[ brainless @ 04.01.2015. 19:32 ] @
Pozdrav! Kupio bih auto za oko 2000€, pa bi za pola godine-godinu menjao za skuplji, ili prodao, pa dodao još
otprilike toliko para. Sestra vozi megana, tolika mu je otprilike cena, i zadovoljni smo tim autom, ali mu je JAKO opala
cena, i gotovo ih je nemoguće prodati, tržište je prezasićeno. Zanima me šta mi mogao da vozim pola godine-godinu, a
da ga onda lako prodam. Možda golf? Ne volim ih nešto, ali znam da su ranije bili jako popularni.
[ etjen @ 04.01.2015. 19:43 ] @
Iz mog iskustva bilo koji auto koji je dobar i ima realnu cenu se može relativno brzo prodati.
E sad, ne znam, možda se nešto promenilo u poslednje vreme, mada ne verujem.
[ Java Beograd @ 04.01.2015. 20:05 ] @
Za te pare - samo i jedino auto mali auto što novijeg godišta.
[ bakara @ 04.01.2015. 20:30 ] @
Citat:
brainless:
Pozdrav! Kupio bih auto za oko 2000€, pa bi za pola godine-godinu menjao za skuplji, ili prodao, pa dodao još
otprilike toliko para. Sestra vozi megana, tolika mu je otprilike cena, i zadovoljni smo tim autom, ali mu je JAKO opala
cena, i gotovo ih je nemoguće prodati, tržište je prezasićeno. Zanima me šta mi mogao da vozim pola godine-godinu, a
da ga onda lako prodam. Možda golf? Ne volim ih nešto, ali znam da su ranije bili jako popularni.

Sve je moguce prodati uz odgovarajucu cenu.

Tvoja sestra verovatno ima megane prve generacije koji se proizvodio od 1996-2002 godine pa i sam mozes da zakljucis koliko je popularan u 21 veku.

Ja bih za te pare kupio punta MK2 benzinca.
[ vladd @ 04.01.2015. 21:56 ] @
Kratko receno, ne postoji automobil koji zadovoljava te uslove.

Akoi drzi cenu, ili mu cak i raste, to je posebna klasa automobila.

Svi ostali, "obicni", cak iako im procentualno manje opadne mentalitetsko trzisna cena, imaju poprilicne troskove da bi se odrzavali u "trzisnom" stanju.

Kada se svede racunica, posedovanje automobila KOSTA, i trosak se samo moze odrzavati izmedju 60 i 100 evra mesecno...
[ brainless @ 04.01.2015. 22:08 ] @
Hvala na odgovorima. Nisam pitao kojem neće pasti cena, nego koji ću moći brzo da prodam.

Da, megan je kec, kraj 2002 god, "restilizovani".
[ Goran Mijailovic @ 05.01.2015. 00:25 ] @
Citat:
Nisam pitao kojem neće pasti cena, nego koji ću moći brzo da prodam.


pa zna se... u Srbiji jedino http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen
[ anon115774 @ 05.01.2015. 01:26 ] @
Citat:
brainless:Nisam pitao kojem neće pasti cena, nego koji ću moći brzo da prodam.


Bilo sta sto je nemacko i trosi dizel.
[ sasa022 @ 05.01.2015. 03:32 ] @
Kada sve preracunas isplati ti se da uzmes kredit na 2 godine od oko 3000-3500€ ( ucesce 30% i "troskovi" kredita 400-500€ - mesecna rata oko 120€ ) i odmah kupis auto od oko 4000€.

Nema dvostrukog posla oko pronalazenja dobrog primerka i pocetnog sredjivanja bilo kog polovnjaka da uzmes,nema neizvesnosti oko prodaje,nema duple registracije....
[ Java Beograd @ 05.01.2015. 08:20 ] @
Saša je u pravu. Mislim teoretski, ne tvrdim da su podaci oko kredita tačni.
Saberi samo cenu guma. Ako nađeš dobar primerak (i prvi i drugi put) ali sa lošim gumama. Kupovaćeš dva kompleta guma (a gde su zimske gume) ... Da ne pričam o malom servisu kojeg moraš da uradiš i još kojekakve troškove tipa punjenje klime i slično.

