[ CakNoris @ 30.12.2014. 09:03 ] @
| Vi nudite uslugu (npr. IT, knjigovodstvo, dizajn,...).
Imate veb stranicu sa opisom vaše usluge i kontakt informacijama.
Neko se javi i traži od vas da mu ponudite rešenje za njegov problem koji je u domenu vaših usluga.
On vama pošalje pitanje, vi njemu odgovor, pa on opet vama pitanje, a vi njemu odgovor itd.
Kada je dosta, odnosno posle koliko sati provedenih na pisanje odgovora treba reći, OK, sad treba da platiš nešto od ponuđenog ili prestajem da odgovaram na vaša pitanja?
Ovo naravno dosta zavisi od broja klijenata koji su vam dovoljni, jer nije isto ako vam mesečno plaća nekoliko ili nekoliko stotina klijenata.
Koja je vaša praksa?
|
[ Java Beograd @ 30.12.2014. 09:56 ] @
Posle drugog e-maila. Sa ova dva si pokazao da umeš, možeš i hoćeš. sad je na klijentu red da se "uhvati za novčanik"
[ 2012 @ 30.12.2014. 11:39 ] @
Zavisi od vrste posla, od slozenosti, od vrednosti, od vaznosti klijenta i od vaznosti dobijenog posla. Moze ta prepiska da traje i mesecima dok se ne utanace svi detalji ili ne odustane od posla. Nije isto da li se radi o tipiziranoj usluzi ili proizvodu ili je u pitanju neki obiman i slozen posao koji se razvija od nule. Nije isto da li se razvija nov informacioni sistem ili se samo pridodaje jos jedan korisnik na vec postojeci servis.
[ Deep|Blue @ 30.12.2014. 11:42 ] @
A ako je u pitanju problem koji može da se reši telefonskim savetima, onda u sledećem tražiš podatke za ispostavu fakture na ime savetovanja kao uslov za traženo savetovanje.
[ CakNoris @ 30.12.2014. 21:30 ] @
@2012
Potpuno se slazem sa tobom, s tim da sam ja ipak mislio na neke manje poslove, tipa da mozes da ih radis barem nekoliko mesecno.
@Deep|Blue
Koliko si uspesan u naplacivanju telefonskih i email saveta?
Redovno dobijam odgovore: Ma sta si mi to ispricao, pa ja sam znao vise od pola toga :D
[ Trick Fix @ 31.12.2014. 06:52 ] @
Citat:
Redovno dobijam odgovore: Ma sta si mi to ispricao, pa ja sam znao vise od pola toga :D
Možda je i znao više od pola ali :
-
NIJE ZNAO manje od pola !---a to treba da plati !
-Svi bi neku ĐABALINU ....ako mogu da izmajmunišu .....
[ Deep|Blue @ 31.12.2014. 11:10 ] @
Citat:
CakNoris: @2012
@Deep|Blue
Koliko si uspesan u naplacivanju telefonskih i email saveta?
Redovno dobijam odgovore: Ma sta si mi to ispricao, pa ja sam znao vise od pola toga
Naravno da ne možeš da naplatiš to naknadno, ali pretpostavljam da nisi postavljao temu ovde zato što te je neko zvao 2-3 puta. Ako neko krene da zivka i traži savete/rešenja onda možeš i otvoreno da izađeš sa pričom da ta tematika troši dosta vremena i da bi bilo korektno da se to tarifira. Ako odustane, nemaš zarade, ali te neće ni masirati više. Ako pristane na dobitku si
Naravno da se ovakve stvari procenjuju u trenutku, ovisno od potencijalne buduće saradnje i ostalih faktora, ali uvek ima onih koji bi da se provuku po principu "Samo par sitnica i odoh ja dalje".
[ Deep|Blue @ 05.01.2015. 08:08 ] @
Mislim da grešiš @Blue82.
Uglavnom male firme jure kijente i pristaju na svakakve gluposti, dok velike papreno naplaćuju vreme svojih radnika.
Iako velike firme imaju velike timove, oni ne mogu da urade baš bilo šta u kratko vreme koliko zbog svoje inercije, toliko i zbog činjenice da nekad 10 ljudi ne mogu da završe posao brže od dvoje. Čak srednnje firme mogu brže da odrade poslove od srednjih.
Kao što rekoh, pretpostavljam da CakNoris ne bi postovao ovu temu zbog klijenta koji je zvao 2-3 puta jer je to tolerantno. Međutim kako bi ocenio klijenta koji konstantno traži rešenja problema, a neće da plati ništa?
Svakako da je potrebno boriti se za klijenta, ali negde je potrebno povući granicu. Ako te neko namerno maltretira i to za tvoje pare, zbog čega to trpeti?
Tebi i ostalim kolegama sa foruma želim mnogo više posla u narednim vremenima.
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.