|
[ codename6 @ 13.06.2014. 09:08 ] @
| Ovako, uzeo sam passat 6 2007 godiste 1.9 dizel 105 KS limuzina, auto je preslo 200.000 km. Uzeo sam da provjerim potrosnju, presao tacno 102 km, od toga nekih 60 km na autoputu gdje sam znao dodati vise gasa, na nekim dionicama i 180-200 km/h. Kad sam otisao na bezinsku da tacno vidim koliko sam potrosio (posto mi je bio pun rezervoar) na 102 km predjenih, NEVJEROVATNO mi je bilo kad sam vidio da je potrosio 12 litara.... Stvarno ne znam jel to normalno? Nisam TOLIKO konstantno vozio brzo na autoputu to je bila neka kraca dionica na pravcu da sam vozio 180-200 km/h, ostalo 130-140 km/h, a ostalo je prigradska voznja i grad. Molim vas za komentare.
[Ovu poruku je menjao codename6 dana 13.06.2014. u 11:44 GMT+1]
[Ovu poruku je menjao codename6 dana 13.06.2014. u 11:44 GMT+1] |
[ djricky @ 13.06.2014. 09:23 ] @
dizel?
[ dusans @ 13.06.2014. 09:43 ] @
[ HoT_Steppa @ 13.06.2014. 09:59 ] @
[ codename6 @ 13.06.2014. 10:12 ] @
znam ja kolika bi potrosnja trebala biti (pa cak i manja od 7) ali nije mi jasno sta se desava... opisao sam uslove voznje
[ Java Beograd @ 13.06.2014. 10:44 ] @
Mislim da nikako ne može da potroši 12 L/100 km, ali verujem da između "punog" i punog rezervoara može da bude razlika i do 4-5 litara.
Pošto ti je sada ionako pun rezervoar, uradi sledeće: napuni DO ČEPA. Dakle, maltene da se preliva. Dok puniš, pištolj se isključi. Sačekaš dve-tri sekunde da se gorivo slegne, pena nestane, pa opet pomalo. I tako nekoliko puta, dok se ne uveriš 100% da ne može više ni gram da stane. Dakle, ili puni sam, ili pumpadžiji kaži da napuni do čepa. Provozaj koliko god ti misliš da je OK (na primer opet oko 100 km), i opet napuni DO ČEPA. I onda izmeri.
[ codename6 @ 13.06.2014. 11:15 ] @
Citat: Java Beograd: Mislim da nikako ne može da potroši 12 L/100 km, ali verujem da između "punog" i punog rezervoara može da bude razlika i do 4-5 litara.
Pošto ti je sada ionako pun rezervoar, uradi sledeće: napuni DO ČEPA. Dakle, maltene da se preliva. Dok puniš, pištolj se isključi. Sačekaš dve-tri sekunde da se gorivo slegne, pena nestane, pa opet pomalo. I tako nekoliko puta, dok se ne uveriš 100% da ne može više ni gram da stane. Dakle, ili puni sam, ili pumpadžiji kaži da napuni do čepa. Provozaj koliko god ti misliš da je OK (na primer opet oko 100 km), i opet napuni DO ČEPA. I onda izmeri.
Vjeruj mi da sam se zabrinuo, tako da cu te poslusati! Ne mogu da vjerujem da je 12 l potrosio kako god da sam ga vozio a opisao sam tacno kako sam vozio. Mada, taj tvoj savjet, znam to sto govoris ali opet nije bitno jel bio pun do cepa ili nije, potrosio je 12 litara na 100 km koliko god da je bilo u rezervoaru, e sad jedino da ima razlika na bezninskim pumpama da jedna pumpa registruje drugacije kada je rezervoar pun pa je tu razlika od par litara (npr da zadnji put kad sam tocio, da je natoceno vise nego prvi put na prvoj benzinskoj). Ne znam... cudno mi je sta bi moglo biti?
[ Zarko Silic @ 13.06.2014. 11:42 ] @
Na pljuckanje se ne moze izmeriti potrosnja.
Meri se na ceo rezervoar i tankuje se na istoj pumpi.
[ codename6 @ 13.06.2014. 11:44 ] @
Citat: Zarko Silic: Na pljuckanje se ne moze izmeriti potrosnja.
Meri se na ceo rezervoar i tankuje se na istoj pumpi.
Hvala. Jel mislite da je do toga? Kolika je moguce razlika u litrima izmedju punjenja na jednoj benzinskoj i na drugoj?
