|
[ inobradovic @ 24.09.2014. 10:07 ] @
| gledam oglase razne i vidim razne km po oglasima i voleo bi da cujem vasa misljenja,
recimo auto 10ak godina motor benzinac do 1.6 ili dizel do 1.9 to je najcesce na nasim putevima sa proverenom kilometrazom lepo ocuvan i odrzavan,
do koje je km racionalno kupiti da bi se sluzio nekih 100oookm 4-6god, onako u globalu pricamo ne mislim neke odredjenu marku . |
[ KrkaCiC @ 24.09.2014. 10:41 ] @
Malo je glupo i neddefinisano pitanje,kao da si pitao kakvu zensku da nadjem
Apsolvirali smo ovde na forumu da je kilometraza u 98% slucajeva smanjena.
Evo npr ja vozim auto 1.4 na plin "88 godiste,presao 254kkm i ima kompresiju extra i dalje,i ja bih na osnovu toga mogao da preporucim kilometrazu do 200kkm da ima auto jel tako?
U principu kod polovnjaka je bitno da je auto u sto boljem stanju,manje vise je bitan model.
EDIT: tek sad ti videh IP,i tamo mislim da je drugacija situacija sto se tice kilometraze,pa tako je najbitniji faktor opste stanje vozila,jer dzaba 100kkm ako vozilo nema dusu i cak je onda bolje 250kkm odrzavano vozilo
[ jnk @ 24.09.2014. 13:50 ] @
Nisi rekao gde bi se taj automobil održavao jer je to vrlo bitan detalj u računici i zaključivanju šta je racionalno. Verovatno u CH nema računice da uzimaš automobil koji je prešao više od 80-120k km jer su cene servisa neuporedivo veće nego što bi mogao da očekuješ u Srbiji recimo.
[ cika dacha @ 24.09.2014. 15:57 ] @
jnk@ nek radi servise u Srb ;-)
[ inobradovic @ 24.09.2014. 15:58 ] @
KrkaCiC zamolio bi te da pazljivije citas tekst pa da ga onda komentarises (da ne kazem lupas).
jnk odrzavanje naravno u srb i vozilo za srb .
[ Darko Nedeljković @ 24.09.2014. 18:57 ] @
Krkacic ti je relativno dobro odgovorio, pa je bolje da mu se zahvalis nego tako.
Kilometraza je podatak koji pametan covek ne gleda, u suprotnom si kandidat za magarca jer cak i ako hoces vozilo sa 0 predjenih kilometara, nije veliki problem da na brojcaniku pise 0km. Obicno se za 10-ak godina star auto stavi da bude oko 150.000. Cesto dobijes auto koji je manje presao ako biras onaj sa 250.000 na brojcaniku, nego ako biras onaj sa 100 - 150 hiljada. Isto kao sto rece Krkacic, ako biras devojku po kriterijumu sa koliko muskaraca kaze da je spavala, verovatno je sa manje ona koja kaze 10 nego ona koja kaze 2 :-)
Nego, vidi ti nadji nekog ko se razume da ti izabere auto, jer cim pitas za kilometrazu u najavi neki prevarant puni dzepocve otarasivsi se neke krsine koja na oko super izgleda.
[ KrkaCiC @ 24.09.2014. 19:19 ] @
@Darko
Gracias
Citat: inobradovic: KrkaCiC zamolio bi te da pazljivije citas tekst pa da ga onda komentarises (da ne kazem lupas).
Vidis da ne lupam,samo sam iskren
Pisao ovde skoro,na autozone,ujak je kupio Fabiu 2005 godiste,platio je 3300 sto je mnogo za to godiste i za krutu Fabiu,ali je kupio od prijatelja koji je pre par godina kupio od svog prijatelja,koji je ovde kupio novu,sve u svemu kupio je od drugog vlasnika. Auto je kao nov,plin atestiran jos 5 godina,reg do jula 2015,motor nije TDI nego 1.2 HTP sa 3 klipa.
