[ ilke21 @ 22.12.2015. 20:15 ] @
Pozdrav,problem sa masinom za susenje vesa Privileg PWC 1716,greska F 06,nakupila se prljavstina u kanalima za vazduh,sada je ociscena ali i dalje prikazuje gresku F 04.Da li joj mozda samo treba reset i kako,ili je jos nesto u pitanju.
[ test1234 @ 23.12.2015. 08:07 ] @
Ovo je Whirlpool, i po katalogu bi trebalo prekontrolisati NTC i zaštitne termostate.
[ ilke21 @ 23.12.2015. 08:32 ] @
Vidio sam da je ploca Whirlpool, NTC 14.4 K,zastitni termostat prenosi,ne znam treba li joj reset i kako?
[ test1234 @ 23.12.2015. 23:49 ] @
Treba da ima dva NTC-a.
[ ilke21 @ 08.01.2016. 19:37 ] @
Na jednom konektoru se nalaze dve nazovi sonde,sa oznakama PIC MS-216/706A i PIC MS-216/705. Pokazuju da su u prekidu,da li su to mozda neki reed relei ili sta vec?
[ test1234 @ 09.01.2016. 09:09 ] @
Trebalo bi da je ovaj:

http://pdf1.alldatasheet.com/d...W9VMhwaxuDtBwhD+/datasheet.pdf
[ ilke21 @ 09.01.2016. 10:01 ] @
Ovaj sajt mi je trenutno nedostupan.
[ test1234 @ 09.01.2016. 13:09 ] @
Da, nešto je u kvaru.
[ mugi junuzovic @ 09.01.2016. 16:01 ] @
Citat:
ilke21:
Na jednom konektoru se nalaze dve nazovi sonde,sa oznakama PIC MS-216/706A i PIC MS-216/705. Pokazuju da su u prekidu,da li su to mozda neki reed relei ili sta vec?

Da to su reed releji i oni treba da su u prekidu, međutim tu negdje treba postajati neko magnetno polje koje ih uključuje..
[ miljanoni94 @ 26.02.2016. 22:11 ] @
Imam masinu za susenje vesa Privileg 698 CD, kondenzaciona. Problem je sto masina kada radi izbacuje odredjenu kolicinu pare na vratima i kapljice vode se slivaju s vrata na dole. Da li je uopste normalno da i ove masine malo propustaju paru ponegde ili ipak mora guma da se menja? Masinu sam skroz rastavio oprao sve moguce delove i sastavio, samo se ovo javilo kao problem.
[ test1234 @ 27.02.2016. 08:57 ] @
Problem je u kondenzatoru, vremenom se zapušio. Ja ga čistim sa onom "puškom" visokog pritiska u perionicama automobila, sve ostalo ne daje rezultata.


[ miljanoni94 @ 27.02.2016. 13:14 ] @
Ok, hvala na savetu. Ja sam kondenzator prao dosta dugo pod punim mlazom iz creva za tus, i vrelom vodom, ali nije mnogo toga izaslo. Probacu ovako pa cu da vidim. Nije bas skroz suv ves kada zavrsi :/ Mada u onom rezervoaru za vodu, ima otprilike vode do polovine rezervoara.
[ miljanoni94 @ 27.02.2016. 14:34 ] @
Bio u perionici, cistili su maksimalno koliko je moglo, bukvalno da mlaz vode izleti metar sa druge strane ali je ipak malo ostalo unutra, deluje mi kao da ne moze bolje od toga. Ako nista drugo svaki kanal kroz ono sace je prohodan ali se vidi po malo na ivicama prljavstina, to je u delu gde prolazi vazduh za hladjenje kondenzatora naravno. Evo opet, mada ovde da rasklopim vrata pa da eventualno silikonom popunim ovaj deo gde curi, a para malo izlazi kod bravice, kad pritisnem vrata onda nema da izlazi para tu, ali ove kapljice da.


[Ovu poruku je menjao miljanoni94 dana 27.02.2016. u 17:00 GMT+1]
[ miljanoni94 @ 27.02.2016. 17:40 ] @
I osim na onim mestima, curi i s desne strane kod sarke za vrata. Guma ne dihtuje sigurno, ali evo sta se jos desava, na bilo kom programu kad dodje na funkciju knittershutz, odma se upale i ove dve diodice s desne strane i pisti nekoliko puta, i posle toga vrti ves po 2-3 sekunde i pravi pauze po 5 minuta, i tako celih sat vremena, u minut, i posle zavrsi. Posle svakog susenja praznim rezervoar i ocistim filter u vratima. Pustio sam je malopre na vremenski program od 60min, radila je dva sata, na nekih 50 min je presla na rashladjivanje i ubrzo na knittershutz i tu vrtela sat vremena kako sam opisao. Izvinite zbog obimnog teksta, ali to je do detalja.

[ mirap @ 23.05.2017. 09:08 ] @
Pozdrav!
Imam problem druge vrste u odnosu na prethodne postove, sa jednom matorom Privileg susilicom. U pitanju je Privileg 6608 CD electronic, a problem je u unistavanju remenja. Na jednoj od fronsli prvog kaisa koji je iseckala (od kada je u nasem vlasnistvu -polovna masina je u pitanju) je bila oznaka made in Germany 1975 H. Kopajuci po netu nasli smo da na ovaj tip susare ide remen 1975 h7 (na nekim mestima pise i ph7) - ima li razlike izmedju kaiseva sa ove dve oznake, jer ovaj sa ph oznakom ne nalazim u nasim prodavnicama (drugar koji mi menja remenje tvrdi da nema?!?)? Ili mozda treba uzeti onaj uzi H5?
Pomenuta masina kada radi, radi odlicno - iako je stara i C energetskog razreda potrosnja struje nije toliko veca da se ne moze izdrzati, brzo i dobro osusi ves, ne skuplja ga... i zaista bi je vredelo popraviti. Ali s obzirom da sa novim remenom osusi desetak tura vesa apsolutno nema mozga drndati se (mali stan, sve treba pomeriti, rasturiti da bi se popravila, a i remen je oko 10e)

Ovo su slike motora - ne vidi se bas najbolje, ali mi kais postavimo u zlebove osovine (da li to uopste treba tako?), medjutim kada masina radi on seta po ovom crnom tockicu (koji je na sredini izmedu nazubljenog i glatkog dela) tako da cas ide preko zlebova, a cas se penje na glatki deo osovine koji je siri. Mislim da u tom pomeranju nastaje ostecenje. Molim vas da ako neko zna u cemu gresim, da me prosvetli :-D