[ alexandar_ddd @ 26.01.2015. 22:28 ] @
Jel tacno da PAssat B6 2007 godiste 1.9 TDI 105 KS ima 70 litara kapacitet rezervoara? Ne mogu da nadjem podatak koliko ostane goriva u rezervoaru kada se upali lampica za gorivo?
[ bigpimpin @ 27.01.2015. 01:33 ] @
7L
[ botr @ 27.01.2015. 10:32 ] @
Nije pametno da vozis na rezervi, posebno sa nasim prljavim gorivom. Ako ti je problem da sipas da imas najmanje 1/4 rezervoara goriva, onda nemoj ni da vozis auto.
[ d22869 @ 27.01.2015. 10:59 ] @
Mogao si samo da kazes coveku da nije pametno da vozi na rezevi, a ne jos i da dodas da on ne treba da vozi auto. Njegov je, moze da ga gura, sta se tebe tice:)
Nisam njegov advokat, nego me odgovor primorao da ostavim komentar.

Cheers
[ cozmo_im @ 27.01.2015. 11:01 ] @
Svakom se moze desiti da ostane na rezervi dok ne dodje do najblize pumpe. Retko, ali se desi. Obicno je to 10% kapaciteta rezervoara, ali zavisi i od proizvodjaca automobila i proracuna autonomije voznje.
[ anon115774 @ 27.01.2015. 14:16 ] @
Citat:
d22869:
Mogao si samo da kazes coveku da nije pametno da vozi na rezevi


A mogao je i samo da mu odgovori na pitanje :)

Salu na stranu, mislim da sam procitao da ostaje 7 litara ali valja proveriti u nekom uputstvu ili tako nesto...
[ Java Beograd @ 27.01.2015. 14:42 ] @
Citat:
botr:Nije pametno da vozis na rezervi, posebno sa nasim prljavim gorivom. Ako ti je problem da sipas da imas najmanje 1/4 rezervoara goriva, onda nemoj ni da vozis auto.
Još jedna od gomile netačnih urbanih legendi. Gorivo se uvek crpe sa najniže tačke u rezevoaru, i potpuno je nebitno da li "odozgo" (iznad tačke uzimanja goriva) stoji još 2 litara ili još 52 litara.

Oko prljavog goriva ne bih da tvrdim, ali prema mom ličnom iskustvu (ne računajući 90-te i kupovinu goriva iz kanti) nikad nisam imao problema sa prljavštinom. Tj. prljavštine nikad nije ni bilo. U 99.9% slučajeva točim gorivo na pumpama većih brendova. Nekad je blo problema sa rđanjem rezervoara, ali od kako su rezervoari plastični - ti problemi su daleka prošlost.

[ Nocni @ 27.01.2015. 16:42 ] @
^Ovo baš i nije urbana legenda jer se potapajuća pumpa koja je u rezervoaru hladi gorivom... skraćuje joj se vijek prilično ako se stalno vozi na rezervi...
Rezerva bi trebalo da je 9 litara na tom pasatu a čak i kad se na bordu pojavi da je ostalo nula km do pumpe može se preći još 20-30 km...

Nije precizirano koji je pasat u pitanju ali ako je poslije 2009 godine sa CR motorom nikako nije dobro da ostaje bez goriva... Dešavalo se da imaju probleme sa diznama i obavezan odlazak u servis kad bi ostajali bez goriva... morale su da se pune dizne... potreban je poseban alat itd... čak ni na B7 to nije otklonjeno...
[ mozdasamjaamozdainisam @ 27.01.2015. 19:00 ] @
Nemam podatke, ali apropo kolicine goriva sa kojim vozis;

totalno mogu da razumem da nemaju svi da uvek natoce pun rezervoar, pogovoto ako je on preko 50+ litara.

Medjutim, ako ti finansijke mogucnosti dozvoljavaju da tocis svega recimo 10-15 litara, onda pokusaj da jednom (kada je to finansijski moguce) natocis pun rezervoar. Pa kad potrosis 10-15 litara, ti dospi opet do vrha.

Na ovaj nacin se opet 'vrtis' oko 10-15 litara, ali makar uvek imas pun rezervoar ;)
[ Nebojsa Milanovic @ 27.01.2015. 19:25 ] @
Mali offtopic, danas sam se preko 100km vozio u Passatu B5,5 1,9 TDI 130KS, automatic, karavan.

