[ jovajovic100 @ 28.09.2015. 22:28 ] @
Direkcija za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda je, 17. marta 2008. godine, izabrala konzorcijum sastavljen od sledećih firmi: „Por tehnobau und umvelt akcijengezelšaft“[13] iz Austrije, „SCT d.d.“ iz Slovenije i "DSD" iz Nemačke za najpovoljnijeg ponuđača na konkursu. Planirano je da projektovanje i izgradnja mosta košta 118.652.230 evra. Prvobitna cena, prema idejnom projektu iz 2005. godine, trebalo je da bude oko 90 miliona evra, ali je ona porasla jer je, u međuvremenu, porasla cena čelika na svetskom tržištu i to za više od 50%. Međutim, iako je cena čelika u međuvremenu pala, smanjenje cene mosta se ne spominje. Tokom 2006. bilo je procenjeno da će most zajedno sa pristupnim saobraćajnicama koštati 161 milion evra.[14] Međutim tokom tokom 2010. pominje se cifra od 300 miliona evra evra,[15] a tokom 2011. pominje se cena od 400 miliona evra bez poreza i doprinosa . iz wikipedije

Kolika je stvarna cena tog mosta 500 , 700 miliona ili 2 , 5 milijardee . I da li je trebao da se gradi mostn na drugom mestu a da je neko strpo malo para u đep ?
[ Nabukodonosor @ 29.09.2015. 16:19 ] @
Neko strpao pare u dzep?? U srbiji?? Ma jok bre, jesi ti lud?!
[ Jbyn4e @ 29.09.2015. 19:25 ] @
@jovajovic100

Čemu otvaranje ove teme? Ako te zanimaju dešavanja oko mosta i šta se sve pisalo oko toga koliko je šta koštalo, gde je trebalo ili nije trebalo, imaš specijalizovani građevinski forum sa 850+ strana o tome.
[ vladd @ 29.09.2015. 20:39 ] @
Pa kod nas je sve sa marzom od 40-170%. Sto ne bi i most?
[ 7.scena @ 29.09.2015. 21:00 ] @
Mene vise interesuje sta se desava sa NBGDskom stranom mosta ? Kada će napraviti pristupne saobraćajnice ? Zašto su stali sa gradnjom ?

Sa te strane prakticno postoji samo jedno jedino funkcionalno ukljucenje na most (ne računam ono uz buvljak jer da bi dosli do istog morate proći istu ili goru putanju kao za uključenje iz J.Gagarina). Pa je most iz pravca nbgd teško dostupan, što svaki dan u špicu rezultuje saobraćajnom gužvom ili kolapsom na uključenju. Da ne pričam da nervoznijih dana bude x saobraćajki na toj ruti, pa picvajz bude amplifikovan.
[ anon70939 @ 29.09.2015. 22:41 ] @
Citat:
Jbyn4e:
@jovajovic100

Čemu otvaranje ove teme? Ako te zanimaju dešavanja oko mosta i šta se sve pisalo oko toga koliko je šta koštalo, gde je trebalo ili nije trebalo, imaš specijalizovani građevinski forum sa 850+ strana o tome.

Što taj forum, kad ima slicna tema i na EMZ gde se otprilike toliko naglabalo. Ako se dobro secam...
[ jovajovic100 @ 29.09.2015. 22:54 ] @
Da možte ovde da pišete o ada mostu a ne na temi beograd na vodi .
[ la.linea @ 29.09.2015. 23:08 ] @
Citat:
jovajovic100: Da možte ovde da pišete o ada mostu a ne na temi beograd na vodi .

Zašto ne može u toj temi, pa i on je na vodi, na istoj reci?
Ako bi, kojim slučajem, za svaku aferu bila pokrenuta posebna tema, ovaj forum bi bio...?
Na žalost, zbog našeg mentaliteta, nemoguće je povesti iole normalnu polemiku jer se obavezno brzo pretvori u svađu, vređanje i na kraju ključ.
Nije reč samo o ovom forumu, nego u opšte.
[ Jbyn4e @ 30.09.2015. 06:35 ] @
Citat:
CoyoteKG:
Citat:
Jbyn4e:
@jovajovic100

Čemu otvaranje ove teme? Ako te zanimaju dešavanja oko mosta i šta se sve pisalo oko toga koliko je šta koštalo, gde je trebalo ili nije trebalo, imaš specijalizovani građevinski forum sa 850+ strana o tome.

Što taj forum, kad ima slicna tema i na EMZ gde se otprilike toliko naglabalo. Ako se dobro secam...


Iz jednostavnog razloga - što je tamo već sve razglabano po sto puta od ljudi koji se više bave tom vrstom posla (građevinom, saobraćajem i slično) nego što se jedan tzv. tehnički forum (ajde, MZ nije baš to, ali više nije ni ES) bavi time, a takođe ima i gomila slika, predloga, mišljenja. Takođe će to samo izazvati "flame wars" ovde i ničemu neće služiti (osim da pojedinci isprazne svoje frustracije).

Ne znam za tu temu na MZ...nisam upratio.