[ DusanSukovic @ 22.08.2016. 21:32 ] @
Dobro, znamo da je BG uzas , ali ima li jos goreg mesta? :D
[ Darko Nedeljković @ 22.08.2016. 23:14 ] @
Beograd jeste izuzetno iritantan, ali nije tezak, opasan i komplikovan za voznju, pa eto da ne kukam na saobracajnu guzvu vec da probam nesto drugo - na mene je utisak opasne voznje ostavila Moskva - ulica sa 6 traka u svakom smeru, sve trake pune vozila koja se krecu brzinama 90-120 km/h prestrojavajuci se pri toj brzini iz trake u traku, a ja takodje treba brzo da se prestrojim iz krajnje leve u karjnju desnu traku jer navigacija kaze da za 300 metara skrenem desno, pa samo po gasu i VRMMM, kao na auto trkama Ne znam koliko bih tamo dugo uspeo da vozim a da se ne sudarim. Ili, meni je bilo prilicno tesko da odrzim koncentraciju u Londonu kada skrecem u levo, jednom u trenutku pada koncentracije sam krenuo u pogresnu traku. Ne znam kakva su iskustva nasih ljudi kad odu tamo, meni na 99% raskrsnicaa nije problem, ali dovoljan je i 1% situacije gde ruke same okrenu volan kako su navikle i moze doci do opasne situacije!
[ Lavlja_Jazbina @ 22.08.2016. 23:18 ] @
Pa koliki je taj prsten,100 km?
[ DaliborP @ 23.08.2016. 08:34 ] @
Palermo, Istanbul i Buenos Aires su definitivno gori :) Mada i Beograd je isto visoko rankiran na mojoj listi.
[ Java Beograd @ 23.08.2016. 08:42 ] @
Mislim da ovde ima smilisa postovati samo ako čovek dobro zna grad i ulice, i onda uporedi sa nekim drugim gradom gde takođe dobro poznaje grad i ulice. Inače, kad se gde ko zaglavio, zato što je bio samo jednom tamo ... nema to mnogo smisla.
[ DaliborP @ 23.08.2016. 08:44 ] @
Ja sam vise posmatrao kao "opasniji" grad za voznju. Bar danas GPS moze da pomogne u bilo kom gradu.
[ Flo33 @ 23.08.2016. 11:02 ] @
Lagos. Nema pravila.
[ DusanSukovic @ 23.08.2016. 13:39 ] @
Specijalnost vozaca ( a bogami i vozacica - uverih se) u Beogradu je blicanje, jer jbg prolazi levom trakom niko manje nego JFK, sklanjaj se - i zaleganje na trubu vecinom bez ikakvog razloga :-)
[ DusanSukovic @ 23.08.2016. 14:05 ] @
Kakva je USA za voznju? Banja? :-) Jedino sto ne smes da radis nagle pokrete kad te saobracajac zaustavi ;-)
[ anon115774 @ 23.08.2016. 14:23 ] @
Citat:
DusanSukovic:
Specijalnost vozaca ( a bogami i vozacica - uverih se) u Beogradu je blicanje, jer jbg prolazi levom trakom niko manje nego JFK, sklanjaj se - i zaleganje na trubu vecinom bez ikakvog razloga :-)


Da, samo sto je prosto neverovatno koliko zavisi u kakvom se autu vozis.

Kad god sam se vozio u nekom autu koji je prosecan za srpske puteve (vozila baba u nemackoj, best buy varijanta i slicno) tada mi se desavalo da se trubi, blica, preti bez ikakvog realnog povoda (to sto ja postujem ogranicenje brzine + 10% nije povod da mi se pokazuje srednji prst i slicno u normalnom svetu). Ali zato kad sednem u neki auto "kom se ne trubi" tada su svi mirni i niko nema problem da me obidje a bez da mi trubi, da se okrece i da se mrsti i slicno... ta psihologija je cudo :)
[ Darko Nedeljković @ 23.08.2016. 14:33 ] @
Ja sam doziveo isuvise mnogo trubljenja po Britaniji - oni su navikli da voze tacno onoliko koliko je dozvoljeno, eventualno moze do 1km/h sporije i sad ako ti tamo gde je dozvoljeno 70km/h hoces da vozis 60 km/h i razgledas sta im okolo, jedva se po neko seti da pretice, a ostali formiraju kolonu i trube iza
[ DusanSukovic @ 23.08.2016. 14:37 ] @
Citat:
Informer: Da, samo sto je prosto neverovatno koliko zavisi u kakvom se autu vozis.

