|
[ codename6 @ 12.06.2015. 20:39 ] @
| Pozdrav svima,
Molim strucno misljenje i savjete. Na Passatu 3C 2007 godiste 1.9 TDI se vec osjeti problem sa zamajcem. Rekli su mi da jos nije u "kriticnoj fazi" ali bih trebao zamjeniti. E sad, vise majstora i servisa su mi rekli vise razlicitih stvari koji zamajac da stavim. Plivajuci ili fiksni?
Sto vise istrazujem sve vise sam zbunjen.
1. Fiksni, kazu da "vjecno" traje ali moze izazvat druge probleme, nemam pojma koje. E sad nadjem ponudu u provjerenom servisu:
VALEO (835035), cijena je 420 eura + 50 eura ugradnja.
Trazim dalje, nadjem saks fiksni zamajac i set kvacila sa ugradnjom cijena 220 Eura. Cijena mi zvuci nevjerovatno niska, ali covjek me ubjedjuje da je u pitanju originalni saks fiksni zamajac i da on ugradjuje i daje garanciju. Da li je moguce da je ovo realna cijena ako covjek radi na crno?
Trazim na trecem mjestu, ovaj put kod provjerenom majstora, isto saks fixni sa setom kvacila cijena oko 500 eura sa ugradnjom.
2. Plivajuci, cijena oko 500 eura sa ugradnjom sa setom kvacila.
Molim pomoc i savjete sta je realno, sta nije i sta da radim jer ipak nije mala lova. |
[ botr @ 12.06.2015. 20:57 ] @
Plivajuci, ako si imao nekoliko hiljada evra da kupis Passata iz 2007, nema smisla da skrtaris na odrzavanju, pa je sasvim normalno da stavis deo koji je fabrika predvidela da vrsi tu funkciju. Svako drugo obrazlozenje je suvisno.
[ codename6 @ 12.06.2015. 21:22 ] @
Nije stvar love, uvijek cu uzet najbolje bez obzira na cijenu. Ali zasto bacati pare ako nesto moze duplo jeftinije, dakle razlika je vise nego duplo para? Zato me i interesuje strucno misljenje i savjeti. Valjda je neko imao iskustva, i odnos cijena/kvalitet.
[ etjen @ 12.06.2015. 22:09 ] @
ako je prva ugradnja plivajući (a verujem da jeste), onda plivajući. Nema šta da pitaš.
Javiće se već neko stručniji, ali moje mišljenje je da je glavna razlika u ublaživanju obrtnog momenta.
Mislim da ''običan'' zamajac ne može da ublaži silu i da će, ako ga staviš, rezultirati mnogim drugim problemima,
počevši od nosača motora/menjača, zglobova itd.
[ pajapop @ 13.06.2015. 09:19 ] @
[ bakara @ 13.06.2015. 09:36 ] @
^^^ al ga je taj strucno objasnio
[ etjen @ 13.06.2015. 10:41 ] @
čim sam video da je autor ''novinar'' A.T. sve mi je jasno, nema potrebe za daljim čitanjem
A naročito posle stavke da plivajući zamajac odlazi na oko 150kkm Izgleda da ga je zamenio sa setom kvačila ;D
[ pajapop @ 13.06.2015. 13:39 ] @
Dobro, onda se ovom vise veruje...: http://setkvacila.rs/?p=46
[ codename6 @ 13.06.2015. 16:48 ] @
Pa onda je ovim sve jasno. Definitivno plivajuci. Mada danas sam bio u jednom od ovlastenih-provjerenih servisa i kazali su mi da ugradjuju i fiksni i plivajuci. Sa plivajucim nema se sta reci originalni dio i to je to, a sa fiksnim kao isto da nema problema osim sto se moze osjetiti razlika u 3. (ili je rekao 4.) brzini kao glasnije se cuje ili sta vec.
[ pajapop @ 13.06.2015. 17:07 ] @
Citat: codename6: Mada danas sam bio u jednom od ovlastenih-provjerenih servisa i kazali su mi da ugradjuju i fiksni i plivajuci.
Lepo je to sto postoji i jeftinije resenje, i sto su oni i to ponudili, ali ono dugorocno nije dobro za auto od koga se "mnogo" ocekuje...Zato treba, pre kupovine, dobro se raspitati o svim karakteristikama automobila, vrlinama i manama, sagledati sve mogucnosti odrzavanja i onda se odluciti o kupovini...da ili ne...ali ako se vec nesto popravlja, onda to treba uraditi na ispravan nacin...jer ako predjes "s konja na magarca", onda ipak vozis magarca...
[ dusans @ 13.06.2015. 18:01 ] @
Ako se dvoumiš, ne možeš da odlučiš, evo ja da ti pomognem... uzmi plivajući zamajac.
[ Java Beograd @ 13.06.2015. 18:39 ] @
Računaj da je plivajući zamajac dodatak na cenu koju si platio kod kupovine automobila.
To je ceh kupovine polovnih automobila sa ogromnom kilometražom. Ako ti je neka uteha, i ako godišnje prelaziš neki srpski prosek 10 - 15 hiljada km, onda znaj da će taj zamajac da traje dok ti traje i auto.
[ codename6 @ 13.06.2015. 19:05 ] @
Citat: Java Beograd: Računaj da je plivajući zamajac dodatak na cenu koju si platio kod kupovine automobila.
To je ceh kupovine polovnih automobila sa ogromnom kilometražom. Ako ti je neka uteha, i ako godišnje prelaziš neki srpski prosek 10 - 15 hiljada km, onda znaj da će taj zamajac da traje dok ti traje i auto.
Znam, kad sam kupovao auto spustio sam ga jeftnije bas zbog zamajca. Godisnje prelazim tacno 20.000 km. Odlucio sam da necu jos nista mjenjat dok ne dodje u neku kriticnu fazu, procjenjujem tek za godinu kada dodje i vrijeme za veliki servis, ili mozda cak dvije godine sto bi bilo extra.
[ Lavlja_Jazbina @ 04.07.2015. 23:46 ] @
Citat: E sad nadjem ponudu u provjerenom servisu:
VALEO (835035), cijena je 420 eura + 50 eura ugradnja.
Valeo nikako.Sto se tice LUK seta ( REP SET) on ti je oko 42k rsd. sachs mozda 10k rsd vise.
p.s.Naravno da uzmes pri zameni set sa plivajucim.Nego nisi opisao koji je to simptom pa sumnjas na plivajuci?!
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|