[ alexandar_ddd @ 09.06.2015. 09:03 ] @
Molim savjete kada mjenjati filter goriva na Passat B6 2007. 1.9 TDI? Dodje mi sada da mjenjam ulje na 10.000 km pa me zanima koje su preporuke za zamjenu filtera goriva, mjenjao ga prosle godine do sada presao 20.000 km s njim.
[ Java Beograd @ 09.06.2015. 10:06 ] @
https://sites.google.com/site/.../passat-b6-service-information
[ alexandar_ddd @ 09.06.2015. 14:16 ] @
To sam gledao al uzimajuci u obzir (ne)kvalitet goriva kod nas, koja je preporuka?
[ alexandar_ddd @ 09.06.2015. 14:20 ] @
Takodjer, po zvanicnim informacijama filter kabine se mjenja svakih 60.000 km, a ja sam svoj promjenio na 20.000 km (poslije godinu dana) i bio je uzasan, a kamo li da sam mjenjao na 60.000km.
[ Java Beograd @ 09.06.2015. 15:19 ] @
Što se filtera kabine tiče, zavisi gde voziš, gde živiš. Koliko su prašnjavi putevi kojima voziš i slično. Generalno, to nema veze sa tipom automobila i motora. Jednom godišnje je sasvim ok interval, bez obzira na pređenu kilometražu.

Što se goriva tiče, opet, zavisi gde točiš. Ja točim na Euro Petrol pumpama i nikad nisam imao problema. Na Lanči Libri menjam filter goriva na 20.000 km, i jednom sam, iz čiste radoznalosti stari filter otvorio, da pogledam kakav je. Čist ko suza.

Preporuka prodavaca auto delova i majstora (i ostalih koji bi eventualno zaradili) je - što češće to bolje.
[ pajapop @ 09.06.2015. 18:30 ] @
Citat:
Java Beograd

Preporuka prodavaca auto delova i majstora (i ostalih koji bi eventualno zaradili) je - što češće to bolje.


Pa ne moraju svi prodavci i majstori da imaju "poslednje namere"...Ova preporuka stvano ima smisla, pogotovo za filter klime, koji je taloznik gljivica, virusa, bakterija, i drugih alergena koji se u malom prostoru direktno izduvavaju u nas respiratorni sistem...Sto cesca zamena (tu ne treba stedeti) to je bolje za zdravlje nas i nase porodice...Sto se tice filtera goriva, svi proizvodjaci preporucuju da se izvrsi nakon odredjene kilometraze (oko 20000km). Ali to prvenstveno zavisi od fizickog kvaliteta goriva koje se isporucuje na pumpama...koliko u sebi ima vode, trunja i sl...Ali treba uzeti u obzir i starost vozila...koliko god da automobil cuvamo i negujemo (servisiramo), sam rezervoar goriva vremenom stari, dolazi do korozije, kondenzacije i prirodnog zaprljavanja od starosti. Ta prljavstina se sa gorivom sakuplja u filteru, i moze mu skratiti predvidjeni vek trajanja...Ako auto pocne da radi lose, da gubi snagu prilikom ubrzavanja, uvek prvo treba posumljati na filter goriva...Najbolje je kad se menja filter, da se gorivo iz njega isprazni u neku posudicu, i vidi kakav je sastav goriva u njoj. Ako ima rdje i vode, to je znak da je vreme pranju rezervoara...
[ Lavlja_Jazbina @ 09.06.2015. 19:28 ] @

alexandar_ddd..Sve zavisi od goriva kakvo sipas.Inace to godiste ima vise problema po pitanju dizni.Ako ti nije finansijski problem,filter promeni kada menjas ulje,na toj kilometrazi.
[ alexandar_ddd @ 10.06.2015. 08:57 ] @
Hvala na savjetima, zato sam i pitao jer ako bi se ravnao po proizvodjacevom manualu, to sigurno ne bi bilo jos za 2-3 godine.
@Lavlja_Jazbina, mislim da ovo godiste jer je 1.9 TDI nema problema sa diznama, onaj koji ima je 2.0. Usput, molim za jos jedan savjet.
Iako ne primjecujem nikakve probleme na autu, zelio bih da mi se auto pregleda kad vec radim mali servis.
Dvoumim se da li da idem u ovlasteni servis zbog malog servisa (koji ce me dosta vise kostati) nego da to uradim u drugom servisu jer se radi o obicnoj zamjeni ulja i filtera, koliko su u stanju ostali servisi pregledali auto i reci ako nesto nevalja? Na autodijagnostici VCDS-u mi ne prikazuje nikakvu gresku.

Jos jedno pitanje, da li ce ijedna autodijagnostika prijaviti upozerenje ako je zamajac "pri kraju zivota"?
[ Nocni @ 11.06.2015. 09:53 ] @
U ovlašćeni ne treba da ideš zbog nijednog zahvata na vozilu jer ćeš u drugom dobro opremljenom servisu dobiti bolju uslugu kroz brzinu/cijenu/stručnost...
Neće nijedna dijagnostika pokazati da li je zamajac pri kraju ali će to ustanoviti majstor posle 5 metara vožnje...
btw, na svim tim pasatima i golfovima ima se osjećaj da je zamajac loš i ima po malo udara i vibracija... nije dobro rijesen kao na nekim drugim markama auta gdje se vožnjom ne može utvrditi da li auto ima plivajući zamajac ili nema jer je toiko sve uglađeno...