Kad god sam se vozio u nekom autu koji je prosecan za srpske puteve (vozila baba u nemackoj, best buy varijanta i slicno) tada mi se desavalo da se trubi, blica, preti bez ikakvog realnog povoda (to sto ja postujem ogranicenje brzine + 10% nije povod da mi se pokazuje srednji prst i slicno u normalnom svetu). Ali zato kad sednem u neki auto "kom se ne trubi" tada su svi mirni i niko nema problem da me obidje a bez da mi trubi, da se okrece i da se mrsti i slicno... ta psihologija je cudo :)



Nije to nista meni je pretio Turcin na autoputu u 03:00 ujutro jer sam se nasao njemu u traci tokom preticanja kamiona, isao baja sigurno 180 km/h..to je policija kriva, samo da pocnu da kaznjavaju one koji ne stanu na pesackom, za mesec dana bila bi situacija za voznju kao u Nemackoj, odradio bi to dobri srpski policajac, sluzio je on raznim kabadahijama za sitne pare od 1804 do danas ponizno i servilno :-)
[ anon115774 @ 23.08.2016. 14:39 ] @
Da, ta vrsta bahatosti da se vozi 30-40% ispod ogranicenja je nas specijalitet. Mi smo bre bahati i kad se vozi iznad a i kad se vozi ispod ogranicenja. Kod nas nista ne moze da bude normalno i niko ne moze normalno da se ponasa...

To npr. nisam video ni u Austriji ni u Nemackoj a tu sam napravio poprilican broj km. Svi voze onoliko koliko je dozvoljeno ili eventualno +10.
[ DusanSukovic @ 23.08.2016. 14:41 ] @
Citat:
Informer:
Citat:
DusanSukovic:
Specijalnost vozaca ( a bogami i vozacica - uverih se) u Beogradu je blicanje, jer jbg prolazi levom trakom niko manje nego JFK, sklanjaj se - i zaleganje na trubu vecinom bez ikakvog razloga :-)


Da, samo sto je prosto neverovatno koliko zavisi u kakvom se autu vozis.

Kad god sam se vozio u nekom autu koji je prosecan za srpske puteve (vozila baba u nemackoj, best buy varijanta i slicno) tada mi se desavalo da se trubi, blica, preti bez ikakvog realnog povoda (to sto ja postujem ogranicenje brzine + 10% nije povod da mi se pokazuje srednji prst i slicno u normalnom svetu). Ali zato kad sednem u neki auto "kom se ne trubi" tada su svi mirni i niko nema problem da me obidje a bez da mi trubi, da se okrece i da se mrsti i slicno... ta psihologija je cudo :)


U pravu si, sto je automobil skuplji proporcionalnije manje trubljenja, mislim i da to vazi za saobracajnu policiju, koj ce gi zna ko su ovi u ovom Cayenne sa mracnim staklima? Toj li je BIA ili MNE atentatorski tim na zadatku, bolje si ja pazim mojih 300 jevri mesecno..
[ DusanSukovic @ 23.08.2016. 14:44 ] @
Citat:
Informer:
Da, ta vrsta bahatosti da se vozi 30-40% ispod ogranicenja je nas specijalitet. Mi smo bre bahati i kad se vozi iznad a i kad se vozi ispod ogranicenja. Kod nas nista ne moze da bude normalno i niko ne moze normalno da se ponasa...

To npr. nisam video ni u Austriji ni u Nemackoj a tu sam napravio poprilican broj km. Svi voze onoliko koliko je dozvoljeno ili eventualno +10.




