|
[ 607 @ 09.03.2015. 02:54 ] @
| Pozdrav ljudi. Pa da krenem...vozim peugeot 607 2.2 hdi 2001 98kW,i u poslednje vreme pali se zuta lampica i u onom trenutku kad se upali,auto izgubi gas ...ide ali vrlo tesko....ovako,fap filter je otklonjen,zamenjen interkuler i opet pali lampicu.Ona se upali kad auto ide do 70-80 kmh...na dijagnostici pokazuje problem u pritisku vazduha. Vrlo zajebana situacija kad se pretice...Ako neko zna nesto o ovome neka pise. |
[ sasa022 @ 09.03.2015. 06:32 ] @
http://www.elitemadzone.org/t482979-Peugeot-hdi-nece-da-primi-gas
Znam da ti treba majstor koji zna da iskoristi podatke koje ocitava sa dijagnostickog uredjaja....
[ 607 @ 09.03.2015. 20:48 ] @
Postao sam vrlo paranoican sto se tice te dijagnostike kod nasih kvazi majstora ...uze covek crvenu za 15 min sa uverenjem tako jakim da sam mu poverovao da je interkuler....evo danas sam ceo dan vozio po gradu i nije se palila,ali cim izadjem na put upali se...sad je dosao do zakljucka da je senzor pritiska glavne izduvne grane koja se povezuje sa interkulerom. Ajde da vidimo i to..
[ Lavlja_Jazbina @ 09.03.2015. 21:23 ] @
Da li je automatik ?
[ Nocni @ 09.03.2015. 22:37 ] @
Citat: 607:
...sad je dosao do zakljucka da je senzor pritiska glavne izduvne grane koja se povezuje sa interkulerom. Ajde da vidimo i to..
Izduvna grana nije povezana sa interkulerom... povezana je usisna grana...
Pri vrhu kod hladnjaka se nalazi taj denso senzor pritiska na koji sumnjate ali najvjerovatnije nije do njega jer se to nikome nikad nije pokvarilo pod uslovom da je plastična lulica i malo crijevo do njega ispravno... svakako treba pregledati sva turbinska crrijeva jer ako negdje gubi pritisak registrovaće to kroz ovu grešku koja se tebi javlja...
Treba provjeriti i protokomjer i ventil turbine a može da bude i loše urađen fap off softver i da se zbog toga to dešava.
Postoji i elegantno rješenje za taj tvoj problem a to je čipovanje... osim što ćeš imati 160 konja i skroz drugačiji doživljaj vožnje mogu se u softveru prilagoditi i ti limiti turbo pritiska tako da ne ulazi u rezervni program na nekim smiješnim opterećenjima...
[Ovu poruku je menjao Nocni dana 10.03.2015. u 00:05 GMT+1]
[ 607 @ 10.03.2015. 01:38 ] @
Bas ta lulica je polomljena...a ta inteligentna alternativa nije lose resenje mada nisam pristalica brze voznje zato sam i njega uzeo jer je limuzina.... manuelni menjac
[ 607 @ 14.03.2015. 21:00 ] @
Zamenjen denso senzor pritiska i par dana je bilo ok nije se palila lampica ali danas pri brzini od 130 upalila se....
[ 607 @ 14.03.2015. 21:14 ] @
Na glavnom displeju pise sledece Engine antipollution system defective
[ Zarko Silic @ 14.03.2015. 21:55 ] @
Moras otici kod nekog ko FAP ume da odradi korektno.
[ 607 @ 14.03.2015. 23:12 ] @
FAP filter je uklonjen i fizicki i softverski,a i da je do njega znao bih jer auto ne dimi kad ide uzbrdo.....
[ Nocni @ 15.03.2015. 10:54 ] @
Moguće je da ispisuje antipollution iako kvar nema veze sa fap-om... za većinu grešaka na motoru ispisuje to isto a najčešće upravo zbog fap-a ili loše urađenog fap off-a... ali sve ti je već odgovoreno i jedino ti ostaje da nađeš majstora koji će to da popravi...
Nije loša varijanta da se provozaš do Temerina kod Žarka... on to može riješiti a da ne otvara haubu... imaćeš i neku forumašku cijenu vjerovatno... odnosno platićeš čipovanje a problem sa rezervnim programom će nestati...
P.S. Ne moraš da voziš brzo ali fino je imati višak snage koji tom pežou fali i kad je ispravan... Dovoljno ti govori podatak da je i fabrički posle restajlinga 2005 na tom 2.2 hdi podignuta snaga na 170 ks.
