[ drajver2 @ 20.10.2017. 18:15 ] @
Razmatram kupovinu jednog od ova 2 automobila.Cena im je slična kao i paketi opreme.Petica je 2008 god,motor 1.9 tdi od 77kw,poznat,proveren,sam automobil u izuzetnom stanju ali je kilometraža upitna.
Šestica je u Nemačkoj,takođe perfektna,2009 godište,motor 1.4 tsi od 90kw,jedan vlasnik,kompletna servisna istorija.
Voleo bih da čujem i druga mišljenja sa razlozima za i protiv.Kilometraža koju prelazim nije prevelika i ponajviše je lokal.O tim tsi motorima nisam uspeo nesto puno da saznam pa me interesuje mišljenje nekih proverenih majstora sa foruma,ako je moguće.
[ Nocni @ 21.10.2017. 13:03 ] @
Ne može ti niko precizno reći šta je bolje a da prethodno ne pregleda vozila i utvrdi stvarno stanje jednog i drugog vozila.
Logika nalaže da je bolje uzeti golfa 6 zbog uglađenije i tiše vožnje, a i zbog trenda u Evropi gdje se prodaje sve više i više benzinaca a sve manje i manje dizela...
Treba pogledati šta ima u servisnoj knjizi tog golfa 6, da li mu je mijenjan lanac i lančanici npr. jer imaju poznati veliki problem sa tim...
Manja snaga tog golfa 5 se može fino nadomjestiti skoro pa obaveznim chip tuningom koji tom motoru legne ko budali šamar. Taj pumpa dizna motor je robuzan, pouzdan ali je isto i stari model, bučan itd...
Nije rečeno koliko je prešao jedan a koliko drugi auto, što je veoma važno a ako se "sumnja u kilometražu golfa 5" onda ga ne treba ni razmatrati a kamoli svjesno kupovati auto sa vraćenom kilometražom i bez servisne knjige.
Na kraju, ako već treba da bude golf onda bih ja predložio golfa 6 sa 2.0 tdi motorom a ne ova dva...
[ drajver2 @ 21.10.2017. 14:32 ] @
Da,neke stvari sam preskočio da navedem.Obadva automobila su u prvoj boji i imaju servisne knjige.Petica oko 190,a šestica oko 150000km na satu.E sad,petica po opštem vizuelnom stanju izgleda kao da je prešla više,što ne mora da znači i ima za nijansu siromašniji paket opreme.
Šestica izgleda baš kako treba,prilično očuvano i spolja i unutra.Servisna knjiga sa svim servisima u kojima su navedene zamene ulja,filtera,rashladne tečnosti i ništa više.Podataka o velikom servisu nema u njoj, jedino mogu pokušati da saznam po broju šasije u nekom ovlašćenom servisu.
@noćni 2.0 tdi bi bila verovatno i moja želja ali finansije su trenutno takve da je on nedostižan i nisam siguran koliko bi dobro podneo 90% gradsku vožnju,mada čini mi se da i petica u toj završnoj godini proizvodnje poseduje dpf filter?
Problem je što se kod nas još uvek slabo voze ti tsi motori,pa velika većina majstora još uvek nema nikakva iskustva sa njima.Iz nekih priča svi pominju probleme sa lancem u prvim godinama proizvodnje i da bi to trebalo biti rešeno,pogotovo na zapadu gde su servisi menjali te fabričke sa nekim zamenskim boljim u fabričkim akcijama.
[ Nocni @ 21.10.2017. 19:12 ] @
DPF filter neka te ne plaši... za cijenu 2 zamjene ulja možeš uraditi softver i ukloniti dpf sa auta kad god bude trebalo...
Problemi sa lancem na golfu 6 sa 1.4 tsi motorom postoje i nije dobro pristupiti tome sa "trebalo bi biti reseno" kako kažeš...
Golf 6 je počeo krajem 2008 a taj tsi iz 2009 i jeste prva serija sa tim motorom... VW nije te probleme uspio da riješi na adekvatan način pa su na golfu 7 ponovo vratili kaiš umjesto lanca i na taj način su to prevazišli...
Dobro je što se čuje lupanje lanca pri prvom jutarnjem startu pa se tako zna da je došlo do problema prije nego što dođe do havarije...
[ drajver2 @ 21.10.2017. 20:36 ] @
@Noćni...Thanks
Da li se radi o istom 1.4 tsi kao u petici,koji je zamenio fsi od 2007god. mislim?

https://www.polovniautomobili....36322/volkswagen-golf-5-14-tsi
[ Nebojsa Milanovic @ 21.10.2017. 20:44 ] @
To je isti motor.

