[ MILANAN @ 05.11.2016. 13:49 ] @
Pozdrav svima.Nemeravam da kupim fiat stilo ali iskljucivo benzinca medjutim cuo sam da mnogi pricaju kako se on cesto kvari,pogotovo to kazu za Stilo 1.6 pa me interesuju vasa misljenja da li je to tacno,koji Stilo benzinac kupiti i koliko je skupo odrzavanje tog automobila ?
[ HoT_Steppa @ 17.02.2017. 10:31 ] @
Kupi 1.4 16V, to ti je isti motor kao u najnovijim Fiatima, 500L i Tipu.
[ Darko Nedeljković @ 17.02.2017. 13:27 ] @
Moze i za mene jedno objasnjenje - vozio sam svojevremeno Fiat Multipla 1.6 benzin-metan, koji se pokazao kao prilicno neunistiv motor, vozili su ga uglavnom taksisti i sa njim prelazili pola miliona km bez ikakvih problema. Da li ovde ljudi kukaju na takav isti u Stilu, ili Stilo ima neki totalno deseti? Taksisti su dosta vozili i Mareu 1.6, sta je u njoj?
[ bakara @ 17.02.2017. 15:54 ] @
Na stilu 1.6 ne crkava motor nego ECU od pregrevanja, a polovan da nadjes moz` se ubijes.
[ HoT_Steppa @ 18.02.2017. 06:59 ] @
Sve su to odavno rešivi problemi, i to vrlo lako i jeftino. Konkretno za ECU, samo se prebaci na drugu poziciju.
[ Java Beograd @ 18.02.2017. 14:52 ] @
Citat:
MILANAN:Pozdrav svima.Nemeravam da kupim fiat stilo ali iskljucivo benzinca medjutim cuo sam da mnogi pricaju kako se on cesto kvari,pogotovo to kazu za Stilo 1.6 pa me interesuju vasa misljenja da li je to tacno,koji Stilo benzinac kupiti i koliko je skupo odrzavanje tog automobila ?

Pa što si onda rešio da kupiš baš Fiat, baš Stilo i baš benzinca ako mnogi kažu da se često kvari ?!

Da sam na tvom mestu, ja to ne bih kupovao. Mislim, čisto logičko zaključivanje, ništa lično.
[ sasa022 @ 18.02.2017. 19:09 ] @
Kako je ova tema dospela u vrh posle 100+ dana ???

Covek je kupio Audi - http://www.elitemadzone.org/t493985-0-Audi-potreban-savet
[ Java Beograd @ 18.02.2017. 19:43 ] @


... i mi se primili ...

A i sa Audijem, starim 22 godine se usrećio !
[ Bradzorf012 @ 19.02.2017. 00:21 ] @
Citat:
Java Beograd:
Pa što si onda rešio da kupiš baš Fiat, baš Stilo i baš benzinca ako mnogi kažu da se često kvari ?!


Nije to ništa čudno, meni je dat savet da nikako ne kupujem sitroena jer je kanta. Reko mi čovek koji ih je promenio nekoliko, pa je savet sasvim na mestu, priča iz iskustva. Zaboravio sam samo da ga pitam, zašto je morao da ih promeni više, ako su svi bili tako loši?
[ Darko Nedeljković @ 19.02.2017. 06:58 ] @
Ja sam nedavno cuo interesantan i veoma lak za pamcenje savet od coveka koji je vozio sve i svasta - italijani i francuzi ne umeju da naprave dobar auto, nemcima po neki put uspe, a jedino japanci prave bez greske
[ pajapop @ 19.02.2017. 09:49 ] @
Citat:
Darko Nedeljković: ... a jedino japanci prave bez greske



Jeeessssssssssss...!!!
[ 3way @ 19.02.2017. 10:06 ] @
Citat:
Bradzorf012:
Nije to ništa čudno, meni je dat savet da nikako ne kupujem sitroena jer je kanta. Reko mi čovek koji ih je promenio nekoliko, pa je savet sasvim na mestu, priča iz iskustva. Zaboravio sam samo da ga pitam, zašto je morao da ih promeni više, ako su svi bili tako loši?


Zaboravio si da ga pitas sta on to radi sa njima pa od njih pravi kante. To ti je kao covek koji se ozenio 5 puta i sve zene pobegle od njega. Dakle, pitanje je da li je problem u vozacu ili u masini. Naravno, vozac ce u 99% slucajeva reci da je on odlican vozac i da je jako pazio auto.
[ botr @ 19.02.2017. 10:09 ] @
Ovo je sigurno iz Italije ili Francuske?

[ 3way @ 19.02.2017. 10:12 ] @
Citat:
botr: Ovo je sigurno iz Italije ili Francuske?