Pa da u *.hr koliko sam citao i licno probao 10 odsto iznad ogranicenja se tolerise..
[ DusanSukovic @ 23.08.2016. 14:47 ] @
Citat:
Informer:
Da, ta vrsta bahatosti da se vozi 30-40% ispod ogranicenja je nas specijalitet. Mi smo bre bahati i kad se vozi iznad a i kad se vozi ispod ogranicenja. Kod nas nista ne moze da bude normalno i niko ne moze normalno da se ponasa...

To npr. nisam video ni u Austriji ni u Nemackoj a tu sam napravio poprilican broj km. Svi voze onoliko koliko je dozvoljeno ili eventualno +10.




Da, definitivno, da mi je znati da li ovaj iz moje price toliko vozi brzo iznad ogranicenja i preti vozacima u Nemackoj?
[ ludidzora28 @ 23.08.2016. 18:39 ] @
Evo da dodam i ja moje misljenje. Nisam se nesto mnogo navozao po svetu, ali npr od Srbije do Grcke kad sam isao su svi bili normalni, u Temisvaru sam se odusevio, pogotovo sto postuju pesake, nema sanse da ne stanu, a za sad najgore sto mogu reci mi je trenutno na Malti. Saobracaj je katastrofa, uvek neke guzve, kad je spic putujes sa jednog kraja na drugi (35km) po sat i po nekad i dva, voze kako stignu, vise koriste ruke izbacene kroz prozor nego zmigavce, seku te kako stignu, bukvalno 5m ispred tebe dok mu ti ides u susret 40-50 km/h, ulecu u kruzne tokove kako stignu, takodje uglavnom bez zmigavaca, i iz pogresnih traka, recimo covek iz leve trake ide na drugi a covek iz desne na prvi izlaz pa iseku jedan drugog u samom kruznom toku (da napomenem da se vozi levom stranom), to kad sam video nije mi bilo dobro, pa onda pocnu da pustaju jedni druge, stanu na sred puta da puste nekog da skrene ili da se ukljuci, gde ima jedna sira traka vozi se u dve kolone pa onda kad se put suzi posle par stotina metara nastaje kolaps itd, itd... Zato i svako malo pa se neko cukne, sreca pa nisu neke brzine i uglavnom nisu strasni udesi ali bukvalno skoro svaki dan vidis neki mini ides ili ako ne, nove zute tragove po putu (ocrtavaju panduri pozicije kola da ih sto pre sklone sa puta pa posle rade uvidjaj, pametno). A ni signalizacija im nije neka, dosta zbunjujuca, pa onda jos npr. ispod znaka da je jednosmerna ulica stave kilometarski tekst od kog do kog taduma i od koliko do koliko sati moze, pa kad ne moze i tako, ti stani na sred raskrsnice pa citaj. Ceo saobracaj im je organizovan dosta "cudno". I jos pored svega ovoga, zamislite da prvi put vozite levom stranom... Sad mi je OK, navikao sam, nemam nekih problema sa voznjom ali hoce ruka jos po nekad da krene na levo po pojas ili da krenem u rikverc da ubacujem umesto u drugu. :O, valjda navika do mene pa dole... sreca pa jos nisam uspeo da ubacim... :D
[ Darko Nedeljković @ 24.08.2016. 13:27 ] @
Citat:
DusanSukovic:
Kakva je USA za voznju? Banja? :-) Jedino sto ne smes da radis nagle pokrete kad te saobracajac zaustavi ;-)

Eto, nekoliko sati nakon sto si napisao:
policajac-ubio-gluvonemog-vozaca-covek-je-koristio-znakovni-jezik

U medjuvremenu kod nas:
ko-snimi-i-prijavi-bahatog-vozaca-mogao-bi-da-izvuce-deblji-kraj
[ vladd @ 25.08.2016. 12:47 ] @
Ma dobro Darko, to je murdarsko tumacenje zakona od strane dokazano polupismenih novinara. Ne postoji takva privatnost kada neko izadje na ulicu.

