[ goat @ 22.01.2017. 17:01 ] @
.... elem.... pre nekoliko dana menjao sam filter goriva na svom VW Lupo 1.4 tdi ... primetio sam da je stari filter bio do pola pun gorivom (mada bi trebao biti pun do vrha)... takođe po hladnom vremenu kada upalim motor, isti minut dva neravnemorno radi na leru (varira mu blago broj obrtaja što s eteško vidi po obrtomeru , ali zvuči nešto kao da zaleće dok radi)

e sada me još nešto "kopka", a to je sklop koji se nalazi u rezervoaru za pokazivanje nivoa goriva, a koji se zove pumpom...

njega sam vadio iz rezervoara, međutim ja tu nisam video nikakvu električnu pumpu... ima plovak, reostat, ima grana za povratno gorivo, ima za usisno gorivo i u donjem delu ima neki mali plovak, nešto nisam ni jednosmerni ventil primetio ali račnam da ima... priključak za struju ima samo dve žice koje idu na reostat plovka i to je sve..

sada mi nije jasno gde je ta električna pumpa? ima li je ili ne?

i ne vezano za pumpu, menjao sam i španer PK kajiša koji se malo čuo, a u servisnoj je upisano da na velikom servisu (na 190kkm) taj deo nije menjan na zahtev mušterije.. kola sada imaju 258kkm... na skinutom španeru je na odlivku imala oznaka "00", ona oznaka o datumu izrade koja stoji na plastičnim ili livenim delovima... na plastičnom štitniku zupčastog kajiša je upisano 88kkm... da li je moguće da je španer pk kajiša izdržao od 2000 godine čitavih 258kkm!?
[ Lavlja_Jazbina @ 22.01.2017. 19:14 ] @
Ma da,sto bi se mucio da pretrazis iz kataloga koji je 100x postavljen na es-u po pitanju vw.

Taj PD motor nema pumpu u rezervoaru a nazivaju je tandem pumpa.Stoji na glavi motora.

https://www.google.rs/search?q...9q&imgrc=D30SImdcFlZtVM%3A
[ goat @ 22.01.2017. 19:40 ] @
Citat:
Lavlja_Jazbina: Ma da,sto bi se mucio da pretrazis iz kataloga koji je 100x postavljen na es-u po pitanju vw.

Taj PD motor nema pumpu u rezervoaru a nazivaju je tandem pumpa.Stoji na glavi motora.
:


skoči pa reci hop


http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_223.pdf 38 stranica ????




[ Lavlja_Jazbina @ 22.01.2017. 19:46 ] @
Citat:
skoči pa reci hop

I skocio i rekao hop.Cemu onda tema koju si postavio.Meni o vw i literaturi vrlo malo mozes da pricas.
[ goat @ 22.01.2017. 19:50 ] @
Citat:
Lavlja_Jazbina: I skocio i rekao hop.Cemu onda tema koju si postavio.Meni o vw i literaturi vrlo malo mozes da pricas.


pročitao si 38 stranicu kataloga na linku koji sam poslao??
[ Lavlja_Jazbina @ 22.01.2017. 19:56 ] @
Da,prvo ventil koji ne vidis i nema ga je vrlo ocigledan ako si menjao filter,na njemu je.

191 127 247 a inace od golfa 2.

038 145 209 Q je pumpa za gorivo i ona vuce korivo.Kod passata ima pumpu u rezervoaru.Ja kod 3 cilindra ne znam gde je ta pumpa.

Ti znas,otvorio si donji deo plovka ili nesto drugo je upitno?


[ Lavlja_Jazbina @ 22.01.2017. 20:14 ] @
Evo kako izgleda pumpa u plovku recimo za AVF motor.Isto PD motor.

[ goat @ 22.01.2017. 20:25 ] @
Citat:
Lavlja_Jazbina:
Da,prvo ventil koji ne vidis i nema ga je vrlo ocigledan ako si menjao filter,na njemu je.

191 127 247 a inace od golfa 2.

038 145 209 Q je pumpa za gorivo i ona vuce korivo.Kod passata ima pumpu u rezervoaru.Ja kod 3 cilindra ne znam gde je ta pumpa.

