[ sasa022 @ 04.09.2015. 07:16 ] @
Citat:

https://www.mts.rs/privatni/vesti/Privatni-korisnici---vesti/1093

1. septembar 2015
Dostava listinga

Nove cene jednokratnog i redovnog listinga od 1. septembra

Od 1. septembra 2015. primenjivaće se nova cena štampe i dostave listinga za usluge fiksne i mobilne mreže.

Nova cena dostave za jednokratni listing iznosiće 37,20 dinara, dok će dostava redovnog listinga uz mesečni račun koštati 24,00 dinara. Navedene cene podrazumevaju troškove štampe i dostave listinga, dok se usluga izdavanja listinga ne naplaćuje.

Podsećamo vas da listing za usluge fiksne i mobilne telefonije besplatno možete da pogledate na portalu Moj mts.



Da li je ovo uvodjenje naplate listinga uradjeno u skladu sa vazecim zakonima tj. da li je Telekom bilo gde istakao obavestenje pre 1.9 i dao mogucnost blagovremenog prelaska na e-racun ?
[ anon115774 @ 04.09.2015. 07:28 ] @
Sta tacno podrazumevas pod "blagovremeno"? Mozes da dobijes listing u elektronskoj formi u bilo kom momentu.
[ Java Beograd @ 04.09.2015. 07:29 ] @
Ako je listing ono šta ja podrazumevam - izlistani svi pozivi, onda ja nikad nisam ni dobijao listing. Nisam ni tražio.
[ R1A1 @ 04.09.2015. 07:53 ] @
Jasno je naznačeno: "Od 1. septembra 2015. primenjivaće se nova cena štampe i dostave listinga za usluge fiksne i mobilne mreže."
Pošto postoji i opcija: "Podsećamo vas da listing za usluge fiksne i mobilne telefonije besplatno možete da pogledate na portalu Moj mts."
Znači, ko želi da mu se listing dostavi na kućnu adresu, isti treba i da plati. Ništa sporno.
[ Predrag Supurovic @ 04.09.2015. 09:34 ] @
Kad sam poslednji put gledao listing na portalu je bio uvek u debelom zaostatku.

A i generisali su mi neko korisnicko ime koje nikakone mogu da zapamtim, pa svaki put kad mi treba prisiljavaju me da idem u poslovnicu da mi kazu koje mi je korisnicko ime.

[ KrkaCiC @ 04.09.2015. 12:48 ] @
Ovde se pominje jednokratni i redovni listing.

Da nije redovni listing ono sto stize na poledjini racuna? Bez detaljne specifikacije,samo zbirno?
[ Sceka @ 04.09.2015. 13:48 ] @
Ja se nikada nisam prijavio za listing ali ga dobijam redovno, oduvek. A i nije neka cifra koja je znacajna da bi se dizala frka oko toga. Zakonski je kao i svaki izvestaj koji se dobija a koji se placa, u tome prednjace banke koje naplacuju sve i svasta...

Citat:
Da nije redovni listing ono sto stize na poledjini racuna? Bez detaljne specifikacije,samo zbirno?

Ne. Uz racun se dobija i posebno odstampan listing koji izgleda isto kao i onaj online, meni nekada bude i desetak papira/listova jer se belezi i data i SMS i pozivi...


Pozdrav!
[ Dexic @ 04.09.2015. 18:13 ] @
Mislim da on cilja na to sto Telekom nije objavio obavestenje barem mesec dana pre primene.

Nisu u obavezi, jer nije nesto cime si vezan ugovorom, tj. nije osnovna stavka ugovora.
[ sasa022 @ 04.09.2015. 23:04 ] @
Citat:
Mislim da on cilja na to sto Telekom nije objavio obavestenje barem mesec dana pre primene.

Nisu u obavezi, jer nije nesto cime si vezan ugovorom, tj. nije osnovna stavka ugovora.



Listing je nudjen kao BESPLATNA dodatna usluga uz stampani racun .
[ Dexic @ 05.09.2015. 13:25 ] @
Ali nije deo nikakve ugovorne obaveze, zar ne?
[ sasa022 @ 05.09.2015. 20:00 ] @
@Dexic

Mogli su elegantnije da urade promociju novog portala , prelaska na e-racun......

Ali ovo je Srbija.... ovde sve mora komplikovano iako postoje i laksi i elegantniji nacini da se nesto zavrsi
[ bakara @ 05.09.2015. 20:09 ] @
Citat:
Sceka:
Ne. Uz racun se dobija i posebno odstampan listing koji izgleda isto kao i onaj online, meni nekada bude i desetak papira/listova jer se belezi i data i SMS i pozivi...

bog`me ne dobija se, ja ga ne dobijam, niti sam ga ikad dobijao.
Ti ga dobijas zato sto si se prijavio za to, tako da se ovo placanje tog listinga na tebe odnosi.

A i cemu sluzi listing u stampanom obliku...?
[ sasa022 @ 05.09.2015. 20:27 ] @
Citat:
A i cemu sluzi listing u stampanom obliku...?


Isto kao i onaj u elektronskom obliku , ako neko zeli da izvrsi proveru ostvarenog saobracaja.

Medjutim , posto su vec par puta menjali portal i online pregled listinga , bilo je perioda kada je taj sadrzaj bio nedostupan.

Posto su sad kreirali novi portal i napravili akciju ( promociju ) prelaska na e-racun , mogli su ceo proces transfera na nove servise da odrade putem SMS zahteva.

Ali izgleda da vise vole da ih korisnici zovu preko Call centra , odlaze u poslovnice i popunjavaju zahteve......
[ bakara @ 05.09.2015. 20:39 ] @
Citat:
sasa022: Isto kao i onaj u elektronskom obliku , ako neko zeli da izvrsi proveru ostvarenog saobracaja.

Tesko da je isto...
I kako proveris takav listing?
Uzmes olovku i papir i prepisujes brojeve sa 20 listova sitno kucanog papira? :)
[ Sceka @ 05.09.2015. 23:58 ] @
Citat:
sasa022:
...
Medjutim , posto su vec par puta menjali portal i online pregled listinga , bilo je perioda kada je taj sadrzaj bio nedostupan.

Da, to je jedini razlog za listing u papirnom obliku.

Citat:
Posto su sad kreirali novi portal i napravili akciju ( promociju ) prelaska na e-racun , mogli su ceo proces transfera na nove servise da odrade putem SMS zahteva.

Ali izgleda da vise vole da ih korisnici zovu preko Call centra , odlaze u poslovnice i popunjavaju zahteve......

Nisam odavno posecivao pa kad sam sad ovo procitao kliknem... i bolje izgleda i brze radi. Ne mora Call centar, Poslovnice, zahtevi jer ima opcija da se predje samo na e-racun sa popustom/akcijom:
Citat:
Ukoliko odaberete da Vam račun za izabranu uslugu stiže isključivo u elektronskoj formi, mts Vas nagrađuje umanjenjem računa u iznosu od 100 dinara u narednih šest meseci, za prvi odabrani eRačun.

To sam uradio pa me sada interesuje da li ce mi slati i listing postom kao dosada jer sada nema slanja racuna postom...? Zna li neko to?

A sam portal ima i vise opcija, i za sve usluge (i fixni, pripejd...).


Pozdrav!