Pa pride krsi zakone koliko mu je volja i prilika dozvoljava(valjda i prekrsili i vazduhoplovne, da mogu sa asvalta) propise. Pre ce biti da postoji zakonska obaveza prijavljivanja krsenja zakona nego zabrana snimanja nekoga na ulici.
[ goat @ 28.08.2016. 09:07 ] @
Požega

proputovanje kroz naselje iz smera Čačka ka Užicu može biti vrlo neprijatno za došljake; dve raskrsnice na kojima meštani apsolutno ne poštuju saobraćajne znake (ustupanje prvenstva prolaza/put sa prvenstvom prolaza/ dopunska tabla pružanje puta sa pravom prvenstva prolaza) na raskrsnicama Knjaza Miloša-Vojvode Mišića i Vojvode Mišića - Nikole Pašića.

nije da mi se dogodilo jednom ili dva puta, nego svaki put od jedno 10-tak puta koliko sam prošao tom putanjom

za ostale raskrsnice ne znam slučaj - izbegavam ih u širokom luku i ove bih da nema dobre brze hrane tamo negde

[Ovu poruku je menjao goat dana 28.08.2016. u 10:30 GMT+1]
[ Emmy @ 28.08.2016. 18:58 ] @
BG. Teska stoka i nekultura od vozaca.
[ HoT_Steppa @ 29.08.2016. 08:51 ] @
Citat:
Flo33:
Lagos. Nema pravila.


U globalu bilo koji grad u Nigeriji, važi i za Abudžu, Owerri i Port Hartcourt. Smerovi u centru odvojeni betonskim žardinjerama, a onda vidiš pandure koji voze suprotnom stranom i ablenduju. Šta reći....
[ goat @ 30.08.2016. 07:49 ] @
Citat:
Emmy:
BG. Teska stoka i nekultura od vozaca.


Ne bih se složio u potpunosti...
[ goat @ 30.08.2016. 07:55 ] @
Citat:
Emmy:
BG. Teska stoka i nekultura od vozaca.


Ne bih se složio u potpunosti... ne kažem da nema "VIP, fensi BG vozača" koji:
- ne prihvataju da je javni put javno dobro a ne privatna svojina,
- ne prihvataju da su na javnom putu su učesnici ista "klasa"
- smatraju da je "samo njima" rezervisana zaustavna traka na autoputu ili žuta traka dok je gužva,
- koji ne prihvataju sistem uključenja "jedan po jedan" u gužvi na raskrsnici ili uključenju na AP,
- koji se isključuju iz krajnje leve trake u desnu na samom isključenju - pa na autoputu pred Dušanovački most uvek kolaps, pomislim sudar bio a ono 50 njih "usitne" zbog jednog VIP-a koji je najbitniji od svih, koji se gura iz krajnje leve u desno na isključenje i čije je vreme najdragocenije od ostalih trećerazrednih jelte koji čekaju u redu da njega VIP-a propuste...

saobraćaj je veoma dobar pokazatelj mentalnog zdravlja učesnika, kojim se ne možemo pohvaliti


, ali generalno BG nije toliko loš što se saobraćaja tiče.
[ član @ 30.08.2016. 08:04 ] @
Citat:
goat:proputovanje kroz naselje iz smera Čačka ka Užicu može biti vrlo neprijatno za došljake; dve raskrsnice na kojima meštani apsolutno ne poštuju saobraćajne znake (ustupanje prvenstva prolaza/put sa prvenstvom prolaza/ dopunska tabla pružanje puta sa pravom prvenstva prolaza) na raskrsnicama Knjaza Miloša-Vojvode Mišića i Vojvode Mišića - Nikole Pašića.

izvinjavam se na malom offtopicu, ali podsetilo me je ovo na mog pokojnog dedu :) kada je krenula masovna "traktorizacija" (kraj '60ih / pocetak '70ih, ako se ne varam), kupio i on traktor i posto je u Vojvodini ziveo gde i dan danas ima sela koja imaju asfalt samo u glavnoj ulici a u sporednim ulicama je turska karldrma, on je iz svoje kaldrmisane ulice izlazio na glavni put. medjutim, nije bas postovao pravila prvenstva prolaza nego ako ide biciklista, motor, auto ili traktor manji od njegovog onda on ide prvi, a ako ide kamion ili veci traktor od njegovog onda ih propusta... jednostavno - zakon jaceg! :) tako da moyda i na raskrsnicama o kojima ti pricas vazi zakon jaceg a da to ni ne znas! :)
[ vladd @ 30.08.2016. 08:17 ] @
To je kao trik pitanje?

