[ zola018 @ 07.10.2015. 10:56 ] @
Sinoc krenem do auta upalim sve OK. Radio malo u mestu par minuta i podjem na put. Presao sam mozda 50m i odjednom se ugasi, izgubi struju i stade. Okrenem kljuc nazad pa onda napred ali nista, nema kontakt. Ne svetle mi crvene sijalice za akumulator i za ulje. Probam opet, opet nece. Zavitim na osigurace kod akumulatora ( ima neka 3 velika ) svi izgledaju zdravo. Otvorim tablu sa osiguracima u kabini i krenem redom, svi ispravni a kontakta i dalje nema. Auto hoce da vergla ali ne moze da upali kad nema struje ( normalo ). Skinem plastiku oko kontakt brave svi dzekovi na mestu, odguram auto na parking i ostavim ga. Pozicija radi i sve ostalo za sta mi kontakt nije potreban.

Sta da radim ima li neko ideju? Da li ima neki osigurac za koji ja ne znam a koji daje struju bas SAMO za kontakt ili mi je brava crkla pa ne moze kljuc da spoji? Da li postoji mogucnost da prevezem ( spojim ) dve zice i da dobijem kontakt bar da odvezem auto do elektricara da on pogleda ili to nije moguce?

Bio sam malo jutros da detaljnije ispitam situaciju. Proveravao sam struju probnom lampom i dosao do sledecih informacija:

- crvena uvek ima struju,
- zuta ima struju kada je kljuc na prvom zubu, kad je na nuli nema,
- crna ima struju kada je kljuc na drugom zubu, na prvom i na nuli nema,
- crna za paljenje ima struju kada je kljuc u polozaju paljenja inace nema.

Spojio sam prve tri ali i dalje njema kontakte. Ima li neko jos neku ideju? Brava normalno okrece, rasturio sam i onaj deo gde su lemljene zice, bilo je puno masti unutar, ocistio ali i dalje nista se ne dobija...

[ Lavlja_Jazbina @ 07.10.2015. 15:09 ] @
Ako nije problem postaviti oznaku motora.

Ovo je deo oko brave F6F motor 1,4 i

[ pajapop @ 07.10.2015. 15:13 ] @

Pa ideja je da to malo strucnije pogledas...Kad se kontrolisu kontakti u dzekovima uvek se provera vrsi i sa jedne i sa druge strane dzeka. Jer tu svaki kontakt ima i ulaz i izlaz...Znaci, prvo to moras da proveris...Ako su ispravni kontakti u dzeku kontakt brave, sad, treba bolje proveriti doznu sa osiguracima...Osigurac moze biti ispravan, ali njegov izlazni kontakt da bude los ili je zica spala sa njega, pa je pri tome najbolje otpustiti doznu osiguraca, okrenuti je i videti sta se tu desava...Eto, za sad toliko...pa javi kakva je situacija
[ zola018 @ 09.10.2015. 17:26 ] @
Resio je majstor, brava je ok, problem sa kutijom osiguraca, nesto je prelemio i sad je OK.
[ pajapop @ 09.10.2015. 19:15 ] @
Citat:
pajapop: ..Osigurac moze biti ispravan, ali njegov izlazni kontakt da bude los ili je zica spala sa njega, pa je pri tome najbolje otpustiti doznu osiguraca, okrenuti je i videti sta se tu desava...

@Lave, da li i dalje sumljas u mene kao "majstora"...???
[ Lavlja_Jazbina @ 09.10.2015. 20:58 ] @
Nebi da primenim drugu konstataciju Frojda iz mog potpisa.