[ Darko Nedeljković @ 03.09.2017. 10:16 ] @
Zanimaju me iskustva, saznanja, linkovi, literatura, kontakti i svi drugi resursi vezani za mogucnost ugradnje i upotrebe plina na dizel motorima. Godisnje u firmi potrosimo blizu 50.000 evra za dizel, tako da bilo koji procenat ustede nije za bacanje. Uglavnom se radi o kamionima i gradjevinskim masinama.
[ HoT_Steppa @ 03.09.2017. 10:46 ] @
https://cbc.rs/forums/4-Autogas-Forum
[ pajapop @ 03.09.2017. 11:39 ] @
Ukucaj u pretrazivacu "plin u dizel motore" i naci ces odgovore...
[ AstralPro @ 13.10.2017. 19:25 ] @
Citat:
Darko Nedeljković:
Zanimaju me iskustva, saznanja, linkovi, literatura, kontakti i svi drugi resursi vezani za mogucnost ugradnje i upotrebe plina na dizel motorima. Godisnje u firmi potrosimo blizu 50.000 evra za dizel, tako da bilo koji procenat ustede nije za bacanje. Uglavnom se radi o kamionima i gradjevinskim masinama.


Moj savet je da se fokusirate na to da firma vise zaradi a ne da idete u krajnost sa smanjivanjem troskova.
Pozdrav

[ Lavlja_Jazbina @ 13.10.2017. 20:04 ] @
Treba da mu neko kaze da se pored plina trosi i dizel.Ali jedna u nizu od beskorisnih tema.
[ botr @ 13.10.2017. 21:23 ] @
Citat:
AstralPro:
Citat:
Darko Nedeljković:
Zanimaju me iskustva, saznanja, linkovi, literatura, kontakti i svi drugi resursi vezani za mogucnost ugradnje i upotrebe plina na dizel motorima. Godisnje u firmi potrosimo blizu 50.000 evra za dizel, tako da bilo koji procenat ustede nije za bacanje. Uglavnom se radi o kamionima i gradjevinskim masinama.


Moj savet je da se fokusirate na to da firma vise zaradi a ne da idete u krajnost sa smanjivanjem troskova.
Pozdrav



A sto bi rasipali ako ne moraju?! Svaka usteda u poslovanju je dobrodosla, jedino gde ne sme da se stedi je kvalitet proizvoda/usluge. Od tih 50.000 evra, 10% ustede nije zanemarljivo, moze se potrositi na nesto drugo, npr. na vece plate radnika
[ Bradzorf012 @ 13.10.2017. 21:36 ] @
Na pedeset hiljada evra ušteda od jednog procenta je velika, a ušteda od deset posto je revolucija u poslovanju. Drugi je par rukava što firmu izgleda vode stručnjaci opšte prakse, a oni po pravilu mogu samo da povećaju troškove, teško i da ih smanje.
[ Darko Nedeljković @ 13.10.2017. 22:49 ] @
Mozes malo da obrazlozis takav stav, ja smatram upravo suprotno - covek sa usko strucnim specijalistickim znanjima ne moze uspesno da vodi firmu, vec mora raspolagati veoma sirokm spektrom znanja, a ljudi koji usko specijalizovanih znanja su potrebni kao savetnici i saradnici generalnog direktora. Bilo kako bilo, sto se tice teme, od ovog foruma nije bilo neke koristi, ali su sve informacije prikupljene sa stranih foruma i ideja je u zavrsnoj fazi realizacije.
[ Bradzorf012 @ 13.10.2017. 23:56 ] @
Drago mi je zbog vas, javi kad bankrotirate.

