[ AMER89 @ 19.01.2015. 20:34 ] @
| Pozdrav
Polo 1.6 tdi 2010.g.
Prije 2 dana na B.P. rekao sam radniku da mi naspe goriva za 50 k.maraka (25,5 lit. goriva)
U rezervoaru sam imao otprilike između 10.i 15 lit. (ko ima ovakav auto zna da se nemože
precizno ustanoviti). Nakon nasutih 20.tak lit. pištolj je izbacio, po meni prerano jer sam
računao da ima max. 30-35 lit, još smo "nacijedili" oko 5 lit da bi ispunio 50. KM.
Kad sam dao kontakt pokazivač nivoa goriva nije došao do kraja, falio je zadnji podiok.
E sad dali je problem u pokazivaču nivao goriva ili pištolj prerano izbaci. Potrošnju goriva
dobro pokazuje jer sam juče prešao oko 330 km i nivo goriva je spao za 3 podioka (između 15-20)
litara goriva. |
[ gti2 @ 19.01.2015. 20:53 ] @
Stariji VW koji sam vozio na poslu (Caddy mk2) je imao "dugme-polugicu" za vazdusiranje rezervoara koje je resavalo takve probleme.
Mozda to ima i tvoj Polo.
[ pajapop @ 19.01.2015. 21:08 ] @
Svaki rezervoar mora imati "odusak". On sluzi za obezbedjivanje podpritiska (bez njega gorivo se ne bi moglo ovlaciti pumpom, dolazilo bi do vakuuma u rezervoaru i doslo bi do njegovog deformisanja ili pucanja), za izbacivanje vazduha koji se potiskuje punjenjem goriva, i za eliminisanje benzinskih isparenja. Iskljucivanje pistolja se izaziva pritiskom goriva kod prepunjavanja ili prerano iskljucivanje pritiskom istisnutog vazduha usled neispravnog (zapusenog) oduska. Znaci...treba proveriti sistem za ozracivanje rezervoara...
[ AMER89 @ 19.01.2015. 21:45 ] @
Neznam gdje se nalazi taj sistem za odzraćivanje, da li bi pomoglo kad bih
nasuo gorivo do čepa, pa da u tom slučaju gorivo istjera preostali vazduh iz
rezervoara
[ Nocni @ 20.01.2015. 12:52 ] @
Vjerovatno ti je sve u redu sa rezervoarom i ne treba nista da diras oko toga.
Postoji fina kalibracija same kazaljke koja se radi dijagnostikom a u tom postupku se određuje i kolika će biti "rezerva" koja je fabrički 9 litara...
Radi se dijagnostikom u adaptacijama table na kanalu 30... podesava se od 120 do 136 a fabrički je postavljeno na 128... Osim sto se kalibriše rezerva kalibrise se i položaj kazaljke na punom rezervoaru...
Može se i preko testa table utvrditi da li su same kazaljke dobro postavljene u početni položaj... Kad se radi test treba obrtomjer da se zaustavi na 3.000, brzinomjer na 100 a gorivo i temperatura na pola...
Ima još 4 kanala na kojima se može štelovati ponašanje pokazivača goriva a i podgrupa se zove logično "tank karakteristik"... zato pravac dijagnostika...
Ne kažem da možda nemaš neki problem u samom rezervoaru ali to je rijetko na vozilu starom 4 godine.
[ Zarko Silic @ 24.01.2015. 08:42 ] @
Citat:
AMER89:
Pozdrav
Polo 1.6 tdi 2010.g.
Prije 2 dana na B.P. rekao sam radniku da mi naspe goriva za 50 k.maraka (25,5 lit. goriva)
U rezervoaru sam imao otprilike između 10.i 15 lit. (ko ima ovakav auto zna da se nemože
precizno ustanoviti). Nakon nasutih 20.tak lit. pištolj je izbacio, po meni prerano jer sam
računao da ima max. 30-35 lit, još smo "nacijedili" oko 5 lit da bi ispunio 50. KM.
Kad sam dao kontakt pokazivač nivoa goriva nije došao do kraja, falio je zadnji podiok.
E sad dali je problem u pokazivaču nivao goriva ili pištolj prerano izbaci. Potrošnju goriva
dobro pokazuje jer sam juče prešao oko 330 km i nivo goriva je spao za 3 podioka (između 15-20)
litara goriva.
Pogresno si procenio kolicinu preostalog goriva u rezervoaru i nista nemojte dirati.
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.