Kupiti auto i voziti ga u kupljenom stanju je u najvećem broju slučajeva daleko od zdrave logike. Osim naravno, ako kupuješ auto od prijatelja, rođaka i znaš kako ga vozi i kako ga održava ...
[ brainless @ 05.01.2015. 08:33 ] @
Slažem se, s tim da su jedine dve opcije keš kredit (koji je, kako mi je rečeno najnepovoljniji vid zaduživanja), ili oni "beskamatni" krediti za
kupovinu polovnjaka, koji je opet bankarska mućka, odnosno plac diže cene vozila za onoliko koliko košta kamata. Nemam pojma, sve to stoji
vezanu za dva prevoda, gume, mali servis..
[ vladd @ 05.01.2015. 09:06 ] @
Najbrze se proda ODRZAVAN i kompletan auto, na zadovoljstvo i kupca i prodavca.
[ bakara @ 05.01.2015. 09:28 ] @
Citat:
sasa022:
Kada sve preracunas isplati ti se da uzmes kredit na 2 godine od oko 3000-3500€ ( ucesce 30% i "troskovi" kredita 400-500€ - mesecna rata oko 120€ ) i odmah kupis auto od oko 4000€.

A ovo bi valjda trebalo da znaci da je auto od 4000 duplo bolji od onog od 2000...paz' da nije ;)

Eno imamo u drugoj temi momka koji ni za 4500 ne moze da nadje dobar auto.
Na svakom autu se gube pare...cak i kad stoji.
[ etjen @ 05.01.2015. 10:15 ] @
probaj sa Twingom
[ inobradovic @ 05.01.2015. 12:28 ] @
nisi napisao zasta ti je potreban auto, ali po ovome sto si naveo najbolje je da nadjes neki auto max 500evra da kosta i da ima registraciju toliko koliko ti meseci treba, tipa reno5,yugo,korsa kadet...

vozis i ni dinar ne ulazes ni u servis ni u nista, kad ti vise ne bude trebao ti ces ga prodati za slicne pare a sigurno u staro gvozdje dobijas 200evra i odmah ga prodas nema cekanja, plus postoji opcija skines neki deo tipa farove,alternator,akumulator i slicne stvari i to prodas odvojeno od kola koja zavrse u staro gvozdje.
znaci vadis tvoje pare ^mozda ne izgubis ni dinara a mozda neku sitnu paru.
[ Zarko Silic @ 05.01.2015. 12:45 ] @
Citat:
vladd:
Kada se svede racunica, posedovanje automobila KOSTA, i trosak se samo moze odrzavati izmedju 60 i 100 evra mesecno...



Upravo tako i ako ne platiš na mostu (godišnje najmanje 1000 eura), platićeš na ćupriji, ili što je još važnije,

ako prethodni vlesnik nije platio na mostu, na ćupriji će platiti novi vlasnik.
[ vladd @ 05.01.2015. 14:57 ] @
Sustina je da sam pokusao da pojasnim da nije u pitanju "zarobljavanje" novca, vec NEPREKIDNI trosak..pa koliko se ko prevesla...

Potpuno je svejedno koliko je placen i koliko ce se dobiti, sve ce biti "u zoni" trzisnih kretanja, iz te se koze ne moze, ali MEDJUTROSAK cesto obesmisli cenu vozila...