Inače, ovaj na oglasu odlično izgleda za tu cenu, ako nema neku falinku izvanredna kupovina. Skoro toliko traže i za dobar Polo tog godišta.
[ botr @ 21.10.2017. 21:45 ] @
Citat:
Nocni:
DPF filter neka te ne plaši... za cijenu 2 zamjene ulja možeš uraditi softver i ukloniti dpf sa auta kad god bude trebalo...
Problemi sa lancem na golfu 6 sa 1.4 tsi motorom postoje i nije dobro pristupiti tome sa "trebalo bi biti reseno" kako kažeš...
Golf 6 je počeo krajem 2008 a taj tsi iz 2009 i jeste prva serija sa tim motorom... VW nije te probleme uspio da riješi na adekvatan način pa su na golfu 7 ponovo vratili kaiš umjesto lanca i na taj način su to prevazišli...
Dobro je što se čuje lupanje lanca pri prvom jutarnjem startu pa se tako zna da je došlo do problema prije nego što dođe do havarije...


Kod nas se uveliko prica o novim pravilima na tehnickom pregledu, gde vozila bez DPFa, katalizatora, itd. nece moci da prodju tehnicki.
[ sasa022 @ 21.10.2017. 22:11 ] @
@botr

Nema od toga nista...
[ botr @ 21.10.2017. 22:28 ] @
Ako bude bilo kao u Hrvatskoj, bice dosta ozbiljnije nego do sada.
[ Nocni @ 22.10.2017. 01:11 ] @
To bi najviše odgovaralo auspuh servisima, jer bi onaj ko nema vezu morao da ugradi lonac dok prodje tehnicki pregled i opet posle da ga skine...
Ako bi se uvelo tacno mjerenje onda nijedan vw nebi mogao da prodje cak i ako mu nije nista dirano... odnosno nebi bio u deklarisanoj normi nego mnogo manjoj...
Trebala bi drzava da uvede neke benefite, recimo da oni koji ne zagadjuju mnogo kao euro 5, placaju samo pola registracije i budu oslobodjeni raznih dazbina prilikom uvoza...
[ cika dacha @ 22.10.2017. 10:34 ] @
drajver2@ Zasto bas golf 5???

Za tu cenu od 5000eur i upitno stanje golfa, mozes uzeti u PERFEKTNOM stanju Astru H sa motorom 1.6 116ps.

petica nista nije bolja od Astre H.
[ drajver2 @ 22.10.2017. 11:42 ] @
5000e? Kamo lepe sreće...
Dobar Golf 5 1.9 tdi,u prvoj boji,sa servisnom istorijom i nekom iole pristojnom kilometražom, iz zadnje godine proizvodnje sa svim uvoznim dažbinama ne može izaći manje od 6 do 7000e.Slična situacija je sa Golfom 6 ali sa benzinskim tsi motorom.

Što se tiče Astre h,njom nisam baš nešto oduševljen jer sam je već posedovao i imao prilike da je poredim sa Golfom.Doduše,bila je dizel,a te atmosferske benzince sada uopšte ne uzimam u razmatranje.
[ Bradzorf012 @ 22.10.2017. 11:48 ] @
Opet nemačka medEcina, zar je to jedini izbor? Zašto ne bravo ili megan?
[ HoT_Steppa @ 22.10.2017. 17:06 ] @
Imaš Focusa II facelift za manje para

https://www.polovniautomobili....la/10944942/ford-focus-18-tdci
[ drajver2 @ 22.10.2017. 20:36 ] @
Naravno da sam pre nego što sam otvorio ovu temu vrlo dobro razmislio šta je to što bi zadovoljilo moje potrebe i afinitete.
Ukoliko krenem da razmatram naširoko,zaboleće me glava,zasigurno.Vozio sam sve i svašta i nisam isključivo vezan za Nemačka vozila ali su ona definitivno ono što mi ponajviše leži.
Majstora koji radi Vw-a imam za ličnog prijatelja pa je i to jedan od razloga.Ono što bi takođe možda došlo u obzir(nit mali,niti preveliki auto),je Opel Meriva b 1.4t ili neki od ponuđenih dizela ali me pomalo kopka praktičnost tih zadnjih vrata i mogućnost kasnije prodaje,kada do toga dođe.