Ta Fabia je presla 145000 Km,naravno stvarno stvarnih. Pre toga poredjenja radi smo gledali na placevima isti model Fabie,vecina fino izgledaju i kostaju 2300-2600,i naravno sve su 11x-13x 000 kilometara
Ujak nikad nije zeleo Fabiu,ali ispao je ocuvan primerak za fin novac i eto dobre kupovine polovnjaka
[ AstralPro @ 24.09.2014. 20:04 ] @
Pa u oglasima su kilometraze 173000 ili 132000 a mozes i da biras koliko ces da pise
[ KrkaCiC @ 24.09.2014. 20:09 ] @
Citat: AstralPro: Pa u oglasima su kilometraze 173000 ili 132000 a mozes i da biras koliko ces da pise
To bi izgledalo ovako:
Citat: Dobar dan,hocu auto sa 134431 km. Ok gospodine,stize za 15 minuta
[ sasa022 @ 25.09.2014. 01:56 ] @
@inobradovic
Ti kao da si ovde sa Marsa pao , kao da si mesec - dva ovde na forumu.
"prezvakali" smo ovu temu ( oko kilometraze ) bar 5-6 puta.
NEMOJ DA GLEDAS KILOMETRAZU - GLEDAJ REALNO STANJE.
Sta mislis sa koliko km na satu se ovakvi primerci prodaju u Srbiji ?
http://suchen.mobile.de/auto-i...euro-5-duisburg/198686340.html
http://suchen.mobile.de/auto-i...50-bad-bentheim/198582551.html
http://suchen.mobile.de/auto-i...-move-up-berlin/189070849.html
[ inobradovic @ 25.09.2014. 09:10 ] @
vi pricate sta je vama milo ili ponavljate ko papagaji jedno te isto, lepo sam napisao SA PROVERENOM KILOMETRAZOM,
el treba da vam se crta sta je proverena kiliometraz ili treba samo malo da ukljucite mozak i da znate sta to znaci.
po meni je najrizicnija km od 150 do 200, jer je to neka km gde je otprilike vreme za lamelu,mortizere, drugi komplet diskova...
i mislim da je bolje uzeti ili sa 100 ili sa 200 ne izmedju.
poenta ovo teme nije sta se prodaje po oglasima, nego sta ceka coveka kada kupi auto koji je kao sto pise u pocetku ali vi ne citate pazljivo,
lepo odrzavan i servisiran
[ KrkaCiC @ 25.09.2014. 09:32 ] @
Citat: inobradovic:
po meni je najrizicnija km od 150 do 200, jer je to neka km gde je otprilike vreme za lamelu,mortizere, drugi komplet diskova...
i mislim da je bolje uzeti ili sa 100 ili sa 200 ne izmedju.
poenta ovo teme nije sta se prodaje po oglasima, nego sta ceka coveka kada kupi auto koji je kao sto pise u pocetku ali vi ne citate pazljivo,
lepo odrzavan i servisiran
To je sve relativna stvar. Neki automobil na 100kkm zahteva da se radi ono sto se na drugom radi na 150kkm recimo.
Najbolji odgovor na tvoje pitanje je sa sto manje km
Nikako ne moze biti bolja kupovina 200kkm od 100kkm
I opet ti kazemo,ne gledaj toliko kilometrazu vec gledaj stanje automobila.
[ Zarko Silic @ 25.09.2014. 09:49 ] @
99.999 % polovnjaka su upravo pred velikim servisnim akcijama.
Koliko ce neko uloziti (biti prinudjen na ulozi) u tako kupljenog polovnjaka iskljucivo zavisi od srece.
[ bladebg @ 25.09.2014. 10:08 ] @
Znas kako imam brata koji je taksista i koji je sa svojima automobilom presao 350.000km
Sa druge strane imam komsiju koji ima citroena i koji ne znam da li je presao vise od 100.000km,noviji je auto u pitanju.
E sad kad bih rekao da ako bi morao da biram da bi pre kupio od brata,koji je u taj auto od 350.000km ulagao dosta,servisirao redovno i radio mali milion stvari,nego od komsije za koga znam da nije,neko bi rekao da sam blesav. Dakle cak ni ta teorija da je u startu bolje 100 nego 200 ne pije vodu,jer ide od slucaja do slucaja a najcesce i do srece.
Dakle kilometraza moze biti jedan od pokazatelja,ali nikako glavni,pogotovo ne u Srbiji gde je u 95% slucaja ista vracana nekada,negde. Stoga gledaj stanje,procenjuj prodavca i ono sto i mene ceka jer je u planu kupovina novog automobila isto polovnjaka jeste da osim para za kupovinu sa strane ostavis i koju stotinu da ne kazem hiljadu evrica da bi po kupovini za svaki slucaj odradio sve,ali bas sveeee. I tako ces biti miran.
[ sasa022 @ 25.09.2014. 10:13 ] @
@inobradovic
Evo ti preformulisan odgovor - nadam se da ces sad da razumes :
Ako postoji precizna servisna istorija i ako prodavac nema sta da krije , pristace da odvezes auto na detaljan pregled u specijalizovani servis.
