Citat:
Bojan1234567:
uplasio sam se da nije nesto kod motora
Pa i to je moguce...Zato, ako se bes sumlja, moguce je izvrsiti jednu prostu dijagnostiku, takozvano " Ispitivanje kvaliteta izduvnih gasova". Ali to mora da uradi karburator-servis, koji bi trebao da ima aparat za analizu. Meri se nivo ugljovodonika i nivo ugljenmonoksida. Na primer: visok nivo ugljovodonika u izduvnim gasovima cesto ukazuje na problem loseg paljenja, neispravne svecice, neispravan kabl svecice, curenje na iglicastom ventilu i sedistu (kod karburatora), pogresno podesen karburator i nivo plovka, naprslu kapu razvodnika paljenja, neispravne ventile ili sedista ventila i vodjice ventila, pohabane klipne prstenove... Visok nivo ugljenmonoksida ukazuje na nepotpuno sagorevanje do kog dolazi zbog viska goriva, odnosno manjka vazduha u mesavini. Razlog tome moze biti zaprljan filter za vazduh, pokvaren uredjaj za startovanje hladnog motora, neispravnost uredjaja za kontrolu izduvnih gasova, bogata mesavina u praznom hodu, nepodeseno paljenje, zaprljan uredjaj za recirkulaciju benzinskih i uljnih isparenja, i sl....Ispada da najvise treba dobra volja, znanje i umesnost majstora koji ce to da utvrdi.:)