Svaki grad ili naselje ima svoje osobenosti i domicilne navike u voznji, pitanje je samo za "stranca" vozaca koliko zna da vozi i prepozna situaciju i koliko je vest da se prilagodi.
I koliko mu to prilagodjavanje pravi stres, ili stres od neuspeha u prilagodjavanju ili plasiranju sopstvenih sebicnih navika?
[ jablan @ 30.08.2016. 09:31 ] @
Citat:
vladd: Svaki grad ili naselje ima svoje osobenosti

... a neki gradovi imaju i putokaze.
[ Flo33 @ 30.08.2016. 14:54 ] @
Citat:
HoT_Steppa:
Citat:
Flo33:
Lagos. Nema pravila.


U globalu bilo koji grad u Nigeriji, važi i za Abudžu, Owerri i Port Hartcourt. Smerovi u centru odvojeni betonskim žardinjerama, a onda vidiš pandure koji voze suprotnom stranom i ablenduju. Šta reći....


Dobro, Abuja nije tako prenaseljena, Warri, PH, Kano, Benin, Calabar su mini verzija Lagosa, jednako zahebana, ali manja 10ak puta.

Ne znam kako je u Indiji, voleo bih da vidim i tamošnji saobraćaj, ali ne znam šta bi još dodao na Lagošku ludnicu, pa da bude gore.
[ vladd @ 30.08.2016. 22:03 ] @
U Indiji je haos specificne vrste, recimo u sred rash houra lezi tele na sred puta, a oko njega sest kolona u svakom pravcu.
Ali tece saobracaj, svako skrece gde mu treba, nekako svi shvataju razloge guzve i potrebe da se transportuju i stignu gde su naumili.
Bio sam u Delhiju i Hajderabadu, Hajderabad su prakticno dva grada(Hajderabad i Segunderabad, drugi "rabad") sa raznih obala jezera, jedan sa 4 drugi sa 3(bar u vreme kada sam bio, pre 10god) miliona stanovnika. A mi kmecimo na guzvice u gradicima od par do nekoliko desetina hiljada stanovnika.
Delhi je sa preko 12 miliona stanovnika, sa fluktuacijom jos plus par miliona, i guzve su impozantne, ali ide saobracaj.

Za razliku od recimo Novog Sada, gde skretanje na semaforu traje nekoliko minuta..ali oni teraju kola, dok svi drugi voze
[ DusanSukovic @ 01.09.2016. 06:49 ] @
Citat:
Emmy:
BG. Teska stoka i nekultura od vozaca.



Nije mi jasno zasto obozavaju da trube za najmanju sitnicu, a o blicanju na autoputu da ne govorim, vec manje vise po stilu voznje prepoznajem BG registraciju na kilometar...
[ DusanSukovic @ 01.09.2016. 06:52 ] @
Citat:
goat:
Citat:
Emmy:
BG. Teska stoka i nekultura od vozaca.


Ne bih se složio u potpunosti... ne kažem da nema "VIP, fensi BG vozača" koji:
- ne prihvataju da je javni put javno dobro a ne privatna svojina,
- ne prihvataju da su na javnom putu su učesnici ista "klasa"
- smatraju da je "samo njima" rezervisana zaustavna traka na autoputu ili žuta traka dok je gužva,
- koji ne prihvataju sistem uključenja "jedan po jedan" u gužvi na raskrsnici ili uključenju na AP,
- koji se isključuju iz krajnje leve trake u desnu na samom isključenju - pa na autoputu pred Dušanovački most uvek kolaps, pomislim sudar bio a ono 50 njih "usitne" zbog jednog VIP-a koji je najbitniji od svih, koji se gura iz krajnje leve u desno na isključenje i čije je vreme najdragocenije od ostalih trećerazrednih jelte koji čekaju u redu da njega VIP-a propuste...

saobraćaj je veoma dobar pokazatelj mentalnog zdravlja učesnika, kojim se ne možemo pohvaliti


, ali generalno BG nije toliko loš što se saobraćaja tiče.