Neverovatan auto za smešnih 3500EUR koliko je prošle godine plaćen.
[ botr @ 27.01.2015. 20:51 ] @
Ja planiram skoru kupovinu b5.5 je u izboru, osto vozis 1.8 turbo, doduse dosta mladji, mozes li da das neko poredjenje 1.8t vs 1.9 tdi?
[ Nebojsa Milanovic @ 27.01.2015. 21:16 ] @
1,8 Turbo je dosta jači, ali remapiran i u Bori koji je osetno lakši auto, tako da poređenje ne može biti relevantno.

Ako se taj 1,9TDI dobro uradi, naravno da je u dobrom stanju (što danas uopšte nije lako naći, jer dizeli su u proseku prešli mnogo više nego benzinci), po snazi se može približiti 1.8T.

Ono što se meni jako svidelo na ovom Passatu, to je što je na putnim brzinama od 120-140 km/h neverovatno tih, tiši i Bore 1.8T koji je vrlo tih.

Osim toga, automatski menjač mu vožnju čini tečnom, čime otpada meni velika mana tih dizela što je im prenos u prvim stepenima vrlo kratak, pa auto onda mnogo cima, vožnja je neravnomerna, smaraš se mnogo sa menjačem, itd.

Mnogi će možda reći štošta protiv automatskog menjača, ni ja ga ne volim, ali ova kombinacija sa tim dizelom u velikoj meri poništava te njegove mane po pitanju neravnomerne vožnje, a vrline kao što je veliki obrtni momenat (taj motor ima preko 300Nm), pretvaraju ga u udobnu i vrlo brzu limuzinu u kojoj se vozi tečno sa minimumom napora.
[ KrkaCiC @ 27.01.2015. 21:18 ] @
Citat:
botr: Ja planiram skoru kupovinu b5.5 je u izboru, osto vozis 1.8 turbo, doduse dosta mladji, mozes li da das neko poredjenje 1.8t vs 1.9 tdi?


Sta je sa alficom? Izdaja?
[ Zarko Silic @ 27.01.2015. 21:26 ] @
Nema niko nista protiv automatskog menjaca u novom automobilu vec je rizik kupovati polovnjak sa automatskim menjacem koji je neretko vec na izdisaju, a njegov servis moze da kosta vise od celog automobila.

---------------------

Kada se upali lampica za rezervu goriva treba stati na prvoj pumpi i natankovati. To podrazumeva voznju do 30 km i sigurno nece prouzrokovati posledice. Besmisleno je stalno vozati pun rezervoar (pogotovo ako se automobil koristi samo u gradskim uslovima) samo zato da se ne bi nesto desilo pumpi goriva ili necemu drugom.
[ etjen @ 27.01.2015. 22:35 ] @
Nebojša, apsolutno te podržavam za automatik. Ja ću dati sve od sebe da nađem OK automatik za moj sledeći auto.(što nije nimalo lako)
Toliko sam se smorio sa menjanjem brzina po gradu sa 6 stepeni prenosa da je to neverovatno...

A što se tiče teme, smatram da ne treba auto stalno voziti na rezervi (ili blizu iste)

Smatram da ne valja iz razloga koje je naveo već Nocni a i nikad ne znaš šta može da ti se desi i gde put može da te navede.

Postoji više lako izvodljivih scenarija gde nije poželjno imati malo goriva u rezervoaru, npr. kreneš na neki kraći put i zaveje te sneg,
ili bude neki sudar na putu i prinuđen si da se greješ u kolima (ili hladiš) a auto u koloni, ili provališ da nemaš pare na kartici a mislio si da imaš
da bi sipao gorivo, ili...
... ono što se meni lično desilo, krenem kod kuma na rođendan sa par litara (rekoh sipaću usput) i tako dok sam išao u drugi kraj grada
vidim gužva na pumpama, ma rekoh ajd' sipaću kad se budem vraćao.
U povratku gužve još veće svuda (na Dejtonu katastrofa od reda) i tako ja odustanem i reko' sam sebi, sipaću sutra...

Al' ne lezi vraže, sutra krenulo bombardovanje i ja narednih 6 meseci praktično nisam imao goriva nigde da mrdnem (ako ne računam ono
što sam na divlje kupio par litara za gomilu para)

Naravno, to je sve bilo za vreme bombardovanja još u prošlom milenijumu, ali ja od tada nikad više nisam na rezervi
[ Nebojsa Milanovic @ 27.01.2015. 23:12 ] @
To što sam rekao za automatik najviše važi u odnosu na dizele, pogotovo šestobrzinske, sa kojima je zbog kratkih prenosa vožnja po gradu veliko smaranje.