O stručnjacima opšte prakse, neki drugi put.
[ Darko Nedeljković @ 20.10.2017. 09:29 ] @
Mogao bih ti nekim egzaktnim pokazateljima dokazati da gresis, ali to nije tema pa necu. Ako neko ima jos nesto da kaze, mozemo da nastavimo tamo gde smo stali pre nego sto su uskospecijalizovani strucnjaci i eksperti za poslovanja dosli da smetaju.
[ Bradzorf012 @ 20.10.2017. 21:15 ] @
Temu si postavio početkom septembra i gle čuda, interesovao se za moguće unapređenje poslovanja u jednoj prilično velikoj firmi. Ako trošite godišnje pedeset hiljada evra samo na gorivo, pretpostavljam da ste velika kompanija. Polovinom oktobra, jedva da je prošlo mesec i po dana od postavljanja teme, ti nam kažeš kako je projekat u završnoj fazi realizacije. Kada čujem tako nešto, ja samo mogu da se nasmejem, naročito imajući u vidu šta si napisao u uvodnom postu. Do realizacije jedne takve ideje, tj. njenog pokretanja teško da može doći za manje od godinu dana od pokretanja iste. Do realizacije u punom smislu, odnosno do finansijskih i drugih benefita teško da može doći za manje od dve tri godine. Ne moram uopšte da budem stručnjak u bilo kojoj oblasti da bih ovo znao. Ne znam o kakvoj se kompaniji radi, koja vam je delatnost itd, ali ako je vode ljudi poput tebe, ne bi me iznenadilo da uskoro ostanete bez kapitala, sredstava za rad, tržišta i klijenata. Naravno, osim u slučaju da ste bliski nekoj političkoj opciji, koja ima načina da vam upumpa novac poreskih obveznika ili pritisne banke da vam daju kredite za koje biste vi založili šupe, barake, četke i metle. U tom slučaju imate dovoljno manevarskog prostora da se ponašate baš onako kako i ti radiš na ovom forumu. Prilično umišljeno, ali neznalački i čini mi se diletantski.

U vezi stručnjaka, objasniću ti i to. Čovek najpre završi nekakvu školu, pa se negde zaposli. Posle toga radi jedno deset dvadeset godina i peče zanat, upravo u struci, manje više ono što mu i piše u diplomi. Tek posle tog perioda za sebe može reći da je stručnjak, da je ispekao zanat. Ako je radio pomenutih deceniju dve u kompaniji(jednoj ili više njih), za to vreme je naučio i mnogo toga što nije direktno vezano za njegov posao i odgovornost u firmi, nego i druge procedure. Na primer, pravnici, ekonomisti, inženjeri. Koga god od ove trojice da odabereš, ako je stekao dovoljno profesionalnog iskustva, moći će da vodi firmu ili bar jedan njen deo. Naravno da inženjer neće nikada moći da zna i nauči procedure i poslove koje obavljaju druga dvojica, uostalom, teško da će ikada dobiti i odgovarajuće licence. Međutim, to ne znači da neće biti sposoban da uspešno vodi firmu, a nešto slično važi i u slučaju pravnika ili ekonomiste, bez obzira što oni ne poseduju odgovarajuća inženjerska znanja.

Na šta mislim kada kažem stručnjak opšte prakse, pošto si se za to uhvatio. Kada pomenuti zaposleni, da ne kažem klinac sa nekih dvadeset i pet godina života uđe u svet rada, on misli da sve zna, a u stvari ne zna skoro ništa. Ubrzo postane svestan toga, pa malo po malo osvaja nova znanja i veštine i postaje stručnjak(ti bi rekao usko specijalizovan). Tek kasnije, kada to savlada, može da osvaja nove horizonte. Onaj koji od samog starta krene da svaštari, pa održava/administrira mreže, radi u komercijali ili održava mašinski park, na kraju će znati sve, a u stvarnosti neće znati ništa. To ti je stručnjak opšte prakse. Izvini, ali ti mi ličiš na takvog.
[ Darko Nedeljković @ 21.10.2017. 07:18 ] @
Bradzorf012, definitivno si se potrudio da tvoja poruka izgleda korisno, ali vec posle 3 sekunde razmisljanja je jasno da ste ti i trolovska jazbina dosli da unistite temu i da vam to veoma ide od ruke, iz prostog razloga sto je neuporedivo lakse rusiti nego graditi.
Koga uopste interesuju vasi "ekspertski" stavovi o poslovanju, na tehnickom delu foruma gde se traze iskljucivo znanja iz oblasti motora SUS i nesto malo elektronike?
[ mjanjic @ 21.10.2017. 11:37 ] @
[ Bradzorf012 @ 21.10.2017. 15:47 ] @
Vidi, meni nije bila namera da mi poruka bude korisna, ali ona zaista to jeste. Šta ćeš ti raditi u sopstvenoj firmi, tvoja stvar, ja sigurno neću trpeti štetu zbog vaših gubitaka. E sad, nije problem što neke stvari ne razumeš, problem je što ne želiš da naučiš, misliš da si najpametniji na svetu, ali od svega na kraju ostaje prazna ljuštura ničim utemeljenog samopouzdanja. Kažeš koga zanimaju... Hm, pa tebe zanimaju, umišljeni stručnjače za sve i svašta. Pročitaj šta si napisao u uvodnoj poruci, ti si govorio o isplativosti. Ako ti se moje mišljenje ne dopada, tvoja stvar, ali ne bi bilo loše da obratiš pažnju na to što pišeš. Ako vodiš firmu kao što diskutuješ na forumu mlatarajući ručicama levo desno, dobro je da firma još uvek postoji. Što se tiče rušenja i gradnje, ti možeš da kreneš u projekat ugradnje krila na te kamione i radne mašine. Zašto da idu putevima, ako mogu da lete, zašto bih te ja ili bilo koji rušitelj odgovarao od jednog tako vizionarskog poduhvata.

