[ zarkoj @ 03.12.2016. 16:15 ] @
Pozdrav svima,

Tema je zamisljena da sluzi za savete, diskusije, pruzanje pomoci u vidu informacija, deljenje iskustava... itd

Pa da ja pocnem:

Posedujem automobil Nissan Alameru N16 2004.g sa motorom K9K, 1.5 DCI, 60 kW. Presla 158000.

Odradjen je veliki servis posle kupovine i detaljno pregledan auto. Ima nekih sitnih nedostataka ali to ce vremenom sve doci na svoje ;)

Danas je dosao na red ciscenje EGR ventila i cevi. Da napomenem da se nisam sretao sa dizelima i problemima oko dizel motora jer sam do sad vozio automobile sa benzinskim motorima. (TNG)

Dakle EGR ventil i nije bio toliki problem, nije bio ni toliko prljav koliko je bila prljava cev i usisna grana. Bukvalno toliko da je jedva prst mogao da prodje. Videcete i slike. Slike su sa neta ali su slicne stim sto je kod mene bilo mnogo gore. To je bila neka crna masa, kao cadj.

Dakle uz pomoc benzina, nitro razredjivaca sam uspeo da ocistim EGR ventil i ALU cev koja spaja EGR sa usisnom granom. Barem tako mislim da jeste.

Uz pomoc celicne cetke na zici i busilice uspeo sam da ocistim i usisnu granu koliko sam mogao. Nije skorz ali je mnogo bolje.

Vraceno sve na svoje mesto, upaljen motor i izbacio je toliko dima da je celo naselje mislilo da nesto gori :D. Usled potapanja papucice gasa nekoliko puta sve se to vratilo na normalu.

Korisceni sledeci linkovi:

https://www.youtube.com/watch?v=lJdkiAaf2zg&t=81s
https://www.youtube.com/watch?v=n2hfVg4xW_o
https://www.youtube.com/watch?v=ZMzifhKBXyM&t=4s

Da li znate neku laksu varijantu kao cistiti usisnu granu, da li se skida itd itd...

Sta je uzrok tolike cadji....






[ pajapop @ 03.12.2016. 19:11 ] @
Citat:
zarkoj

...Dakle EGR ventil i nije bio toliki problem, nije bio ni toliko prljav koliko je bila prljava cev i usisna grana.


Pa ocigledno je da je ipak problem...Ajd` da malo razmislimo, logicki...Kod dizelasa EGR ventil je u leru otvoren, a pri opterecenju je zatvoren...Onolika prljavstina ka usisnoj grani, ukazuje na to da je on stalno, i pri opterecenju, ostajao otvoren...i to bogami, u duzem vremenskom (kilometarskom) vremenu...Sto se tice simptoma,(ako je ostao zaglavljen u otvorenom polozaju) kod dizelasa, on bi trebao da izazove smanjenje snage i crn dim iz auspuha...El` si imao ti nesto od tih simptoma???....Sto se tice ciscenja usisne i izduvne grane, ne pada mi nista na pamet sem kompletnog skidanja, potapanja u neki rasvarac (benzin, nitro..) pa izduvavanje kompresorom, ili nekom sajlom..prljav posao...I da...ja bih ipak zamenio taj ventil...
[ zarkoj @ 03.12.2016. 21:00 ] @
Kada pricamo o EGR ventilu i problemu mislio sam na problem ciscenja, to nije bio veliki problem. Za funkciju nisam siguran ne znam kako proveriti pa da kazem da li radi ili ne radi.

Nije bio zaglavljen, kada sam ga otvorio, sta vise je jako lagano radio. Od prljavstine nije bilo mnogo naslaga, pa kontam da je u funkciji inace bi iznutra bio puno prljaviji.

Sto se tice simptoma, nisam primetio da slabije vuce ni na nizim ni na visim obrtajima. Dima gotovo nije ni bilo ni pri potapanju papucice do poda, da li to bilo na 1500 obrtaja ili na 4000 obrtaja.

