[ Milutinovic993 @ 28.01.2015. 08:54 ] @
Zbog cega se povecava nivo ulja u motoru?
[ Lavlja_Jazbina @ 28.01.2015. 10:34 ] @
Verovatno zbog goriva.
[ cozmo_im @ 28.01.2015. 11:06 ] @
Mesa ti gorivo i ulje verovatno. Pomirisi ulje kakvo je, kod benzinca uvek malo mirisi na benzin ali kod dizela (kod tebe) ce bas da se oseti na mirisu ulja na mernoj sipki da li je pomesano s gorivom.

Ako je boje bele kafe, onda ga mesa sa antifrizom. Gubis li antifriz?
[ Java Beograd @ 28.01.2015. 11:34 ] @
Najčešće je u pitanju problem sa dihtungom glave motora i mešanje rashladne tečnosti i ulja.
[ takimaki @ 28.01.2015. 11:35 ] @
Povećanje nivoa ulja u karteru nije bezazlena pojava. Treba najpre ustanoviti koja se tečnost nalazi u motornom ulju ubog koje raste nivo, da li je to voda (rashladna tečnost) ili gorivo. Ukolikio je voda, ona će se pojaviti kao sitne kapljice vode na šipci za merenje nivoa ulja, i u tom slučaju uzrok može biti ozbiljniji problem (pukao blok, izgoreli dihtunzi ...) koji odmah treba rešiti. Ukoliko je u pitanju gorivo (ulje miriše na gorivo) onda se veća količina goriva od potrebnog ubacuje u cilindre zbog, najverovatnije toga što motor očitava nisku temperaturu motora, pa radi sa većom količinom goriva na istu količinu vazduha (kao kad je pod sauhom). U tom slučaju, velika količina goriva ne može da sagori, ostaje na zidovima cilindra odakle se sliva u karter pri čemu ispira zidova cilindra od uljnog filma. Takođe, ako je motor starije konstrukcije sa mehaničkom pumpom benzina, moguće je da ulje odatle prodire u karter. U svakom slučaju kvar treba hitno rešavati.
[ Milutinovic993 @ 28.01.2015. 11:36 ] @
Ne gubim antifriz. Nije bele boje. Ulje je kao normalno. Videcu da pomirisme kakvo je. Hvala na savetu.