[ Bleya2 @ 04.09.2015. 11:56 ] @
Zdravo svima,

Zanima me na koji načun čuvate informacije o projektima?
Konkretno me zanima web development, gde imate 20+ klijenata gde za svakoga imate neke podatke (ftp, socialne mreže, drugi servisi, ...).
Da li postoji neki software koji rešava organizaciju ili excel i slični programi?

Hvala unapred na odgovoru.


ps. Nisam znao gde da postavim temu pa mi je madzone bio najbezbedniji. Valjda neće doći do prepucavanja i na ovoj temi.
[ djoka_l @ 04.09.2015. 12:13 ] @
Pitanje nije bas najjasnije.
Kod vodjenja projekata postoje bar dva (ako ne i tri) aspekta, finansijski (knjigovodstvo treba da bude organizovano na nacin da obezbedi finansijske podatke po projektima), organizacioni (planiranje utroska resursa, kao sto je vreme i slicno). Neki treci aspekt bi bio bug tracking.

Firme obicno imaju za svaki od ovih problema posebno resenje, pa onda neka integracija (recimo, problem se prijavi u bug tracking, formira se projekat na project serveru, vodi se evidencija vremena, pa se na osnovu te evidencije fakturise i rasknjizava...

Uzgred, pracenje projekata se ne resava softverom nego ORGANIZACJOM.
[ Bleya2 @ 04.09.2015. 12:29 ] @
Zanimaju me samo informacije o projektima bez finansija, organizacije i bug trackinga.
Npr.
Projekat [ES]:
- FTP access
- SSH access
- Cpanel access
- Google API access
- LinkedIn API access
- Facebook Access
- Twitter Access
....


Pa tako 20+ projekata gde se čuvaju parametri. Trenutno to rešavam u Excelu, ali oduzima mnogo vremena pa me zanima da li ima neko elegantnije rešenje.
[ Shadowed @ 04.09.2015. 12:32 ] @
baci pogled na
http://keepass.info/
[ zimbra @ 05.09.2015. 23:56 ] @
Obično ne u jednom alatu već povežeš nekoliko različitih

Džabe alati:

- projectlibre
- web2project
- redmin
- mantis
- jira

Ne baš skroz džabe:
- asana
- confluence
- blossom
- code climate
[ Bleya2 @ 07.09.2015. 10:22 ] @
Hvala svima na odgovorima.