[ Krsta @ 17.01.2015. 23:43 ] @
Pozdrav svima, Odvezao sam auto Fiat Punto 1.9D na servis kod majstora da pregleda ispravnost auta i da sredi problem sa tvrdim kvačilom, kao i problem jer mi je auto dva puta prokuvao. Majstor je navodno detaljno na kanalu pregledao auto, ustanovio da mora da se menja set kvačila. Pored tog problema našao je neke druge: spona i držač motora. Zbog kuvanja je predložio da se obavezno uradi obrada glave, a kada sve to radimo da uradimo i mali servis. Stavili smo na papir sve što je potrebno i izašla je cifra od nekih 54.000 dinara za delove + troškovi mašinske obrade + ruka, a što bi na kraju izašlo 650-700Eura. Pošto nisam računao na te troškove, a auto ne vozim često, u dogovoru sa njim, odlučio sam da uradim kvačilo, sponu, držač motora, zamenu ulja, a došli smo do nekog zaključka da je možda prokuvao zbog nedovoljne količine rashladne tečnosti, pa će možda problem da nestane stalnom kontrolom iste. A mali servis smo ostavili za neki drugi put. Posle desetak dana, zove me majstor da preuzmem auto, sve pali bez problema, kvačilo radi kao novo. Ja mu lepo platio za njegov rad, ali pre nego što krenem ajde da proverim nivo rashladne tečnosti. Otvorim haubu, a auto ponovo prokuvao. Pogleda i majstor i kaže da ipak mora da se radi obrada glave. Pošto ne vozim auto, a nisam baš pri parama, rešio sam da obradu ostavim za neki mesec kasnije, a auto da odvezem kući pa kada se rešim da radim i tu obradu. Onda se majstor uhvati u posao da pogleda da li negde ne curi voda, i tom prilikom mi pokazuje zubčasti kaiš, kako je u lošem stanju i da ne može da me pusti da vozim auto kući jer samo što nije pukao. Šta je tu je, moraosam da ostavim auto da se uradi sve što treba (obrada glave, a po potrebi i sicevi i sve ostalo). Posle nekih nedelju dana zove me majstor da me obavesti da je pumpa za vodu riknula skroz. Posle nekih 20-tak dana zovem ja majstora, da vidim šta je uradio jer se ne javlja, navodno auto samo da se sklopi i do sutra će biti gotov. Od tog sutra prošlo 5-6 dana, opet ga ja zovem, kaže ima problem sa pumpom, svetli kontrolna lampica i auto se guši, ili kad upali neće da prima gas, ali da će doći neki električar koji će to da pogleda i sredi. Juče sam uzeo auto, majstor nije bio tu, njegov ćale mi ga je predao, jedva sam ga upalio i jedva došao kući. Danas ceo auto smrdi na dizel i nikako neće da upali. Interesuje me da li taj problem koji je nastao kod majstora, trebao on da reši ili da meni da auto koji je u gorem stanju nego pre popravke, pa ja da tražim drugog majstora? Auto je bio kod njega mesec i po dana, primetio sam da je skoro pola rezervoara potrošeno. Servis u koji sam vozio auto nije neki koji radi na divlje, ima nekoliko uređenih garaža i nekoliko radnika, ulivao mi je poverenje, plus otišao sam na preporuku prijatelja. Izvinjavam se na dugom postu i hvala vam unapred na odgovoru. |