[ bakara @ 13.06.2014. 12:29 ] @
Kad si vec napunio pun, obrni ti jos neku kilometrazu pa se vrati na istu pumpu i isti pistolj, tako ce greska u merenju biti najmanja.
[ codename6 @ 13.06.2014. 13:56 ] @
Hocu, javim rezultate. Ako bude isto, do cega moze biti problem?
[ vladd @ 13.06.2014. 14:02 ] @
Negde prosto curi gorivo.
Mozda bi trebao da pogledas da li negde postoje masne fleke...pa cak i na asvaltu..
[ bakara @ 13.06.2014. 14:11 ] @
Ako je ispravan auto, ne bi nikako smelo biti isto.
[ Java Beograd @ 13.06.2014. 14:17 ] @
Da li se javlja crn dim na auspuhu ? Mislim na konstantan, jači crni dim, ne na neko manje dimljenje u turaži, koje je manje-više uvek prisutno kod polovnjaka sa više hiljada kilometara.
Ili možda plavi dim ?
[ codename6 @ 13.06.2014. 14:34 ] @
Gledao, nema! Uradio dijagnostiku, nema nista, niti gresaka na motoru nista.
[ codename6 @ 13.06.2014. 14:36 ] @
Citat: Java Beograd:
Da li se javlja crn dim na auspuhu ? Mislim na konstantan, jači crni dim, ne na neko manje dimljenje u turaži, koje je manje-više uvek prisutno kod polovnjaka sa više hiljada kilometara.
Ili možda plavi dim ?
Nema nista od toga... pregledao sam davao gas normalan dim. Sta jos da provjerim?
[ Lavlja_Jazbina @ 13.06.2014. 15:09 ] @
Kada sipas na pumpi do vrha,pistoljem gurni ventil za odusak vazduha da se gorivo spusti i tako vise puta sa
blagim pritiskanjem pistolja.Ubo si seriju koja za b6 bolja od 2.0 ali i potrosnju.Ono sto ti kazem iz iskustva ( avf )
i tim PD motorom.Da,moguce je.Ako si primetioo na bordu da na 140-160km/h pokazuje 14l.Na 200 i pocetno sa 25l.
Taj auto po gradu trosi 7-8l umerene voznje ( pipav gas) a ako vozis da ne pazis 10l iz taka.
Ko ti kaze drugacije taj nije vozio taj auto.Snimi cu ti 2.0,treba da idem za Sloveniju.
[ Java Beograd @ 13.06.2014. 15:11 ] @
Pa nema šta drugo. Ipak je to dizelaš.
Dakle, ako ne curi gorivo dole (van motora, dakle ispod auta) onda može samo u cilindre. Ako ide previše goriva u cilindre (problem sa diznama), onda mora da bude crni dim.
Ako nema crnog dima (skoro uopšte), to onda znači da su dizne OK, da je usis OK, da je turbina OK ... manje-više sve oko goriva - vazduha - sagorevanja je OK.
Ako je tako, onda mislim da je to bila neka gruba greška oko preračuna potrošnje ili punjenja rezervoara. Možda žešći lopovluk pumpadžije ?!
[ codename6 @ 13.06.2014. 15:31 ] @
Citat: Lavlja_Jazbina: Kada sipas na pumpi do vrha,pistoljem gurni ventil za odusak vazduha da se gorivo spusti i tako vise puta sa
blagim pritiskanjem pistolja.Ubo si seriju koja za b6 bolja od 2.0 ali i potrosnju.Ono sto ti kazem iz iskustva ( avf )
i tim PD motorom.Da,moguce je.Ako si primetioo na bordu da na 140-160km/h pokazuje 14l.Na 200 i pocetno sa 25l.
Taj auto po gradu trosi 7-8l umerene voznje ( pipav gas) a ako vozis da ne pazis 10l iz taka.
Ko ti kaze drugacije taj nije vozio taj auto.Snimi cu ti 2.0,treba da idem za Sloveniju.
Hoces reci da trosi 7-8l umjerene voznje 1.9 TDI? To mi je bas nevjerovatno. Nemam board da vidim. Znam upoznat sa tim autom dobro, trazio sam 1.9 bas, ali ova potrosnja me je iznenadila.
