[ mitja.k @ 21.09.2017. 16:04 ] @
Dobar dan svima!
Potrebna pomoc u vezi audija 80, 89 godiste, 1.6 benzinac.
Auto radi i na plin i na benzin , jednom sedmicnom se vozi na benzin!
Od skoro je poceo da mi se gasi u voznji pa se posle par tzaja i stucanja motora dok je u brzini opet upali,sa tim sto gubi brzinu.
Tako sam ga vozio dok nisam uleteo u situacija preticanja kamiona sa prikolicom gde za malo nisam poginuo. Kada se to desi i izbaci iz brzine on se nacisto izgasi!
Nakon te situacije zamenio sam razvodu ruku, razvodnu kapu, to je bilo pre dva meseca!
Pre neki dan mi je opet poceo stucati u voznji pa cim sam pritisnuo kvacilo motor se izgasio!
Otvorim haubu, skinem kabal sa bobine, ocistim korodirani spoj, zameni osigurac na plinu, dok je na kontaktu vidim da li chokce kada skidam buksnu sa lovato uredjaja. drndao sam se oko njega desetak minuta izchokirao par puta i upalio. Dan posle tog dogadjaja na autoputu mi se isto desavai pod pretpostavkom da me zeza nesto u vezi plina pokusao sam da prebacim na benzin u toku voznje , ali to nije uspelo, nije reagovalo. Stanem u zaustavnu traku i opet drndanje ispod haube bla bla bla, opet upalim i u nastavku voznje pocne opet da mi se gasi , samo sto sam imao brzinu pa je preguralo to gasenje motora uz ponovo trzanje kada se palio ( to mu dodje kao da ga palim na gurku) i to se desavalo tri puta za redom.
Dodjem kuci zamenim bobinu, opet se desi isto.
Pitam majstora za plin, kaze komutator i kaze kada se to desi da treba da proverim da li baca varnicu. Odem do mog majstora za motor, on mi kaze komutator, hoce tako da mrsi pa opet dobro da radi i da uzmem polovan!
Narucim nov u ponedelja, ugradim ga u utorak i sve radilo normalno do sinoc. Opet na autoputu, opet se gasi u voznji, opet se pali jer ima brzinu, opet drnda tri puta po par sekundi izgasen i kasnije radi normalno!

Ima li ko kkavu ideju sta bi moglo biti??

Znaci, ruka, kapa, bobina , komutator , sve je zamenjeno!

Ja laicki mogu da postavim jos pitanje, da li moze biti onaj prekidac sto prebacuje sa plina na benzin, pa da nesto prespoji pa ostane u medju polozaju!
Rucno se prebacuje sa plina na benzin i obratno!

Hvala svima
[ mjanjic @ 21.09.2017. 16:08 ] @
Karburator ili direktno ubrizgavanje?

Ako je karburator, ume on da počne da zeza, a periodično i on mora da se održava, i čak i tada ume ili da otkaže ili da počne da brljavi.

Ako je direktno ubrizgavanje, onda može da bude svašta.

U principu, otkači plin i sredi auto da bez problema vozi na benzin. Onda neka ti plinadžija uradi sve što je potrebno da auto ide normalno i na plinu.

Ovako, mogu da te šetaju tamo-ovamo, jer plinadžija neće da čačka ništa drugo osim plina, a auto-električar će ti uzimati pare i na kraju, kad više ne zna šta je, krivit plin.
[ mitja.k @ 21.09.2017. 17:29 ] @
Karburator je!
Inace kada se ne gasi auto perfektno radi i na plin i na benzin!!
Kada mi se gasi u toku voznje on ne reaguje kada ga prebacim na benzin,a u normalnim uslovima odmah prihvata!
Do sada sto smo utvrdili je samo to da gubi varnicu...
Imam drugove elekticare ,dva prijatelja mehanicara i jednog plinadziju jer ja radim samo trapove i zamenu ulja,pa mi je ovo spansko selo!
Servis plina mi je u oktobru,do tada bih ovo da sredim.
Kazu da postoji mogucnost da su namotaju u rucu ili gde vec ...
Hvala na pomoci
[ Lavlja_Jazbina @ 21.09.2017. 18:33 ] @
Citat:
Znaci, ruka, kapa, bobina , komutator , sve je zamenjeno!

U ovom spisku nema kablova.Inace to su pre proveravali sa onom fajtalicom za staklo i kad se smrkne poprskas kablove i ako neki probija

videces varnicu.
[ mitja.k @ 17.10.2017. 13:57 ] @
Hvala svima koji su pomogli

Dosli smo do resenja,razvodnik je