[ jesus alejandro @ 08.04.2015. 16:11 ] @
U planu mi je da sredinom maja meseca preduzetnicku radnju prevedem u DOO. Iako imam svog knjigovodju, hteo bih da krenem da radim sa nekim ozbiljnijim knjigovodstvenim programom (za sada samo ulazno/izlazne fakture, kupci/dobavljaci i magacin) i razmisljao sam o on line resenju. Dva programa koja su mi skrenula paznju su MiniMax i E-racuni. Ovaj drugi mi je trenutno prihvatljiviji (prvenstveno zbog cene mesecne licence) pa me interesuje da li neko ima iskustva sa on line knjigovodstvom kao i jednim od ova dva programa (prvenstveno ovaj drugi).
[ kelja035 @ 05.10.2015. 19:55 ] @
e ovako da probam da odgovorim
u principu vam je najbolje da imate isti program kao knjigovodstvo, jos ako to ide preko clouda(online) onda je to prava stvar

e-racuni jos nisam testirao tako da nemam nekog iskustva
program minimaks firme saop testiram nekoliko meseci i imam samo reci hvale, program je izuzetno prost, veoma brz i sto bi se reklo odlicno zavrsava posao, ocekujem u skorije vreme poziv da prisustvujem seminaru vezano za predstavljanje programa.

sta je jos bitno vezano za program da se podrska besplatna, bilo kakva pomoc ne ne naplacuje (pojedine softverske kuce naplacuju razgovore) i onim sto sam takodje odusevljen posle nekoliko razgovora telefonom da su momci izuzetno ljubazni tako da je saop minimaks moja topla preporuka

i mislim da nisu skuplji u odnosu na e-racune

[ jesus alejandro @ 06.10.2015. 18:52 ] @
Hvala na odgovoru. U međuvremenu sam odustao od on line rešenja i krenuo da koristim Top code Start softver, ima sve što mi treba za rad veleprodaje, a uz to je i besplatan za obim posla koji trenutno imam.
[ S A J A @ 06.10.2015. 20:17 ] @
Citat:
kelja035
sta je jos bitno vezano za program da se podrska besplatna, bilo kakva pomoc ne ne naplacuje


Čim je nešto besplatno tu već nisu čista posla. Oni sigurno ne rade besplatno, niko nije toliko lud, oni su najverovatnije svoju uslugu podrške (koja definitivno mora da se finansira) naplatili na neki drugi način a onda to predstavljaju kao da je besplatno. Najverovatnije neko drugi, kome podrška nije potrebna, nezasluženo plaća više nego što treba da bi drugi dobili "besplatnu" podršku. Zato, po meni, treba u širokom luku zaobilaziti sve te firme gde se nešto nudi besplatno jer je očigleno u pitanju obmanjivanja potrošača. Čak i vrapci znaju da je u softverskim firmama podrška popriličan trošak i kao takva ne može biti besplatna.
[ pctel @ 06.10.2015. 23:03 ] @
S A J A, ne znam da li si pazljivo procitao, placa se mesecna licenca. Bilo bi malo glupo pored toga zasebno naplacivati telefonsku podrsku.
[ S A J A @ 07.10.2015. 00:45 ] @
Ja sam lepo pročitao nego ne znam da li sam jasno napisao.

Dakle, firma se finansira od mesečnih licenci. Od tih mesečnih licenci se finansira podrška. Jedan korisnik se dobro snalazi u programu i nikad ne zove podršku, drugi se ne snalazi baš najbolje i zove podršku svakih dan-dva dana.

Postavlja se pitanje, zašto oboje plaćaju isto?

Glavni problem je dakle što je finansiranje podrške jednako raspoređeno u ceni mesečne licence a ne koristi se jednako. Na kraju ispada da ovaj koji je pametan i snalažljiv nepotrebno finansira ove koji se slabo snalaze.

