[ Milos 85 @ 08.04.2015. 09:53 ] @
Ovako. Zamenio sam zupcasti kais, semeringe na radilici i bregastoj, termo davace i podlosku karburatora, medjutim nakon servisa je poceo da gubi snagu gasi se u voznji cim oduzmem gas i pored toga pali lampicu za ulje. Lampica za ulje ostaje ukljucena uz zvucni signal i kad se auto ugasi. A u voznji kad uljuci lampicu dovoljno je da dam gas i odmah je iskljuci. Nisam iskustan u ovakvim problemima, razni majstori su mi davali razne predloge, da je pumpa za ulje, drugi da trebam da zamenim filter ulja i ulje, onda da proverim ler diznu da li radi (RADI).
[ pajapop @ 08.04.2015. 23:31 ] @

Uopste nisi lepo objasnio problem...covek mora vise puta da procita post da bi shvatio...moze se steci utisak da imas problem sa pritiskom ulja. Ali, ti najverovatnije imas problem sa karburatorom. Naime, kad auto pocne da se gasi i da naglo gubi broj obrtaja, normalno je da se pali lampica, jer je auto pred gasenjem, i uljna pumpa ne ostvaruje pritisak...Kad das veci gas i kad ga prihvati, normalno je da gasi lampicu, jer ostvaruje pritisak...Prva sumnja je na karburator , jer si vec imao intervenciju na njemu, ali slican problem hoce da bude i zbog problema u sistemu paljenja, lose podeseno vreme paljenja, POmeren moment paljenja ili lose uzupcenje, neki problem sa razvodnikom, kablovi... i sl. Mene cude ti majstori koje navodis...kako ne mogu da dijagnostikuju jednu takvu "banalnost"...Kakve veze ima filter ulja i ulje sa gasenjem motora???
[ cozmo_im @ 09.04.2015. 08:33 ] @
Fillter ulja moze da bude los i da prouzrokuje paljenje lampice za ulje, nevezano za karburator.
[ pajapop @ 09.04.2015. 15:10 ] @
Sasvim je druga stvar kad vozis auto, normalno, pod nekim brojem obrtaja 2-3ooo i onda se pali lampica u voznji...Tad je u pitanju retko ulje, los filter, losa pumpa, los davac pritiska ulja ili spoj kabla sa masom i sl...Ali, koliko ja shvatam on ima problem kad oduzme gas, i verovatno kad stoji na "leru"...tad se auto gasi, i normalno pali se lampica kad je broj obrtaja nedovoljan...Tako ja shvatam ovaj problem...POstavlja se i pitanje, zasto se menjala podloska karburatora? MOzda i ova nova nije bolja, nije dobro upasovana, vuce fals vazduh...mozda nije dobro stegnut karburator...Ne retko se pravi greska kad se skida (ako je to uradjeno tako) vruc karburator...Onda takodje njegova donja ploca hoce da se iskrivi, pa mora pre montaze da ide na "ravnanje", tako da ni nova podrloska ne obavlja posao ako je do toga doslo...To treba neki dobar majstor da "rascivija"...
[ Zarko Silic @ 09.04.2015. 16:57 ] @
Ovo previse bode oci:

Citat:
Milos 85: Zamenio sam zupcasti kais, semeringe na radilici i bregastoj, ...


u koheziji sa ovim:

Citat:
Milos 85:  Nisam iskustan u ovakvim problemima, ...



Prvo na toj relaciji treba traziti nacin da se problem resi. Tek posle se moze preci na "plan B"
[ pajapop @ 09.04.2015. 23:49 ] @

Da...prvo treba prekontrolisati uzupcenje...pa onda sve drugo redom...Al`, najvecu zabunu prave sami postavljaci tema...Cesto se izrazavaju u "prvom llicu"...popravio sam, zamenio sam, uradio sam...Posle se spominju neki majstori u nejasnom kontekstu - da li su to oni radili ili samo konstatuju, onako proizvoljno...kad im se obrati sa problemom...Ako je servis radio amater bez iskustva, onda su moguci razni problemi...ali ako je to radio majstor, onda se kod njega treba obratiti za reklamaciju ili najbolje, siroko ga zaobici "za ubuduce"...
[ vladd @ 12.04.2015. 11:19 ] @
Mozda je "povredjen" drugi prekidac pri remontu. Obicno ga majstori malo zapostave.

Ovde je objasnjenje rada
http://www.gowesty.com/library_article.php?id=810