Jedino sto je bilo od simptoma je to da na leru, kad stojim na semaforu, malo trza i to se oseti unutra.

Danas posle ciscenja, to trzanje je nestalo. Da li to ima veze ili ne sa danasnjim ciscenjem ne znam. Ali posle sklapanja svega na svoje mesto i pri startovanju motora izbacio je beli dim i to toliko da se nisam ni video :). Verovatno ostalo malo isparenja od razredjivaca ili benzina od cisecenja i brzo je nestalo.

Ali sad je pri potapanju papucice gasa poceo da izbacuje crni dim, malo ali ga ima, sto pre zahvata nije bio slucaj.

Krivo mi je sto nemam slike danasnjeg rada, bas kao sto kazes bio je prljav posao.

Ono sto je jos primetno posle zahvata je ler gas. Stoji zakucan na 800, medjutim kad pri voznji stanes on se zakuca na 900 i tako radi 5 do 6 sekundi i vrati ga na 800.

Da li je to pravilno ili ne ?

Nisam stigao da pogledam kako se skida usisna grana, nije ni to problem ali nisam imao vremena, kratak dan ;)
[ pajapop @ 03.12.2016. 21:42 ] @
Citat:
zarkoj:

...Ali sad je pri potapanju papucice gasa poceo da izbacuje crni dim, malo ali ga ima, sto pre zahvata nije bio slucaj


Ja se i dalje drzim neke logike...bar kako sam ja razumeo tvoj post...Ovaj crni dim koji navodis ide u prilog otvorenom ventilu u rezimu opterecenja motora, u vreme kada bi trebao da bude zatvoren...Prljavstina u usisnoj grani, onoliko nagomilana je iz ventila, tj. sve ono sto je trebalo da ode kroz izduv, u vreme opterecenja kada ventil treba da bude zatvoren, odlazilo je delom u usis, i vremenom se talozilo...Sto se tice rada ventila, on mehanicki i moze da bude ispravan, ali mozda je poremecena njegova regulacija...to treba prekontrolisati...moze i da bude ispravan mehanicki ali da ima usporeniji odziv...ne mora da bude zaglavljen, vec usporen...Sto se tice leg gasa, ja mislim da je OK i da ne treba cackati...Znaci, po meni treba proveriti regulaciju rada ventila, e sad... to je za majstora, sta i kako...Ja shvatam da ono nisu tvoje slike, ali da nisu priblizne situaciji verovatno ih ne bi kao takve postavio...Znaci, ta prljavstina u usisu nije zbog sira i krompira, vec zbog stalno otvorenog ventila koji je to omogucio...Dobro, to je moje misljenje...ne mora da bude tacno...
[ zarkoj @ 04.12.2016. 08:58 ] @
Razumem tvoju logiku i slazem se sa tobom.

Sad je pitanje kako proveriti rad ventila?

Kako se skida usisna grana da se detaljnije ocisti?

Mehanika i rad mi nije problem.