Druze kad vidis kraljicu Danske kako opusteno pucka mustiklu u svom najnovijem RR dok vozac ceka na crveno i bez zamracenog stakla, rotacije i pratnje, tek onda shvatis koliko je otudjenje tzv "politicara" u Srbiji od naroda...
[ DusanSukovic @ 01.09.2016. 06:57 ] @
Citat:
goat:
Citat:
Emmy:
BG. Teska stoka i nekultura od vozaca.


Ne bih se složio u potpunosti... ne kažem da nema "VIP, fensi BG vozača" koji:
- ne prihvataju da je javni put javno dobro a ne privatna svojina,
- ne prihvataju da su na javnom putu su učesnici ista "klasa"
- smatraju da je "samo njima" rezervisana zaustavna traka na autoputu ili žuta traka dok je gužva,
- koji ne prihvataju sistem uključenja "jedan po jedan" u gužvi na raskrsnici ili uključenju na AP,
- koji se isključuju iz krajnje leve trake u desnu na samom isključenju - pa na autoputu pred Dušanovački most uvek kolaps, pomislim sudar bio a ono 50 njih "usitne" zbog jednog VIP-a koji je najbitniji od svih, koji se gura iz krajnje leve u desno na isključenje i čije je vreme najdragocenije od ostalih trećerazrednih jelte koji čekaju u redu da njega VIP-a propuste...

saobraćaj je veoma dobar pokazatelj mentalnog zdravlja učesnika, kojim se ne možemo pohvaliti


, ali generalno BG nije toliko loš što se saobraćaja tiče.





Druze kad vidis kraljicu Danske kako opusteno pucka mustiklu u svom najnovijem RR dok vozac ceka na crveno i bez zamracenog stakla i bez rotacije i pratnje, tek onda shvatis koliko je otudjenje tzv "politicara" u Srbiji od naroda...


Edit: Listah jednom knjigu u knjizari gde autor tvrdi da se stepen korupcije u jednoj drzavi moze odrediti prema stilu voznje vozaca na putevima, seca li se neko autora ili naslova knjige mozda..?
[ goat @ 01.09.2016. 10:57 ] @
Citat:
DusanSukovic:
Citat:
Emmy:
BG. Teska stoka i nekultura od vozaca.



Nije mi jasno zasto obozavaju da trube za najmanju sitnicu, a o blicanju na autoputu da ne govorim, vec manje vise po stilu voznje prepoznajem BG registraciju na kilometar...


a ja npr. ČA registraciju prepoznajem na kilometar na putu preko Rudnika,Topole, Mladenovca... kroz Topolu voze 80-100km/h (siroti prezident ugradio kamere na dve raskrsnice ali nikako da prorade), na pešačkom prelazu se mora pretrčavati.... šta znam...nemaju ljudi nigde autoputa pa neiživljeni ili su jako bitni -VIP građani RS, "privrednici" neki bez kojih Beograd ne može ujutru da krene.....


u BG-u sam svaki dan, vozim kola koja nemjau BG tablice i pelazim po gradu 25km u proseku dnevno... za godinu dana desilo mi se dva puta da mi neki žestoko zatrubi, ali je uvek bila moja krivica-nepažnja; nego primetih da zajedničko za oba slučaja je to da su trubači(trubaduri) bili urbani momci - biznismeni u svom svetu - mladi nepogrešivi vitezovi - školovani ponavljači u srednjoj školi sa završenim fakultetima - elita po političkom i krvnom srodstvu - (samo) uredno odeveni..

[ goat @ 01.09.2016. 11:01 ] @
Citat:
DusanSukovic:
Citat:
goat:
Citat:
Emmy:
BG. Teska stoka i nekultura od vozaca.