Drugo,taj Opelov 1.4t se svuda karakteriše kao nedovoljno agilan,a poveći potrošač.Možda bih mogao da razmislim i o Vw Polu(od 2009 god isključivo),koji jeste B segment ali nije više tako mali auto i koji bi mogao doći u obzir sa atmosferskim 1.4 benzincem i to bi bilo to.Dalje od ovoga ne bih razmatrao što ne znači da bilo kome branim da iznese svoje mišljenje ili sugestije.

Nevezano za temu,da li neko od starijih članova zna šta je sa @Žarko Silic? Vidim da ga na forumu nema već sigurno 2 godine,a ranije nijedna diskusija u kojoj se spominje Vw nije mogla proći bez njega.
[ Bradzorf012 @ 22.10.2017. 21:52 ] @
Verujem da se mnogi neće složiti sa ovim, ali se kod kupovine polovnog ili novog auta stvari komplikuju baš tamo gde komplikacija nema ili ih ne bi trebalo biti. Po meni, kao što sam već rekao, sve je stvar ličnog izbora. Imaš par premijum proizvođača i ostale brendove za narod. Svi, sa manjim odstupanjima prave dobra i pouzdana kola, a priče tipa ovome puca lanac, onome ne valja torzija, onome se kvari varijator faze i tako dalje i tome slično su šum koji ne služi ničemu. Svi se kvare, svi traže održavanje, sve to košta, manje ili više. Ako imaš love i spreman si da je potrošiš, gledaš bmw, merc ili leksus, ako nemaš toliko svi ostali dolaze u obzir.

Vagena ili opela ne bih uzeo ni pod razno, ne zato što mislim da su loši, nego zato što mi se ne dopadaju. Isto tako bih uvek uzeo u razmatranje italijana ili francuza, ne zato što mislim da će me služiti više i bolje od prethodno pomenutih, nego zato što se mi dopadaju. Da li mu se nešto kvari ili ne, baš me briga. Svaki se kvari i svaki traži redovno održavanje i servisiranje, to je briga automehaničara, a ne moja briga. Moja je briga da spremim lovu za to. Dakle, gledam ono što se meni lično dopada. Kolika mu je cena kod preprodaje? Baš me briga i za to. Nisam preprodavac, auto kupujem da mi služi, a ne da ja služim njemu. Ako mu je cena niža u preprodaji, pošto govorimo o polovnjacima, niža je i u nabavci.

Da odem malo u off. Ista stvar je i sa mobilnim telefonima. Šljamsung ili Ismeće? Ok, jeste lepše, bolje i udobnije, ali svakako ću za mnogo manje novca dobiti solidan uređaj i kod drugih. Koliko gb, megapiksela i ostalih cpaHja ne zanima me ako služi svrsi, nisam rob stvari. Ljudi su u potrošačkom društvu postali totalno dezorijentisani i sluđeni, ne znaju gde udaraju.
[ sasa022 @ 22.10.2017. 22:51 ] @
@drajver2

Da li si razmisljao o BMW-u serije 1 ?
[ drajver2 @ 23.10.2017. 11:13 ] @
Do sada ne,mada bih voleo da čujem razloge za.

Mislim da ne bih bio oduševljen zadnjom vučom,a i da sam bar jedno 20godina mlađi;):)
[ vladd @ 30.10.2017. 05:25 ] @
I zaboraviti na skidanje i otkacinjanje DPF, to je sledeca zona za drzavno otimanje para na kazne. Sa takvom akcijom ce se krsiti bar dva clana zakona, o neovlascenoj prepravci bez atesta i remecenju ekoloskih normi..mozda i falsifikovanje dokumentacije za registraciju..

Ali nov zakon neka ne sprecava kupovinu krs vagena, uvek se mogu ubaciti u ovecu sobu i nastaviti sa obozavanjem..
[ Gost2 @ 31.10.2017. 07:15 ] @
Postojanje patikularnog filtera na vozilu ne znači automatski i njegovu funkcionalnost.