Možeš li da shvatiš da u ovoj zemlji postoji čitava mala privreda, dobro organizovana i sa jakom tehničkom podrškom koja se bavi ugradnjom plina u benzinske motore za putnička vozila. Da li shvataš, da i pored toga, prosečan vlasnik privatnog vozila ima problema da sve to reši kako valja? Da li je plastična usisna grana ili ne, da li je ovo ili ono, koliko košta atest, a koliko reatest, kolika je akciza na plin. Posle svega, u situaciji kada je neka stvar kao ova sa plinom tehnički dovedena do savršenstva, svako se pita ima li ekonomske logike u tome? Ti si negde nešto video ili čuo, pa bi sad da se praviš pametan i da ne platiš ništa na mostu, ali ti nikako ne ide u glavu da ćeš to platiti na ćupriji. Siguran sam ne sto ili dvesta posto, nego milijardu posto, da u celoj Srbiji ne postoji kompanija koja ima ljudske i materijalne resurse da pokrene jedan takav projekat. Ako postoji, ovog trenutka ću da uzmem ovaj toplap na kojem kuckam, da ga polomim, malo začinim i pojedem za ručak. Samo, ne znam kome pričam, imam utisak da si neki tinejdžer na forumu koji je došao da nas malo zahebava. Loše ti ide, nisi uopšte zanimljiv.

Janjiću, ne sećam se da postoji proizvođač radnih mašina ili kamiona koji se zove alfa romeo. Ispalio si neviđenu glupost, a misliš da si ispao pametan.
[ mjanjic @ 21.10.2017. 17:29 ] @
Pa i motori u tim mašinama su četvorotaktni, koliko znam samo brodski motori u dizel varijanti su dvotaktni, i eventualno za električne generatore veće snage.

Dakle, princip je isti, a postavljaču teme možda mogu koristiti komentari YT korisnika.


I zamolio bih sve "dušebrižnike" da ne brane ni postavljača teme niti bilo koga drugog svojim pametovanjem i nadmenim pljuvanjem svega što bilo ko napiše ili postavi na forumu.

Ovde su mnogi došli da pitaju za savet ili jednostavno da proćaskaju na određenu temu upravo da bi u stvarnom životu izbegli takve ljude u svom okruženju, pa ako ih takvi pojedinci sačekaju i ovde, ostaće na forumu samo oni da se međusobno prepucavaju, i da poslednji od njih "ugasi svetlo".
[ Bradzorf012 @ 21.10.2017. 18:07 ] @
Koji je ovo humoristički program, smejurija živa.
[ Living Light @ 21.10.2017. 22:30 ] @
@Bradzorf012 nije ti ovo RTS!

vrati se na ES !
[ Bradzorf012 @ 21.10.2017. 23:46 ] @
Razumem gospodine majore.