[ anon115774 @ 23.08.2016. 11:42 ] @
Vec nekoliko puta u poslednjih par meseci citam u novinama kako na raskrsnici XY nije radio semafor nekoliko sati i za to vreme se desilo mnogo sudara a neretko i sa smrtnim posledicama. S obzirom da je uvek bio u pitanju glupi novinar koji se nije potrudio da malo ispita uzroke vec je samo prepisao policijski izvestaj onda se stice utisak da je semafor kriv za sudare. Ja bih razumeo da je semafor bio neispravan i svima pokazivao zeleno npr ali ovde se radi o tome da semafor jednostavno nije radio.

Mene su ucili da, kada semafor ne radi, onda ima znakova. A ako nema znakova onda ima pravilo desne strane. Ima li neko ideju zasto se dogadja toliko sudara kada semafor ne radi?
[ Java Beograd @ 23.08.2016. 12:31 ] @
Zbog sveopšte i svudaprisutne bahatosti. A bahatost u saobraćaju dovodi do sudara, povreda i gubljenja života.
[ član @ 23.08.2016. 12:32 ] @
i pitaju se ljudi posle zasto srpske dozvole nisu priznate u EU!?
[ anon115774 @ 23.08.2016. 12:55 ] @
Citat:
Java Beograd: Zbog sveopšte i svudaprisutne bahatosti. A bahatost u saobraćaju dovodi do sudara, povreda i gubljenja života.


Hoces da kazes da jednostavno ne postuju znakove? A zasto se to onda ne desava na raskrsnicama koje nemaju semafor? Tu se "uglavnom" postuju znakovi... Pre neki dan citam da na NBGD (ne secam se koja raskrsnica) semafor nije radio 6 sati i bilo 8 saobracajki sa jednim smrtnim ishodom... jbt...

Zasto mi je sve ovo cudno? Prvo zato sto nikad do sada (hvala Bogu) nisam imao bilo kakav problem prilikom prolaska kroz raskrsnicu na kojoj semafor ne radi. Mozda je to zato sto uvek usporim da vidim sta se desava "iza coska" a mozda sam jednostavno imao srece.

A druga stvar je da u gradu u kom trenutno zivim (EU) je pravilo da se posle 21/22h (zavisi od dela grada) pa sve do jutra semafori gase kako se ne bi nepotrebno usporavao saobracaj. Do sada nisam cuo da se u bilo kom delu grada desavaju saobracajke zato sto je semafor iskljucen...

Citat:
član: i pitaju se ljudi posle zasto srpske dozvole nisu priznate u EU!?


Ako mislis na upravljanje vozilom u EU - jesu priznate.

A ako mislis na zamenu srpske vozacke za EU dozvolu onda je situacija sarena i zavisi od drzave do drzave ali je uglavnom priznata.
[ deedee6 @ 23.08.2016. 12:58 ] @
Citat:
član:
i pitaju se ljudi posle zasto srpske dozvole nisu priznate u EU!?


Misliš 6 meseci je priznata pa je opet priznata ako platiš?
[ član @ 23.08.2016. 13:04 ] @
Citat:
deedee6: Misliš 6 meseci je priznata pa je opet priznata ako platiš?

...pa je opet priznata ako platis + polozis! :)
[ anon115774 @ 23.08.2016. 14:18 ] @
Citat:
član: ...pa je opet priznata ako platis + polozis! :)


Hoces da kazes da to ima neke veze sa tim da li je bahatost na prihvatljivom nivou?

Kako onda objasnjavas da se BiH dozvole menjaju bez problema u Austriji bez ikakvog polaganja? Da nisu oni mozda malo manje bahati? :)
[ Darko Nedeljković @ 23.08.2016. 14:24 ] @
Postoji jedno pravilo koje nigde nije zapisano - lud uvek ima prednost. Znaci, krenes polako, pa ako vidis da se neko lud zaleteo onda prikocis i pustis ga da prodje. Do katastrofe dolazi kada neko ne postuje ovo pravilo, ili kada se 2 luda istovremeno nadju u raskrsnici...
[ deerbeer @ 24.08.2016. 09:02 ] @
Citat:
@Darko Nedeljković
Znaci, krenes polako, pa ako vidis da se neko lud zaleteo.