[ 607 @ 22.03.2015. 15:03 ] @
Iskljicili smo EGR ventil ali opet pali lampicu...medjutim bolje vuce nego pre kad bi znala da se upali....jel postoji mogucnost da nesto skodi motoru,turbini ako je EGR iskljucen? I ostalo mi je jos da proverim protokomer i ventil turba....
[ pajapop @ 22.03.2015. 16:22 ] @
Citat: 607:
Pozdrav ljudi. Pa da krenem...vozim peugeot 607 2.2 hdi 2001 98kW,i u poslednje vreme pali se zuta lampica i u onom trenutku kad se upali,auto izgubi gas ...ide ali vrlo tesko....ovako,fap filter je otklonjen,zamenjen interkuler i opet pali lampicu.Ona se upali kad auto ide do 70-80 kmh...na dijagnostici pokazuje problem u pritisku vazduha. Vrlo zajebana situacija kad se pretice...Ako neko zna nesto o ovome neka pise.
Ako se pazljivo prostudira ovaj post, onda se moze "natuknuti" sta moze da bude, samo treba bas poznavati konstrukciju tog motora Pezoa 607 pa tacno znati sta on sve sadrzi od delova:Zuta lampica se pali kad postoji problem sa izduvnim gasovima...dijagnostika pokazuje problem u pritisku vazduha... A sta sve utice na kontrolu izduvnih gasova i pritisak? Sta moze da bude u tom "lancu komandovanja"... To je EGR ventil, mozda vazdusna pumpa (ako je ima), usmereni ventil, nepovratni ventil, senzor kiseonika, FAP filter...POstavlja se pitanje - zasto je skidan FAP filter? Verovatno se mislilo da ce se njegovim uklanjanjem otkloniti razlog paljenja lampice, jer je zapusen, a mozda i poboljsati performanse motora. Ali to je zabluda. NJegovim uklanjanjem nista se ne dobija na "ekonomisnosti voznje"...A lampica se i dalje pali...Ja mislim da je ceo problem u startu bio EGR ventil. Ovi simptomi koji se navode ukazuju na njega. On je konstruisan da se ne otvara na leru i u fazi zagrevanja motora. Kad se motor zagreje i pri vecem broju obrtaja ( oko 2000) on se otvara, vise ili manje po potrebi...ako se otvori u pogresno vreme ili ako je stalno otvoren (zaglavljen), dolazi ce do loseg rada u leru, otezanog startovanja i oklevanja ili "stucanja" pri ubrzavanju. To su i simptomi koje je postavljac teme i naveo... Ako se on sad iskljuci, I sad je zatvoren, ili sa malo zatvorio (jer je podglavljen), ici ce malo bolje, pali ce malo bolje, ali ce "zvizdati" pri ubrzavanjima. U svakom slucaju, bice povecan pritisak...Kako se to odrazava na turbinu...sigurno ne dobro...Mislim da je cela ova intervencija, nekako posla...pogresnim tokom...
[ 607 @ 23.03.2015. 21:23 ] @
Danas preticem kamion sa dve prikolice i upali mi se lampica i time auto uspori i izgubi gas, sva sreca sve se zavrsilo dobro. Da bi kasnije ista ta lampica se ugasila ali i dalje ne vuce Pa jel moguce da pregori lampica(sijalica)? Ne daj boze rata i francuza ispred vrata. Majstor uporno tvrdi da je senzor denso koji se ukljucuje u interkuler... Njega smo zamenili ,medjutim majstor smatra da nije isti kao onaj predhodni.Pa jel moguce ljudi da on moze predstavljat ovakav problem?.cccc depresija
[ Zarko Silic @ 23.03.2015. 22:06 ] @
Manje vise da depresiju.
Mnogo bitnije od depresije jeste glava u torbi.
[ pajapop @ 23.03.2015. 22:40 ] @
Citat: 607:
Majstor uporno tvrdi da je senzor denso koji se ukljucuje u interkuler... Njega smo zamenili ,medjutim majstor smatra da nije isti kao onaj predhodni.Pa jel moguce ljudi da on moze predstavljat ovakav problem?.cccc depresija
Taj senzor "denso"...to je robna marka...A verovatno se misli na zenzor barometarskog pritiska? U tom slucaju, ovaj senzor meri barometarski pritisak, na osnovu chega ECU kompenzuje eventualne promene "kvaliteta" vazduha u smislu promene nadmorske visine (promenom pritiska vazduha sa promenom nadmorske visine). Na osnovu dobijene ulazne informacije, ECU utice na smesu goriva i vreme paljenja, tako da ako ides "s brda, dole" nemoj se nista cuditi! Imas poremeceno paljenje i smesu, sto utice na performanse motora, a poremecenom smesom imas i lose izduvne gasove, pa se pali lampica...Eto...prosto ko pasulj...
