[ Srečko @ 06.12.2014. 18:05 ] @
Pozdrav!

Interesuje me, da li je moguče i, da je neko radio zamenu ležajeva na pomenuti mašini il je potrebna zamena čitavog kazana.

Kazan je inače leplljen pa me interesuje, da je moguče to da se rastavi i onda sa čime bi se to zalepilo nazad.

Lp Srečko
[ test1234 @ 06.12.2014. 22:11 ] @
Sece se sa prednje strane ali ne po savu gde su ga fabricki zavarili vec napred po "zdravoj" plastici tako da kada se iseče moze da se izvadi bubanj. Sece se sto tanjim brusnim kamenom ukoso da kasnije moze lepo da se zavari. Vari se postupkom kao plasticari sto vare branike i ostalu plastiku na kolima.
[ Srečko @ 07.12.2014. 14:11 ] @
Hvala na odgovoru. Može malo detalnije, da kažeš ili ispred ili pozadi. Označio sam na prilogu.

Da li moguče znaš kakav simering ide unutra, za ležajeve neče biti problem više me brine simering.

LP Srečko
[ mugi junuzovic @ 07.12.2014. 15:34 ] @
Pilaj sa prednje strane gdje dođe tunel guma a za semering nije problem ima ih uzeti ...
[ Srečko @ 17.12.2014. 10:54 ] @
Citat:
test1234: Sece se sto tanjim brusnim kamenom ukoso da kasnije moze lepo da se zavari. Vari se postupkom kao plasticari sto vare branike i ostalu plastiku na kolima.


Nije mi baš naj jasnije koji je ovi brusni kamen i kako izgleda. Može neka slika jer kod nas je moguče, da se drugčije naziva. A dali ide i olfa nožičem, da se sječe.

Interesuje me i iz koje vrste plastike su ov bubnovi, da znam kad nesem nekome, da mi zavari.

LP Srečko
[ test1234 @ 17.12.2014. 15:07 ] @
Nosi kod ovih plasticara sto rade branike za automobile, oni tacno znaju gde treba seci i koja je plastica, kojim brusnim kamenom treba seci, cime treba variti itd .