj'. Presao sam sa aktivnog Trio MIX paketa (takose valjda zvao?!) na Trio Gold Premium i placao sam prva tri meseca cenu kao za Trio MIX a nakon toga, i sada, placam punu cenu Trio Gold Premium paketa.
Proveri kako to stoji, ta prva tri meseca. Ako si preplatio dobices povracaj, odnosno, umanjenje kroz sledece racune. Smor je sto neregularnost SBB nece da ispravi po automatizmu nego korisnik mora da se zali/intervenise ali svima izdju u susret bez problema i resi se povoljno za korisnika. Znam to iz licnog iskustva a i iz iskustva iz okoline.
Pozdrav!
[ CakNoris @ 10.05.2014. 00:42 ] @
Ipak nisu sve stavke na svim računima potpuno iste.
Račun za januar
Račun za februar
Račun za mart
Nisam obraćao pažnju na kolonu popust.
Ispade da su mi prvih 3 meseca odbijali neku sumu koja je varirala i koju samo oni znaju kako i zašto.
Pročitah ugovor i ponude koje sam tada dobio i nigde nije pisao taj podatak o popustima u prva tri meseca.
Tri meseca besplatno je samo za nove korisnike, a ja sa njima produžavam ugovor, koji obuhvata i KATV, Internet i D3, već treći put.
U ugovoru piše da korisnik može da raskine ugovor bez plaćanja penala ukoliko SBB promeni cene usluga.
Što se tiče toga da li je ovo ono što je reklamirano ili nije dovoljno je pogledati njihovu ponudu koja je ista kao u decembru.
Samo su cene promenili.
Piše lepo da su cene sa TV pretplatom.
Ispod, sitnim slovima piše: Prikazana cena, radi informacije, obuhvata i iznos naknade za mesečno održavanje koji se posebno uračunava.
[ Sceka @ 10.05.2014. 01:09 ] @
Prva dva racuna se razlikuju u tome sto na drugom imas dodatnu stavku VOD (pretpostavljam iznajmljivanje filma, serije...) - a sto je do tebe i nema veze sa povecanjem cene SBB usluga. Obracun je veci za tu uslugu plus porez na vecu osnovicu... Prosto.
Treci racun, povecanje mesecnog odrzavanja koje vazi za sve korisnike. D3 Kuca nepromenjeno. Ostale dve stavke - uskladjivanje sa tacnim datumom potpisivanja ugovora (znaci, sve sto nije tacno u dan pocevsi sa 01 u mesecu).
Ok, nisu te tretirali kao novog korisnika pa nisi imao akciju za 1 dinar mesecno. Znaci, tretiran si kao i svi ostali a mozda i kao oni koji su placali tri meseca cenu prethodnog paketa. Ali pazi - cenu osnovnog paketa, prethodnog.
Ja sam se zalio jer su mi lose izracunavali ta tri meseca pa su to ispravili cetvrtog meseca za koji sam dobio racun od samo 700 dinara. Zato kazem, proveri koji si imao status na pocetku ugovora, izracunaj sam i zali se ako si ostecen, nadoknadice ti.
Poenta je da SBB nije menjao cenu paketa, tig novih paketa. Osim stavke "mesecno odrzavanje" koje nema nikakve veze sa paketima kao takvim i to ne treba mesati. Tako da nema osnove za raskid ugovora po pitanju osnove promene cene.
U medjuvremenu su za istu cenu dobijene vece DL brzine (za te "nove" pakete/ugovore, stari korisnici nisu dobili nista i vise nece ni dobijati, ko je imao neki ugovor ostaje do kraja sa istim brzinama pa i nakon isteka ugovorne obaveze - iste brzine ista kinta).
Pozdrav!
EDIT
Pa sam si citirao - "Ispod, sitnim slovima piše: Prikazana cena, radi informacije, obuhvata i iznos naknade za mesečno održavanje koji se posebno uračunava." - sto znaci ono sto pise "radi informacije"!