Ne bih se složio u potpunosti... ne kažem da nema "VIP, fensi BG vozača" koji:
- ne prihvataju da je javni put javno dobro a ne privatna svojina,
- ne prihvataju da su na javnom putu su učesnici ista "klasa"
- smatraju da je "samo njima" rezervisana zaustavna traka na autoputu ili žuta traka dok je gužva,
- koji ne prihvataju sistem uključenja "jedan po jedan" u gužvi na raskrsnici ili uključenju na AP,
- koji se isključuju iz krajnje leve trake u desnu na samom isključenju - pa na autoputu pred Dušanovački most uvek kolaps, pomislim sudar bio a ono 50 njih "usitne" zbog jednog VIP-a koji je najbitniji od svih, koji se gura iz krajnje leve u desno na isključenje i čije je vreme najdragocenije od ostalih trećerazrednih jelte koji čekaju u redu da njega VIP-a propuste...

saobraćaj je veoma dobar pokazatelj mentalnog zdravlja učesnika, kojim se ne možemo pohvaliti


, ali generalno BG nije toliko loš što se saobraćaja tiče.





Druze kad vidis kraljicu Danske kako opusteno pucka mustiklu u svom najnovijem RR dok vozac ceka na crveno i bez zamracenog stakla i bez rotacije i pratnje, tek onda shvatis koliko je otudjenje tzv "politicara" u Srbiji od naroda...


Edit: Listah jednom knjigu u knjizari gde autor tvrdi da se stepen korupcije u jednoj drzavi moze odrediti prema stilu voznje vozaca na putevima, seca li se neko autora ili naslova knjige mozda..?



sada idem u težak off , ali ne mogu da ne pomenem i Dansku princezu koja uredno čisti za svojim ljubimcem na ulici za razliku od naše elite .... za 4 godine rada na Vračaru ugazio sam 10 puta više u pseći izmet po parkinku nego za 40 godina života na selu
[ DusanSukovic @ 01.09.2016. 13:36 ] @
Citat:
goat:
Citat:
DusanSukovic:
Citat:
Emmy:
BG. Teska stoka i nekultura od vozaca.



Nije mi jasno zasto obozavaju da trube za najmanju sitnicu, a o blicanju na autoputu da ne govorim, vec manje vise po stilu voznje prepoznajem BG registraciju na kilometar...


a ja npr. ČA registraciju prepoznajem na kilometar na putu preko Rudnika,Topole, Mladenovca... kroz Topolu voze 80-100km/h (siroti prezident ugradio kamere na dve raskrsnice ali nikako da prorade), na pešačkom prelazu se mora pretrčavati.... šta znam...nemaju ljudi nigde autoputa pa neiživljeni ili su jako bitni -VIP građani RS, "privrednici" neki bez kojih Beograd ne može ujutru da krene.....


u BG-u sam svaki dan, vozim kola koja nemjau BG tablice i pelazim po gradu 25km u proseku dnevno... za godinu dana desilo mi se dva puta da mi neki žestoko zatrubi, ali je uvek bila moja krivica-nepažnja; nego primetih da zajedničko za oba slučaja je to da su trubači(trubaduri) bili urbani momci - biznismeni u svom svetu - mladi nepogrešivi vitezovi - školovani ponavljači u srednjoj školi sa završenim fakultetima - elita po političkom i krvnom srodstvu - (samo) uredno odeveni..





Evo sad upravo sad na auto putu momcina , preticem uz zmigavac kamion, baja sa BG tablama ladno i hladnokrvno ulazi u medjuprostor i u moju traku - umislio se da je Nikki Lauda :-) Presporo sam ja to preticanje vrsio za njegov ukus, trebalo je sa bar 150 km/h da se izvede..
[ pajapop @ 01.09.2016. 20:46 ] @
Citat:
vladd:
U Indiji je haos specificne vrste,...