A sta ako ga ne vidis?
[ janjam @ 24.08.2016. 09:34 ] @
Ne znam bas tacno na koje raskrisnice se misli... ali bih rekao da nije to bas na svim raskrsnicama koje imaju (pa se desi da ponekad "nemaju") semafore, nego je to verovatno na dosta prometnim raskrsnicama, gde ovih koji imaju prednost (recimo znaka) ima toliko mnogo i ne pustaju ovde druge da se ukljuce u raskrsnicu, a onda ovi drugi sto cekaju da se ukljuce i kod njih se isto napravi kolona i svi postaju nervozni, i zbog toga pokusavaju da iskoriste i najmanju rupu u prolasku ovih sa prvenstvom i pokusaju da prodju... i onda se i desi problem.
Par puta mi se to desavalo i nije nimalo prijatna situacija.
[ Dr.sima @ 24.08.2016. 11:30 ] @
Djordja Stanojevića i Bul. Crvene armije, na primer. Zbog radova je ugašen semafor,a ovo je izuzetno opasna raskrsnica! Pre postavljanja semafora u proseku je nedeljno bilo 2-3 sudara. Najcesce zbog nepaznje, nestrpljivosti ili jednostavno ne poznavanja saobraćajnih propisa. Kod Pinka na Banjici posle kružnog toka redovno se gasi semafor, apsolutno nemoguće skrenuti u Drajzerovu. Raskrsnica Bulevara Oslobodjenja i Crnotravske, užas užasa pa na kvadrat. Svaki dan ludilo.
What the f**k, je jako bezobrazna konstatacija. Nisu svi podjednako sposobni da se nose sa stresnim situacijama u saobraćaju. I ni ne treba da budu!

Treba saobracajna policija da radi svoj posao i da REGULIŠE saobracaj! (kao konstatacija na "WTF vidi sudari svaki dan, sta da radimo?")
[ član @ 24.08.2016. 11:34 ] @
Citat:
Informer:Hoces da kazes da to ima neke veze sa tim da li je bahatost na prihvatljivom nivou?

Kako onda objasnjavas da se BiH dozvole menjaju bez problema u Austriji bez ikakvog polaganja? Da nisu oni mozda malo manje bahati? :)

ma zaebavam se, trebalo je ironicno da zvuci!

izvinjavam se na malom off-topicu, al kad smo se vec dotakli teme... dok nisam ponovo polagao u DE i dok me je ta tema interesovala, koliko se secam, razlog za nepriznavanje dozvola (bar u DE, pretpostavljam da je ista prica i sa drugim drzavama EU) ne nepostojanje bilateralnog sporazuma o priznavanju vozackih dozvola koji je Nemacka je prekinula '90ih zbog navodne velike korupcije pri izdavanju dozvola, kupovini dozvola, zastarelom nacinu polaganja itd. recices sad verovatno da sve to sto sam napisao za Srbiju vazi i za Bosnu, pa su njima priznali dozvole?! sta je onda pravi razlog? pa verovatno se Bakir bolje naguzio nego sto to Vucic ume! nema sta drugo da bude... jos malo pa ce valjda uspeti i on! :)
[ Darko Nedeljković @ 24.08.2016. 12:04 ] @
Citat:
deerbeer:
A sta ako ga ne vidis?

Pa nista - kad 2-3 puta puknes kod limara po 300 evra, znas kako ti se od toga izostri vid, vidis ludog dok je jos u drugoj raskrsnici
[ anon115774 @ 25.08.2016. 08:17 ] @
Citat:
Dr.sima:What the f**k, je jako bezobrazna konstatacija.


S obzirom da kazes da radis za A1 onda sigurno zivis u Austriji. Podji do prve raskrsnice na kojoj ne radi semafor (bez obzira na intenzitet saobracaja) i posmatraj sta se desava. I onda dodji da ocenjujes konstatacije...

A mozes i do bilo kog veceg grada da podjes (ako vec nisi tamo) i da pogledas sta se desava nocu kada je 80% semafora u gradu iskljuceno. A isto se napravi guzva na nekim raskrsnicama i u sred noci.

Citat:
Nisu svi podjednako sposobni da se nose sa stresnim situacijama u saobraćaju. I ni ne treba da budu!


Tako je. I oni koji nisu sposobni ne bi trebalo da prodju lekarski pregled. Mada ovo o cemu ja pricam u normalnom svetu uopste nije "stresna situacija".