[ PedjaZ @ 04.01.2015. 22:13 ] @
Mozda je ipak bolje pricekati i dati nesto para majstoru da promeni jer 3 sata na 2 stepena C na vetrometini nije bas nesto prijatno.
Nakon sto je definitivno utvrdjeno da je do pumpe (osigurac OK, relej OK, pumpa dobija napon ali ne radi),
kupljen novi "ulozak" (oko 4000 din) i posle bezuspesnog trazenja majstora zasukah rukave.

Poklopac je u gepeku vise desno blize zadnjem sedistu.


Otkaciti konektor i skinuti creva.


Poklopac odviti uz pomoc srafcigera i cekica.




Pumpa je na dnu.



Otkaciti davac nivoa goriva(dve zabice) jer je lakse raditi - paziti kako je bio okrenut.

Mozete probati rukom odviti ali to kod mene nije islo pa sam sam se snasao sa onim cime sam imao pri ruci.
Obmotao sam celo kuciste starim zupcastim kaisem pa ga navrnuo u smeru suprotnom od kazaljke na satu i lako se odvilo na ovaj nacin.



Sledi skidanje creva sa "uloska" (bolje novo kupiti a ovo iseci - ja nisam imao novo pa sam se patio).
Odviti tri srafa (jurnuce benzin koji je u pumpi).
Ugurati novi "ulozak" (novi donji dihtung koji je dosao uz ulozak ne odgovara pa sam iskoristio stari - gornji novi je OK).
Zakaciti pumpu za dno rezervoara i odraditi sve ostalo (nema fotografija jer sam sav bio od benzina).

Mozda bi pametno bilo otkaciti crevo sa motora i malo verglati kako bi eventualne necistoce izasle.


Patnja je zavrsena.
(Hvala majstor Aci na smernicama)


[Ovu poruku je menjao PedjaZ dana 04.01.2015. u 23:24 GMT+1]
[ Java Beograd @ 05.01.2015. 08:25 ] @
Bravo majstore ! Svaka čast.

(Eh, kad bi ovakvih tema bilo više na forumu ...)
[ etjen @ 05.01.2015. 10:19 ] @
iako mi ne treba ovakav savet i ja kažem bravo! Meni bi mrzelo samo toliko slika da upload-ujem