[ kajtaz98 @ 31.05.2014. 23:17 ] @
poz sta je sve potrebno da bi se uveo auto iz nemacke na kosovo ili centralnu Srbiju? sta od papira moze li euro 3 , euro 2 , d2 , d4 i td? i koliko bi kostalo ? ako auto kosta 450e? |
[ kajtaz98 @ 31.05.2014. 23:17 ] @
[ sasa022 @ 01.06.2014. 22:52 ] @
Nauci da koristis pretragu !!!
Za uvoz u Srbiju auto mora biti EURO 3 i takav a da nije krs tesko da ces naci za 450€. Pored svih novih izmisljotina nase administracije troskovi te izadju bar jos toliko... [ AstralPro @ 03.06.2014. 21:42 ] @
Za 450 evra mozes da kupis solidan bajs u Nemackoj :)
[ kajtaz98 @ 03.06.2014. 22:57 ] @
nasao sam pezo 207 za 450e i audi a3 za 500e pa koji uzmem taj donosim e sad znate kakva je situacija na KiM a ja sam odatle i znate da je tamo drugi zakon i sve drugo bukvalno je postala drzava :/ pa ako zna neko proceduru za KiM nek napise? hvala unapred
[ kajtaz98 @ 03.06.2014. 23:00 ] @
ovaj sam nasao [url=mailto:http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=252545735&asrc=st]Audi A3[/url]null
[ sasa022 @ 03.06.2014. 23:10 ] @
@kajtaz98
Jel ti to gledas oglase i mislis da je sve to tako kako je napisano ??? Audija A3 ces mozda naci za 500€ ali ´96 -´97 godiste. Za tog iz oglasa mi se cini da su truli pragovi i vrata [ KrkaCiC @ 03.06.2014. 23:42 ] @
Ako je samo to problem to se moze srediti za max 200e
I opet bi se isplatilo sa sve birokratijom Ali,ima tu vise ALI od trulevine Bitno je zasto je truo onde a relativno je mlad auto? Da nije iz neke mocvare izvadjen? : [ ventura @ 04.06.2014. 00:09 ] @
Citat: KrkaCiC: Bitno je zasto je truo onde a relativno je mlad auto? Da nije iz neke mocvare izvadjen? : 15 godina :) [ KrkaCiC @ 04.06.2014. 00:20 ] @
Citat: ventura: 15 godina Audi nije bas poznat da truli ovoliko posle 15 god Zato sam i napisao relativno [ deki111 @ 04.06.2014. 01:23 ] @
U oglasu ne piše da kad je rađen HU ili TÜV, što znači da je vozilo bez tehničkog i neregistrovano, pa nećeš smeti bez šlep službe da ga pomeriš.
[ botr @ 04.06.2014. 08:52 ] @
A pride je i neispravno, mada to ne pise, ali se vidi po ceni. Takodje, nije ni euro 3. Ovakav Audi, tog godista, u relativno dobrom stanju u Nemackoj kosta minimum 1700-800 evra.
Ovaj je dobar samo za kupus. [ kajtaz98 @ 05.06.2014. 11:26 ] @
to sam samo onako nasao i poslao nisam ni citao opis brat mi je u Nemackoj Essen i hoce da mi donese jedan nasao je reno laguna 1.6 2003 god za 500e ima tuv i sve je ok presao 240.000 ali problem on je d2 a nasao je audi a3 2001 god euro 3 sve ok ima tuv bio je i da ga vidi kaze da je sve ok i vozio ga samo mi je problem jer ne znam kakva je procedura ovde i to dal bi mi se ispllatilo da ne izadje vise od 1500-2000e ?
[ botr @ 05.06.2014. 12:53 ] @
Za te pare, da te ne izadje vise od 1500 evra, ne mozes ni solidan Punto da uzmes. Automobili u Nemackoj su skuplji nego ovde kod nas, treba da imas mnogo srece pa da naletis na neki pristojan auto, a da nije skup. Pre par meseci sam bio u Nemackoj i gledao sam jedan Megane Grandtour iz 2004 1.9 dci, sa pravom km, 140+ hiljada, prodaje ga ovlasceni diler za Renault, auto totalno ispravan, bez nedostataka, kostao je oko 4000 evra. Kod nas se "isti" takvi prodaju za 3-3.5 hiljada. Znaci taj auto kod nas nikako ne bi bio ispod 5000, bez zarade prodavca.