Pre nego što bi se pristupilo promjeni zakonske regulative vezane za problematiku partikularnih fitera potrebno bi bilo doneti propise o izduvnim gasovima koji bi pored vozila koji za pogon imaju dizel gorivo morao obuhvatiti i vozila sa pogonom na benzin i tečni naftni gas, i još važnije, trebalo bi pronaći metodu uz pomoć koje bi se ovakava regulativa sprovodila. Propisi sami za sebe nijesu dovoljni.
Prema statistici, sasvim izvesno netačnoj, u Srbiji, medju registrovanim vozilima, manje od 1% je novih automobila; automobila u garantnom roku koji propisuje proizvodjac (ne i diler). (Preciznija statistika bi pokazala da nije riječ o procentu već o promilu).
Sprovodjenjem jednog takvog zakona sa srbijanskih puteva, “preko noći” bi otijeralo 99% putničkih automobila. To bi znacilo 99% manje novaca u budžetu prikupljenih na ovakav način. Pored budžeta RS, potpuni krah doživele bi i osiguravajuce kuće, nafna industrija, kao i sve redom obuhvaćeno ovim lancem.
Osim putničkih vozila zakon bi trebo obuhvatiti i teretni program što dodatno ovakvu ideju pretvara u nemoguću misiju.
Ni u zemljama sa mnogo mladjim mašinskim parkom ovakav zakon nije moguće sprovesti u potpunosti, a kamoli u Srbiji. Da ne spominjem Bugarsku, Rumuniju, pribalticke drzave koje su takodje clanice EU ako države poput Mađarske, Slovačke, Češke, ne umeju sprovesti jedan ovako zamešljen zakon, na koji način da ga Srbija sprovede?
Naravno nikako.
On je sprovodljiv samo u glavama onih koji materiju ne poznaju dovoljno, ili je uopšte ne poznaju.
Medjutim, pravilo na elitnom forumu ne odsupa od opšteg pravila u srbijanskom vrhu: sve sto je neko na višem položaju, sve manje zna, pa ne treba da čudi ni pisanje moderatora (super moderatora) koji se ne stide da svoje nezananje javno iznose.

P.S.
Jedini logičan i ispravan odgovor vezan za ovu temu napisao je vaš Đetić koji rijetko greši.
Riješenje po kojem se ispunjava forma, a ne suština.
Ništa neobično.
[ Lavlja_Jazbina @ 31.10.2017. 07:23 ] @
Ja bi ovaj tvoj tekst skratio jednom konstatacijom,ne da umanjim napisano,naprotiv.

Neka na vozilu stoji katalizator,dpf a to da li mu je u funkciji i ima problema je njegov problem.Hoce bolji auto ali bi prepravke kao kod jugica.

E ne moze.Dosta vise sa tim budzevinama.
[ Gost2 @ 31.10.2017. 08:45 ] @
Mnogi ne znaju i često griješe kada katalizator poistovećuju sa partikularnim filterom. Riječ je o dve različite stvari, ne previše bliske. Problem zbog kojeg se spominje VW je direktno povezan sa zbrkom na relaciji DPF-katalizator jer je ovaj nemački proizvodjac na pojedinim tipovima motora ove dvije stvari fizički implementirao u jednu komponentu. DPF je smjestio unutar katalizatora u oviru jednog prostora. To nije učinio na svim motorima i nije VW jedini koji je podlegao menageskim uticajima, ispred iznženjerskih. Mnogi drugi proizvodjači još prije VWa doživeli su megmenski tretman. VW je proizvođač koji je još najmanje odolevao napadima menagmenskih vratolomija. Na primer francuski Renault je u mnogo većem problemu. Saradnja Renoa i Delfija je ovog proizvodjača automobila dovela u nezavidnu situciju svrstavši ga kao proizvođača najgorih diesel motora. Zato ne treba da čudi činjenica kojom je Mercedes bukvalno naterao francuskog parnera na povratak saradnje sa nemačkim Bošom.
Na svim tehničkim pregledima širom Evrope stanje katalizatora se mjeri i moguće ga je izmjeriti, dok se stanje DPFa konroliše isključivo dijagnostičkim putem. U boljem slučaju je to upotreba nezavisne dijagnostike (koja u mnogim slučajevima ni nema ovu mogućnost), a većinom je to samo bacanje pogleda na instrument tablu i gledanje da li DPF lamica sija.
Samo je na nekoliko mijesta u Evropi moguće detaljno provjeriti fizičko i hemijsko stanje DPFa.
Ne treba zaobići ni podatak da je prosječna starost automobila u EU skoro 11 godina.
Ne znamo kako Srbija misli da sprovede ovakav vid pregleda, ali ne treba isključiti nameru po kojoj bi da posnemo veći katolici od Pape.
Nije neobično da takve detalje ne poznaju novinari i obični korisnici automobila, ali je malo kiselo kada to ne znaju moderatori tehničkih foruma
[ vladd @ 31.10.2017. 09:34 ] @
Ne meri se stanje dpf-a vec izduvni gasovi, i po tome ce biti ocena da li je u okviru notmi ili ne.