Tamo ces dobiti listing servisnih intervencija koje slede , pa onda racunaj da li ti se isplati ili ne da uzmes izabrani primerak.
[ bakara @ 25.09.2014. 12:24 ] @
Citat: inobradovic: vi pricate sta je vama milo ili ponavljate ko papagaji jedno te isto, lepo sam napisao SA PROVERENOM KILOMETRAZOM,
el treba da vam se crta sta je proverena kiliometraz ili treba samo malo da ukljucite mozak i da znate sta to znaci.
po meni je najrizicnija km od 150 do 200, jer je to neka km gde je otprilike vreme za lamelu,mortizere, drugi komplet diskova...
i mislim da je bolje uzeti ili sa 100 ili sa 200 ne izmedju.
poenta ovo teme nije sta se prodaje po oglasima, nego sta ceka coveka kada kupi auto koji je kao sto pise u pocetku ali vi ne citate pazljivo,
lepo odrzavan i servisiran
Pa ako imas auto sa "proverenom" kilometrazom onda je zakljucak prost, sto manje kilometara bolji auto :)
Inace auto i sa 200000km je jos uvek prilicno nov, ako je normalno upotrebljavan, a lamelu, amortizere i drugi potrosni delovi je uglavnom vec zamenjeno pre tih 200000km.
[ Lavlja_Jazbina @ 25.09.2014. 17:08 ] @
Citat: poenta ovo teme nije sta se prodaje po oglasima, nego sta ceka coveka kada kupi auto koji je kao sto pise u pocetku ali vi ne citate pazljivo,
lepo odrzavan i servisiran
Izvini Inobradovicu,ti mi izgledas kao los preprodavac automobila,koji bi to da radi ali ako moze drugi (savetima) bilo bi dobro.
Nije ti ovo prvi put da pitas oko nekog petljanja. .
[ smsoft @ 25.09.2014. 20:01 ] @
Citat: inobradovic: vi pricate sta je vama milo ili ponavljate ko papagaji jedno te isto, lepo sam napisao SA PROVERENOM KILOMETRAZOM,
el treba da vam se crta sta je proverena kiliometraz ili treba samo malo da ukljucite mozak i da znate sta to znaci.
po meni je najrizicnija km od 150 do 200, jer je to neka km gde je otprilike vreme za lamelu,mortizere, drugi komplet diskova...
i mislim da je bolje uzeti ili sa 100 ili sa 200 ne izmedju.
poenta ovo teme nije sta se prodaje po oglasima, nego sta ceka coveka kada kupi auto koji je kao sto pise u pocetku ali vi ne citate pazljivo,
lepo odrzavan i servisiran
Igramo se macke i misa, ili je ovo neki kviz?
Koliko ces ti para da iskesiras, to je glavno pitanje za tebe.
Fiat Panda ili A6....u prvom neces da se vozis narocito posle 300000, ali u A6 hoces, i te kako...
[ Darko Nedeljković @ 26.09.2014. 12:49 ] @
Citat: inobradovic:
vi pricate sta je vama milo ili ponavljate ko papagaji jedno te isto, lepo sam napisao SA PROVERENOM KILOMETRAZOM,
el treba da vam se crta sta je proverena kiliometraz ili treba samo malo da ukljucite mozak i da znate sta to znaci.
Evo da ti odgovorim u jednoj recenici - provera kilometraze je nemoguca, to je prica za naivne, to je nacin za uzimanje dodatnih para, ko ti nudi auto sa "proverenom" kilometrazom bezi od njega sto dalje, biraj auto bez da mu i pogledas kilometrazu.
To ti je jedini razuman odgovor. E, sad, to sto ti to neces da prihvatis, onda jbg... uzmi sa 132.000km pa sta te snadje!
[ vladd @ 26.09.2014. 13:34 ] @
Postoje automobili sa jasnom kilometrazom, ali sigurno ne leze po placevima,
[ KrkaCiC @ 26.09.2014. 14:26 ] @
Uglavnom se kupuju od prijatelja,rodjaka... i skuplji su bar 50% ili cak i duplo
A moze i kod ovlascenih,neko je postavljao na forumu link za BMW u nemackoj,samo stu su svi skuplji mnogo od istih na mobile.de
[ Java Beograd @ 26.09.2014. 14:34 ] @
Pod uslovom da je prijatelj / rođak kupio novo, u Srbiji
[ vladd @ 26.09.2014. 17:32 ] @
Nisu skuplji vec JEFTINIJI, ali za vise inicijalno datog novca..ako cemo bas IT precizno
Vise se novca odvoji za samu kupovinu, sto je i dalje manje od "manje novca" + dovodjenje u "pristojno stanje", ili pride, naknadni skriveni kvarovi.
