[ cika dacha @ 10.01.2015. 20:13 ] @
http://de.wikipedia.org/wiki/Hardyscheibe drugi naziv koji znam je Gelenkscheibe ali mi treba kako ga ovde zovu nasi majstori?! taj deo ide na kardanu kod 4x4 vozila. Hvala |
[ cika dacha @ 10.01.2015. 20:13 ] @
[ Lavlja_Jazbina @ 10.01.2015. 20:16 ] @
Guma kardana,spojnioca,bas sa tim nazivom ( Hardyscheibe ) ce i razumeti.Kod vw to ti je za 4motion. 4x4.
[ cika dacha @ 10.01.2015. 20:37 ] @
Hvala Lave :-)
mislio sam da ima neki odredjeni naziv. [ vladd @ 10.01.2015. 21:22 ] @
U masinstvu ima naziv "elasticna spojnica"...
Sluzi da ublazi impulse sile i u nekim slucajevima kompenzuje odedjene nesaosnosti. Ponekad moze da obezbedi prenos momenta i pod nekim(manjim) uglom [ cika dacha @ 10.01.2015. 22:13 ] @
vladd@ Hvala
Sad mi drugar rece da to zovu kardanska krofna :-) [ Zarko Silic @ 10.01.2015. 23:11 ] @
Zove se onako kako je napisao Vladd, ali je najbolje ako se narucuje po kataloskom broju jer ima surnajst vrsta od kojih mnoge "pasu", ali ako nisu odgovarajuce, nastaju posledice. Vecina majstora nije svesna posledica.
[ cika dacha @ 10.01.2015. 23:48 ] @
Zarko Silic@ Hvala, svakako sam mislio da oteram auto u ovlasceni servis.
[ tdusko @ 11.01.2015. 07:41 ] @
Kad sam ja radio to se najcesce nazivalo "Hardijeva guma" pa onda prednja/zadnja u zavisnosti da li je do menjaca ili diferencijala. Meni je taj deo ostao u secanju jer su na primer na Mercedesu model 123 sve bile iste bez razlike dizel/benzinac i snaga motora i gotovo nikada nisu propadale, dok su na modelu 124/190 sve do jedne bile razlicite i mnogo cesce su se raspadale. Mercedes je tu prakticno uveo subler kao obavezan alat pri kupovini tog dela :)
[ cika dacha @ 11.01.2015. 11:16 ] @
tdusko@ Hvala, i jeste najkvalitetniji auto ikad napravljem MB w123 i moj deda ga jos danas vozi a sluzi ga odlicno :-) samo je limariju sredjivao a sto se tice mehanike nema greske!
[ cika dacha @ 11.01.2015. 12:22 ] @
Zarko Silic@ imam li neki popust kao kolega sa ES ako dodjem kod tebe u servis? :-)
[ vladd @ 11.01.2015. 12:23 ] @
Hardijeva guma je prakkticno tvrda, ili "cvrsta" guma.
Mi imamo malo drugacija tehnicka oznacavanja, dok su ameri malo "prirodniji". Nemci vole da detaljisu sa opisima u svojim kovanicama. Tvrda guma, eventualno armirana nekim platnom ili metalnom mrezom se i koristi za takve spojnice. Nekada je minimalna tvrdoca gume bila 70 sora za takvu upotrebu. Cak i za odredjene vrste torzionih amortizera, kakvi se koriste na lakim prikolicamam(cetvrtka u cetvrtki, sa gumenim profilom u coskovima. Prakticno spojnica sa tvrdom gumom, ali moze da posluzi i neki drugi elesticni element, lisnata opruga, spiralna.. Zavisno od predvidjene cene i zeljenog profita.. [ cika dacha @ 19.01.2015. 12:19 ] @
u ovlascenom Skodinom servisu u Veterniku je narucen deo i zove se Elasticna ploca sa protiv tegom!
Ceka se 3 nedelje iz Ceske da dodje. [ ozocko @ 20.01.2015. 14:24 ] @
ako nije tajna,
sta su rekli, posto kosta? [ Lavlja_Jazbina @ 20.01.2015. 21:03 ] @
Ako je original,za Oktaviju 2010,pa 350€.Ako ide u aftermarket moze da prodje do 100€.
Daco,cemu tajnovitost modela,godina,motora.? 1j0521307d [ cika dacha @ 20.01.2015. 23:05 ] @
Lavlja_Jazbina@ nema tajne, 2009god Skoda oktavia karavan 4x4 dizel 140 konja
ozocko@ Lav ti je odgovorio :-) [ Java Beograd @ 21.01.2015. 07:28 ] @
Pa to je đunta ! Doduše, nije sa sitnim nutom, kao za fiću, ali je đunta.
[ cika dacha @ 21.01.2015. 11:21 ] @
al gumena djunta ;-)
[ inobradovic @ 21.01.2015. 12:12 ] @
sto tako brzo propala ?
[ cika dacha @ 21.01.2015. 17:31 ] @
ne znam, nit je divljano, nit je imala udese.
[ vladd @ 21.01.2015. 18:00 ] @
Pa i ficina je "gumena" samo je cilindricna spojnica, a ne tanjirasta
Bez obzira da li je pazljivo vozeno, guma ima svoj vek, starenje, a pride je pod konstantnim opterecenjem, iako ne mora da bude maksimalno. [ Lavlja_Jazbina @ 21.01.2015. 20:20 ] @
Dosta i so ucini svoje da guma ima svoj vek trajanja.
Ajde Daco kada si vec pomenuo 4voropogonsku masinu,kako ide i da li si zadovoljan.Ova zamenu smatraj kao normalno.Pricaj. [ cika dacha @ 21.01.2015. 20:36 ] @
Octavia karavan 4x4
Vozim je jednom u 3 meseca pa nemam neko veliko iskustvo. Ali u kvalitet pogona 4x4 i to sto je malo vislja (2-3cm) od obicne oktavie sa prednjim pogonom, uverio sam se par puta i mogu da je pohvalim. Isprobano na snegu i na blatu. Na blatu pod jacim gasom je zadnji kraj isao u stranu ali sa voznjom tek tek doziranim gasom bas lepo ravno ide. Potrosnja je 7l dizela u proseku. [ Lavlja_Jazbina @ 21.01.2015. 21:31 ] @
Citat: Na blatu pod jacim gasom je zadnji kraj isao u stranu ali sa voznjom tek tek doziranim gasom bas lepo ravno ide. To lutko hocu da cujem.Ovaj podatak da nije takav kako si naveo bi bila sarena laza.Ja sam davno vozio golf sinhro i kada se udje u fazon to je milina.Kupice njega Bili ako ne ove onda sledece.I to sve vise idem na novu Skodu.Ne znam kako si ti potkacio taj primerak,ali ja kada sam jurio b5.5 to su bila groblja u ionako slaboj ponudi. [ cika dacha @ 22.01.2015. 10:37 ] @
auto je kupljen sa 39.000km u CH pa je primerak bio u odlicnom stanju!
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|