[ Stoj @ 07.03.2015. 13:46 ] @
| auto posle startovanja motora jednostavno neće da primi gas i trokira.Filter čestica(Fap) sam zamenijo nov i jedan agr ventil.Sada mi se upalila i lampica za da izduvni gasovi nisu u redu.Ja sumnjam na BOŠ pumpu( mislim da je simens kod mene) , možda neka dizna ili što je manje moguće pumpa u rezervoaru.Jednostavno mislim da nema dovoljan pritiska.Dali je neko imao sličan problem?
[Ovu poruku je menjao Stoj dana 07.03.2015. u 22:13 GMT+1] |
[ Nocni @ 07.03.2015. 15:20 ] @
Ti nemaš klasičnu boš pumpu, imaš pumpu visokog pritiska na kojoj obično strada regulator pritiska i ponaša se tako kao kod tebe... može otežano da pali, mijenja zvuk, trokira itd... Dizne su isto pod znakom pitanja...
Treba uraditi prvo dijagnostiku... Taj 2.7 je biturbo i hoće da strada elektronika koja upravlja turbinom... ako se auto gasi tada kad neće da primi gas i kad zatrokira onda može biti problem i sa napajanjem pumpe u rezervoaru...
Mogući su i banalni kvarovi kao što je filter nafte, potenciometar gasa ili štop šalter zbog kojih bi isto mogao da ne prima gas...
[ Stoj @ 07.03.2015. 15:51 ] @
Par zadnjih meseci se događalo kada ga upalim hladnog da pošto dam gas on primi normalno ali kada pustim gas on skoro da se ugasi.Svetla se oduzmu i pojačavaju tada i desilo mi se par puta da se ugasijo.Inače posle minut dva radijo normalno.Prekjuče sam ga uveče parkirao i ujutru kada sam ga upalijo, on je upalijo normalno ali čim sam pokušao da dam gas on se gasi.I opet normalno upali i tako stalno.Rad motora je neujednačen.Pošto se zagrejao malo onda sam lagano skoro neprimetno dodavao gas i on je počeo da prima i radi nemirno i neujednačeno.Kasnije mi se upalila ona žuta slavinica i na putnom računaru mi se pojavilo da izduvni gasovi nisu u redu( abgas defekt) ijako sam menjao fap filter pre 25 000 km.Dolazijo je majstor sa dijagnostikom i pokazalo mu neku kodu.Plus mu javljalo ( tank dekel offen,otvoren poklopac rezervoara u prevodu) ne znam zašto to javlja.? jednu turbinu sam takođe menjao pre 40 000 km .Kola sada imaju 231000km.
[ Zarko Silic @ 08.03.2015. 00:57 ] @
Zasto su ti u CH radili abgas test na vozilu sa FAp filterom? Sijala ti je neka lampica na instrument tabli ili postoji neki drugi razlog?
Ako gasovi nakon zamene FAPa i predjenih samo 25.000 km nisu u redu to ukazuje da ti motor ne radi kako treba. Moze biti ono sto Nocni kaze a vezano za dizne a moze da bude i nesto ozbiljnije.
[ Stoj @ 08.03.2015. 08:07 ] @
Nisu mi radili abgas.Samo mi je uradijo majstor dijagnostiku i pokazalo mu neku feler kodu. A da abgas nije u redu to meni na autu javlja putni racunar, i svetli ona zuta slavinica.
[ Ned123 @ 08.03.2015. 09:10 ] @
A da ti možda promijeniš majstora ili možda i servis?
Moj kineski klon PSA Evolution-a od 40€, vjerovao ili ne, ne ispisuje "neke feler kode" već u 99% slučajeva vrlo smislenu rečenicu tačno šta i kako nije dobro. Ono 1% je manje više prevod Francuski-Engleski u softveru :)
Inače samo oko FAP-a postoji sijaset senzora teperature i pritiska. Svaki od njih plus gomila drugih na samom ulazu kod PSA mogu paliti antipolution ukoliko daju netačne ili neočekivane vrijednosti.
[ pajapop @ 08.03.2015. 09:59 ] @
Citat: Stoj:
Nisu mi radili abgas.Samo mi je uradijo majstor dijagnostiku i pokazalo mu neku feler kodu. A da abgas nije u redu to meni na autu javlja putni racunar, i svetli ona zuta slavinica.
I evo...to je ono sto ne razumem...Covek zbog problema ode u servis. I sta se desava, urade kao neku dijagnostiku i ..nista...el` se pristupilo resavanju tog problema??? Sta ce covek na forumu??? Mi sad treba da resavamo problem???