Ti znas,otvorio si donji deo plovka ili nesto drugo je upitno?




pa u tome je problem što sam izvadio iz rezervoara mehanizam a on nema pumpu električnu (kao na slici koju sam postavio u prvom postu)... za tandem (vakum, gorivo) pumpu znam, ako već sam menjam španer pk kajiša logično bi bilo da bar znam osnovne stravri o motoru... ova pasatova sa slike ima dovod 4 žice na konektoru ( dve za reostat a dve za pumpu) a kod mene ide konektor samo sa dve žice za reostat plovka....

191 127 247 je na povratnom vodu, ja sam pričao o usisnom vodu ventilu koji ne dozvoljava gorivu da se vrati iz linije od rezervoara do filtera

jednosmerni ventil na crevu umetnut od filtera do tandem pumpe stoji i ispravan je
[ Lavlja_Jazbina @ 22.01.2017. 21:36 ] @
Pa koji je kataloski sa tvog plovka?

AMF motor?
[ Nebojsa Milanovic @ 22.01.2017. 21:39 ] @
Goat, Lave, kako nalazite ove PDFove, koji materijal od VW imate, okačite ovde pregledno još jednom hvala
[ Lavlja_Jazbina @ 22.01.2017. 21:42 ] @
Za AMF motor treba da je kat,plovka 6X0 919 050 do 1-000-001 (2001 GOD.)




[Ovu poruku je menjao Lavlja_Jazbina dana 22.01.2017. u 22:57 GMT+1]
[ Lavlja_Jazbina @ 22.01.2017. 22:10 ] @
Citat:
Nebojsa Milanovic:
Goat, Lave, kako nalazite ove PDFove, koji materijal od VW imate, okačite ovde pregledno još jednom hvala

http://autopartmaster.com/en/?action=vw

http://www.oemepc.com/

http://www.volkspage.net/technik/ssp/index2_eng.php
[ goat @ 22.01.2017. 23:19 ] @
... nema toga kod mene...


a nema ni kod još ponekog

http://www.a2oc.net/forum/show...electrical-or-mechanical/page2


samo dve žice dolaze do rezervoara koliko ja mogu da vidim, a i konektor je sa dva pina
[ Lavlja_Jazbina @ 22.01.2017. 23:27 ] @
To je tvoj plovak,ako je neko nesto budzio,zbudzio ga posteno.

Evo ova je sa 2 zice.

http://www.ebay.co.uk/itm/VW-L...ENUINE-AUDI-PART-/381297090351

Uostalom,da li rasklapao donji deo plovka?!
[ Lavlja_Jazbina @ 23.01.2017. 05:04 ] @
Jedno pitanje,vazno.Ako je tandem pumpa i odradjivala sama posao,da li si upalio auto posle zamene filtera?

Da li si filter punio gorivom pa montirao?

Koliko si verglao da bi upalio?
[ goat @ 23.01.2017. 13:48 ] @
... filter sam napuno naftom na otvor gde je onaj jednosmerni ventil na povratnom vodu..

upalio je bez ikakvih problema i radio 10minuta, posle toga sam prošao do danas cca 300km...

a radio je dobro i sa starim filterom koji je bio do pola pun!?... sada mi tek ništa jasno nije
[ Lavlja_Jazbina @ 23.01.2017. 15:54 ] @
Citat:
takođe po hladnom vremenu kada upalim motor, isti minut dva neravnemorno radi na leru

Da li se ovo i dalje desava?Inace ti PD motori pale na cvrgu.

P.SMozda je neravnomerni rad prouzrokovan crkavanjem nekog grejaca,1 kom.?
[ goat @ 23.01.2017. 18:07 ] @
Citat:
Lavlja_Jazbina: Da li se ovo i dalje desava?Inace ti PD motori pale na cvrgu.

P.SMozda je neravnomerni rad prouzrokovan crkavanjem nekog grejaca,1 kom.?



