Ne treba tu mnogo filozofirati, i ta led svetla treba povezati na principu povezivanja svetala za maglu, tj. da se gase kada se upale duga svetla, a po zelji mogu i kada se upale oborena. ( mada u principu mogu se gasiti i sa pozocionim, sve je stvar izbora). To treba uraditi na najednostavniji nacin, koristeci postojece instalacijsko resenje strujnog kola koji se odabere i dodatni relej za ta dnevna svetla. Najbolje je koristiti relej sa 4 konektora i to relej koji provodi struju kada nije ukljucen, tj. kada je u zatvorenom polozaju. Odavno se ne bavim aktivno autoelektrikom, nekad je bilo da se kupi relej za svetla za maglu, koji je bio takvog konstrukcijskog resenja, i imao je odgovarajucu snagu da izdrzi taj trosak struje. Ne znam da li to trenutno ima negde da se kupi, ali trenutno mi pada na pamet relej signalne lampice alternatora neke stare Lade ili Tavrie. Zato treba obici neke standarne prodavnice, koje drze delove i za neka starija vozila, i reci prodavcu sta ti i zasta treba. Oni ce znati... Ako bi se uzeo neki relej koji radi na principu prebacivaca (dupli kontakti), to bi zahtevalo "brkanje" i muljanje po postojecoj instalaciji i samo bi se prosirio posao...Znaci, relej sa 4 kontakta, akumulator, probna lampica, ili ommetar... i lako se odredi koji su kontakti za sta...Kontakti koji provode struju kada je relaj neaktivan, provode struju za dnevna svetla. Kontakti koji aktiviraju relej, jedan se vezuje za masu, a drugi za strujno kolo koje se odabere ( poziciju ili duga svetla)... I to je to...
A da...struja do releja za ta svetla, obavezno da bude sa nekog slobodnog osiguraca sa kontakt brave
[Ovu poruku je menjao pajapop dana 17.06.2014. u 00:03 GMT+1]