[ Lala 021 @ 06.01.2015. 08:19 ] @
pri nailasku vrlo hladnih dana, imam problema sa paljenjem auta. auto je presao preko 250000km i ima smanjenu kompresiju, interesuje me koji je normalan broj obrtaja pri anlasovanju
[ Zarko Silic @ 06.01.2015. 09:59 ] @
http://www.elitemadzone.org/p3049456
[ Lala 021 @ 06.01.2015. 18:17 ] @
Mnogo hvala na odgovoru (iako si me vratio na moju staru temu), auto je lepo palio ove 3-4 godine ali je bio kod Zeravice ne remontu bosch-pumpe, a i zime nisu bile ovako hladne. Pokusacu sa 3-4 predgrevanja, upali on i sada ali sa mnogo verglanja, inace, nema sanse za neki bolji auto (moj Trabant stoji parkiran, bez tablica) a i drzava ce dolaziti do nofca poskupljujuci sve oko auta.
Pozdrav i srecni praznici
[ vladd @ 07.01.2015. 10:11 ] @
Probaj MAP senzor.
Testiraj ga, izmeri ili probaj da zamenis.

Da li je ler miran ili malo varira. Da li se situacija promeni ako se skine klema sa accu na par minuta, da li neki put upali brze a nekad nakon duzeg verglanja...sve su to detalji koje treba uporediti.

Proveri na dijagnostici da li javlja neku gresku..
[ Zarko Silic @ 07.01.2015. 11:12 ] @
Ako je istina da je pumpa stvarno uradjena (nije dovoljno da je samo bila tamo!) kod Zeravice, odna nju kao uzrocnika slabog starte mozes odmah iskljuciti. Verovatnoca je u mili promilima da je pumpa problem.
[ vladd @ 07.01.2015. 11:39 ] @
Mislim da Zeravica ima izuzetan renome, da bi primio posao i prosledio ga musteriji, bez kvalitetne dorade...

CEsto se, zbog starosti ili raubovanosti, salju pumpe na remont, iako u dobrom stanju, zato sto im racunar prima lose podatke od senzora...koji se(nekim cudom) zanemaruju..

I los rad senzora usrokuje nekorektne parametre pumpe u potrebnom trenutku, pa cesto motor krene da zibacuje dim ili varira na leru, sto je po "starim merilima" problem pumpe, ako je kompresija u granicama dozvoljene.

I cak i kada se ponove problemi, senzori se zanemaruju, krece "lov na vestice", grejace i kojesta..nekako se krug zatvara samo u tri tacke kontrole, pumpa, kompresija, grejaci...kao da ne postoji nista drugo u opremi motora.
[ Lavlja_Jazbina @ 09.01.2015. 18:19 ] @
Ta Fiesta kao i Eskort (sa pretkomorama) imaju traljav zalet zamajca (Lenj) pa onda mora da se pristupi nekom pravilu (sa ispravnim,jakim akumulatorem) od 3 grejanja.

Pricaju da moze da se montira alanser od fokusa,ali to prenosim kao rekla kazala.
[ Lala 021 @ 10.01.2015. 08:33 ] @
Napominjem da o Zeravica servisu imam izuzetno povoljno misljenje (s razlogom), sada imam drugi problem, koji je mozda posledica prvog, naime, ostaje mi upaljen crveni znak accu (sto je verovatno znak da alternator ne puni accu). Menjam temu i idem u potragu za majstorom.