[ inobradovic @ 31.01.2015. 17:20 ] @
| mozemo ovde malo da diskutujemo o jtd motorima jer su dosta zastupljeni po toj oznaci a i po drugim oznakama.
ako sam upravu fiat je napravio jtd motor koji se odlicno pokazao i svi ga hvale a ima ga i u drugim markama vozila negde sa istom negde sa drugacijom oznakom.
sarajuci po netu vidim da je najpopularniji 1,9 i da nisu svi iste jacine ako su iste zapremine, stilo multipla idea kroma pa 147 159 i tako dalje sve neke razne konjaze.
sta se tu tacno izdesavalo i koje su konjaze najbolje i da li su sve to isti motori u raznim markama ili ima tu jos nesto,
koji preporuciti a koji zaobici i tako to...
|
[ deki111 @ 31.01.2015. 17:34 ] @
[ inobradovic @ 01.02.2015. 12:08 ] @
i po tebi koji je najbolji jtd motor i razlog zasto tako mislis ?
[Ovu poruku je menjao inobradovic dana 01.02.2015. u 14:09 GMT+1]
[ KrkaCiC @ 01.02.2015. 12:27 ] @
Jtd sa 116 hp
[ inobradovic @ 01.02.2015. 13:09 ] @
a zasto tako mislis ?
[ KrkaCiC @ 01.02.2015. 13:17 ] @
Previse se odomacio ovde,nije prva generacija jtd,a nije ni poslednja,pa nije ni toliko osetljiv na ovo sto nam prodaju kao dizel,naravno jeftiniji za odrzavanje nego mJtd,pa malo li je,a delova ima kao za G2 nekad
[ Java Beograd @ 01.02.2015. 14:30 ] @
Ako kupuješ polovno, najbolji je onaj koji je najočuvaniji. Svaki drugi aršin pada u vodu, ako ti se zapadne izraubovan neodržavan motor.
A kad bi upoređivali novo, onda je najbolji onaj koji je generacijski najnoviji.
[ inobradovic @ 01.02.2015. 16:52 ] @
konkretno sam mislio na konjazu koji je najbolji od tih jtd, koji pravi najmanje problema ako ima nekva takva evidencija,
naravno kad je novo garancija je tu i ne mislis.
generalno ne volim dizele ali vozio sam 1,9jtd u kromi 150konja i stvarno sam odusevljen, dok u idiei mislim da je 105 konja nikakav utisak na mene nije ostavio nekako bas slab ili sam mozda puno ocekivao.
[ botr @ 01.02.2015. 19:08 ] @
Nisu svi ti motori jtd ima tu i mjet-a i jtdm-a. Zavisi koliko te mlad/star auto interesuje, od toga zavisi koji je motor ugradjen. Prvo imas podelu po zapremini, 1.3, 1.6, 1.9, 2.0 i 2.4 pa onda podelu po po tipu ubrizgavanja.
U nekim modelima, koji su radjeni u saradnji sa drugim proizvodjacima, se moze naci motor sa jtd oznakom, a mislim da je u pitanju hdi, recimo Lancia Phedra.
1.9 8v
euro2 od 105 ks, prvi CR motor.
euro3 80, 110 i 115 ks
Multijet 16v 140 ks
JTDm
8v 120 ks
16v 150 ks
U srpskim usovima najbolje se pokazao jtd 8v, 110 ili 115ks sasvim sve jedno, mada mislim da je ovaj drugi cesci.
Sto se tice jtdm 8v je opet bolji, posto 16v ima klapne na usisnoj grani koje se lome, posle xy km, i zavrsavaju u motoru, uz to 8v ima otpornije dizne, naravno, pricamo o srpskim uslovma. Ja ne bih bezao od 16v sa proverenom km.
[ HoT_Steppa @ 02.02.2015. 17:44 ] @
[ Java Beograd @ 03.02.2015. 07:35 ] @
Princip rada multijet motora je superioran u odnosu na "obične" common rail motore.
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.