Usluga speditera se krece od 100-150 evra + carinske tablice i gorivo, cena tablica zavisi od regiona, idu od 80-90 evra pa na gore, ili kamion (400-500 evra) + eur1 obrazac i izvozna deklaracija, AMSS pregled oko 100 evra, + carina, po ovom novom katalogu za neki takav auto nije ispod 300-500 evra, znaci jedno 700-800 evra troskova, minimum. Za detaljniju informaciju o potrebnoj dokumentaciji i ceni raspitaj se kod speditera. Moze biti malo manje, ali okvirno je tu negde. Bolje ti trazi neki Clio ili Punto, ako nameravas toliko novca da izdvojis za auto. [ sasa022 @ 05.06.2014. 16:59 ] @
@kajtaz98
Posto ti je prvi put , bolje ti je da ovde trazis auto. Ako imas kes mozes prilicno da se cenkas , jer jako puno je auta u ponudi , a kupaca sa kesom malo. Procitaj PP. [ kajtaz98 @ 05.06.2014. 18:33 ] @
nemam nesto mnogo novca brat samo sto je otisao tamo pa dok se malo stabilizuje nadje posao dobar i to pa bih posle uzeo neka dobra 2005+ god za sad imam novca za neki solidan auto iz '97 do 2002 god i je'l ovde bas samo euro 3 moze ne moze drugi npr euro 2
[ sasa022 @ 05.06.2014. 22:50 ] @
:( :( :(
Ako procitas ono sto sam ti poslao u PP valjda ce ti biti jasno sta i kako moze...... I mani se Audija za tako malo para [ Drivee @ 01.07.2014. 05:38 ] @
97 o godiste zaboravi. Mislim da je granica 2001 godise, od tada svi imaju euro 3. Nemoj da citas sta pise u oglasu, vec uzmi katalog pa pogledaj da li je u AMSS katalogu to zavedeno kao euro 3. Bio je onaj prelaz izmedju euro 2 u euro 3, zvan ecotech kod Opela. To se ne vodi kao euro 3 a nije ni euro 2. Troskovi za takav audi je bar 400 eura za porez i razna placanja i racunaj jos 300-500 da se doveze. To je vec 1500 eura. Pogeldaj malo oglase nase pa ce ti biti jasno o cemu pricam. tj to se ne isplati. U nemacku otici da kupis auto star 3 godine, to vredi. Ovo sve starije NE.
[ HoT_Steppa @ 01.07.2014. 07:16 ] @
Teško se isplati uvesti jeftin auto iz Nemačke. Uvoznici imaju razrađene šeme, uvoze automobile na šlepere, jeftiniji im je transport nego tebi da ga dovezeš na točkovima. Usredsredi se na domaće oglase, komšije, poznanike i slično. Izreka "Poznatom izgoreo jedan skut, nepoznatom oba" ovde je vrlo primenjiv.
[ Drivee @ 03.07.2014. 02:53 ] @
Mislim da ako se rdi o ozbiljijoj investiciji da ima razloga da to odradi. I to naci nekoga ko ima EU dozvolu, zna nemci, castis ga 100 eura. Nadjes auto na mobile. de ili preko prijatelja, sednes na bus i vratis se autom. Kada budem nameravao da dam za auto oko 7-8k eura tako cu da uradim.
[ Zarko Silic @ 03.07.2014. 22:37 ] @
Ni to se ne isplati.
Tek za automobile skuplje od 20.000 postoji racunica da se nesto ustedi direktnim uvozom. [ Drivee @ 04.07.2014. 02:06 ] @
Ne bih se slozio. Za primer uzecemo jednu Opel Astru, 1.7, staru 4 godine, tj 2010-2011 godiste.
U nemackoj moze da se kupi takav auto za oko 4200-5000 eura maximalno. U nasoj lepoj Srbiji takav isti je preko 9000 eura i jace. Znaci, imamo ovde 4000 eura za manipulisanje. Izvini ali za tih 4000 auto mozes da dovezes iz USA i da ga vratis tamo i da ti ostane za Zastavu 101 i to mladu :) Ukratko, 3000 eura stavis u dzep. [ sasa022 @ 04.07.2014. 12:47 ] @
@Drivee
Opel Astru H 2010-to u Srbiji mozes da nadjes za oko 6500€.To su one koje uvoznici u EU uzimaju za oko 3000-4000€. Ako prvi put ides i nemas iskustva , neces naci auto po toj ceni , a da je u stanju u kakvom ga dobiju uvoznici. Troskovi puta , carina , spedicija , "papiri" i sve sto uz to ide za pomenutu Astru su u najboljem slucaju oko 2000€. Porez se placa na procenjenu vrednost iz AMSS kataloga - Carina vise ne priznaje racune tj. ne zanima ih po kojoj ceni si kupio auto. U Srbiji mozes da se setas 15-20 dana dok ne nadjes dobar primerak ako si bas "zagrejan" za tacno odredjeni model. U EU ako neces da se vratis praznih saka drugi ( treci ) dan uzimas ono sto ti se nudi. http://www.polovniautomobili.c...;tag_218_to=2011.00&tag_36[]=2309&city=Odaberi&city_distance=0&country=0&showoldnew=all http://forum.krstarica.com/sho...la-pomo%C4%87-i-saveti/page232 [ botr @ 04.07.2014. 16:23 ] @
Isplati se uvoz iz Nemacke, ali ne u finansijskom smislu, vec da ces za nekoliko stotina vise, dobiti auto u daleko boljem stanju nego sto bi kupio ovde.