A to nije redak slucaj...mnogi se javljaju zbog slicnih neresenih problema, a ta dijagnostika bi bas trebala da pomogne u resavanju istih...Sve mi je vise drago sto ne vozim "savremeni" automobil sa kompjuterskom regulacijom...
[ Stoj @ 08.03.2015. 14:55 ] @
Ovaj majstor mi održava auta već više godina i ima najsavremeniju dijagnostiku.U pežo servisu je preskupo.Dijagnostika samo 300-400 € plus popravka.A ja ne nameravam da ulažem neki veliki novac jer mislim da se ne isplati pošto je auto star 10 god i ima 231000km.Ijako izgleda kao nov i redovno servisiran u Verano Niš i dva puta kod mog majstora mislim da se ne isplati ulagati veliki novac u njega.Od ove km pa na dalje mogući su svakojaki kvarovi.Ako je neki manji kvar ( nekoliko stotina evra) to bih izfinansirao ali ako je veći nedaj bože pumpa visokog pritiska ili komonrej onda nebih da ulažem par hiljade evra u njega.
[ Ned123 @ 08.03.2015. 16:42 ] @
Daleko od toga da te tjeram da ideš u ovlašteni i plaćaš takve cifre.
Problem je što PSA često koristi jako generičke OBD2 kodove (npr ne-Bosch oprema) i bez Diagbox-a i XS Evolution ili sličnog dongla jednostavno ne znaš šta on znači. Moguće je naravno i da je i pored softvera majstor imao problem da sazna značenje koda ali to bi opet bio bug u softveru.
Vjeruj mi poruke su tipa: "Fuel Pump Primary Circuit" i onda slijedi često savjet i procedura šta uraditi.
Gomila ljudi (privatno) po Evropi a pogotovo gomila servisa ima bar klona tako da... Kratko i jasno: Diagbox i očitanje kodova.
PS: Sad ugledah, otvoren poklopac rezervoara ti vjerovatno javlja zato što ti je otišao senzor za poklopac.
[ inobradovic @ 08.03.2015. 17:49 ] @
ja sam radio dijagnostiku u ovascenom pezovom servisu i kostalo je oko 55fr
i nasli su da jedna dizna ne valja, rekli cenu dela i rada i ja nisam hteo da radim kod njih uzeo auto platio pregled.
[ Stoj @ 08.03.2015. 18:04 ] @
Citat: Ned123:
Daleko od toga da te tjeram da ideš u ovlašteni i plaćaš takve cifre.
Problem je što PSA često koristi jako generičke OBD2 kodove (npr ne-Bosch oprema) i bez Diagbox-a i XS Evolution ili sličnog dongla jednostavno ne znaš šta on znači. Moguće je naravno i da je i pored softvera majstor imao problem da sazna značenje koda ali to bi opet bio bug u softveru.
Vjeruj mi poruke su tipa: "Fuel Pump Primary Circuit" i onda slijedi često savjet i procedura šta uraditi.
Gomila ljudi (privatno) po Evropi a pogotovo gomila servisa ima bar klona tako da... Kratko i jasno: Diagbox i očitanje kodova.
PS: Sad ugledah, otvoren poklopac rezervoara ti vjerovatno javlja zato što ti je otišao senzor za poklopac.
Gde se nalazi taj senzor za poklopac ?Ja na poklopcu ili na vrhu rezervoara nisam primetijo da ima senzor.
[ Stoj @ 08.03.2015. 18:05 ] @
Radijo sam i ja u "pežo franz"ali koštalo je 380 fr a ne 55 fr
[ Zarko Silic @ 08.03.2015. 21:43 ] @
Odrali su te. Ne znam iz kog razloga.
inobradovic je rekao tacan podatak za cenu dijagnostike u CH.
120 CHF je bila do pretprosle godine, ali je spusteno na oko 50. Posebno se placa pregled i detaljna procena cene kostanja i to nije uracunato u tih 50.
Osim toga, nije dovoljno posedovati dijagnostiku. Sa njom treba znati raditi, a jos vaznije, potrebno je razumeti poruku koju ona saopsti.
Ono sto napise kao gresku neretko se pogresno tumaci.