A isto vazi i za ovo....Auto koji se dobro ( normalno ) odrzava ce biti dobar, pa makar to bio i Jugo. Auto koji se tera kod majstora tek kad vise ne moze da mrdne ce biti krs gde god da je proizveden...
[ Java Beograd @ 19.02.2017. 13:38 ] @
Citat:
3way:Auto koji se dobro ( normalno ) odrzava ce biti dobar, pa makar to bio i Jugo. Auto koji se tera kod majstora tek kad vise ne moze da mrdne ce biti krs gde god da je proizveden...


To sam ja sto puta napisao na ovom forumu.

Pre puno, puno godina, moj, tada već punoletni Jugo 45 je palio na -15o C na pola ključa.

A što i ne bi ? Ispravan karburator, čiste svećice, ispravna i čista razvodna kapa, bobina. Normalan, kvalitetan akumulator. Zdravo ulje.

Ja ključ, alternator zavergla, motor startuje. Okolo me gledaju komšije i čude se kako to Jugić iz prve startuje na -15o C ?! A što pa ne bi ?
[ botr @ 19.02.2017. 17:51 ] @
Odrzavanje kod Mazde podrazumeva ciscenje karoserije od rjde i farbanje na svakih nekoliko godina :) Samo primer da japanci nisu bez greske.
[ Darko Nedeljković @ 19.02.2017. 19:58 ] @
Citat:
botr:
Ovo je sigurno iz Italije ili Francuske?

E, vidis i ja bih voleo da mi neko objasni sta se tu desava - moj auto je star 15 godina, u zivotu nije video garazu, jos je u prvoj boji i nema nijednu tackicu korozije. Nikad pipnute sajtne, rubovi i slicno, limar mu nikad nije prishao. A parkiran je non stop na ulici (kad nadjem hladovinu nasao sam, kad ne nadjem zagreje se ne mozes prstom da ga pipnes), so, kisu i sneg da ne pominjem. Ne znam kakvo odrzavanje pominjete, dobije ulje i filter na vreme, veliki servis kad pise u knjizi i to je to. Definitivno nisam neko ko mazi i pazi auto. Sta je tajna njegove izdrzljivosti?
[ Java Beograd @ 20.02.2017. 11:28 ] @
Već od početka devedesetih, i automobili ekonomske klase počinju da se izrađuju sa (narodski rečeno) "pocinkovanom karoserijom". Nije to pocinkovano kao stub saobraćajnog znaka, ali nije bitno u ovom kontekstu.

Naravno, proces zaštite od korozije, od devedesetih do današnjih dana stalno napreduje. Tako, možda tek 1 u 1.000 automobila, zarad nekakve fabričke greške, propusta u procesu, ili ne znam ni ja čega, može da počne da rđa "iz čista mira".

Kako onda viđamo ovakve slike, kakvu je botr postavio ? Tako što je to bio auto havarisan u sudaru, onda "rađen" kod narodskih auto-limara, farban nedajtigabože kako, spremljen za prodaju - i prodat: "kao nov, nikad udaran".
I naravno, za koju godinu - ima šta da se vidi.

Na konkretnoj slici valja obratiti pažnju na zadnja vrata - koja su očigledno originalna, fabrički zaštićena i ofarbana, netaknute od strane vajnih limara i farbara.
[ botr @ 20.02.2017. 12:57 ] @
Mazde su poznate po koroziji i trulezu do neke 2006/7, los lim, lose zasticen, opste poznata stvar.

https://www.google.rs/search?q...wKHYfmCykQ_AUIBygA&dpr=1.2
[ bakara @ 20.02.2017. 13:30 ] @
Nije to u opste tako strasno kako predstavljas, na slikama su uglavnom ekstremni primeri prikazani.

Cinkovanje karoserije u ekonomskoj klasi su prvi poceli da rade oni koji su imali najvise problema sa tim, znaci italijani i francuzi, dok nemci (izuzev opela) i japanci nisu imali sa tim problema pa su zadnji poceli sa tim.

[ botr @ 20.02.2017. 20:17 ] @
Kod komsije limar sam pre jedno 4-5 godina video prilicno trulu Mazdu 6, spolja ledano i nije bila tkao strasna, ali pod, kosevi, katstrofa.
[ Darko Nedeljković @ 20.02.2017. 20:32 ] @
Wikipedia kaze da se Mazda6 proizvodila u Kini, Rusiji ili Japanu. Ko ce znati odakle kod nas ta dva korodirana primerka.
[ bakara @ 20.02.2017. 21:38 ] @
Citat:
botr:
Kod komsije limar sam pre jedno 4-5 godina video prilicno trulu Mazdu 6, spolja ledano i nije bila tkao strasna, ali pod, kosevi, katstrofa.

Java ti je lepo objasnio da to nista ne znaci...
ja mogu sutra da ti slikam golfa 5 kome je totalno istrulilo desno krilo (ima ogromnu rupu)...

Te mazde nisu imale pocinkovanu karoseriju i ne moze da bude bez tacke.