Slike su sa neta ali, kako sto kazes, slicna je situacija bila i kod mene.
[ pajapop @ 04.12.2016. 09:49 ] @
Kako proveriti rad ventila?....Hm....Dobro, obicno covek prvo primeti neke simptome da nesto nije u redu...Trzanje u voznji, gubitak snage, crn dim na izduvu i posumlja da nesto nije u redu i krene da "cacka"...Nekad, kad su se ti ventili pojavili, u cilju smanjenja zagadjenja, bili su cisto mehanicke konstrukcije, i radili su na principu vakuuma,... bili su pristupacni i bilo je dovojno samo posmatranje polugice koja se uvlaci i izvlaci, da bi se primetilo kako se ventil otvara i zatvara u odnosu na broj obrtaja motora i njegovog opterecenja. ...Sada je ta regulacija kompjuterska (sto verujem da je kod tebe), tako da je to sad komplikovanije...Kod svakog skidanja, zamene ili ciscenja ventila u tom slucaju, potrebno je uraditi dijagnostiku da bi se utvrdilo da li ventil radi kako treba...Zato, u tvom slucaju ipak moras otici do majstora koji to moze da uradi i ocita odgovarajuce parametre, da bi utvrdio da li upravljacka jedinica radi kako treba...ta elektronika koja treba da da odredjene signale...Ako ti je kvar u toj jedinici onda treba kompletna zamena...Sto se tice skidanja usisne grane...Pa valjda se skida kao i kod svih drugih automobila...Vidis gde je postavljena, oslobodis okolinu i omogucis laki pristup, odvijes je sa bloka, sa sistema ubrizgavanja, zamenis dihtunge...MIslim...valjda ne treba zbog toga da vadis motor??? ...Bem li ga...Nego, sad mi nesto pade na pamet...to ja planiram da kupim, pa nikako a sytvarno je jeftino. Ima da se nabavi endoskop za automehanicare...Znaci kamerica sa osvetljenjem, i sa njom mozes da zaviris na nepristupacna mesta..na primer u cilindre...ko zna sta je u njima posle usisne grane...???



[Ovu poruku je menjao pajapop dana 04.12.2016. u 11:29 GMT+1]
[ zarkoj @ 04.12.2016. 14:15 ] @
Mislio sam na ispavnost ventila. Da li postoji neko merenje unimerom ili tako nesto. Kao kad se proveravaju grejaci itd.. itd...

Nisam znao da posle svakog skidanja, ciscenja EGR ventila mora na dijagnostiku da se proveri ili presteluje itd... No videcu to da proverim.

Jutros kada sam upalio auto izbacio je oblak belog dima, solidno i posle toga je bilo ok. Isto tako mi se desavalo kada je otisao grejac. Zamenio grejace i sve e vratilo na mesto.

No ta zamena grejaca je bila pre 20 dana. Ne verujem da su otisli. I to cu da proverim, izmerim unimerom.

Nisam imao simptoma nikakvih, sem onog trzaja na leru. Sad je auto dosta zivnuo, i nema trzaja. Videcu sutra da kupim neki sprej za ciscenje EGR pa da naprskam dok motor radi.

Imas li preporuku za to? Neko iskustvo sa tim tipom ciscenja?

Izgleda da je ovde usisna grana u sklopu bloka motora? Nisam se sretao sa tim. Videces po slikama. Nemoguce je skinuti zasebno.

Ili se usisna grana zove samo ta ALU cev.







[ pajapop @ 04.12.2016. 15:40 ] @

E Zare, pa i ti si me malo zbunio...U stvari,taj auto ima ubrizgavanje i nema klasicnu usisnu granu kao "kod nas sirotinje"...Izgleda da ti je ta cev to sto ti nazivas usisna grana ali nije ona ni to, ...Elem, sve jedno, najbolje je da odes na dijagnostiku i proveris sve...Da ne "lupamo" bez veze, a na kraju ces morati to da odradis..
[ zarkoj @ 05.12.2016. 17:40 ] @
Dijagnostika pokazala da je sve ok. Nema nijedne greske. Nisam bio prisutan jer sam morao da idem pa sam ostavio auto.

A evo danas posle posla ponovo ciscenje i koriscenje spreja WYNN`S DIESEL EGR 3.

Skinuo sam ALU cev i ona je vec bila ociscena tako da u njoj nije bilo nista sem sto su zidovi cevi crni.

EGR i kuciste je dobilo mis tamno sivu boju. Stim sto sam kuciste EGR-a proslog puta ocistio povrsno, ne toliko detaljno kao deo bloka motora jer je njemu usisna grana u sklopu bloka motora.

Evo i slika. Princip rada je bio slican kao proslog puta. Celicna cetka koja se koristi za ciscenje "stedisa" pa lepo na busilicu i polako napred nazad uz konstantno usisavanje.