NIsam nikad bio u Indiji...ali gajim posebnu odbojnost prema toj zemlji...Za mene bi bila najveca kazna zivot na ulicama nekog grada u indiji...Kao ono..napravis neki prekrsaj, zlocin i sl. i kazna ti je zivot na tim ulicama...Samo te helikopterom spuste tamo, pa se snalazi kako znas i umes...ako preteknes, slobodan si...Hiiii!!!!

http://www.telegraf.rs/video/3...se-regulise-saobracaj-u-indiji
http://www.srbijadanas.com/cla...-nesreca-uznemirujuci-video-05
[ ludidzora28 @ 04.09.2016. 06:09 ] @
Evo da potvrdim za maltu gde ni policajci ne znaju da voze. Naime 500-700 m pred raskrsnicu vozim desnom trakom, put sa dve trake, jer treba da skrenem desno na toj raskrsnici, ibidem jedno 60-65 a ogranicenje 70. Kad iza mene pandur i svira sa svojom prokrcalom sirenom, ja pogledam u retrovizor a on mlati da se prestrojim u levu traku, ajde sta cu, dam zmigavac, od njega ne vidim nista u retrovizoru, krenem levo kad vidim jedan se sjurio levom trakom, ja se vratim, sta cu, ne mogu u kola, usporim jos da ovaj prodje i prestrojim se levo kad ovaj upali i rotaciju i zaustavi me. I pocne, sto vozis brzom trakom?! Kakva bre brza traka gde to pise? Magistralni put, dve trake, iz leve se odvajas levo na drugi put ili ides pravo ili desno, iz desne samo desno, 500m pred raskrsnicu, o cemu pricas reko? Kaze jel znas da si mogao dve nesrece da napravis? Preko znam kad si se nabio iza mene i olasis me sa sirenom i teras me sa puta, kreno sam u tom trwnutku sam ugledao auto pored tebe i vratim se u traku, mada nisam ni presao liniju, i kao druho sto kocis i jos usporavas saobracaj. Mogao sam da te udarim, reko sto nisi drzao rastojanje? Ppsto im je to najveca greska i najvise udesa prave zbog toga. Nista cuti on, ja mu jos dodam dolazim iz zemlje gde se vozi deanom stranom pa mi draze da se vozim njom. I okrenu se i ode. To je put bukvalno ulaz u naseljeno mesto i te dve trake idu i grad, i kako on sad moze meni da zabrani da vozim 60 desnom "brzom" trakom? Gospodin je verovatno vozio mnogo preko 70 pa sam mu zasmetao, isto kao kod nas. Ali mi nije jasan pojam brze trake na takvom putu, izgleda da ce jos ispasti da i po gradu gde imas dve trake desna ima je brza za ove sto voze preko ogranicenja... Uglavnom i kolega bio u kolima i nacudio se cudu. Posle mi pricaju lokalci ovde nista strano, sasvim normalno da se tako prave pametni...
[ vladd @ 04.09.2016. 07:25 ] @
Citat:
pajapop:
Citat:
vladd:
U Indiji je haos specificne vrste,...

NIsam nikad bio u Indiji...ali gajim posebnu odbojnost prema toj zemlji...Za mene bi bila najveca kazna zivot na ulicama nekog grada u indiji...Kao ono..napravis neki prekrsaj, zlocin i sl. i kazna ti je zivot na tim ulicama...Samo te helikopterom spuste tamo, pa se snalazi kako znas i umes...ako preteknes, slobodan si...Hiiii!!!!

http://www.telegraf.rs/video/3...se-regulise-saobracaj-u-indiji
http://www.srbijadanas.com/cla...-nesreca-uznemirujuci-video-05




Ovaj drugi link je slika i prilika Altine, kada nam komsije nesto slave..
S obzirom da je Indija visokorazvijena zemlja, sa 20% srednjeg sloja gradjana(200mil,sa mesecnim prosekom preko 2000$) i 20% prebogatih(zabrana na aerodromima je da se nosi vise od 10kg zlata po osobi), ipak je to impresivna zemlja, zapanjujuca. Pa treba ostaviti sike i kojekakve cudne prezentacije po strani..i pogledati vedriji aspekt..

http://defence.pk/threads/road...-delhi-vs-karachi.57013/page-5
http://www.telegraph.co.uk/new...tember-2015.html?frame=3433594


i malo
http://www.luxurydestinations....lidays/leela-palace-new-delhi/

[ cika dacha @ 06.10.2016. 21:09 ] @
Konstantinopolj totalni haos...