[ 607 @ 23.03.2015. 22:50 ] @
U ovom slucaju depresija sa povezanim nesvesnim suicidom...
Pajapop,auto odlicno pali a da je lose gorivo to stoji
[ pajapop @ 23.03.2015. 23:04 ] @
NIsi me razumeo...Kad kazem "lose paljenje", ne mislim na startovanje motora, vec na vreme paljenja smese u cilindrima..Znaci, imas poremecen moment paljenja...koji je prouzrokovan pogresnim informacijama senzora ka komjuteru...A cim je lose paljenje, imas gubitak snage motora... losa smesa, imas i nepravilno sagorevanje i eto problema sa lampicom...
[ Nocni @ 23.03.2015. 23:11 ] @
Citat: pajapop: Taj senzor "denso"...to je robna marka...A verovatno se misli na zenzor barometarskog pritiska? U tom slucaju, ovaj senzor meri barometarski pritisak, na osnovu chega ECU kompenzuje eventualne promene "kvaliteta" vazduha u smislu promene nadmorske visine (promenom pritiska vazduha sa promenom nadmorske visine). Na osnovu dobijene ulazne informacije, ECU utice na smesu goriva i vreme paljenja, tako da ako ides "s brda, dole" nemoj se nista cuditi! Imas poremeceno paljenje i smesu, sto utice na performanse motora, a poremecenom smesom imas i lose izduvne gasove, pa se pali lampica...Eto...prosto ko pasulj...:)
Ovo nema nikakve veze i cijela priča ti je u sferi nagađanja... Taj senzor mjeri realan pritisak vazduha i nema nikakve veze sa nadmorskom visinom niti ima veze ako ide "sa brda dole"... ovo o čemu ti pričaš ima veze sa amosferskim motorima što ovaj nije... nikakvo "poremećeno paljenje" ne postoji...
@607,
Potrebno je da majstor izvrši mjerenja pritiska nezavisno od tog senzora... ako imaš premali pritisak onda je interkuler ili neko crijevo puklo a ako imaš preveliki pritisak ecu štiti motor time što ga ubacuje u rezervni program... pritisak može da bude stvaran ili uslovljen pogrešnim mjerenjem... I u slucaju malog i u slučaju velikog pritiska može se desiti to što se tebi dešava...
Razloga moze da bude dosta od zaprljane turbine i usisne grane pa zbog smanjene zapremine da pritisak bude povećan a može da postoji i kvar u samom kompjuteru koji sve to kontroliše i sa svime upravlja...
EGR niste trebali da zatvarate jer za takav jedan potez takođe se mora uraditi softverska prepravka da se on isključi iz sistema i da se od ukupne mase vazduha oduzme ona koju egr treba da uključi i usis...
Tim potezom ste povećali mogućnost ulaska u rezervni program...
Ako ti se dešava samo na većem opterećenju moguće da zbog gareži ne odrađuju varijabilna krilca turbine pa je pritisak pogrešan na tim obrtajima...
Ventil turbine možeš jednostavno ispitati tako što ćeš mala vakuumska crijeva koja su spojena na njega premostiti direktno dok se isproba u vožnji...
[ 607 @ 23.03.2015. 23:17 ] @
ok druze,nocni,pokusacu sa tom varijantom u vezi ventila turbine
[ Nocni @ 24.03.2015. 00:11 ] @
Tebi se sviđaju ove besplatne varijante ali ipak ćeš morati da odriješiš kesu da bi popravljao pežoa 607... Ima nekoliko stvari od početka koje smo pomenuli a nisu provjerene...
Upalo mi je u oči kad si rekao da "nije sigurno do fap filtera i do urađenog softvera jer bi dimio uzbrdo" što baš i nije tačno... Ako softver nije dobro urađen i ako nije još na par mijesta uklonjen "monitoring" iz opcija i u drugim modulima a ne samo u ecu, onda je vrlo vjerovatno baš to u pitanju i uopšte nebi trebao da dimi uzbrdo ako zbog toga ide u rezervni program...
[ 607 @ 03.04.2015. 01:08 ] @
Stvarno se zahvaljujem na savetima,ali sto bi mi najmanje trebalo u ovom trenutku je pesimizam...Lampica se ne pali,majstor kaze da je bila turbina zatajela,ali ipak ne ide ko sto je isao iako on tvrdi da ide.
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|