|
[ ackom @ 30.12.2014. 14:55 ] @
| Akumulator je dobar, kad zaverglam nekako vrti, ali bez opterecenja, kao da nisu aktivni klipovi.
Jedan momak koji se razume nesto, skidao je neke senzore odozgo i kao video da se nesto krece, mrda, valjda bregasta.
Uvece je auto vozen, parkiran, sutradan upaljen, otislo se do grada i nazad. Posle nekog vremena, da se upali auto, nije hteo.
U radu, u toku voznje, nista nije primecno.
Pre mesec dana je ulje izmenjeno, majstor je rekao da dosipam ulje kasnije jos malo, medjutim ja nisam. I tako presao nekih 800 km.
Nije valjda to sto nisam malo dosipao ulja napravilo problem?
Vidim da se negde pise na netu da ovi automobili mogu da prezube, i ako su na lancu. Jel to tacno?
Isto procitah da ako dodje do prezubljenja, ne dolazi do ostecenja ventila?
Ukoliko je doslo do prezubljenja, sta sve strada, koliko to kosta otprilike?
Da li je kvar u necem drugom?
|
[ KrkaCiC @ 30.12.2014. 15:18 ] @
Citat: ackom:
Pre mesec dana je ulje izmenjeno, majstor je rekao da dosipam ulje kasnije jos malo, medjutim ja nisam. I tako presao nekih 800 km.
Nije valjda to sto nisam malo dosipao ulja napravilo problem?
Kakv je to majstor koji ti menja ulje i jos kaze da dosipas?????
U sustini moze mu biti svasta,i ako je prezubio nije jeftino ni malo
Posto vidim da se ne razumes ni malo u automobile,nadji pravog majstora i neka ti to pogleda.
[ ackom @ 30.12.2014. 15:31 ] @
Taj sto je menjao ulje je u onim prodavnicama gde prodaju ulje i besplatno menjaju na automobilima.
Tu osobu poznajem i verujem da je korektno odradio, kao sto je i prethodni put.
Ko je pravi majstor?
Ja se prosto plasim da odem kod bilo kog majstora, a da idem kod njega bez preporuke.
Cast postenima, ali stvarno je danas tesko verovati majstorima, ne samo za automobile, vec svim majstorima :)
Preporuka za pravog majstora Leskovac-Nis okolina?
[ KrkaCiC @ 30.12.2014. 16:05 ] @
Citat: ackom: Taj sto je menjao ulje je u onim prodavnicama gde prodaju ulje i besplatno menjaju na automobilima.
Tu osobu poznajem i verujem da je korektno odradio, kao sto je i prethodni put.
To nije pravo menjanje ulja,kad onim "spricem" "pistoljem" ili kako se vec zove menjaju. Ulje se treba izbaciti skroz,i usipati novo. I obavezno zameniti filter. Jel su ti menjali i filter?
A ne razumem ovo "dosipaj malo ulja"?
Koje ulje si sipao,po kojoj ceni?
Ne volim motore sa 3 klipa,cudni su mi,i ne znam sta se desava kod njih sa ventilima. U Nisu znam za dobrog majstora koji uglavnom radi italijane,na kraju panteleja cini mi se,blizu autoputa je negde
[ ackom @ 30.12.2014. 16:21 ] @
Jeste, zamenjen je i filter ulja.
Koliko se secam, sipano je Mobil neko 10-40W, tako nesto, polusinteticko.
Pre toga je isto sipano polusinteticko (zbog cene), jer ja nisam imao pojma, da ako se jednom sipa polusinteticko, nema vise vracanja na sinteticko.
Neka preciznija informacija za tog majstora, naziv servisa ili ime?
Leskovac neki, posto sam trenutno u LE?
[ KrkaCiC @ 30.12.2014. 16:43 ] @
Ne bih znao u LE nikog
Probaj na nekom vw ili skoda forumu,sigurno ces naci nekog majstora sa preporukom
Ne bih da te plasim,ujaku je na istoj skodi,sa istim motorom,vrkao ventilator kabine,cena samo 23000 nov originalni
[ Zarko Silic @ 30.12.2014. 17:26 ] @
Sta sve covek nece procitati na netu
[ ubimestruja @ 30.12.2014. 20:05 ] @
Paaa,nije tako redak slučaj da prezubi u Srbiji. Ako je prezubila računaj na 1000-1200 evra troška. Ima neka procedura kad se menja ulje i filter,ali te
nebih sa time smarao,jer nisam stručan (mehaničar) pa ne znam jeli to tačno.
Mislim da je hidraulični zatezač lanca ključna reč.
Nije ti neki poklon za Novu godinu-al šta ćeš.
[ Lavlja_Jazbina @ 30.12.2014. 20:34 ] @
ackom...prvo daj pune podatke o autu,broj motora,godiste a moze i sasija.Oni koji mogu da ti pomognu,nece.Ostaju drugi (mi)koji bar mogu da ti daju neke smernice,bilo kakve.
