[ rade.zrnic @ 17.06.2015. 18:41 ] @
Elem...
Prodah kuću gde sam imao kablovski Internet. Kupih kuću u selu pored gde nema kablovske ni mogućnosti za žičanu vezu. Odoh u Telenor ispostavu i sklopih ugovor za WiFi priključak.
Međutim...
Selo nije pokriveno njihovom WiFi mrežom a i mreža mobilnog samo povremeno bude dostupna, tako da sam bez prestanka bio u romingu. Račun za mobilni se učetvorostručio za mesec dana. Preneo sam taj broj u MTS gde je selo dobro pokriveno.
Žalio sam se više puta ali bez uspeha, objašnjenje za WiFi je da moja žalba nije osnovana i da je po njihovom saznanju selo sasvim dobro pokriveno signalom. Nesuvisli razlozi kao što je pozicija moje kuće, broj korisnika, makro elementi (nisu rekli da se i vodotoranj na kome je primopredajnik ljulja pa se signal "talasa").
Da i ne spominjem da mi je napisano da proverim njihov "Huewai" i moju mašinu.
Sve radi savršeno na mojoj ranijoj adresi.
Mašina stara manje od godinu AMD Athlon X4 750K Quad Core Processor, Mainboard MSI A55M-E33, Memorija DDR3 8GBytes, Grafička AMD Radeon R7 200.
U prevodu, moram da plaćam mesečne rate bez obzira što "robu" ne mogu da mi "isporuče".
Ima li neko ideju?
Pozdrav
[ pajapop @ 21.06.2015. 18:04 ] @
Citat:
rade.zrnic
U prevodu, moram da plaćam mesečne rate bez obzira što "robu" ne mogu da mi "isporuče".
Ima li neko ideju?

Zar nije logicno resenje da isplatis dug prema njima i raskines ugovor...POsle nadjes odgovarajuce resenje...
[ rade.zrnic @ 21.06.2015. 18:32 ] @
Nemam ja nikakav dug. Uredno plaćam ono što ne mogu da mi isporuče. Telenor ne pristaje na raskid ugovora sa obrazloženjem da je "po njihovim saznanjima pokrivenost signalom sasvim zadovoljavajuća". Iako sam tražio da izađe ekipa i proveri moje tvrdnje, tvrdoglavo ponavljaju da je moj zahtev za raskid ugovora neosnovan...
Pozdrav
[ gilopile @ 21.06.2015. 18:40 ] @
Pa moraju da izadju na teren i provere signal konkretno u tvojoj kuci. Kakvi su to paceri, jbt.
[ pajapop @ 21.06.2015. 21:00 ] @
Citat:
rade.zrnic:
Nemam ja nikakav dug. Uredno plaćam ono što ne mogu da mi isporuče. Telenor ne pristaje na raskid ugovora sa obrazloženjem da je "po njihovim saznanjima pokrivenost signalom sasvim zadovoljavajuća". Iako sam tražio da izađe ekipa i proveri moje tvrdnje, tvrdoglavo ponavljaju da je moj zahtev za raskid ugovora neosnovan...
Pozdrav


Ne mogu da verujem...Kako je moguce da ne mozes da raskines ugovor??? I kakve veze ima pokrivenost signalom? Ti jednostavno ne zelis vise s njima da poslujes i zelis da raskines njihove usluge. Kako je moguce da se tako nekome nakace na "grbinu"??? Da li je to po zakonu i ustavu???
[ Lacika.1991 @ 21.06.2015. 21:25 ] @
sigurno piše sitnim slovima u ugovoru koji si potpisao nešto tipa...-u slučaju prevremenog prekidanja ugovora dužan si da 1,2,3,4....
[ fade @ 22.06.2015. 07:57 ] @
Obrati se nadležnim institucijama, ti njima plaćaš za uslugu koju oni ne isporučuju.
Ako ideš lično na šalter da pričaš sa njima, traži menadžera, ako pokušavaš da problem rešiš sa nekom šalterušom, nećeš daleko stići.

Moja preporuka je da insistiraš na merenju signala, ako to odbiju (ako nastave po svome, pitaj ih da li odbijaju da mere signal), onda traži raskid ugovora.
Ako to ne upali, reci da ćeš se žaliti nadležnim institucijama, jer im plaćaš za uslugu koju ne isporučuju, obavezno pokupi imena osoba sa kojima pričaš.
[ Java Beograd @ 22.06.2015. 09:46 ] @
Kao prvo, ne kapiram zašto se ova tema ne prebaci na odgovarajući forum. Moderatori ?


