[ Miso. @ 06.01.2015. 18:13 ] @
U pitanju je golf 4 1.9tdi pd. Vidim da je jedan od onih jakih limenih osiguraca pregorio(krajnji desno) od 50A. Nemam nikakvih problema sa autom, pa reko da pitam sta ide preko njega.

Pozdrav
[ Zarko Silic @ 06.01.2015. 21:43 ] @
Trebao bi biti od ventilatora klime, a moze da bude i grejac rashladnog sredstva.
[ vladd @ 07.01.2015. 09:55 ] @
Mozda ovo pomogne..





Ako je jedan od ivicnih snaznih, tesko da "nema problema"..
[ Goran Mijailovic @ 07.01.2015. 10:08 ] @
Pa možda je ovaj S162 50 coolant??? ili pak S 164?
[ Zarko Silic @ 07.01.2015. 10:45 ] @
177 i 176 su uglavnom iste pozicije kod svih G4, ali se ostale pozicije razlikuju od tipa do tipa.

Ako nije primetio tegobe bilo kakve prirode onda prekinuti osigurac moze biti ili ventilator klime ili dodatni ex-grejac koji u CG (Podgorici) nema bas nekakvu ulogu.


Kod mog Bore TDI (alternator 120A) raspored sa leva na desno je ovakav:

Alternator 110A
Kabina 120A
Ventilator 50A
Motor i sve vezano za motor 50 A
Grejaci 40 A




P.S.
A ako je kod Miso pozicija 162 stvarno Glow plugs, onda je to jos jedna u nizu reklama za TDI koji na minusima pali na pola kljuca




[Ovu poruku je menjao Zarko Silic dana 07.01.2015. u 12:06 GMT+1]
[ vladd @ 07.01.2015. 11:46 ] @
Bice da je antireklama, osim za Balkan.

Da "nema problema" iako ima problema

Nema minusa u Podgorici, pa paljenje nije uslovljeno grejacima u toj meri, ono sto je problem je sto nije pokazao GRESKU..

Sto moze da bude obicaj ako se ceprkalo po racunaru..iz nekoh razloga..
[ Zarko Silic @ 07.01.2015. 12:27 ] @
Nece pokazati dijagnostika nikakvu gresku ako su grejaci neispravni. Greske moze biti ako je neispravan rele koji pali grejace.

Kod TDIa ovi grejaci rade u punom aktivnom vremenu tek onda kada se spoljna temperatura spusti ispod -4C i ako je temperatura rashladne tecnosti ispod 0 C. U svim drugim slucajevima grejaci rade sa smanjenim kapacitetom a uopste ne rade ako je spoljna temperatura iznad +4 ili ako je temperatura tecnosti iznad 45C.

Misoov G4 moze biti sa ECH sistemom koji u Podgorici uopste nije potreban pa se neispravni osigurac moze zanemariti, ali ipak treba proveriti o cemu je rec. Napamet mu to niko ne moze reci.
[ Miso. @ 07.01.2015. 13:10 ] @
Kod mene je S162 u prekidu po ovoj semi sto je vladd postavio. Izgleda da je to grijac rashladne tecnosti. A ovi standardni grijaci kako da ih nazovem su u redu ja mislim. Bio sam prije par dana na sjeveru na ski centru mi je klimatronic pokazivao -6 i upalio je isto kao da je +, malo duze mi je gorela lampica grijaca.

Kod mene raspored osiguraca je ovakav:
150A
110A
40A
50A
50A



Svakako cu ga povesti kod nekog autoelektricara da mi to pogleda.

edit: fotka






[Ovu poruku je menjao Zarko Silic dana 07.01.2015. u 16:23 GMT+1]
[ deki111 @ 07.01.2015. 13:47 ] @
Kao što je gore već napisano, S162 je osigurač grejača rashladne tečnosti. Obično ih ima tri komada i nalaze se u račvi na glavi motora.

[ vladd @ 07.01.2015. 14:19 ] @
I mozes samo zameniti plocicu osiguraca, ne mora ceo blok da se menja.

E sad, gde naci i kako kupiti samo plocicu, ili preko interneta ili sa otpada...
[ Miso. @ 07.01.2015. 15:40 ] @
Citat:
vladd: I mozes samo zameniti plocicu osiguraca, ne mora ceo blok da se menja.

E sad, gde naci i kako kupiti samo plocicu, ili preko interneta ili sa otpada...


Ima ih i u prodavnicama...

Citat:
Kao što je gore već napisano, S162 je osigurač grejača rashladne tečnosti. Obično ih ima tri komada i nalaze se u račvi na glavi motora.


Locirao sam ih...


Hvala svima...

[Ovu poruku je menjao Miso. dana 07.01.2015. u 17:20 GMT+1]