[ ahmo88 @ 13.07.2014. 17:54 ] @
imam problem na svom golfu sa turbinom, golf je 1.6 gtd 86 godiste sa garrett turbinom, auto je dimilo crni dim preko 2000 ob/min i ja odluci da izmjerim pritisak turbine(spojim manometar i voznja sa velikim obrtajima) na manometru nepokazuje nista,,
ja se odlucim da skinem i da ocistim turbo, rastavim ona kucista ocistim lopatice, spojim na kompresor westgate ventil i vidim da se on otvata cak na 0,2, rasklopim ga i ubacim jos jednu oprugicu i usput obradim ventili i sjediste sve to postelam da otvori na 0,8, vratim spakujem i ponovo proba i opet nista, skinem crijevo skroz sa westgatea i zacepim opet nema pritiska malo skroz pod rukom osjetim a na manometru nista(manometar je 100% ispravan) zacepim i onaj ventil na usisnoj grani i opet isto, auto isto ide isto i dimi, sto mi je jos cudno turbina se nacuje nema nikakav zvuk, skido sam crijevo od filtera i na leru dodavo gas osovina se okrece i na stangasu se okrece,,, sve kad sam skido dobro seam prediftovo, dali postoji mogucnost da je uska cjev ausupa jer neko je prije mene mjenjo cjev od onog sastava sa turbinom do katalizatora ubacio fi 40mm otprilike 1metar cjevi je takve pa dole ide negova standardna, ili ima neki drugi problem turbina malo trosi ulje i ima skroz malo lufta u osovini.
da jos napomenem auto u 4 brzini ide do 4000 ob/min a u 5 do 3000 hiljade obrtaja nece preko dok u ovim manjim brzinama ide do 5000, ako turbo neutice na to, bosh pumpa je malo odvrnuta i auto ide do 140 na sat dalje nece i to ako ima nizbrdice

svaki savjet dobro doso
[ vladd @ 13.07.2014. 18:07 ] @
Video sam sta si sve probao.

Ostaje zacepljenje prema usisu, ili curenje kod leptira, i obaranje pritiska, ako se vec turbina vrti.
[ Drivee @ 14.07.2014. 02:53 ] @
I mene ledja bole, kosti, zubi se kvare a maldji sam od tog golfa :) Da nije i njega starost uhvatila u kandze :)
[ ahmo88 @ 15.07.2014. 17:40 ] @
sve sam ocistio usis prediftovo novi dihtung na strani kompresora. crijevo novo sve uradjeno al opet nema efekta mozel do auspuha bit
[ Lavlja_Jazbina @ 15.07.2014. 19:29 ] @
Ahmo88,bas se trudis..Mislim da imas problem u pumpi (membrana na onoj pecurki) koja je povezana sa

onim crevcetom do ventila turbine,ili je turbina u slusu.Kada das gas (recimo 3000 o/min) da li turbo

pravi potisak (skinuto crevo od dela za usis)? Dizne su nastelovane na 155 bara (mislim da je bosov ulozak 274 oznaka)?
[ pajapop @ 15.07.2014. 19:37 ] @

Znaci...auto dimi i gubi snagu, i ti se odmah uhvatio za turbinu... kao da ne postoji ispravnost/neispravnost pumpe za obrizgavanje, ubrizgivaca, vreme ubrizgavanja, precistac goriva i vazduha, sam kvalitet goriva i sl. Vec kako kazes "...I ja se odlucim da skinem i ocistim turbo...".
Citat:
ahmo88:  dali postoji mogucnost da je uska cjev ausupa jer neko je prije mene mjenjo cjev od onog sastava sa turbinom do katalizatora ubacio fi 40mm otprilike 1metar cjevi je takve pa dole ide negova standardna, ili ima neki drugi problem turbina malo trosi ulje i ima skroz malo lufta u osovini.
da jos napomenem auto u 4 brzini ide do 4000 ob/min a u 5 do 3000 hiljade obrtaja nece preko dok u ovim manjim brzinama ide do 5000, ako turbo neutice na to, bosh pumpa je malo odvrnuta i auto ide do 140 na sat dalje nece i to ako ima nizbrdice

A koliko brzo bi trebao da ide auto star skoro 30 godina...? "Stenoza" izduvnog kanala - auspuha, sigurno utice na snagu motora. Turbina ne bi trebala da trosi ulje...Sta znaci "ima skroz malo lufta u osovini...?" Luft mora da bude u granicama 0.025-0.075mm. To je skoro neprimetno za ruku. Cim si ga ti osetio, znaci da je prevelik. a ako bas mislis da imas problem sa turbinom, onda ona pravi mali pritisak, a uzrok moze da bude prouzrokovan time sto je regulacioni poklopac rasteretnog ventila stalno otvoren, ili se turbina sporo okrece, sto bi znacilo da su lezajevi pohabani ili osteceni u tolikoj meri da sprecavaju turbo punjac da postigne puni broj obrtaja ili da kolo turbo punjaca zapinje o kuciste. Pod rukom kad pokrenes turbinu ona mora da se lako i ravnomerno okrece.
[ Lavlja_Jazbina @ 15.07.2014. 19:50 ] @
Citat:
A koliko brzo bi trebao da ide auto star skoro 30 godina...?

Pa,do 180 :).Navozio sam se golfova i passata,posebno sa interkulerom,a u to vreme je bio najbolji

brzohodni dizel agregat.Cak je i volvo uzeo iz LTa i stavio u modele 240-740.Crni dim moza od ulja iz turbine

ili visak goriva (pumpa ili dizne).
[ ahmo88 @ 15.07.2014. 20:35 ] @
dizne sam nosio na reparaciju i pumpu takodje jedan ulozak nije valjo zamjenjen i sve otvaraju na 155,odradjena reglaza pumpe i paljene podeseno kod kod bosiste. vidicu kako ce bit kad zamjenim cjev jer kad se golf vozi preko 2500 hilade obrtaja izbije na sastavu auspuha i pumpe dje dodje onaj metalni dihtung iako sam novi stavio zanci da ima otpora u cjevi
[ Lavlja_Jazbina @ 15.07.2014. 22:17 ] @
Citat:
auspuha i pumpe

Gde je taj spoj?
[ vladd @ 16.07.2014. 06:31 ] @
Na turbinu je mislio...vazdusna pumpa..
[ Lavlja_Jazbina @ 16.07.2014. 07:19 ] @
Aa.Pa ako izbija na tom mestu (prvi put cujem) onda je auspuh u nekom slusu.
ahmo88..da nije neko gurao krompire u auspuh,da te zeza..
[ veselinovic @ 16.07.2014. 08:43 ] @
Ako ima katalizator - vjerovatno je zaposen.
Ako nema kat moze biti da je zapusen neki lonac.
Ti golfovi bas znaju da dime i izbacuju crnu prasinu u auspuh.
Ako je nekad bio supalj auspuh moze biti da je nabacao gomilu prasine ( sitno mljeveni ugalj)
u lonac. Ako jos turbina baca ulje u izduv eto mogucnosti
netonitranja u loncu.
[ ahmo88 @ 17.07.2014. 16:07 ] @
sa ovakvim auspuhom je doso kod mene, ima neki lonac na sredini auta al mi ne lici na katalizator izgleda ko obicni protocni lonac nije niko guro kompire al je ubacen cinimi se od bmw-a zadni prigusni lonac sa dvije ispusne cjevi. prvo cu zamjeniti cjev na mjestu gdje je neko ugradio 40mm sa 50 i izbacit taj lonac(katalizator) i vidicu sta kako