Tako da vadjenje katalizatora, bajpasovanje DPF i slicne klosarske aktivnosti, uz sirotu zelju da se vozi besan auto, besniji od standarda, ce biti sankcionisane. Pa ko ne plati stilu zivota, plati ce drzavi..
[ Lavlja_Jazbina @ 31.10.2017. 12:19 ] @
Citat:
Mnogi ne znaju i često griješe kada katalizator poistovećuju sa partikularnim filterom.

I jedan i drugi deo stoje na izduvnoj grani a svrha je ono sto je vladd napisao.
Citat:
Ne meri se stanje dpf-a vec izduvni gasovi, i po tome ce biti ocena da li je u okviru notmi ili ne.

[ Gost2 @ 31.10.2017. 12:31 ] @
A koji se to tačno parametar pri mjerenju iduvnih gasova odnosi na stanje DPFa?

Nikako da čujemo.
[ Lavlja_Jazbina @ 31.10.2017. 12:45 ] @
Parametar gasova,ako je dobar dpf odlicno,ako nije vlasnik moze da ocekuje istopljene klipove.
[ Nocni @ 01.11.2017. 00:10 ] @
Stanje dpf-a se ne može utvrditi testiranjem izduvnih gasova... ako je dpf loš odnosno ako je zacepljen, tada će kod ispitivanja izduva biti najmanje zagadjenja ali će vozilo da odlazi u limp mod i motor će da trpi... najviše turbina... Kad se dpf začepi u većoj mjeri onda izduvi gasovi "na silu" otvaraju egr i vraćaju se u usisnu granu gušeći motor a na auspuhu nema ništa...
U pravu je Gost2... gas analiza nema nikakve veze sa stanjem dpf-a zato se i ispituju pritisci i temperature prije i posle njega da bi se utvrdilo njegovo stanje...
[ Nocni @ 01.11.2017. 06:14 ] @
Većinom na novijim vozilima postoji i katalizator i dpf... nekada su njih dva u istom loncu i fizički su odvojeni 1 cm kao kod pezoa a nekada su u posebnim loncima kao kod mercedesa npr...
Kada se radi promjena softvera i fizičko uklanjanje onda treba ukloniti samo dpf a katalizator treba da ostane, tada vozilo neće biti npr. više euro 5 ali će biti euro 4 i normalno može proći tehnički pregled jer nema nikakvog dima odnosno norme i zahtjevi na tehničkom su postavljene na euro 3 (a i to se ne poštuje jer se vozi jugo, lada, kamioni bez ikakvog katalizatora).
Eto to je suština... lakše je uraditi to nego kupiti i ugraditi novi dpf koji može da bude 1.000 ili 1.500 eura...
U inostranstvu, cijena registracije je manja što je euro norma veća i mora se ispoštovati norma tačno ta za koju je to konkretno vozilo... npr. ne može se ući u centar grada sa autom koje nije barem euro 4... zato se kod nas uvozi veliki broj vozila koja već imaju problem sa dpf-om i koja se kupuju dosta jeftinije...
Što se tiče samog vozila, motoru i turbini je lakše bez dpf-a jedino što se softver mora profesionalno uraditi a ne nekim kineskim programima koji naprave jedno a pokvare drugo... Dosta vozila imaju i fabričku verziju softvera za neka blisko istočna tržišta sa istim motorom a bez dpf-a, takav fabrički softver je najbolje i upisati...
Što se tiče potpuno novih vozila koja imaju ad blue sisteme i koja su euro 6 tu se tek ne smije raditi ništa nestručno i mali je broj pojedinaca koji takav softver mogu da urade a potrebna je osim znanja i veoma skupa oprema za otključavanje i upisivanje novih ecu-a... pogotovo onih posle 2015 godine.

edit: Kako je glupo kad se obriše pitanje odnosno cijeli prethodni post @Lavlja_Jazbina a ostane samo moj odgovor... ispadaju 2 posta zaredom kao da pričam sam sa sobom...


[Ovu poruku je menjao Nocni dana 02.11.2017. u 23:05 GMT+1]
[ drajver2 @ 05.11.2017. 21:06 ] @
Evo da iznesem nova razmišljanja. Od Golfa 6 1.4 tsi se definitivno odustalo.Posle saznanja ovde na forumu i delom u ovlašćenim servisima konstatacija je da je problem sa lancem veoma izražen,a zamena nije ni malo jeftina ako se menja sve u kompletu sa varijatorom+rad izlazi negde oko 900e u originalu,a ni tada nema garancije dokle ce novi lanac da traje.Uz još mnoštvo dečijih bolesti 1.4 tsi prve generacije sigurno ne može biti dobra kupovina.
Golf 5 1.9 tdi takođe verovatno otpada jer ga je gotovo nemoguće pronaći u prvoj boji i sa pristojnom kilometražom.