[Ovu poruku je menjao Zarko Silic dana 08.03.2015. u 22:54 GMT+1]
[ Stoj @ 09.03.2015. 21:10 ] @
Danas sam zvao pežo servis u wenthalerstrasse Zurich da zakazem pregled.Posebno sam ga pitao koliko kosta dijagnostika da mi pronadju kvar i on mi je rekao200 do 300 fr.Ali iz iskustva znam da ce mi racun poslati bar 400-500 fr.Gde to ima za 50 fr?Posaljite mi ime servisa gde ste to radili?
[ Lavlja_Jazbina @ 09.03.2015. 21:20 ] @
Citat: Ono sto napise kao gresku neretko se pogresno tumaci.
Ili ispise totalno za nesto drugo.Dijagnostika je samo kljuc 13.Glava je na majstoru.
[ Zarko Silic @ 09.03.2015. 23:29 ] @
Citat: Stoj:
Danas sam zvao pežo servis u wenthalerstrasse Zurich da zakazem pregled.Posebno sam ga pitao koliko kosta dijagnostika da mi pronadju kvar i on mi je rekao200 do 300 fr.Ali iz iskustva znam da ce mi racun poslati bar 400-500 fr.Gde to ima za 50 fr?Posaljite mi ime servisa gde ste to radili?
To je detaljni pregled koji traje 2 do 3 sata (oko 100CHF je norma sat) kada automobil dizu na dizalicu i gledaju detaljno da bi mogli da ispostave predracun.
Za dijagnostiku o kakvoj ti pricas, nije porerebno vise od 15 minuta i misljenje dobijes opisno i usmeno. Verovatno se niste razumeli.
P.S.
U Ciriskom kantonu ima nekoliko Pezoovih servisa pa pokusaj kod nekog drugog.
[ Nocni @ 09.03.2015. 23:38 ] @
Postoji još jedan razlog zbog kojeg mogu da budu ova različita tumačenja cijena...
Dijagnostika za 2.7 hdi je 3-4 puta skuplja nego za nekog pežoa 207 npr. isto kao i bilo kakvi zahvati na njemu...
[ Stoj @ 11.03.2015. 19:37 ] @
Nisam ga vozijo ovih dana( vozijo sam druga kola) i danas kada sam ga upalijo on je napocetku poceo da se par puta gasi posto pokusam da mu dam gas, ali je kasnije primijo gas i ona zuta slavinica se ugasila.Nija rad bas kako treba ali mnogo bolje nago pre neki dan.Primetijo sam kada sam prvi put dao kontakt grejac se nije upalijo( normalno se upali par sekundi i ugasise) mislim da su kod njega grejaci na diznama i najverovatnije da neka dizna nije u redu.
[ Nocni @ 12.03.2015. 14:03 ] @
Kakvi bre grijači na diznama... tom pežou su obični grijači samo oni duži od 12-13 cm...
P.S. Ide li još kome na živce kako @Stoj koristi slovo J... uradiJo, primiJo, voziJo, ugasiJo...
[ pajapop @ 12.03.2015. 23:35 ] @
Citat: Nocni:
P.S. Ide li još kome na živce kako @Stoj koristi slovo J... uradi Jo, primi Jo, vozi Jo, ugasi Jo...
Pa šta...čovek piše kako govori...I da ti "rečem": Ima i vas Crnogoraca, ovde u Beogradu, koji ste i posle 50 godina i dalje na "varenici"...Ono što meni smeta, to je mentalitet našeg čoveka...hoće da vozi auto visoke srednje klase, a da ga ne košta ništa ili malo...Ne može brate...Pregled i dijagnostika treba da se obavi u specijalizovanom ovašćenom servisu i ako košta toliko, onda je toliko i nema druge...kome smeta, nek prodaje i vozi jeftinije...A ceo problem bi mogao lako da se dijagnostikuje i analizom izduvnih gasova ili prostim ispitivanjem vakuuma...samo majstori treba da se sete prostih dijagnostičkih metoda...Ono, jeste, da sadašnji motori liče na "izgužvan mozak", ali princip rada ostaje isti...
[ anon115774 @ 13.03.2015. 09:05 ] @
Citat: pajapop: Pa šta...čovek piše kako govori...
Ako tako i govori onda tim gore...
[ Stoj @ 14.03.2015. 14:15 ] @
Vozio sam ga ovih dana i jedino kada je hladan nije hteo da primi odmah gas već se gasio.Pošto se zagreje radi normalno.Grejač se nekada pali a nekada ne.Mislim da je do njega problem.Međutim više i nije bitno šta je u kvaru pošto sam ga juče prodao.
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|