[ Dzoni_ @ 21.08.2015. 20:10 ] @
| Pozdrav ljudi,
Molim pomagajte imam problem koji nikako da rijesim.
Auto je Passat B6 1.9 godiste 2007. Prije mjesec dana mi se poceo desavati da auto trza, obicno na 2000-3000 obrtaja. Rekli su mi da je moguce da je do goriva, ispraznio gorivo, donao ATF aditiv, nasuo novo gorivo, isti problem. Odvuce u servis, pregledaju auto nema nikakve greske na dijagnostici, sumnjali na pumpu goriva. Ociste rezervoar, stave novu pumpu goriva (sto ide u rezerovar), nov filter goriva (stari je bio uzasan). Isti problem! Sad se desava da trza toliko da se ne moze voziti preko 130 km/h cim dodje do 2500 obrtaje, pocne trzati isto kao da je zacepljeno nesto. Usput da kazem da sam mjenjao set kvacila sa zamajcem (nevezano za ovo) al trzao je i prije i poslije zamjene. Mehanicar vise ne zna sta da radi nije mu jasno, dzaba sam kupio pumpu goriva. Na dijagnostici nista ne pokazue, provjerili dizne sve cetiri su ok. Molim savjete. |
[ Lavlja_Jazbina @ 21.08.2015. 20:12 ] @
Inace broj motora je ?
[ Dzoni_ @ 21.08.2015. 20:17 ] @
BXE439850 takodjer da dodam da se auto zna ugasiti, obicno kad zatrza. U leru radi savrseno.
[ Lavlja_Jazbina @ 22.08.2015. 07:41 ] @
Pumpa goriva ti je dobavna pumpa koja dotura gorivo do dizni,auto ima PD ili pumpa dizna.Sve u jednom.
Prekontrolisi creva interkulera,vakume.Mozda ti turbina prepunjuje ( ventil nije ispravan) pa auto prelazi u pomocni program.
[ Nocni @ 22.08.2015. 13:17 ] @
Ako su dizne ispravne onda je vjerovatno tandem pumpa za zamjenu.
btw, šta je to atf aditiv? Prvi put čujem za to...
Čuo sam da razni nadri majstori sipaju atf ulje za menjace i servo u naftu iz raznih razloga ali atf aditiv mislim da ne postoji...
[ Dzoni_ @ 22.08.2015. 19:12 ] @
Rijeseno! Problem je bio do kablova!
Sad imam problem, kako su to dirali zeznuli su eletroniku, ne mogu da upalim radio i na kilometar satu na instument tabli mi pisu nebulozni brojevi. Provjerili osigurace, ok, spojili na dijagnostiku, upali se radio preko dijagnostike sve radi, al nece ovako da se upali. Zna li neko sta bi moglo biti?
[ Lavlja_Jazbina @ 22.08.2015. 19:17 ] @
Kojih kablova? Onih u ulju do dizne?
[ Dzoni_ @ 22.08.2015. 21:59 ] @
Da, ti kablovi su bili problem. Nesto se sada desilo sa elektronikom ne mogu da upalim radio nikako (a testirano preko dijagnostike nema greske), i odometar na isntrument tabli je "poludio" ispisuje nelogicne brojeve i slova.
[ Lavlja_Jazbina @ 22.08.2015. 22:02 ] @
Nocni te nesto pitao..
Citat: btw, šta je to atf aditiv? Prvi put čujem za to...
a i mene zanima.
Mora da vidis sta ste sa strujom cackali.Neki slus je bio,sigurno.
[ Dzoni_ @ 22.08.2015. 22:10 ] @
pogresno sam se izrazio, da, u pitanju je ATF ulje, ne aditiv. Jel moguce da ga je "sprzio"? Al nema mi logike jer preko dijagnostike se moze testirati zvuk na zvucnicima uredno.
[ Lavlja_Jazbina @ 22.08.2015. 22:13 ] @
Iskreno,tu neki dobar elektricar je potreban da bi detektovao kvar.Dijagnostika je samo kljuc 13.
[ Nocni @ 23.08.2015. 07:47 ] @
Problem je u tabli. Dok od nje ne dobije CAN poruku razna druga elektronika nece raditi pravilno. Da je u pitanju audi nebi ni stakla mogao da spustis. Te table su sa micronas procesorom i veoma su nezgodne za popravke...
Prije ce biti da je neko isprobavao na tvom autu neki kineski uredjaj za kilometrazu nego da je to izazvano kratkim spojem... Imas srecu da na pasatu kod kljuca nije u tabli kao na golfu, vec ima kessy modul tamo iza škafa, inače nebi mogao ni da upališ auto...
[Ovu poruku je menjao Nocni dana 23.08.2015. u 09:09 GMT+1]
[ Dzoni_ @ 23.08.2015. 11:35 ] @
Samo da javim da je proradilo sve samo od sebe! Nevjerovatno al je tako.
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|