Kasnije vraceno sve na svoje mesto i upalio motor dok se ne zagreje na radnu temperaturu i u crevo posle filtera vazduha prskao sprej na momente 1,2 sekunde i cekao dok se motor ne smiri pa ponovo sve dok nisam sve istrosio.

Mogu da kazem da je razlika osetna pogotovu na odziv gasa...













[ zarkoj @ 12.12.2016. 12:40 ] @
Pozdrav,

Imam vise pitanja za one koji hoce da pomognu i da se ukljuce u diskusiju.

1. Juce rekoh da proverim stanje EGR ventila i sistema za vazduh koji sam cistio. I nadjoh se u cudu. Skinuo sam ALU crevo od usisa i samo sto nije pocelo da kaplje. Neka masa nalik ulju (ne mirise na ulje) mirise na gorivo ali je skroz crna. I to se nalazi u celom sistemu za usisavanje vazduha. Jesam prskao sprejh za ciscenje EGR u usis odmah posle filtera za vazduh ali od tad sam presao 100 km i ne verujem da je ostalo od njega. Da napomenem da je dijagnostika rekla da je sve OK.

2. Nisam se sretao sa dizelasima do sad (barem u svom vlasnistvu) pa me neke drasticne razlike izmedju dizelasa i benzinaca zacude. Naime kad otvorim cep gde se sipa ulje u motor i dok motor radi cuju se udari, tacnije cuje se rad motora ali mnogo jako. Kod benzinaca je to bilo samo tik tik tik... malo jace ali ovo je da se uplasis. Na meracu za ulje se oseca blag pritisak. Automobil ne trosi ulje, rashladnu tecnost itd itd..... Auto radi lepo, lepo povlaci i u niskim i u visokim obrtajima. Potrosnja za sad je bila 5.6 l /100 km u lokalu. Pa se pitam da li su ti zvukovi normalni.

3. Vezano za prednji trap. Bio je na kontroli kod mehanicara, kako je kontrolisan kompletan auto tako i trap. Kazu da nigde lufta nema, da su sve spone, silent blokovi, zglobovi, jabucice, kugle u redu. Da bas nigde nema lufta. Sto i dokazuje kad predjem po neravninama, sitnim ili krupnim nista se ne cuje, lufta nema nigde ali....
Uvek ima ono ali.... Dakle kad prelazim preko lezecih policajaca, u drugom stepenu prenosa (ili po mom osecaju kad amortizer ima jak, dug hod) cuje se skripanja, trljanje. I to se u kabini cuje negde u ravni volana, na toj visini (subjektivni osecaj)
Nije to skripa kao metal o metal ili ti nekakva piskava skripa vec kao da rebrasto crevo struze plastiku iznad tocka. I to se desava samo preko takvih neravnina. Gledao sam i pokusavao da izazovem iste zvuke i nista nisam mogao da nadjem. Neki kazu da je moguce da je otisla solja amortizera i sam amortizer ali auto lepo prijanja, lepo smiruje, nema ljuljanja itd... A isto tako kad pokusam da ga zaljuljam i za to pozovem drugara da ga bas pritegnemo ne dobijamo nikakav zvuk. Jel imao ko sta slicno....
[ Java Beograd @ 13.12.2016. 07:27 ] @
1. To ti je kondenz uljnih para iz kartera (preko iberlaufa) i eventualno, možda, tragovi ulja koji preko osovine turbine uđu u usis. Ovo ne može da se kontroliše preko dijagnostike.

2. Ovo je relativno, ali jasno je da dizelaši rade "traktorski".

3. Za ovo nemam komentar.




Citat:
zarkoj:  Auto radi lepo, lepo povlaci i u niskim i u visokim obrtajima. Potrosnja za sad je bila 5.6 l /100 km u lokalu.