Ljudi prosto neke detalje ne vide...da ih accu kosta 20 evra godisnje, neke 15, da ih registracija kosta pola do preko jednog evra dnevno, gume kostaju 50-150 evra godisnje(sa polovnim se prepolovi trosak, ali ga IMA)....svi nesto posmatraju "cenu" nabavke i cenu prodaje..kao da je SVE izmedju besplatno

A dostize cenu prosecnog vozila i jos cesce PREBACUJE..bar po nekoliko primera iz okruzenja..za krseve se mnozi bar puta dva..
[ bladebg @ 05.01.2015. 15:42 ] @
Manje vise svakom automobilu u ovo vreme pada cena...prosto ekonomska situacija u zemlji je takva da se automobili prodaju jako lose. Vec sam naveo na "svojoj" temi da znam likove koji se bave preprodajom automobila i prosle godine su prodali 6,7 puta manje automobila nego pre recimo dve,tri...ova godina ce biti jos teza,samim tim imaces sansu da prodas automobilom pre svega ako ti cena bude pristupacnija od konkurencije a to znaci da ce morati cenu spustati.

Navescu moj primer prodaje automobila Pezo 206 2004 godiste 1.4 hdi (vazi za jednog od boljih motora u klasi) sa full opremom sa ulaganjem i sa redovnim odrzavanjem,prodavao sam 7 meseci i sa pocetnom cenom od 3000 eura (moja projekcija i neka srednja-visa cena u odnosu na oglase) auto je prodat sa svega 2000 eura.

I sad da li sam morao toliko spustiti cenu? naravno odgovor je da nisam,ali bi onda taj oglas trajao jos ko zna koliko dugo a i samim tim bi suzbijao krug moguce prodaje jer kad ti stoji toliko dugo oglas za automobil svako se pita za razlog sto taj automobil nije prodat toliko dugo. Za tih 7 meseci dolazilo je svega sedmoro,osmoro ljudi da pogleda automobil.

Danas za prodaju je najbolje imati automobil ili do 1000,1200/300 eura ili onaj preko 10.000 eura,sve u sredini se jako slabo prodaje.
[ bakara @ 05.01.2015. 15:59 ] @
Citat:
bladebg:
Navescu moj primer prodaje automobila Pezo 206 2004 godiste 1.4 hdi (vazi za jednog od boljih motora u klasi) sa full opremom sa ulaganjem i sa redovnim odrzavanjem,prodavao sam 7 meseci i sa pocetnom cenom od 3000 eura (moja projekcija i neka srednja-visa cena u odnosu na oglase) auto je prodat sa svega 2000 eura.

Pa priznaj bar da ti je bila losa procena

Stavio si cenu u gornji-visi segment za tu kategoriju vozila, ali ako ti auto nema natprosecnu opremu, ili je natprosecno lep, prvi vlasnik ili da ima slicne benefite...njega jednostavno niko nije ni gledao.
Ako je auto prosecan, stavi prosecnu cenu, ako je ispod proseka stavi jeftiniju cenu... ako se tvoj prodao za 2000eur, bice da nije bio ni prosecan, pa si mogao staviti i 5000e pocetnu cenu imao bi jednako intereseovanje.
[ inobradovic @ 05.01.2015. 16:06 ] @
poznajem decka koji kupuje aute kao sto sam gore naveo i menja otprilike 2-3 godisnje zavisi od trajanja registracije, i skoro nikad ne ulaze ni dinar u njih, i uvek je tu negde na neki izgubi 100e na neki dobije i tako u krug godinama.
[ bladebg @ 05.01.2015. 18:18 ] @
Citat:
bakara:
Citat:
bladebg:
Navescu moj primer prodaje automobila Pezo 206 2004 godiste 1.4 hdi (vazi za jednog od boljih motora u klasi) sa full opremom sa ulaganjem i sa redovnim odrzavanjem,prodavao sam 7 meseci i sa pocetnom cenom od 3000 eura (moja projekcija i neka srednja-visa cena u odnosu na oglase) auto je prodat sa svega 2000 eura.