pa zbog tog neravnomernog rada sam filter i menjao, ostalo je isto da radi a jutros na -10 upalio na čvrgu ... grejače sam proveravao omski, jedan sam zamenio jer je bio neispravan i to pre zime, skoro sam proveravao i sada svi imaju otpor i nov i stari po 7oma.... zbog tog neispravnog grejača je ponekad izbacivao beli dim (živu naftu) prilikom paljenja ali je opet palio na "čvrgu"

neravnomernost se samo čuje, a na obrtomeru se skoro i ne primećuje, kada je hladan ler mu je neznatno preko 1000 o/min a mlak i vruć ima nekih procenjujem 800-900o/min , neravnomernost traje najviše jedno 30 sekundi po paljenju (jutros štopao vreme)... ja opet sumnjam na malo vazduha u sistemu za gorivo.... pustiću ga par dana da miruje da vidim da li će produžiti vreme neradnomernog rada...
[ pajapop @ 23.01.2017. 18:12 ] @
Citat:
goat:... neravnomernost traje najviše jedno 30 sekundi po paljenju (jutros štopao vreme)... ja opet sumnjam na malo vazduha u sistemu za gorivo.... pustiću ga par dana da miruje da vidim da li će produžiti vreme neradnomernog rada...


A ja smumljam na hladan vazduh u usisu...Kako mislis da auto ravnomerno radi po ovom minusu dok se iole ne zagreje?. Nerealno je bilo kako testirati motor pri ovakvom dugotrajnom minusu...Da..a mora i malo ulje u menjacu da se razbije...

[Ovu poruku je menjao pajapop dana 23.01.2017. u 19:25 GMT+1]
[ goat @ 24.01.2017. 09:48 ] @
Citat:
Lavlja_Jazbina:
To je tvoj plovak,ako je neko nesto budzio,zbudzio ga posteno.

Evo ova je sa 2 zice.

http://www.ebay.co.uk/itm/VW-L...ENUINE-AUDI-PART-/381297090351

Uostalom,da li rasklapao donji deo plovka?!


rasklopio sam ga i skoro da nema ništa :-)

ovaj sa linka koji si poslao ima konektor sa 4 žice (dve periferne debele za pumpu i dve tanke između za plovak), a moj je kao na slici koju sam na početku dao , samo dve koje idu na plovak

za zvuk ću se potruditi da snimim...


... nego niko mi ne reče da li je moguće da španer pk kajiša izdrži 250kkm?


[ Lavlja_Jazbina @ 24.01.2017. 16:20 ] @
I dalje nisi napisao svoj kataloski plovka a ovo za spaner,malo verovatno.

Neko pre tebe je stavio polovni deo,imho.
[ goat @ 24.01.2017. 16:40 ] @
... kataloški broj plovka (pumpe) je 8Z0919183F....

a za španer neobična stvar, da bude zamenjen, a da godina proizvodnje na njenu bude i godina proizvodnje automobila..

doduše nije zamenjen na 195kkm ali je izgurao još 60kkm
[ Lavlja_Jazbina @ 24.01.2017. 20:30 ] @
8Z0919183F je plovak od AUDIJA A2 DO 2002 Godine.

Da se ispravim,F ide do 2005.I to (citaj) SAMO ZA TAJ MODEL.
[ Lavlja_Jazbina @ 25.01.2017. 06:48 ] @
Samo da dodam da je isto u A2 dizel (kao kod tebe 1.4) za AMF,BHC,ATL motore.
[ goat @ 25.01.2017. 07:15 ] @
Citat:
Lavlja_Jazbina: Samo da dodam da je isto u A2 dizel (kao kod tebe 1.4) za AMF,BHC,ATL motore.


AMF je u pitanju

... a pokušavao sam i da nađem dve žice posečene ili mesto nastavka žica za plovak i nisam uspeo
[ Lavlja_Jazbina @ 01.02.2017. 22:05 ] @
Neces ni uspeti ( nadam se da si se iscimao do sada) zato sto neki modeli oko 2000 nisu ni imali

pumpu u rezervoaru.U principu, ako se filter napuni auto i pali.Nema potrebe za pumpom u rezervoaru.
[ goat @ 02.02.2017. 10:58 ] @
Citat:
Lavlja_Jazbina: Neces ni uspeti ( nadam se da si se iscimao do sada) zato sto neki modeli oko 2000 nisu ni imali

pumpu u rezervoaru.U principu, ako se filter napuni auto i pali.Nema potrebe za pumpom u rezervoaru.




evo danas ga registrujem, prevalio sam sa njim ravno za dve godine 39180km bez te pumpe, i da ima pumpa ne treba mi , a i ovaj pre mene je tako vozio mada je kod njega moglo i sa tri točka

a onaj neravnomerni rad na hladnom startu traje par sekundi... možda i jedna dizna nije baš najbolja ali neka je...