Prvo pravilo Sam-Svoj-Majstor održavanja automobila: ne popravljaj ono šta nije pokvareno ! Dok god radi lepo, dobro vuče i umereno troši - ne čačkaj ništa.

Brate, počeo si temu čišćenja ovog, čišćenja onog ... Zašto ?



Kupio si dizela. Imaj na umu: Dizelaši su prljavi i štrokavi iznutra. Dizel je masan, smrdljiv, u toku gorenja dimi i ostavlja smrdljivu čađ. Manje ili više. (Proizvođači se trude da minimizuju tu pojavu)
Benzin je sam po sebi suv i čist - koristi se za čišćenje i odmašćivanje. Gori bez ostataka, ne dimi, ne ostavlja čađ.
[ zarkoj @ 03.01.2017. 19:15 ] @
Pozdrav svima:

Evo malo pomoci za nekog ko se upusti u avanturu zamene nosaca motora.

Zamenio sam dva nosaca motora.

Prvi nosac drzi menjac za surpotne strane od "Hidraulicnog nosaca kod zupcastog."

Sistem zamene je skidanje tri srafa. Dva lkjuc 13 (vezan za sasiju) i jedan ljuc 17 (vezan menjac). Obavezno dizalicom podupreti menjac kako motor ne bi spao dole. Sistem zamene je relativno lak i nema problema. Jedino kazem da je potrebno podupreti menjac, ovo je obavezno. Nemojte zaboraviti cauru da navucete na sraf koji ide iz menjaca.

Drugi nosac je ispod vozacevih nogu tj. tacno na sredini auta. Vezuje motor i drzi potporu u pravcu napred-nazad. Sistem zamene je lak i laksi od gornjeg nosaca. Dva srafa kljuc 16. Sines i zamenis.

Ono sto sam dibio je da se pri paljenju i gasenju motora ne osete vibracije u kabini a auto je jako miran. Nema vise udara pri dodavanju gasa i otpustanju gasa. Ali problem sa pomeranjem rucice menjaca u 4. i 5. stepenu prenosa je ostao.

Gledao sam i ne postoji vise nijedan drugi nosac. Samo ta tri.

Donji nosac na sredini auta je pukao i zato su se osecali udari i auto je pri paljenju i gasenju skakao. Nosac na vozacevoj strani je bio ok ali sam ga zamenio jer je bio sav sabijen.

Za sve ovo evo i slika:











[ zarkoj @ 03.01.2017. 19:27 ] @
Evo jos malo pomoci oko skidanja centralnog panela (autom. klima, cd, itd..)

Izna piksle i drzaca postoji jedan deo koji je vezan sa zabicama. Od njega sve krece. Dakle sa suvozaceve strane kod nogu ima kukica za kese (kad se vracate iz kupovine pa da zakacite kese) uhvatite za tu kukicu i povucete ka sebi i isto tako i sa leve strane kod papucice gasa uhvatite i povucete ka sebi. Ceo taj deo ce sa "klik" zvukom ispasti.

Posle toga imate dva srafa sa leve i desne strane koje drze ceo panel. Ovijete ta dva srafa i donji deo panela poucete ka sebi polako da popuste sve zabice koje ih drze u gornjem kraju. Kad ste to uradili otkacite dva dzeka, jedan za centrali deo i jedan za pokazivace pravca. Tada panel mozete slobodno skloniti.

Celu centralnu konzolu dze cetri srafa, Dva gore, levo i desno i dva dole, levo i desno. Nakon odvijanja mozete izvadite cd radio i donju ostavu. Otkacite dva dzeka sa cd radia i sve moze da ide van.

Postupak vracanja je lak i zahteva malo strpljenja. Sve ovo moze da se odradi za nekih 30 ak minuta.