U Nemackoj za 4000 evra mozes da uzmes krs od Astre 2010-211 god, za taj novac, mozes da gledas 2005-6, tj Astru H s pocetka proizvodnje. Kao sto rece Sasa, troskovi uvoza za takav auto iz 2010. izadju preko 2000 evra. Zarada prodavca se krece oko 10% osim ako se ne bave skidanjem km za par stotina hiljada km, farbanjem kompletnog auta i slicnim rabotama. [ Nemanja @ 04.07.2014. 16:51 ] @
... a inace se uvoznici tim ne bave
[ botr @ 04.07.2014. 17:11 ] @
Pa ima i onih koji se ne bave, mada treba naleteti na takvog, a malo ih je.
[ kajtaz98 @ 09.07.2014. 00:00 ] @
hvala svima nisam imao net da vidim ranije :)
[ Drivee @ 09.07.2014. 02:45 ] @
Ja sam samo pogledao cene kod ans i u nemackoj, tako da rasprave nema ovde. Ko neveruje, ima velike sajtove sa polovim automobilima pa neka proveri. U ostalom, sta ima da ti se nesvidi na autu koji je u fabrickom stanju i star je 4 godine. Nije to srbija, svaba nece da laze. Naravno, izbegavati oglase gde vidite da prodaje Srbin, Turcin, Bugarin, Rumun :)
[ deki111 @ 09.07.2014. 07:07 ] @
Kad se u Nemačkoj kupuje auto takođe treba biti obazriv. Prema procenama njihove policije kod svakog trećeg prodatog polovnog auta je smanjena kilometraža čime se dobija prosečno uvećanje prodajne cene za 3000€.
http://www.adac.de/infotestrat...tfahrzeuge/tacho-manipulation/ Postoje razni načini da se utvrdi da li je kilometraža verodostojna, a o tome je već pisano u drugim temama, a delimično je objašnjeno ovde: Na zapadu kao i kod nas je popularna kupovina automobila od penzionera, a u vezi sa tim ima jedna dobra reklama: [ botr @ 09.07.2014. 08:10 ] @
Citat: Drivee: Ja sam samo pogledao cene kod ans i u nemackoj, tako da rasprave nema ovde. Ko neveruje, ima velike sajtove sa polovim automobilima pa neka proveri. U ostalom, sta ima da ti se nesvidi na autu koji je u fabrickom stanju i star je 4 godine. Nije to srbija, svaba nece da laze. Naravno, izbegavati oglase gde vidite da prodaje Srbin, Turcin, Bugarin, Rumun :) Evo Astre u fabrickom stanju za 4000 evra u Nemackoj: http://suchen.mobile.de/auto-i...EPAIRED&export=ALSO_EXPORT Za one sto deluju lepo na slikama treba da znas Nemacki pa da procitas sta pise ispod oglasa. I na tarabi pise, pa nije. [ KrkaCiC @ 09.07.2014. 08:52 ] @
Citat: Drivee: Ja sam samo pogledao cene kod ans i u nemackoj, tako da rasprave nema ovde. Ko neveruje, ima velike sajtove sa polovim automobilima pa neka proveri. U ostalom, sta ima da ti se nesvidi na autu koji je u fabrickom stanju i star je 4 godine. Nije to srbija, svaba nece da laze. Naravno, izbegavati oglase gde vidite da prodaje Srbin, Turcin, Bugarin, Rumun To sto vidis na mobile.de prvih bar 5 strana su automnobili koji ni kod nas ne bi mogli da prodju tehnicki i imaju jos 1000 mana. A ova ti je dobra da je star 4 godine i da je u fabrickom stanju Pa zasto ga je taj neki nemac kupio,da ga cuva za izlozbu i da gubi na ceni svake gdine ili ga je kupio da ga vozi? Cinjenica je da za 4 godine auto se ne moze bas toliko upropastiti od koriscenja,mislim na enterijer i karoseriju,sem ako se bas ne pazi-ali ako vlasnik uopste ne pazi to se i vidi na prvu Ali zato ono sto se ne vidi je ispod haube. Bas kao na klipu iznad sa bakom i G3,nikad necete znati sta je vlasnik radio tom autu 4 godine. Jos ako ima kuku Nece svaba da laze (mnogo) ali pogotovo nece da na necemu gubi novac i 10 puta je dobro izracunao. Npr zasto davati na servis 2000e ove godine kad ce ga krajem godine prodati za 3000e jel tako? Pa nek buduci vlasnik to odradi Inace,sto se tice teme,kao sto je neko vec napisao iznad,uvoz se isplati prvenstveno jer postoji snasa da se nadje dobar i ocuvan primerak,koji je naravno skuplji,i kad se sve stavi na papir izadje vise nego kupovina istog auta na placu ali se dobija bolji auto. Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|