Dakle nisu skuplji, vec su po REALNIJOJ ceni, u odnosu na cenu novog modela.
A dobro je da se covek zapita sta je to "jeftinije", po "nizoj" ceni, uz zaradu preprodavca?
Samo gledate nekakve brojke(i evrica i kilometara), a to je NAJSKUPLJE..
P.S
Treba kupovati vozilo, od 60-70kkm, do 120kkm.. Sa manje km ne verujem da se isplati prvom kupcu da otudjuje vozilo.
S obzirom da znamo da je "projektovani vek" vozila u EU 150kkm, treba verovati da je u tom periodu vozilo u najboljoj formi.
Sve preko toga su "bonusi", koji mogu malo da kostaju, ali (naj)cesce neprijatno, mnogo vise.
[ Lavlja_Jazbina @ 26.09.2014. 19:57 ] @
Upravo tako,i za A5 kvatro se iskesira 2 konja€.Sledece nedelje fotke kako to izgleda,sa "malom",kilometrazom.
[ Markoxxx @ 27.09.2014. 08:00 ] @
Ovde je opet indivvidualna stvar, vidjao sam automobile, sa 400-500k km koji su vozeni preko na auto putu uglavnom, koji su u mnogo boljem stanju nego neki sluzbeni ovde kod nas koji predje 80-90k ;)
ja sam imao mareu 1.9 jtd sa nekih 450k, vozi je covek u NP i dan danas bez nekih problema...
isti slucaj sa pasatom 5.5 1.9 tdi 96 kw, vozio sam ga 2 god, presao sam oko 130k sa njim, kada sam ga uzeo imao je oko 300k, ja sam zamenio turbinu i zamajac...
auto se i dalje vozi presao je od tada jos preko 100k....
vise je bitno opste stanje, kako je auto i kuda voze, i kako je odrzavan....
[ Lavlja_Jazbina @ 27.09.2014. 09:05 ] @
Citat: Markoxxx....isti slucaj sa pasatom 5.5 1.9 tdi 96 kw,
Za ovo potpisujem.
[ Darko Nedeljković @ 27.09.2014. 13:37 ] @
Ljudi, tema je od prve reci prevara - pogledajte profil korisnika inobradovic
Odvojio sam 15 minuta i gledao sta pise, ocigledno je da se bavi automobilima i odlicno razume u iste. Sasvim je moguce da je u pitanju uvoznik polovnih automobila koji nas anketira kako bi bolje znao koliko km da upisuje automobilima koje uvozi i prodaje. Bilo kako bilo iz aviona se vidi da nije ni blizu toliko naivan kakvim se predstavlja na ovoj temi.
[ KrkaCiC @ 27.09.2014. 14:16 ] @
E ako nas anketira bas je nasao odlicne ispitanike
[ Lavlja_Jazbina @ 27.09.2014. 16:52 ] @
Citat: Lavlja_Jazbina:
Citat: poenta ovo teme nije sta se prodaje po oglasima, nego sta ceka coveka kada kupi auto koji je kao sto pise u pocetku ali vi ne citate pazljivo,
lepo odrzavan i servisiran
Izvini Inobradovicu,ti mi izgledas kao los preprodavac automobila,koji bi to da radi ali ako moze drugi (savetima) bilo bi dobro.
Nije ti ovo prvi put da pitas oko nekog petljanja.:D.
Polako Kluzo,hoces preko reda.:).
[ inobradovic @ 27.09.2014. 21:08 ] @
Drage moje kolege forumasi u mom profilu ne pise da zivim u Svajcarskoj
i da sam zadnji auto uvezao 2012 koji je jos u mom vlasnistvu i sada ima oko 155km.
aute i motore volim vozim uzivam u njima.
u ch se svakog marta-aprila se stavlja set letnjih guma gde garaza usput proveri nivo ulja, antifriza, tecnoisti za brisace i svetlosnu grupu.
Garaza izdaje racun na kome pise sta je odradjeno sa autom sa imenom, prezimenom, adresom vlasnika, br. sasije vozila, reg.broj, KILOMETRAZOM i cenom usluge.