Slika centralne konzole:




[ zarkoj @ 03.01.2017. 19:32 ] @
Skidanje table km/h:

Drzac tabe (okvir) drze dva srafa usrafljena ka gore. A donji drzac "okvir" je vezan sa zabicama. Odvijanjem ta dva srafa i izvlacenjem drzaca dolazite do srafa za tablu km/h.

Videcete i sami jako je lako. Odviju se ti srafovi i tablu drze dva dzeka. Skidanjem ta dva dzeka tabla bi trebalo da se izvuce napolje.

Za ovaj posao postoji i video:

https://www.youtube.com/watch?v=SL2ygPtUjkg
[ Nocni @ 04.01.2017. 10:49 ] @
Zašto imaš potrebu da kačiš ovdje slike svega što si radio na autu a da to niko od tebe nije tražio? Što se unutrašnjosti tiče... ima li još neko sa foruma takvu almeru osim tebe?
Iznenađuje tvoje zvanje mašinskog inženjera koje je nespojivo sa tvojim postovima tipa "nisam se sretao sa dizelašima do sad" i sl...
btw, vjerovatno ćeš tek da se razočaraš i shvatiš koliko je vnogo taj motor kad ti crknu delphi pumpa i injektori...
[ goat @ 04.01.2017. 13:14 ] @
Citat:
Nocni: btw, vjerovatno ćeš tek da se razočaraš i shvatiš koliko je vnogo taj motor kad ti crknu delphi pumpa i injektori...


...... službena Fijesta sa prastarim 1.8 d atmosferskim endura motorom nadživela Clio sa remontovanom pumpom i injektorima... Clio recikliran, a Fijesta se još kotrlja
[ zarkoj @ 07.01.2017. 08:36 ] @
Citat:
Nocni:
Zašto imaš potrebu da kačiš ovdje slike svega što si radio na autu a da to niko od tebe nije tražio? Što se unutrašnjosti tiče... ima li još neko sa foruma takvu almeru osim tebe?
Iznenađuje tvoje zvanje mašinskog inženjera koje je nespojivo sa tvojim postovima tipa "nisam se sretao sa dizelašima do sad" i sl...
btw, vjerovatno ćeš tek da se razočaraš i shvatiš koliko je vnogo taj motor kad ti crknu delphi pumpa i injektori...


Moje licno pravo, forumi su za diskusije, objasnjenja.... ponekad pomoc itd... U poslednjih godina na ovakvim forumima ima boljih mehanicara nego u auto kucama ili kako ih vec zovu.

Poslednjih 6 godina sam odrzavam svoj vozni park. Tri Toyote i jedan Nissan. Polako se "upoznajem" sa Nissan-om i mogu sa sigurnoscu reci da sad vise znam nego neki mehanicari koji uzimaju pare ljudima samo na pricu. U vise od tri auto kuce, auto centara koji se bave mehanikom kao zanatom samo otisao i uzeli silu para a svaki od njih je preskocio jedan problem, tacnije nije ga ni primetio. To je sramota za tu profesiju.

E bas zbog takvih ova tema ce da postoji, za sve one koji znaju iole malo mehaniku na autu i zele da sami nesto urade na njemu.

Nemoj tebe da brine moja diploma. Brini ti o svojim musterijama, a ako ti tema smeta nemoj je citati.

U Srbiji u poslednje vreme kad nema strucnog kadra za bilo kakvu granu industrije smatra se losom industrijom. Pa neko mnogo pametniji od nas je to konstruisao i napravio. Sad smo se mi nasli da to komentarisemo.

No to nije razlog da danasnji dan ne provedimo u miru i veselju.

Mir Boziji Hristos se rodi, svako dobro svima zelim.
[ inobradovic @ 08.01.2017. 17:05 ] @
Slazem se stobom, forum za to i sluzi, eto ja pitao za zazor na svecicama za bmw jer verujem da je zazor bitan niko da da info, ali zato o stojadinu se mlati prazna slama u desetine postova. :-)
[ Java Beograd @ 08.01.2017. 17:20 ] @
Citat:
Nocni:Zašto imaš potrebu da kačiš ovdje slike svega što si radio na autu a da to niko od tebe nije tražio? Što se unutrašnjosti tiče... ima li još neko sa foruma takvu almeru osim tebe?