Za pocetak da stvoris sliku tvog (?) motora (nisi dao tacne podatke,2014 ili neka druga godina).
[ pajapop @ 30.12.2014. 21:02 ] @
Pre tri meseca, sam kupio, kao drugi auto, Skodu Feliciu 1.3 sa lancem. I pomislio sam "super", lanac je izdrzljiviji od kaisa i kao bolje je resenje.... Medjutim, prateci "Skoda forum Srbija", shvatio sam da mnogi imaju problem sa lancem na Skodama, bez obzira na model. A nekako se Fabie najvise pominju...Ne bi bilo lose da odes na ovaj forum, jer je specijalizovan, ...nadjes podforum za Fabije, ukucas u pretrazivacu problem i naci ces teme vazane za ovaj problem. Ima i podforum za reklamiranje servisera po gradovima i slicno...
[ ackom @ 30.12.2014. 21:03 ] @
Citat: ubimestruja:
Paaa,nije tako redak slučaj da prezubi u Srbiji. Ako je prezubila računaj na 1000-1200 evra troška. Ima neka procedura kad se menja ulje i filter,ali te
nebih sa time smarao,jer nisam stručan (mehaničar) pa ne znam jeli to tačno.
Mislim da je hidraulični zatezač lanca ključna reč.
Nije ti neki poklon za Novu godinu-al šta ćeš.
Procedura je ispostovana, jer je ulje zamenilo strucno lice koje dnevno zameni na oko 10 vozila.
Ova godina mi je inace uzas, a ovo je slag na tortu.
[ ackom @ 30.12.2014. 21:08 ] @
Citat: Lavlja_Jazbina:
ackom...prvo daj pune podatke o autu,broj motora,godiste a moze i sasija.Oni koji mogu da ti pomognu,nece.Ostaju drugi (mi)koji bar mogu da ti daju neke smernice,bilo kakve.
Lavlja_Jazbina, auto je 2003. godiste, 47 kW, hedzbek.
Bio jedan majstor danas, bacio pogled, oslusnuo pri "verglanju" i po njemu, auto je prezubio.
Za ostale podatke treba da se spustim do auta, al' je ledeno :)
[Ovu poruku je menjao ackom dana 30.12.2014. u 22:39 GMT+1]
[ ackom @ 30.12.2014. 21:12 ] @
Citat: pajapop:
Pre tri meseca, sam kupio, kao drugi auto, Skodu Feliciu 1.3 sa lancem. I pomislio sam "super", lanac je izdrzljiviji od kaisa i kao bolje je resenje.... Medjutim, prateci "Skoda forum Srbija", shvatio sam da mnogi imaju problem sa lancem na Skodama, bez obzira na model. A nekako se Fabie najvise pominju...Ne bi bilo lose da odes na ovaj forum, jer je specijalizovan, ...nadjes podforum za Fabije, ukucas u pretrazivacu problem i naci ces teme vazane za ovaj problem. Ima i podforum za reklamiranje servisera po gradovima i slicno...
Hvala ti pajapop!
Najverovatnije to, prezubljivanje, sad kolika je steta ko zna, dok se ne otvori i vidi.
Mislim da na tom forumu, ako se dobro secam kod nekih skoda, procitah danas da kad dodje do prezubljivanja ne dolazi do ostecenja ventila.
[ pajapop @ 30.12.2014. 21:31 ] @
Mislm da ne moras da brines...ako je ko na onoj slici sto je Lav postavio, vidi se da su cela klipova urezana, tako da nema sudaranja sa ventilima...
[ Lavlja_Jazbina @ 30.12.2014. 22:02 ] @
Da.I jos,vidis onaj hidraulicni napinak:) ,mozda zbog manjka ulja je zablokirao ( vidis klipcic viri) pa se spaner opustio.Kazes ugasio i na prvom verglanju je doslo do toga.
Mozda,taj motor kao i polo sam samo vozio i svidja mi se frktanje kao 5 cilindra..:).
[ Lavlja_Jazbina @ 30.12.2014. 22:03 ] @
Da.I jos,vidis onaj hidraulicni napinak:) ,mozda zbog manjka ulja je zablokirao ( vidis klipcic viri) pa se spaner opustio.Kazes ugasio i na prvom verglanju je doslo do toga.
Mozda,taj motor kao i polo sam samo vozio i svidja mi se frktanje kao 5 cilindra..:).
[ ackom @ 30.12.2014. 22:12 ] @
Citat: Lavlja_Jazbina:
Da.I jos,vidis onaj hidraulicni napinak:) ,mozda zbog manjka ulja je zablokirao ( vidis klipcic viri) pa se spaner opustio.Kazes ugasio i na prvom verglanju je doslo do toga.
Mozda,taj motor kao i polo sam samo vozio i svidja mi se frktanje kao 5 cilindra..:).
Super bi bilo da je tako, da bar ventili ostanu citavi :).
A cudi me da mi se lampica za ulje nije palila uopste u toku voznje, ako je problem bio u manjku ulja.