Imam predlog drugara koji živi gore preko i koji bi mi dovezao auto, za Pežo 308 ili C4 1.6 hdi 2011-2013 godište za koje kaže da se relativno slične novce i u veoma korektnom stanju mogu pronaći. E sada...o ta 2 automobila znam vrlo malo,o samom motoru još manje pa je svaka korisna informacija dobrodošla.Drugar predlaže sa motorom od 92ks?
[ Nebojsa Milanovic @ 05.11.2017. 22:01 ] @
Huh, ne znam što tolika promena plana kada sam siguran da se može naći dobar G5-6 ali on nije jeftin (evo jedne Jette koja je kao nova ali možda malo izlazi iz okvira cene https://www.polovniautomobili....0000/volkswagen-jetta-highline).

Pošto si pomenuo 308, moja svastika je prošle godine kupila 308 2013. dakle star nepune 4 godine sa 178.000 na satu za 7800e, sa placa.

To je baš ta najslabija verzija sa čini mi se 89KS koja nema plivajući zamajac. Auto je kao nov, bogato opremljen i jeftin, ali ga ne bih kupio pa ga neću komentarisati.
[ Nocni @ 05.11.2017. 23:19 ] @
Što se tiče motora to je odličan izbor... taj 9HP motor je možda i najbolji hdi do sada... Ovi noviji od njega eHDI su lošji, sporiji, slabije riješeni, sa slabijim ubrzanjima... da bi zadovoljili normu euro 6 izgubili su dosta na agilnosti i ukupnim performansama...
S obzirom da im je cijena slična onda je svakako C4 bolji izbor jer je noviji model a po meni je i ljepši auto od tog predzadnjeg 308 koji ima čudan zadnji kraj...
Njima je bolest partikularni filter koji crkava na 200.000 ali se uspješno može riješiti softverski uz potrebno isključivanje funkcije pumpe aditivacije što baš i nije jednostavan zahvat...
Nebojsa, skupo je to 7.800 za tog pežoa... može se to naći za 6 ili 6 i koju stotinu...
[ drajver2 @ 06.11.2017. 10:30 ] @
Citat:
Nebojsa Milanovic:
Huh, ne znam što tolika promena plana kada sam siguran da se može naći dobar G5-6 ali on nije jeftin (evo jedne Jette koja je kao nova ali možda malo izlazi iz okvira cene https://www.polovniautomobili....0000/volkswagen-jetta-highline).

Pošto si pomenuo 308, moja svastika je prošle godine kupila 308 2013. dakle star nepune 4 godine sa 178.000 na satu za 7800e, sa placa.

To je baš ta najslabija verzija sa čini mi se 89KS koja nema plivajući zamajac. Auto je kao nov, bogato opremljen i jeftin, ali ga ne bih kupio pa ga neću komentarisati.


Izlazi 3000e iz okvira cene,što nije malo već gotovo 1/3 cene.
Verzija je od 92ks i tačno je da nema plivajući zamajac.
Što se tiče Golfa 6 njega je nemoguće naći za 7000e sa dizel motorom u iole korektnom stanju,a tsi više ne dolazi u obzir.
Sa peticom je još lošija situacija.Bukvalno sve što sam gledao su u veoma diskutabilnom stanju,a cena je posebna priča.Navešću samo jedan primer auta koje sam lično gledao.

https://www.polovniautomobili....23076/volkswagen-golf-5-united

Cena u fulu,a sam auto težak krš,šaren sa svih strana,korozija na haubi,unutra ispod-prosečno očuvan,a vlasnik ga poredi sa vozilima koja se nova prodaju u salonu,sve dok ne odeš na lice mesta da ga pogledaš.Zadnja cena 7000e i čovek bi pomislio po ceni da auto mora biti iznad-prosečan kad,ono...
E to je jedan od razloga za "toliku promenu plana".

@Nocni
I meni se više sviđa taj c4,nekako mi je kompaktniji i dosta lepši unutra,a što se tiče FAP filtera dobro je da se može rešiti,drugar mi se napati sa Astrom h 1.7 cdti od 125ks sa mislim Denso(nisam siguran)ubrizgavanjem,jer mu niko ne uspeva to softverski rešiti.
[ Java Beograd @ 06.11.2017. 10:49 ] @
7.600 ojra za desetogodišnjaka ?! Ha, ha, ha !
Nemoj previše da se uzbuđuješ oko pre-prenaduvanih cena. Uglavnom su to vlažni snovi prodavaca. Ili su izuzetno emotivno vezani za automobil, pa bi novcem od prodaje hteli da nadoknade emotivnu prazninu.