A šta tebi smeta ? Preskoči temu i rešen problem.
[ Lavlja_Jazbina @ 08.01.2017. 21:48 ] @
Citat:
Pa neko mnogo pametniji od nas je to konstruisao i napravio. Sad smo se mi nasli da to komentarisemo.

Da,komentarise se glupost konstruktora sa kvarom koji ce te najvise finansijski zaboleti.Vec ti je napomenuto.
Citat:
Nocni
btw, vjerovatno ćeš tek da se razočaraš i shvatiš koliko je vnogo taj motor kad ti crknu delphi pumpa i injektori...
[ Nocni @ 09.01.2017. 10:39 ] @
@zarkoj,

Pogrešno si shvatio ono što sam te pitao i nisi mi ni odgovorio... To što ti misliš da nekome na forumu pomažeš kačenjem 15 slika jedne iste cijevi bi bilo u redu da ne savjetuješ ljude pogrešno...
Tebi je neko rekao da treba očistiti egr ventil a to što je crkao i propustio za 2 dana ponovo garež u usis to nema veze!?
Sve što si uradio na autu je pogrešno a to učesnici foruma treba da znaju... guranje gareži čeličnom četkom u motor se još i dobro završilo kako je moglo i dobro je što ti je egr crkao inače je moglo da bude pogubno to prvo paljenje posle toga a svakako si sa takvim potezom uništio katalizator...

Nepotrebna je lična rasprava i popravke tipa rekla-kazala na tehničkom forumu...
Ako već savjetuješ ljude da rade nešto pogrešno onda se barem na neki način ogradi... napiši da nisi htio da ostaviš ato u servisu da ti se popravi jer ti misliš da možeš i sam i to na taj i taj način...

[ zarkoj @ 09.01.2017. 12:23 ] @
Pa nisi u pravu.

EGR radi kako treba. Sto je i dijagnostika potvrdila.

A nisi u pravu ni za to ostavljanje auta u auto servisu. Svaki puta, ali bas svaki put sam morao ponovo na neku doradu... a mene to izuzetno nervira i za to izuzetno nerviranje opet placam. Sad ces ti da kazes sto nisi isao u drugi. Pa promenio sam jedno 5,6 auto kuca, i uvek se desilo da sam imao loseg iskustva.

A ja cu da ti kazem trenutno stanje svog auta koji licno odrzavam.

Na ovom minusu, poslednjih dana, desavalo se da auto stoji i po dva dana da nije pokernut. Motor pali na prvu bez greske. Potrosnja po gradu je "trenutno" 5.51L na 100km. Desavalo se da ide do 6 L ali se isto desavalo da bude i 5 L. Pa reko ajde prosek i trenutno stanje.
Proslog meseca merena potrosnja na otvorenom je 3.5 L na 100km.

Sistem merenja je sipanje punog rezervoara i uvek sipanje ovog "boljeg" goriva (dizel).

A nesto pred novu godinu sam ga sa drugarom "auto-elektricarom" pregledao na dijagnostici detaljno i "kuc, kuc, kuc" nema gresaka.

A nisi ni u pravu sto kazes da ovde savetujem drugima sta treba da rade. Ne savetujem, postavljam svoj rad, svoje probleme. Nisam toliko bezobrazan da savetujem nekome nesto lose ili jos gore da mu napravim problem.

[ vladd @ 09.01.2017. 16:57 ] @
Svaka Zare tebi cast ako po ovom kijametu ronjas pod haubom.
[ zarkoj @ 10.01.2017. 14:29 ] @
U garazi 22 stepena, plocice.... itd itd...

Ma slim se, taman posla. To je sve bilo na +10 ;)