Ovo se sve ponavlja oktobra-novembra gde se stavlja zimski set upisuje KM i sve ovo gore navedeno.
Auto minimum jednom godisnje ide i na mali servis gde se upisuje KM i sve ovo gore navedeno.
Znaci na autu se minimum 3 puta godisnje upisuje KM,
a ako autu se radi test izduvnih gasova i tehnicki koji je rigorozan dobijamo jos 2 puta upisivanje KM,
a ako se u godini desi slucajno neki kvar auto se servisira upisuje se KM i dobija se racun gde sve pise gore navedeno.
Obavezno kada uzimate osiguranje za auto upisuje se KM , tako da je moguce i vise od 5 puta godisnje upisivanje KM.
Imam par prijatelja mehanicara koji se sa ovakvim stvarima srecu svakog dana i sa kojima cesto duskutujem o autima zato i pisem ovde na forumu gde su auti a ne kako se grejati na palet ili nesto slicno i zato u mom profilu vidite da cesto diskutujem o autima.
Naravno da postoje i auti o kojima se ne vodi racuna ovako ali su redji i zato su auta iz ch najtrazenija.
U nekom sledecemo postu cu objasniti zasto sam postavio ovu temu.
[Ovu poruku je menjao inobradovic dana 27.09.2014. u 22:19 GMT+1]
[Ovu poruku je menjao Nebojsa Milanovic dana 28.09.2014. u 00:23 GMT+1]
[ Lavlja_Jazbina @ 27.09.2014. 21:16 ] @
Citat: Drage moje kolege forumasi u mom profilu ne pise da zivim u Svajcarskoj
cemu onda...
[ vladd @ 28.09.2014. 12:37 ] @
Hoce da izmakne Kluzou
Mozda covek nabavlja automobile, pa putuje svetom i javlja se na forum u slobodnom vremenu.
Svajcarska je dobra baza, kao i svaka zemlja sa visokim standardom, gde se baca ono sto sirotinja moze da raubuje jos godinama.
[ ozocko @ 28.09.2014. 18:37 ] @
ala ste ga razoblicili,
a ja ga poslusah i kupih senika namesto multiple,
piiiiiii...
[ Darko Nedeljković @ 29.09.2014. 16:58 ] @
E ozocko... ja sam vozio multiplu posle senika i taj senik je bio najgori auto u koji sam seo, posle varburga naravno. Svaka mu se voznja zavrsavala nekim servisom - te pumpa, te bobina, te lezaj, te grejenje, te ovo, te ono. A kupljen nov u srbiji i vozen do jedno 150k, moze biti 200k, nebitno, a multiple vidim voze taksisti sa 300k-400k na brojcaniku. I sve su cene delova bile neke nenormalne, secam se kad je servis za lezaj zadnjeg tocka trazio 200 evra sa zamenom. Meni nikako nisu u glavi isle te cene jer sam pre toga vozio Alfu 33 i lezaj tocka placao 10 evra + jos 10 evra castio drugara bravara da mi to zameni :-). Na kraju smo se radovali kad je neko pristao da senika uzme od nas i time nas postedi daljeg bacanja para u bunar i jos nam da neke sitne pare za njega :-)
Posle toga multipla na metan je pravo olaksanje, jes da je bila novija pa mozda zato, ali nije isla cesto u servis, a kad ode to je kostalo visestruko manje nego za senika. Daj boze da je to jedinstveno lose iskustvo i da ce tebe tvoj sluziti dobro, ali ako prepoznas da se ponavlja moje iskustvo, daji ga za koliko god ti neko ponudi pre nego sto ti izvuce sve pare koje imas i mozes da pozajmis.
Citat: u ch se svakog marta-aprila se stavlja set letnjih guma gde garaza usput proveri nivo ulja, antifriza, tecnoisti za brisace i svetlosnu grupu.
Garaza izdaje racun na kome pise sta je odradjeno sa autom sa imenom, prezimenom, adresom vlasnika, br. sasije vozila, reg.broj, KILOMETRAZOM i cenom usluge.