[ adzo_ @ 10.05.2014. 07:55 ] @
Zbog ovoga sam ja i otisao od SBB(pored lose usluge naravno)
Koliko ja vidim po ovim racunima za januar i februar je osnovica za DUO: 1601,67+PDV a za mart je: 1652,22+PDV (poskupljenje 50,55din + PDV)
Poskupelo je i mesecno "odrzavanje" i to sa 863,33+PDV u jan i feb na 946,67+PDV (poskupljenje 83,34din + PDV)
Sve su ovo sitna poskupljenja ali ih ima dosta
[ hotchimney @ 10.05.2014. 08:56 ] @
Uopšte mi nije jasno zašto se ljudi kače na te "pakete". Gledanje istih kanala dosadi a posle par meseci je mučenje, ma koliko bili "zanimljivi".
Isplativije je instalirati satelitsku opremu. Na eBay ima jeftinih kartica i to sa najboljim kanalima počev od 10 dolara. Za 500 dolara godišnje, koliko se plaća gulikožama, može se kupiti 50-tak satelitskih kartica i da stalno menjate nove kanale, kako koja dosadi.
A taj "osnovni paket" imate preko satelita besplatno.
[ Sceka @ 10.05.2014. 14:16 ] @
@hotchimney - Vrlo prosto, u vezi kacenja na te pakete. Kad ne zivis sam onda je velika raznovrsnost zelja u pitanju tako da je to kacenje za razne pakete idealno po mnogim pitanjima. Kao prvo po pitanju cifre na mesecnom nivou. Mnogo je jeftinije ako se uzmu nekoliko paketa, odnosno ne pojedinacno nego kao generalni paket pod ugovorom. Trio Gold Premium koji ja koristim ima sve TV kanale koji su u ponudi SBB-a, Telefon sa ukljucenih 1.500 minuta za pozive ka SRB fixnim brojevima (znaci isto se tarifira zvao nekoga u BGD-u kao i nekoga u Nisu, na primer - uporedi to sa Telekomovim razgovorom na istu relaciju) kao i 200 minuta prema Zona 1 brojevima (USA, CA, NL... i fixne i mobilne veze), Internet 50/2.5, D3 Kuca (znaci dva risivera sa istim izborom kanala i funkcijama Pogledaj ispocetka...), D3 GO za tri uredjaja (laptop, telefon, tablet ili tri telefona ili dva tableta i PC...) i to svud gde ima Internet veza u Srbiji, Evropi i sirom sveta!!!, Takodje imam i HBO GO..., i, naravno, analogni signal za vise TV-a. Da napomenem, izbor HD kanala je najveceg broja na nasim prostorima - a i veci od mnogih u okruzenju. Sve to za 5.480din mesecno. Da sve to imam bez Trio Gold Premium paketa pod ugovorom kostalo bi neuporedivo vise.
Mislis li da se meni ne isplati Trio Gold Premium paket?
Satelitska kombinacija nije losa ni malo ali sve sto vredi je vec obuhvaceno kod SBB paketa a satelit moze da se nakaci povrh toga.
Umesto satelita je u danasnje vreme daleko bolje i isplativije koristiti XBMC varijantu (ili neku slicnu) sa boxom ili samo kao PRG na kompjuteru - svi filmovi i sve serije su u roku od manje od 24h dostupni po zavrsetku premijernog prikazivanja a i prevod se automatski regulise. Svaka utakmica isto, nebino koji je sport u pitanju. Svaka News emisija isto (samo bez prevoda za vecinu "dnevnika") i tako dalje. Samo treba imati dobar Internet protok.
@adzo_ - Losa usluga, u kom smislu?
Nista se nije povecavalo u Gold paketima od kad postoje. Osim 100 dinara za mesecno odrzavanje koje nema veze jer to svi placaju imali paket ili ne, to je osnova SBB-a. U vezi racuna koje pominjes, procitaj objasnjenje u postu iznad tvog.
Pozdrav!
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|