[ ilke21 @ 09.03.2017. 20:58 ] @
Dvoumim se izmedju gore navedena dva vozila,god.2003-2007.
Prelazi relativno puno km pa bih ugradjivao plin,
koji motor je bolji 1.8 ili 2.0?
[ pero_brzi @ 10.03.2017. 08:20 ] @
Za Mazdu tog godista znam da ima nebulozan problem za visu srednju klasu , licno video
a to je pojava rdje u i okolo zadnjih blatobrana. Motori kod oba koliko znam nemaju ni najmanje nedostatke
[ ilke21 @ 10.03.2017. 17:15 ] @
Znam da im je to slaba tacka,cuo sam da toyota ima pocincani lim,ne znam je li tacno?
[ Nebojsa Milanovic @ 10.03.2017. 19:51 ] @
O rđi kod Mazde se priča puno, a ono o čemu se priča manje a može biti još gore i iritatntnije je BUKA!

Mazdini automobili imaju najslabiju zvučnu izolaciju, dve koje sam vozio (3 i 6) su to potvrdile, a i svaki test koji je to merio došao je do istih zaključaka, tako da bih Mazdu zaobišao.

Jedini model koji im donekle valja je Mazda 2, ali i tu ima čisto boljih auta kao što je Fiesta, Polo, tako da Mazdu praktično nikada ne bih uzimao u razmatranje.
[ Gost2 @ 10.03.2017. 22:40 ] @
Hamletovsko pitanje.
Da li na godišnji odmor otići sa Ljiljanom Smajlović, ili sa Lenom Kovačević.
[ Darko Nedeljković @ 10.03.2017. 22:55 ] @
Citat:
ilke21:
Znam da im je to slaba tacka,cuo sam da toyota ima pocincani lim,ne znam je li tacno?

Ne znam da li je u ovom veku iko proizvodio automobile bez pocinkovanog lima?
[ ilke21 @ 11.03.2017. 08:39 ] @
Koje se bolje pokazalo na plinu,mazda ili toyota,koji motor?
[ goat @ 12.03.2017. 09:19 ] @
Citat:
ilke21: Koje se bolje pokazalo na plinu,mazda ili toyota,koji motor?


Toyota je proveren brend uvek dobar, osim što mu je par puta pedala gasa zapela za patosnicu i zbunila tamo nekog nazovi "vozača" ,a Mazda malo šara sa kvalitetom.

ako plin ugradiš u bilo koji od dva pomenutog zaeaćeš se, računaj popravke glave motora na svakih 50-80kkm ako budeš imao sreće ... vozio sam službeni verso sa plinom, motor 1.8vvt, odličan automobil, lagan za vožnju, neverovatno udoban , ali nisu hteli da ga prime u ovlašćeni Toyota servis u BG-u - razlog je bio : nema osposobljenih servisera za rad na motorima sa plinskim uređajima jer Toyota to ne predviđa!?.....
za pređenih nekih 100kkm dva puta je glava rađena (prvi put je progoreo klip na autoputu pri brzini od 160km/h, pa je morao polumotor da se zameni, drugi put je morala da ide zamena sedišta ventila - ugrađeni namenski prstenovi za plinske motore... još se vozi, ali na autoputu ako treba preko 120kmh se prebacuje na benzin..

...za Mazdu ti iz prve ruke ne mogu ništa reći u vezi plina...

na plin se kuva
na dizel se ore
na benzin se vozi
[ sasa022 @ 12.03.2017. 18:37 ] @
Citat:
na plin se kuva
na dizel se ore
na benzin se vozi

Devojka moze biti i sa sela, ali auto mora biti iz Nemacke......


Citat:
ako plin ugradiš u bilo koji od dva pomenutog zaeaćeš se


Nece ako ga odradi strucnjak koji ce ugraditi i sistem za "podmazivanje ventila"


[ goat @ 13.03.2017. 07:26 ] @
Citat:
sasa022: Nece ako ga odradi strucnjak koji ce ugraditi i sistem za "podmazivanje ventila"



da dodam: ako ugradi isparivač odgovarajuće izdašnosti .... "majstori" preferiraju da uvale isparivač za motore do 75KW na one jače pa kada im treba najviše goriva oni tada rade sa siromašnom smešom koja kao brener seče klipove i pečurke ventila..


"podmazivanje ventila" tj. pothlađivanje je za nekog ko TNG koristi zbog životne sredine je prihvatljiva stvar, ali za onog ko hoće da uštedi čisto sumnjam da će biti rad da s vremena na vreme doliva aditiv koji se troši, a koji košta i malo se teže nabavlja...
[ sasa022 @ 13.03.2017. 12:15 ] @
@goat

Zato sam i rekao da mora iskusan majstor da montira i usteluje ceo sistem.

Ako se vozac seti cene remonta motora ipak mu se vise isplati da redovno sipa aditiv.

Mada je najbolje izbegavati ugradnju TNG na motore za koje se vec zna da "tesko trpe plin"
[ cozmo_im @ 13.03.2017. 12:27 ] @
Te Mazde su ponzate po gutanju ulja. Izbegavaj.
[ ilke21 @ 14.03.2017. 09:05 ] @
Ako guta ulje da li to znaci i bolje podmazivanje ventila?Ne znam da li ima veze,ali cuo sam i da 1.8 opelov motor u zafiri trosi ulje a da se pokazao odlican na plinu?Vazno mi je koji se motor bolje pokazao na plinu jer prelazim 5000-6000 km mjesecno.
[ goat @ 14.03.2017. 10:20 ] @
Citat:
ilke21: Ako guta ulje da li to znaci i bolje podmazivanje ventila?Ne znam da li ima veze,ali cuo sam i da 1.8 opelov motor u zafiri trosi ulje a da se pokazao odlican na plinu?Vazno mi je koji se motor bolje pokazao na plinu jer prelazim 5000-6000 km mjesecno.


ako troši ulje, to znači da negde ulje prosipa - curi ili sagoreva; kada je reč o potrošnju ulja zbog ventila to ulje prolazi pored stabla ventila i sliva se na pečurku i ide dalje u cilindar, a ta pojava je jako štetna iz više razloga...

ja se ne bih dvoumioizmeđu 1,8 i 2,0, uvek bih izabrao 2,0

potrošnja ulja na opelovom 1,8 16v nema nikakve veze sa afinitetom tog motora prema plinu
[ cozmo_im @ 14.03.2017. 13:54 ] @
Citat:
ilke21:
Ako guta ulje da li to znaci i bolje podmazivanje ventila?Ne znam da li ima veze,ali cuo sam i da 1.8 opelov motor u zafiri trosi ulje a da se pokazao odlican na plinu?Vazno mi je koji se motor bolje pokazao na plinu jer prelazim 5000-6000 km mjesecno.


Mazdin motor 1.8 na plinu ume da trosi preko litre ulja na 1000km. Izbegavaj taj motor.

Takodje Toyotini 1.8 motori tih godina su imali problema sa uljnim karikama isto, ali ne kao ova Mazda.