Sticajem okolnosti svajcarska je jedna od 4-5 evropskih zemalja gde nisam bio, pa mi mozes reci kako to tamo izgleda - da li su ti vlasnici garaza kao u Nemackoj, Francuskoj i UK neki turci/bugari/indijci spremni na svakakvu prevaru i falsifikat, ili pedantni svajcarci koji ne bi uradili nesto nelegalno ni da im zivot od toga zavisi? Da li u Svajcarskoj ima slucajeva falsifikovanog novca? Mozda je to moja profesionalna deformacija, ali nakon godina provedenih u banci gde sam vidjao koliko dobro ljudi falsifikuju novac vrednosti 10-20 evra, ne vidim zasto bi nekom bio problem da falsifikuje racune servisa. Nije cak potrebna ni neka komplikovana tehnologija za falsifikovanje, moze se relativno lako doci do pravog pecata i prave fiskalne kase, tako da je meni prilicno nepojmljivo da iole ozbiljan prevarant nema gpmilu dokaza da je auto koji prodaje presao tacno onoliko km koliko naivni kupac zeli. I kod nas se prilikom svake registracije na tehnickom upisuje kilometraza i taj podatak dostavlja policiji, ali nije mi poznat nacid da ja od policije dobijem listing registracija svog automobila za poslednjih 10 godina sa datumima registracije i predjenim kilometrazama, tj. ako hocu da ti prodam svoj auto i uz njega prilozim svih 10 kopija registracionih listova, tebi ostaje samo da mi verujes na rec da na njima pise isto ono sto pise i na primercima predatim policiji.
Ili, uzmimo primer, ne moras biti ti, nek budem ja, recimo da ja mogu na nadjem poveci broj ovaca koji bi platili 500 evra vise za auto koji je presao "proverenih" 130k nego 300k, koji od tih papira bi mi bio problem da falsifikujem?
[ inobradovic @ 29.09.2014. 18:13 ] @
ko i svuda ima raznih nacionalnosti vlasnika garaza, a ima i samo parking placeva koji preprodaju auta,
verujem da ni jedna ozbiljna garaza koja ima i servis nece se zezati sa tim jer skupo naplacuju radni sat tako da ime je sve to sitno.
u ch das saobracajnu na tehnicki i trazis sve izvestaje od tehnickom nebitno gde su radjeni u kom kantonu ch i dobices ih sve detaljno pise,
vlasnik adresa km da li je redovan tehnicki ili vanredan sve o amortizerima kocnicamo i tako dalje.
svaka garaza kada uradi servis stavi svoj pecat sa brojem telefona i mozes da okrenes da pitas sta je i kad radjeno,(a mozes i predhodnog vlasnika da nadjes i okrenes telefonom) kao sto se meni desilo kupio sam auto sa 150km i servisnoj radjen servis na 120km i prodavac me ubedjuje da radjen zupcasti ali ne pise, ja okrenem garazu i pitam sta je radjeno na 120km i on mi isprica sve i pitam sto nije upisan zupcasti kaze napisan je u racunu (koji ja nisam imao) ali nije problem dopisace u servisnoj i da mu je posaljem na postu posto smo dosta daleko da ne dolazim samo za to.
da se razumemo svuda ima prevara i bice ih uvek u svakoj oblasti zivota, e sad samo negde manje a negde vise i koliko smo spretni da ih otkrijemo ili koliko smo sigurni u to sto kupujemo.
ja licno imam par prijatelja mehanicara koji rade u dobre garaze i koji kada im neki vlasnik ostavi dobar auto koji oni su servisirali i poznaju oni me pozovu i pitaju hocu li ga uzeti jer ja vozim auto samo jedan servisni interval i kad dodje da se radi servis ja ga dajem dalje ne ulazem u auto i zato sam i postavio ovu temu sa koliko km kupiti da bi se drzao malo duze.
savet za kupovinu auta u ch je da se kupi auto sa tek uradjenim tehnickim ili ako nema skoro radjen tehnicki trazite da vam prodavac uradi tehnicki, i auti u ch sa tehnickim su skuplji nego u srbiji ocarinjeni.
[ KrkaCiC @ 29.09.2014. 18:31 ] @
Citat: inobradovic:
savet za kupovinu auta u ch je da se kupi auto sa tek uradjenim tehnickim ili ako nema skoro radjen tehnicki trazite da vam prodavac uradi tehnicki, i auti u ch sa tehnickim su skuplji nego u srbiji ocarinjeni.
Zar nisi ti pokrenuo temu,i trazio savet i misljenje?
A ovako na kraju ti drugima dajes savete.
O cemu se radi
[ etjen @ 29.09.2014. 19:46 ] @
malo se pravi fama oko toga da se ne može naći auto sa regularnom km.
Činjenica je da je velika većina sa smanjivanom km, ali nikako nisu svi.
Najvažnije je da je auto lepo održavan. Ako je auto veće ccm, 200, pa i 300kkm nije neka užasna kilometraža.