Takvi oglasi stoje, i stoje, i stoje ...
Onda vlasnik mora ponovo da registruje,jer neregistrovan auto pada na 20% početne cene, pa bude oko 200 € troškova.
Onda auto i dalje stoji, pa onda vlasnik kaže "neću ni da ga prodajem, ako ne mogu da dobijem 7.000". Pa ga skloni sa oglasa
Pa onda dođe vreme da se kupi nov akumulator ...
I onda najčešće, surova realnost iz sve snage udari vlasnika, pa ga ponovo oglasi na prodaju, ali ovaj put ne može da dobije ni onoliko koliko bi dobio da ga je još prvi put realno oglasio, jer je auto već stariji godinu dana.
I na kraju ode za 2k€

[ HoT_Steppa @ 06.11.2017. 11:04 ] @
Ako si spreman da daš 7000 evra pogledaj i novijeg Focusa 3, u njega ide isti motor 1.6 iz Pežoa i Citroena:

https://www.polovniautomobili....18/ford-focus-16-tdci-95-trend
[ Nebojsa Milanovic @ 06.11.2017. 18:42 ] @
drajver2, za tog G5 se odmah vidi da je krš, čim prodavac "daje slike" auta, a njima više krije nego što pokazuje...Takve aute ne vredi ni pogledati.

Kad Java pomenu nenormalne prodavce, to je zanimljiva tema, posebno što sam recimo ja u poslednjih nekoliko meseci prodao 3 svoja auta, sve prilično brzo.

Neko će reći da sam time pogrešio i da sam ih dao jeftino, jer očigledno ima i drugačijih razmišljanja. Evo dva takva primera koja dobro znam jer sam ih gledao:

1. Fiat Punto 1.4 16V

https://www.polovniautomobili..../5800638/fiat-punto-14-ben-nov

Ovo je prvi auto koga sam bio pogledao, realno nije loš i gazda je bio spreman da mi spusti cenu na 2700e...Danas, skoro godinu ipo kasnije, početna cena za njega je 2300e.


2. Fiat Grande Punto 1.4T Abarth

https://www.polovniautomobili....8/fiat-grande-punto-14t-abarth

Iako mi Abarth nije bio u opciji za kupovinu, pogledao sam ovaj auto. Ljubazni prodavac je pristao da mi spusti cenu na 6400e.

Nije ga prodao, u međuvremenu mu je uradio ceo veliki servis i čip-tjuning, i sada za njega traži 4850e.

Ja sam sva svoja tri auta prodao za po 1-2 nedelje, a ovi kao i mnogi drugi, iste komade prodaju više od godinu dana. Pitanje ko je u pravu?



[ bakara @ 06.11.2017. 22:27 ] @
I taj punto i taj abart ce jos da cekaju gazdu :)
[ Java Beograd @ 07.11.2017. 10:04 ] @
Citat:
Nebojsa Milanovic:Ja sam sva svoja tri auta prodao za po 1-2 nedelje, a ovi kao i mnogi drugi, iste komade prodaju više od godinu dana. Pitanje ko je u pravu?

To je zato što si imao jasnu nameru da prodaš auto, i realno si sagledao tržište.
[ HoT_Steppa @ 07.11.2017. 14:52 ] @
Možeš da baciš pogled i na Giuliettu, već je ima oko 8000:

https://www.polovniautomobili....3/alfa-romeo-giulietta-16-mjet

Golf pored nje izgleda kao da su ga crtali deca u osnovnoj.
[ botr @ 07.11.2017. 16:39 ] @
U odnosu na G5 smatram da je Djulijeta mnogo bolja kupovina. Pri tom, trapovi su drugacije reseni, u odnosu na starije modele Alfe, odnosno svaki deo (silent blok, kugla) se menja posebno, a ne cela viljuska. Mana, sigurno nije prakticna kao Golf, ali je daleko lepsa, atraktivnija.
[ HoT_Steppa @ 07.11.2017. 18:17 ] @
Zaboravlja se da se u VW pored preplaćivanja još mora ugraditi i dodatna zaštita:

http://www.politika.rs/scc/cla...tri-automobila-favorit-je-golf

Nikad ne bih kupio auto koji je u top 10 najkradenijih u Srbiji.
[ bakara @ 07.11.2017. 18:25 ] @
sa alfom si bezbedan nju sigurno nece ukrasti
[ HoT_Steppa @ 07.11.2017. 18:42 ] @
Alfe i Fordovi se najmanje kradu
[ drajver2 @ 08.11.2017. 09:49 ] @
Alfa je super ali prevazilazi trenutne mogućnosti dok mi se Ford Fokus III baš ne svidja,pogotovo zadnji deo i štop lampe koje duboko zalaze u bočne stranice.