Kao drugo, iz ličnog iskustva mogu reći da Ratel prilično dobro radi svoj posao. Ja sam se dva puta obraćao Ratelu, i dva puta je pokrenuta kompletna procedura obaveštenja pružaocu usluge, provere činjeničnog stanja, zahtev da se prigovor reši, sve dok se stvari nisu isterale na čistac. Naravno, pre obraćanja Ratelu, treba probati rešiti problem sa operaterom - pružaocem usluge

Ratelu se možeš obratiti i on-line, uz popunjavanje kompletnih ličnih podataka.

http://portal.ratel.rs/cyr/complaint/complaint/form

Ratel će se obratiti operateru, i na kraju će preporučenim pismom da te obavesti o preduzetim akcijama. Ako si u pravu, verujem da će problem biti rešen.

[ rade.zrnic @ 22.06.2015. 14:44 ] @
Hvala na pomoći. Zato sam se i obratio... Prijavio sam problem Ratel-u iako i ne znam šta je ta adresa?
Nije mi stalo do 1700 dinara mesečno, ali ne želim da plaćam nešto što ne mogu da dobijem.
Javiću se u svakom slučaju na bilo kakvu promenu stanja, možda pomognem i nekom ko ima sličan problem.
Pozdrav
[ Sava @ 22.06.2015. 16:12 ] @
Samo zapamti da sve odradiš obavezno pismeno kako Telenoru tako i drugima. Ako pišeš mail to traje, preporućujem ti preporučeno pismo sa povratnicom, u svakom slučaju preporučeno. Ugovor sasvim sigurno možeš da rskineš ako ne pružaju ugovorenu uslugu, imaš o tome u ugovoru sa njima.
[ R1A1 @ 23.06.2015. 10:00 ] @
Po zakonu o zaštiti potrošača:

Dužnost obaveštavanja pre zaključenja ugovora
Član 13
Trgovac je dužan da pre zaključenja ugovora o prodaji robe ili pružanju usluga, potrošača na jasan i razumljiv način na srpskom jeziku i jeziku i pismu nacionalne manjine u skladu sa zakonom obavesti o:
5) postojanju zakonske odgovornosti zbog nesaobraznosti robe ili usluge ugovoru;
6) načinu izjavljivanja reklamacije trgovcu, a naročito o mestu prijema i načinu postupanja trgovca po njima, kao i uslovima koji se odnose na ostvarivanje prava potrošača po osnovu saobraznosti;

III NEPOŠTENA POSLOVNA PRAKSA

Zabrana nepoštene poslovne prakse
Član 17
Zabranjena je nepoštena poslovna praksa.
Trgovac snosi teret dokazivanja da nije obavljao nepoštenu poslovnu praksu.

Pojam nepoštene poslovne prakse
Član 18
Poslovna praksa je nepoštena:
1) ako je protivna zahtevima profesionalne pažnje;
2) ako bitno narušava ili preti da bitno naruši ekonomsko ponašanje, u vezi s proizvodom, prosečnog potrošača na koga se ta poslovna praksa odnosi ili kojoj je izložen, odnosno ponašanje prosečnog člana grupe, kada se poslovna praksa odnosi na grupu potrošača.

Propuštanje kojim se obmanjuju potrošači
Član 20
Obmanjujuća poslovna praksa postoji kada trgovac propuštanjem određene radnje, uzimajući u obzir sve okolnosti slučaja, prostorna i vremenska ograničenja upotrebljenog sredstva komunikacije i dopunske mere koje je preduzeo u cilju obaveštavanja potrošača:
1) uskrati bitna obaveštenja koja su prosečnom potrošaču potrebna za odgovarajući nivo obaveštenosti kod odlučivanja, čime navodi ili preti da ga navede da donese ekonomsku odluku koju inače ne bi doneo;
2) skriva bitne informacije ili bitne informacije pruža neblagovremeno ili na nejasan, nerazumljiv ili dvosmislen način ili kada propusti da istakne poslovnu svrhu svog obraćanja potrošačima čime navodi ili preti da navede prosečnog potrošača da donese ekonomsku odluku koju inače ne bi doneo.

Pogledaj još:
http://paragraf.rs/propisi/zakon_o_zastiti_potrosaca.html