Vozio sam od drugara nekoliko meseci Vectru 1.8 benzinac sa 300kkm. Bila je komercijalni auto i vozio je svako.
Verujem da bi bez problema mogao da spusti km na 150kkm i da je prodaje tako. Po enterijeru nema teorije da se provali km.
[ inobradovic @ 29.09.2014. 20:58 ] @
Citat: KrkaCiC:
Citat: inobradovic:
savet za kupovinu auta u ch je da se kupi auto sa tek uradjenim tehnickim ili ako nema skoro radjen tehnicki trazite da vam prodavac uradi tehnicki, i auti u ch sa tehnickim su skuplji nego u srbiji ocarinjeni.
Zar nisi ti pokrenuo temu,i trazio savet i misljenje?
A ovako na kraju ti drugima dajes savete.
O cemu se radi :)
radi se o tome da je to jedan savet koji ja koristim, i to je jedan deo price ka sigurnom autu a treba vise parametra za dobru kupovinu zar ne.
kad sam pitao za kupovinu mislio sam odredjene stvari se menjaju na odredjenu km i kad to recimo znamo onda mozemo to izbeci i tako izbeci skupe troskove,
cist primer drugar kupio auto sa 160km pitao za zupcasti prodavac rekao da se radi tek na 240km ali nije rekao da se radi na 10god a to je uskoro, on je pomislio 120km pa na 240km,
da ga je neko posavetovao sigurno bi dobio auto po povoljnijoj ceni ili bi trazio da mu odrade ili bi odustao od kupovine,
pokusavam u ovoj temi takvih stvari da se dodatknemo, a ne nasta je ko spreman.
[ KrkaCiC @ 29.09.2014. 23:35 ] @
Ma ok je to sto ti kazes,a i sto pitas.
Ali ne postoji univerzalni odgovor,neki delovi se menjaju na x kilometara a taj isti deo kod drugog auta na 2x kilometara.
[ vladd @ 30.09.2014. 16:08 ] @
Mora se, jednom, nauciti, da je, kao prvo, svaki automobil prica za sebe, bez obzira na brend. I to je prva "trijaza".
Zatim slede informacije o samom brendu, pa o konkretnom modelu, koja je serija, koje je godiste, da li postoje neke konstruktivno proizvodne greske, ili popularno "tipicni" kvarovi. I kakvi su servisni intervali za odredjene sklopove.
Premijum brendovi, (sa specificnim osvrtom na popularne, spremne da cesto menjaju vlasnike) su i najvece potencijalne zamke, za moguce skupe popravke.
Tek nakon svih tih detalja, moze se formirati neko misljenje o konkretnoj robi, i ustanoviti nivo cene. Okvirno je dobro znati neke nivoe cena delova i "obicaje" konkretnog automobila pri servisiranju doticnih delova.
Jasnije, nije bitno da li neki deo kosta 20 ili 50 evra, ili da li se samo postavi nov deo, ili se mora nesto dodatno kupovati tipa montazni srafovi, dihtunzi, lepkovi, zaptivne mase ili praviti neki softverski zahvat na racunaru, pa je zamena skuplja od dela.
Znati kompletne troskove popravke, i tek tada se moze oceniti da li je nesto "povoljno", "skupo" ili prosto bacanje novca
[ SASASTA @ 30.09.2014. 20:30 ] @
bolje kupiti auto koji je vozen na dalje relacije nego neki vozen po gradu.
po tom pravilu bolje dati iste pare za auto koji je presao 300 hilj na otvorenom putu nego 100 po gradu.
ovo je bilo uopsteno a vazno je lepo pregledati auto i servisnu knjizicu i uociti sva potrebna ulaganja i sve mane.
jos nesto uopsteno.bolje kupiti auto koji je pre par hiljada sredjen i uradjen veliki servis nego onaj kome treba uraditi servis uskoro.
i sreca je vrlo vazna jer mozes kupiti auto kome naprasno sve ode i koji se pretvori u rupu bez dna.dok mozes kupiti i neki u koji ne treba ulagati i koji te iznenadi svojim ponasanjem.
sve uopsteno ali jednostavno PRAVILA NEMA.