Međutim, kod benzinaca, naročito jačih, koji imaju ravan momenat i daleko duže prenose (drugom idu preko 100, a neki trećom i 160), to je mnogo manji problem i tečna vožnja se lako postiže.

Dakle, dizelima, pogotovo tim starijima koji imaju "grbu" na krivoj obrtnog momenta, a taj 1,9TDI 130 KS je odličan primer takvih, automatik leži bukvalno k'o budali šamar, jer ih smiruje i vožnju čini mnogo ravnomernijom.
[ Java Beograd @ 28.01.2015. 07:39 ] @
- Na dužem putu, uvek krećem sa punim rezervoarom, i punim čim gorivo padne ispod 1/4 (oko 200 km daljeg radijusa)
- U gradu, tek kad se upali lampica sipam za 2.000 - 5.000 din (zavisi od situacije u novčaniku)
[ Lavlja_Jazbina @ 28.01.2015. 10:58 ] @
Rezervoar na b6 2.0tdi ima kapacitet 70 l.Lampicu pali na preostalih 80 km po bordu.Rezerva bi trebala da bude 9l.

Sto se tice auta sto je nebojsa vozio,mozda avf,kao i sistem ubrizgavanja PD, tesko da i b6 2.0 moze da mu pobegne odnosno stigne.

Jedina mana je taj racunar ispod nogu suvozaca ( strada od vode ) kao i popravka koja nije ispod 1k€.
[ Nocni @ 28.01.2015. 12:35 ] @
^Centrala, odnosno konfort modul se ne nalazi ispod suvozackog tepiha već ispod vozackog (osim ako volan nije na desnoj strani) i nije ispod nogu vec je skroz do pocetka sjedista... podigne se plasticna lajsna praga i izvuce rukom lako napolje...
Možda u Engleskoj popravka kosta 1.000 eura a kod nas, ako već ne može da se sanira, cijela polovna je 50 eura...
Ako si mislio na centralu od automatskog menjaca i njih ima polovnih veoma jeftino jer dosta tih pasata kad se pokvari menjac ljudi prebace na šaltung menjač...
[ botr @ 28.01.2015. 15:18 ] @
Hvala na odgovoru, uskoro cu otvoriti posebnu temu, pa ko ima volje da razmotrimmo sta je najbolja kupovina u tom segmentu :) Inace, kupio bih auto u Nemackoj.

@Krkacic

Resio sam da malo podmladim vozni park, 159 mi se nesto narocito ne svidja, zbog lose ponude benzinskih motora, a za 1750 tbi treba izdvojiti dosta para, posto su sa tim motorom dosta skupe, tako da nista od Alfe, a ne bih uzimao 156 FL, zato sto 156 vec imam, cini mi se da bih se nekako glupo osecao. Meni je neki optimum za polovan auto 4-5k eura, preko toga, mislim da na autu vremenom gubis dosta novca, a opet za duplo vise para (oko 12-16k eura), mozes da uzmes solidan nov auto, otprilike pola das za ucesce pola na kredit, ako postoji takav kredit :)
[ Nocni @ 28.01.2015. 17:20 ] @
Zaobiđi takvog pasata 5.5 automatika kojeg ti predlažu i za kojeg kažu da je bolji sa automatskim menjačem... na velikoj većini je crkao menjac a korektna popravka košta kao pola auta.
[ Lavlja_Jazbina @ 28.01.2015. 18:40 ] @
U N,Beceju ima dobar majstor za automatske menjace,za taj tiptronik a i ostale egzotike.Nisu svi koji ne odrzavaju svoja vozila pa moraju da rade menjace.

Da je u pitanju VW Phainton pa i da buse šok cena.Ipak je model ispao iz fazona da bi bilo skupo.Ja sam ZA automatski menjac.
[ botr @ 28.01.2015. 18:45 ] @
Ni ja nisam za automatik. Kao sto si i rekao, auto je previse jeftin da bi se ulagalo dosta novca u njega, sad bas ako crkne motor, bez njega se ne moze, ali bez automatika i raznih gluposti, koje znaju da kostaju se moze.
[ Lavlja_Jazbina @ 28.01.2015. 18:50 ] @
Imas ti stavke kod auta koji je dosta presao,trap koji nije jeftin,turbina,klima kompresor.Sve su to stavke sa par stotkica €.

Motor ti je zadnja stavka,veruj mi.Taj ce sebe sahraniti sa limarijom a motor ce da pali na čvrgu.Vise problema ima ovaj,mladji brat B6.
[ Zarko Silic @ 29.01.2015. 00:47 ] @
U N. Beceju NE postoji servis za automatske menjace.

Postoji u Beceju (starom).