[ mocapartizan @ 19.11.2016. 11:31 ] @
Zdravo svima,

Drugar mi je menjao zglob na autu pa videh da je trap u ulju. Skoro sam ceo litar dosuo misleci da je moj nemar sto je bio bez ulja,ali ovo objasnjava. Da li sam cepio karter i/ ili je od menjaca, moze li neko sa slika da da misljenje? P.S. Komadic celika sam ocigledno udarcem izvalio na kucistu menjaca,obelezio sam crvenom.

Pozdrav.




[ botr @ 19.11.2016. 13:10 ] @
Dihtung kartera, ako iznad nema masnih tragova. Krenes odozgo, pa na dole. Prvo proveris dihtung poklopca ventila, pa davac pritiska ulja, ume i tu da pusti, pa na dalje. Ako se ne vidi tacno gde curi, najbolje je da ocistis tu masnocu, npr. uzmes K2 Akra ili neko drugo sredstvo a pranje motora i neku staru krpu, pucvol ili nesto slicno, naprskas i obrises. Posle nekog vremena, predjenog km, proveris da vidis da li ima svezeg ulja i odakle.
[ mocapartizan @ 19.11.2016. 18:08 ] @
Hvala Botr,

takav nam je nekako i plan bio. Pranje pa ako ne pokaze kod njega (majstora) gde pusta,da vozim i proveravam kada ce se pojaviti.
Mene buni sto se koncentracija ulja pojavljuje na dve razlicite strane ali ortak kaze da je verovatno slivanje...videcemo,nego me neizdrz uhvatio koliko je veliki problem,nikako da mi novac ostane u rukama u zadnje vreme :)
[ veselinovic @ 19.11.2016. 19:16 ] @
Ovo sto se vidi sa slika nije uopste tako puno ulja.
Pukotina na mjenjacu je na zvonu mjenjaca i tu nema ulja, ispod tog dijela se nalazi lamela.
Ni to nije strasno - mislim na pukotinu.
Postoji dobar fol kod pronalaska mjesta curenja ulja.
Cak ne moras ni prati motor, dovoljno je na sumnjiva mjesta naprskati djeciiji puder, malo voziti i na puderu ces jasno primjetiti mjesto curenja ulja.
[ mocapartizan @ 21.11.2016. 12:38 ] @
Hvala svima,evo ortak je dotegao poklopac kartera,na dva mesta je malo pustao. Doci cu za dan-dva da vidi jel negde jos pusta.

Ovaj auto me 5 godina slusao kao svajcarski sat iako sam ga maltretiarao posteno, mislio sam da je doslo na naplatu,al Honda je zakon :)

E,da. Secam se i gde sam odvalio karter. Letos na povratku iz CG parkiram na Zlatiboru ispred kafane i dum-neka stencuga koju nisam primetio na parkingu. Prodjes ceo front i riknes od kijavice.
[ Java Beograd @ 21.11.2016. 12:51 ] @
Nedam se da će da uspe, ali uvek bude malo zahebano sa dihtungom kartera. On se sabije, prilagodi obliku bloka i kartera, i često ovakva "dotezanja" budu nedovoljna, već teba novi dihtung. Ali, nema veze, svakako će biti bolje, i za očekivati je da u najgorem slučaju znatno manje ulja curi.
[ Lavlja_Jazbina @ 21.11.2016. 17:12 ] @
Citat:
al Honda je zakon

Ako je pravilno odrzavas ! Verovattno i sam znas ali da napomenem , 40kkm stelovanje ventila i zamena ulja u menjacu-hondino !!!
[ mocapartizan @ 21.11.2016. 18:18 ] @
Hvala Lavlja_Jazbina, al` to mi je previse za,uskoro, 20 god. star auto:)
[ Lavlja_Jazbina @ 21.11.2016. 19:32 ] @
Ventile moras !
[ Lavlja_Jazbina @ 26.11.2016. 09:57 ] @
mocapartizan..da se ispravim po pitanju stelovanje ventila.Rekao sam 40kkm i prebacio se za novije modele.

Na tvoju zalost,interval za to godiste je 20 kkm.
[ mocapartizan @ 07.07.2017. 14:11 ] @
Evo ako nekoga zanima epilog, mada ni sam nisam nacisto:

Ja sam ulje krvnicki onomad dolio pa je po svoj prilici on negde to ulje izbacio. Vec mesecima mu je ulje stabilno, a ne vidim da vise negde masti (pre sam vidjao na kaisu tragove).

Mozda nije ovo u pitanju,ali svakako nisam menjao dihtung na karteru iako sam ga kupio.

Jedino sto sam mislio da cu ionako ispustati ulje zbog zamene dihtunga pa sam kupio neko najjeftinije kada sam dolivao (litar i kusur), a u motoru je bio Motul polusintetika.