I UGLAVNOM JE NAJBOLJE KUPITI AUTO SA 1-2 KM mada i tu mozes imati problem
[ Darko Nedeljković @ 30.09.2014. 23:41 ] @
Tema je prilicno besmislena, jer ne odgovara svakom svaki auto. Evo recimo jedan moj prijatelj voli ove automobile koji imaju 7 godina garancije, kupi ih stare 3 godine, vozi do dan pred istek garancije a onda napravi neki dil sa uvoznikom da im da taj a uzme noviji uz doplatu. Takav bi onda mogao da bude super za inobradovic-a, jer kada mu uvoznik uradi kocnice, lamelu, zupcasti, pumpu i sve to, on moze da vozi bez problema do sledeceg velikog servisa. E, kad dodje do sledeceg velikog servisa, tad bi mozda bio super za mene. Takav ja dobijem relativno jeftino, sam mu promenim zupcasti, svecice, kablove, tecnosti i filtere, a kocnice i lamelu ne menjam preventivno, nego promenim samo sto mora da me ne ostavlja na putu a ostalo teram dokle god moze. Obicno kasnije sam promenim i kocnice i vozim do sledece promene zupcastog, kada vec ni lamela ne moze vise da vuce, limarija pokazuje tackice korozije, paljenje nesto zeza treba da se vidi sta, neki od podizaca obicno ne radi, klima treba da se puni, menjac nece u neku brzinu i slicnih jos 10 problemcica koje ja nisam hteo da sredjujem vec terao tako. E, onda ja to tako prodam za par stotina evra i znam coveka koji je vec par puta kupio auto od mene - kaze njemu je to tako super, otera kod limara pa na farbanje, pa kod mehanicara, izmenja mu sve zivo i izadje ga par stotina evra vise nego da je kupio auto na placu, ali kaze da ovako mirno spava jer zna da je sve novo i da je miran nekoliko godina, a ako kupi auto kome kao nista ne fali, obicno se nakupi 1.000 evra za neke neocekivane kvarove. Otprilike se to poklapa sa znanjem - ovaj sto vozi od trece do sedme godine ne zna bas nista o automobilima, njemu je dobar dan u servisu 300 evra, pa zato na svaki nacin gleda to da izbegne tako sto u startu plati vise. Inobradovic ostavlja utisak coveka koji se dosta teoretski razume, ali nece da umaze prste uljem, zato auto vozi od osme do dvanaeste godine, kada mu cena nije vise da padnes u nesvest, a pouzdanost je jos uvek na prilicno visokom nivou. Onad ja koji se ne libim da se umazem uljem i tovatnom mascu, mogu sebi da dozvolim da uzmem auto koji ce imati dosta potrebe za sitnim intervencijama koje mogu ja da resavam, sto naravno ima svoju prednost u jeftinijoj ceni vozila. Otprilike pred punoletstvo auto vise nije ni za mene, vec zahteva coveka koji zna da radi izbiljnije stvari kao sto su uklanjanje trulezi, farbanje, generalna motora i slicno, ili bar ima u familiji nekog ko bi mu to uradio po veoma niskoj ceni. Nakon takvih intervencija, auto moze da se vozi obicno do 23-e/24-e godine, znaci to su sada ovi automobili '90 godiste, kada je vec vreme da se ustupe ciganima koji ce ih jos malo voziti pa rastaviti i prodati kao staro gvozdje.
Eto, ispricah sve ovo da ilustrujem svoje misljenje da ne postoji univerzalna idealna kilometraza i godiste za automobil, vec je svaki covek prica za sebe i sam treba da razume svoje tehnicke i finansijske mogucnosti i prema tome formira svoju ciljnu grupu. Ja sam auto za sebe uvek birao tako sto je star oko 12 godina, jeftin, da ne izgleda perfektno kao da je juce ofarban, vec da ima sitne ogrebotine i tragove koriscenja koji kazuju da nije farban barem poslednjih 5 godina, da nema nigde tackicu korozije, ukljucujuci odozdo, da mu motor ne izgleda uredan kao da je juce sredjivan, vec da ulje, mast i prasina odaju utisak da tu godinama nista nije dirano... Ako mi se bilo sta ucini sumnjivo idem dalje, ima drugih automobila. Ako estetski nije sumnjiv ostaje mi da ga probam, mora da pali "na pola kljuca", da dobro ubrzava i koci, da se izadje malo na otvoren put da se vidi koliko je stabilan po krivinama i kako drzi pravac kad se pusti volan na pravom putu... i to je sve, nista vise ne proveravam. Neko ce reci da nisam normalan sto ne pitam za kilometrazu i kojekakve papire koji kao dokazuju da je servsiran kako treba, mozda imam neku ludu srecu, ali ja sam svaki put izabrao natprosecno dobar auto sa cenom ispod proseka.
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|