Trenutna potraga se svodi na Francusko vozilo u što boljem stanju i mlađeg godišta,kao što sam rekao C4 ili 308 1.6hdi.
[ mjanjic @ 08.11.2017. 13:41 ] @
A Renault, eventualno Fluence, jedino ne znam kakva je elektronika, ali ima poneki na oglasima sa "običnim" 1.6 benzincom: https://www.polovniautomobili....ault-fluence-expression-16-16v

Ili čak 2014. godište za oko 8k: https://www.polovniautomobili....ozila/10518142/renault-fluence

Kad vidim kako im padaju cene, ispada da se kvare k'o ludi ili da je održavanje preskupo (ali sigurno nije skuplje od Audi A4 koji je za isto godište 2-3 puta skuplji, koji možda jeste toliko i bolji, ali treba imati toliki novac).
[ botr @ 08.11.2017. 14:04 ] @
Ja ne bih vise kupovao atmo motor. Mislim da je Fluence izradjen na osnovu Clia, tako da ne treba da se ocekuje neki kvalitet, u smislu zvucne izolacije , osecaja u voznji ,itd.
[ inobradovic @ 08.11.2017. 21:56 ] @
Gledao sam malo oglase imas fluensa za 5000e 1.6 benzinac, provereni su ne prave probleme.
Ja nebi kupovao polovne turbo motore, po meni je bolje obican atmosverac.
Ako hoces skuplji auto od fluensa Uzmi hondu benzinac i uzivaj
[ drajver2 @ 30.07.2018. 13:36 ] @
Ostah dužan u ovoj temi,ali...evo detaljnog pojašnjenja,a uzgred bih obnovio i proširio potragu za automobilom.

Auto još nisam uzeo,što zbog iznenadnih finansijskih troškova,smrtnih slučajeva itd...da ne dužim.

Dakle,mislim da sam trenutno u situaciji da obnovim potragu za vozilom "C" segmenta,ali želje i mogućnosti su se malo promenile,pa da nastavimo u istoj temi,ako se slažete?

Golf 5 definitivno više nije u igri,ali zato šestica sada dolazi u obzir mada mislim pre sa tdi nego tsi motorom i... tu se situacija poprilično komplikuje jer dobra šestica nije jeftina(oko 8000e),a budzet je tu negde sada(500e gore-dole) i dolazim u situaciju da za te novce ima npr. Pežo 308,znatno mlađi,savremeniji(poslednji model),automobil godine 2014 u evropi,sa odličnim hdi motorom,još uvek aktuelan model. Takođe iskoči i poneki Seat leon 2013-14godište(tsi pa čak i tdi) za te pare,a on je već brat blizanac Golfa 7,a o sedmici se ipak ne može razmišljati jer je on poprilično skuplji.

Da napomenem,isključivo hečbek sa 5 vrata iz "C" segmenta dolazi u obzir s tim što bih izuzeo Renault Megana i C4 zadnje generacije,dok ostali predlozi dolaze u obzir.Možda bih u potaji želeo da to bude turbo benzinac ali je ponuda istih vrlo mala u našim oglasima.


[Ovu poruku je menjao drajver2 dana 30.07.2018. u 16:08 GMT+1]
[ vaske2 @ 03.08.2018. 11:03 ] @
Ako naiđe neki Seat Leon sa tsi motorom nemoj bežati od njega.Mislim da su u njima modifikovani tsi motori sa z.kaišem umesto lanca(koji je bio ne jedina ali ponajveća boljka u prvoj generaciji),i preležanom većinom dečjih bolesti(o čemu više može reći @nocni).

Sam Leon je po meni izvrstan auto,rađen na savremenoj mqb platformi kao njegov brat blizanac Golf 7,s tim što se mnogo manje krade.
Jedini problem je što je gubitak cene poprilično veći nego kod Golfa,ali da nije tako ne bi ga mogao ni kupiti za te novce.

Mada, pojavi se i po neka sedmica,evo ovaj zgazio oko 200 hiljada kod nas sa tim ea211 tsi motorom:

https://www.polovniautomobili....74217/volkswagen-golf-7-12-tsi