Ono sto sam zaboravio da napomenem, kada sam danas u par navrata pokusavao da upalim auto (malo duze verglanje nego obicno), nakon otpustanja kljuca, znala tad lapica za ulje da se aktivira i da zapisti.
[ inobradovic @ 31.12.2014. 12:03 ] @
pa el ima taj auto merac ulja, ako ima uzmi izmeri koliko imas ulja u motoru.
[ Java Beograd @ 31.12.2014. 12:20 ] @
Ma dajte bre ljudi, uozbiljite se !
Kakve veze ima bre, ulje sa time što ne može da startuje auto ?!
Lik u servisu je dolio ulje, video da nije do maksimuma na šipki, i rekao "dolij još malo". Velika čuda. Da je kojim slučajem pritisak ulja bio nedovoljan video bi čovek crvenu lampicu.
@ackom
Batali ti sve ove komentare sa uljem. Nema to veze sa životom, ni sa motorima.
Ne vidim ni jedan razlog da auto prezupči. Nije to tako trivijalno, i ma koliko se to često pominje u razgovorima, na forumima, to je redak kvar. Naravno, ne kažem da je nemoguće, samo, mislim da verovatno nije to u pitanju. Mnogo su češći drugi, znatno jeftiniji kvarovi. Ne znam detalje o motoru, al' pre bi rekao da je neka elektronika u pitanju (zenzor radilice, bregaste ili slično)
Al', jbg, ne gine ti majstor.
Ali opet, ne ovakav:
Citat: ackom:Bio jedan majstor danas, bacio pogled, oslusnuo pri "verglanju" i po njemu, auto je prezubio. Može on da oslušne, znaš šta.
[ Nocni @ 31.12.2014. 12:39 ] @
Ajde da ti se pomogne pošto nas prozivaju da nećemo da ti pomognemo... mada i ne zasliužuješ jer ružno pričaš o majstorima a ulje mijenjaš na ulici ispred prodavnice... ali srećom novogodišnje raspoloženje je tu
Tvoj problem najvjerovatnije potiče od tog Turskog ulja koje je jedno od najgorih na tržištu ikada i koje nema nikakve veze sa odličnim Francuskim mobilom 1...
Lako je moguće da nije lanac preskočio i tu je potrebno spustiti odnosno pokrenuti klackalice kako bi ventili normalno proradili...
Pošto ti je žao da platiš majstora koji bi to popravio onda možeš da probaš i sam na sledeći način...
Skini poklopac ventila i ubaci auto u četvrtu brzinu... zavuci veći običan šrafciger ispod bregaste i koristi ga kao polugu kako bi spustio onaj feder sa slike koliko najviše možeš... treba ga spustiti 3-4 puta i izvući šrafciger... onda guraj auto dok brijeg bregaste ne prođe gore da ti oslobodi da to isto uradiš i na drugom cilindru... i tako redom guraš i spuštaš šrafcigerom po par puta na svakom da proradi... onda stavi poklopac i upali auto...
To ulje obavezno promijeni...
btw, slagali su te da ne može sintetika da se uspe poslije polusintetike... a to što si usuo je najgore mineralno ulje a plus je i falš.
[Ovu poruku je menjao Nocni dana 31.12.2014. u 13:57 GMT+1]
[ Java Beograd @ 31.12.2014. 17:05 ] @
Noćni, mislim da si malo precenio pokretača teme.
[ etjen @ 31.12.2014. 17:19 ] @
pa tražio čovek savet i dobio ga. I to vrlo OK i konkretan savet.
[ pajapop @ 31.12.2014. 17:32 ] @
Vala...kako je objasnio...ni meni nije nista jasno. Elem...sretna nova godina svima, bez kvarova na "ljubimcima", puno jeftinog goriva i dobrih delova i majstora. Sve najbolje svima...!!!
[ ackom @ 31.12.2014. 18:27 ] @
@Nocni i @Java_Beograd, hvala na odgovorima.
Nadam se da je nocni u pravu i da nije doslo do veceg kvara.
Sigurno necu sam da eksperimentisem. Da imam alat 100% i bih :).
@Java_Beograd, razumem se ja nesto vise nego sto izgleda iz postavljene teme, samo tako iznosim cinjenice, sturo, ne prenosim dovoljno lepo na papir :D
@pajapop, izneo sam cinjenice koje sam imao u tom trenutku, dobro, greska je bila sto nisam dao vise detalja o samom modelu.
Srecna nova godina svima, a posebno majstorima :)!
Javljam rezultat posle neke intervencije, a u medjuvremenu ako neko nesto ima jos da doda neka slobodno napise.
[ ackom @ 05.01.2015. 13:55 ] @
Evo prvi izvestaj da dam, prema recima majstora, prezubio je lanac (otvorio je taj deo gde je lanac vidljiv).
Napomenuo je i neku kajlu na pumpi za ulje.
Sta je sve stradalo precizno ce se znati ovih dana.
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|