Drugim rečima, podrška treba da se plaća onoliko koliko se koristi a ne paušalno. Zato sam i komentarisao konstataciju "kako je podrška besplatna". Dakle niti je besplatna, niti je pošteno naplaćena.
[ pctel @ 07.10.2015. 10:29 ] @
Moras u racunicu da ubacis vise faktora. Za pocetak marketing - zadovoljan korisnik/nezadovoljan korisnik -> pozitivna/negativna preporuka -> novi korisnici/nema novih korisnika. Da li bi ti zeleo da prodajes racunovodstveni program za pametne i snalazljive? Verujem da ne bi, vec da bi ti mnogo lakse islo ako program uspesno koriste idioti. Dakle, besplatna podrska moze da se posmatra kao marketing, a marketing je uvek na rashodnoj strani i nikada kao trosak ne moze biti idealno rasporedjen po korisniku. Shvatam da si ti protiv pausalnog placanja, vec za placanje po potrosnji. Dalje, radnicima podrske moras da dajes platu svakog meseca, a oni mozda imaju posla samo jedan mesec u godini, dakle ne mozes nikako planirati prihode i rashode. Sve vise kompanija ne samo sporednu vec i glavnu stavku na prihodnoj strani naplacuju pausalno, jer su istrazivali i dosli do zakljucka da tako dobijaju vise novca. Naprimer internet provajderi su u pocetku naplacivali prepaid po potrosnji, a sada svi naplacuju pausalni flat rate. U telefonu smo svi pre 15 godina imali prepaid kartice zasnovane na potrosnji, a sada gotovo svi imamo postpaid gde placas odredjenu kolicinu minuta, interneta i sms bez obzira da li si uopste koristio telefon. Poznajem osobe koje provedu vise meseci van zemlje kada uopste ne koriste srpsku sim karticu, a jeftinije im je da placaju svih 12 meseci pausalno nego 7-8 po potrosnji. Banke imaju pausalnu cenu za koriscenje racuna, bez obzira da li ga ti koristis svakoga dana ili jednom mesecno. Grejanje se placa pausalno, kablovska televizija, odnosenje smeca... Sve je vise letovanja all inclusive, pojavljuju se restorani sa pausalnom cenom obroka bez obzira koliko mozes da pojedes... Sve u svemu, svidjalo se to nama ili ne, neki opsti trend je povecanje udela usluga koje se placaju pausalno a smanjenje udela onih koje se placaju po potrosnji. Podrska za upotrebu prodatih proizvoda je nekako oduvek bila besplatna, a nastojanje da je neko naplacuje odvojeno je protivno opstim ekonomskim i civilizacijskim trendovima i moje misljenje je da ce takvi pokusaji vremenom potpuno nestati.
[ kelja035 @ 10.10.2015. 22:22 ] @
Citat:
S A J A:
Ja sam lepo pročitao nego ne znam da li sam jasno napisao.

Dakle, firma se finansira od mesečnih licenci. Od tih mesečnih licenci se finansira podrška. Jedan korisnik se dobro snalazi u programu i nikad ne zove podršku, drugi se ne snalazi baš najbolje i zove podršku svakih dan-dva dana.

Postavlja se pitanje, zašto oboje plaćaju isto?

Glavni problem je dakle što je finansiranje podrške jednako raspoređeno u ceni mesečne licence a ne koristi se jednako. Na kraju ispada da ovaj koji je pametan i snalažljiv nepotrebno finansira ove koji se slabo snalaze.

Drugim rečima, podrška treba da se plaća onoliko koliko se koristi a ne paušalno. Zato sam i komentarisao konstataciju "kako je podrška besplatna". Dakle niti je besplatna, niti je pošteno naplaćena.


sajo da probam da odgovorim
nekad i sad dok se nisu pojavila cloud resenja kupovao program i plus placao mesecno odrzavanje programa bez obzira da li programer ima neku obavezu oko tebe, konkretno mislim na knjigovodstvene programe koji moraju pratiti propisi koji se nazalost stalno menjaju pa programeri imaju stalno posao oko dorade programa, jer programerima je bolje da ti manje naplate program u startu ali da imaju stalan i siguran prihod od korisnika, cene programa su ajde da lupim isle od 500 - 1500 eura plus mesecno odrzavanje 20 -50 eura.

situacija sa online resenjima je daleko bolja jer ti u tom slucaju ne placas program vec ga kako oni kazu zakupljujes, pri tom treba uzeti u obzir da te velike programerske kuce moraju da placaju zakup velikih servera u data centrima ili kako vec(sto bi se reklo odgovaraju za tvoje podatke), normalno neko mora da pise program, neko da prate knjigovodstvene propise, imamo tu i izdradu sajta i naravno tehnicku podrsku
e sad za takve programe sigurno treba obuka niko se nije naucen rodio, svi su oni zvali tehnicku podrsku dok nisu naucili program.