Citat: Java Beograd: Pa nema šta drugo. Ipak je to dizelaš. :)
Dakle, ako ne curi gorivo dole (van motora, dakle ispod auta) onda može samo u cilindre. Ako ide previše goriva u cilindre (problem sa diznama), onda mora da bude crni dim.
Ako nema crnog dima (skoro uopšte), to onda znači da su dizne OK, da je usis OK, da je turbina OK ... manje-više sve oko goriva - vazduha - sagorevanja je OK.
Ako je tako, onda mislim da je to bila neka gruba greška oko preračuna potrošnje ili punjenja rezervoara. Možda žešći lopovluk pumpadžije ?!
Hocu, predledat cu jos jednom dim i ponovo testirati na potpuno pun rezervoar. Zelim da vam se zahvalim na jako korisnim savjetima, ako ne bude problema oko motora, tj ako bude problem oko mjerenja, castim vas sviju picem ko dodje u Sarajevo :-). A i ako bude neki problem, samo da mi je ustanovit sta je pa da pravim. Javim za rezulate.
[ anon115774 @ 13.06.2014. 16:19 ] @
Citat: codename6: Hocu, predledat cu jos jednom dim i ponovo testirati na potpuno pun rezervoar. Zelim da vam se zahvalim na jako korisnim savjetima, ako ne bude problema oko motora, tj ako bude problem oko mjerenja, castim vas sviju picem ko dodje u Sarajevo :-). A i ako bude neki problem, samo da mi je ustanovit sta je pa da pravim. Javim za rezulate.
Batali ti sve te savete. Jedini savet koji treba da poslusas je da se smiris :)
Ako si na autoputu vozio 180-200 mene cudi da nije potrosio vise. Iza sebe imam preko 300.000 predjenih kilometara na dizel motorima i mogu samo da ti kazem da razlika moze da bude drasticna u zavisnosti od nacina voznje. Moj auto (2.0 tdi) na 60km/h trosi 4,2 lire a na 215km/h trosi 25 litara. U gradu sanse nema da trosi ispod 8-9 a kada je zima ide preko 10 (i to sa svaler-gasom).
A jos ako vozis kao 90% vozaca (na semaforu od 0 do 50 za dve sekunde iako za jurnjavom nema nikakve potrebe...) onda je 12 litara sasvim ok.
[ Bwe @ 13.06.2014. 17:17 ] @
A da probas da izmeris trenutnu potrosnju pri, recimo, 60, 80, 100 i 120 km/h i da uporedis sa ostalima?
Nesto na ovaj fazon
https://www.youtube.com/watch?v=-CbHZTMESAg
[Ovu poruku je menjao Bwe dana 13.06.2014. u 19:05 GMT+1]
[ codename6 @ 13.06.2014. 18:15 ] @
Citat: Informer: Batali ti sve te savete. Jedini savet koji treba da poslusas je da se smiris :)
Ako si na autoputu vozio 180-200 mene cudi da nije potrosio vise. Iza sebe imam preko 300.000 predjenih kilometara na dizel motorima i mogu samo da ti kazem da razlika moze da bude drasticna u zavisnosti od nacina voznje. Moj auto (2.0 tdi) na 60km/h trosi 4,2 lire a na 215km/h trosi 25 litara. U gradu sanse nema da trosi ispod 8-9 a kada je zima ide preko 10 (i to sa svaler-gasom).
A jos ako vozis kao 90% vozaca (na semaforu od 0 do 50 za dve sekunde iako za jurnjavom nema nikakve potrebe...) onda je 12 litara sasvim ok.
E druze savjeti su bili korektni!!! Uradio sam onako kako su mi rekli, danas na istoj benzinskoj na istoj pumpi na istom mjestu isti covjek mi natocio kad sam presao 100 km (doduse nisam do "cepa" jer ni prosli put nisam) i natocio je tacno 7.09 litara! Presao sam 100 km ovaj put manje na autoputu nekih 40 km (vozio 130 km u jednom smjeru, u drugom 140-180 kako gdje malo brze) a ostalih 60 km je prigradska i grad. Sa ovom potrosnjom sam zadovoljan mada moze jos manje da ga manje silim! Hvala svima koji su bili upravu a ne suplju pricali. Dakle, problem je bilo pogresno mjerenje i to je to.
[ deki111 @ 13.06.2014. 18:48 ] @
Citat: codename6:
Nemam board da vidim.
[ Bwe @ 14.06.2014. 12:29 ] @
Thnx, ja citao samo prvu poruku.
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|