Pa priznaj bar da ti je bila losa procena :)

Stavio si cenu u gornji-visi segment za tu kategoriju vozila, ali ako ti auto nema natprosecnu opremu, ili je natprosecno lep, prvi vlasnik ili da ima slicne benefite...njega jednostavno niko nije ni gledao.
Ako je auto prosecan, stavi prosecnu cenu, ako je ispod proseka stavi jeftiniju cenu... ako se tvoj prodao za 2000eur, bice da nije bio ni prosecan, pa si mogao staviti i 5000e pocetnu cenu imao bi jednako intereseovanje.


Pa procena je pogresna bila kao i odluke dalje...za moj automobil mi je nudjeno posle par meseci 2500 eura,nisam pristao jer sam trazio 2700 (spustio u tom trenutku 300eura)pre svega jer sam te koji su toliko nudili shvatao kao bezobrazne likove koji mi spustaju toliko i ne pristadoh ali kako je vreme odmicalo stizala zima sve manje interesanata je bilo i jednostavno bilo je ili pristaj na najvise koliko mozes pristati ili ne prodaj,u tom trenutku sam se odlucio za prodaju. Inace na oglasima mislim da je i dalje raspon tog pezoa tog godista i slicne oprema od nekih 2400 do 3000 eura...e sad sto ljudi dodju pa ti kazu sve je to u redu ali imas 307 2 godine stariji sa losijom opremom za te pare,ti im onda kazes pa idi pa kupi.

Nisam prvi vlasnik,ali od trenutka otkad je moj bio automobil sve servise,sve delove i sve od igle do lokomotive je radjeno u ovlascenom servisu sa ovlascenim ako se to tako moze nazvati delovima,nikakvo budzenje,nikakvo ne znam sta,sto obicno rade cisto da prodaju pa salji dalje. Dan pre prodaja mi je curilo ulje na semeringu radilice,majstor mi je rekao da se ne bakcem oko toga nego da operem motor ispod i prodam ga takvog,naravno to nisam uradio,kupio sam tu obicnu malu gumicu za 5000 dinara i platio majstora i zamenio i sutradan prodao,iako je mogao proci i bez toga,ako shvatas...E sad opet kupci ne znaju da li si foler ili lazov,naravno. Ali je to neki odraz sto sam svoj automobil toliko (pre)cenio.

Poenta je samo da se automobili jako tesko danas prodaju i da to mnogi ne shvataju...

Evo dacu jos jedan primer jedan cova nudio je 307 za 3700 eura uz mogucnost zamene za pezo 206 trebao mu manji automobil,uglavnom ja mu ponudim moj pezo 206 za 2600 i da dodam tih 1100 eura on krene ma to je velika cena,to je ovako to je onako,ima u Borci,Ovci,Krnjaci taj isti za 2000 eura...uglavnom posle 3 meseca taj oglas je i dalje bio tu pa reko da ga opet pozovem da vidim sad situaciju i da ga podsetim malo "pecnem" i on tu krene nesto da se vadi odjednom tuc muc,uglavnom mislim da mu je automobil jos na oglasima.

Tu sam shvatio nesto sto mi je rekao jedan majstor kad naidje prvi kupac prodaj odmah u suprotnom teracete baksuzluk :)

Izvinjavam se na offtopiku
[ CandyMan @ 11.01.2015. 23:46 ] @
Nemački. Dizel.
[ Markoxxx @ 13.01.2015. 21:14 ] @
VAG grupacija je ipak najcenjenija u nasem narodu, dizel narocito.
mada treba videti u sustini sta zelis, da li ti je potrebno prevozno sredstvo, od tacke A do tacke B ili za duzi put... za uzivanje u voznji... ili onako ;)


i sve to kosta, kao sto je vec receno, za neki prosecan automobil, moras racunati mesecno bar nekih 50-ak evra za odrzavanje...

ipak...mozda je najbolje ne kupovati nista :D
[ HoT_Steppa @ 14.01.2015. 10:58 ] @
Punto je no brainer opcija, najbrze se prodaje.